• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Завершена

340 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 702.40 UAH
Період уточнення: 18.07.2025 12:28 - 27.07.2025 00:00
Відповідь надана

Про безпідставне звуженя кола учасників, які можуть приймати участь у закупівлі №28548559" Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги"

Номер: b9dc199a7e56435095794248e12455b3
Дата опублікування: 22.07.2025 16:38
Опис: Шановний Замовнику! Ретельне дослідження тендерної документації за предметом закупівлі Періодичний медичний огляд працівників певних категорій, код згідно ДК 021:2015:85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» свідчать про порушення Замовником загальних принципів публічних закупівель, викладених у ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на внесення наказом МОЗ України № 2197 від 30.12.2024 р. змін до п. 2.1. розділу ІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом МОЗ України від 21.05.2007 р. № 246 виключено вимогу щодо необхідності наявності у медичного закладу акредитаційного сертифікату. Таким чином, безпідставно звужено коло учасників, які можуть приймати участь у публічних закупівлях, виникає висока імовірність корупційних ризиків. Крім цього, відповідно до п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців та змісту тендерної документації передбачено можливість залучення до надання послуг співвиконавців. Таким чином, вимоги, викладені у Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» порушують загальні принципи публічних закупівель та порядок підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Просимо привести тендерну документацію у відповідність вимог до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду повідомляємо наступне: 1. Щодо вимоги наявності акредитаційного сертифіката: Замовник врахує вказані зміни та внесе відповідні корективи до тендерної документації, з метою недопущення звуження кола потенційних учасників та дотримання принципів добросовісної конкуренції. 2. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази»: Замовником не було встановлено обмежень щодо залучення співвиконавців або субпідрядників. Тендерна документація містить загальне формулювання, відповідно до якого Учасник може підтверджувати відповідність критеріям самостійно або із залученням інших суб’єктів. Проте, з метою уникнення неоднозначного трактування, Замовник уточнить відповідні положення тендерної документації, зазначивши можливість залучення співвиконавців/субпідрядників для підтвердження матеріально-технічної бази. 3. Щодо принципів відкритості, недискримінації та добросовісної конкуренції: Замовник при формуванні тендерної документації керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечує дотримання загальних принципів, передбачених ст. 5 Закону. Замовник дякує за надане звернення та інформує, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації з урахуванням актуального нормативного регулювання та з метою забезпечення відкритої та добросовісної конкуренції.
Дата відповіді: 25.07.2025 12:57