• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Завершена

340 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 702.40 UAH
Номер: a839583bad89461c8667aa9c614ed652
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.09.2025 14:42 - 24.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.09.2025 № 249 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 № 249 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-07-18-005097-a 18.07.2025 Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ" встановлено порушення підпункт пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-07-18-005483-a комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, (далі - Замовник), тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.07.2025 №25-05, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ", протокольне рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 №05-01, протокольне рішення уповноваженої особи від 12.08.2025 №12-02 повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12 серпня 2025, договір від 26.08.2025 №220-25в, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 09.09.2025, 15.09.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.09.2025, 10.09.2025. Моніторингом встановлено, що пунктом 3 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено «Інші документи та інформація, що подаються Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій»: -учасник повинен надати довідку про відповідність технічнім вимогам (додаток 1 до тендерної документації). Моніторингом встановлено, що вищезазначена довідка в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ" відсутня, що не відповідає вимогам визначеним пунктом 3 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. В ході моніторингу Замовником надані пояснення з вищезазначеного питання, які не спростовують факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 24.09.2025 18:04 - 09.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2025 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо висновку за результатами моніторингу закупівлі № UA-2025-07-18-005097-a У відповідь на висновок Східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2025 за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-18-005097-a повідомляємо наступне. Замовником уважно опрацьовано виявлене порушення, що передбачено пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Порушення мало місце через неправильне трактування наданих учасником документів як таких, що повністю підтверджують відповідність технічним вимогам, без вимоги оформлення окремої довідки, як це прямо передбачено тендерною документацією. Вжиті заходи: З метою недопущення подібних порушень у майбутньому, уповноважена особа скористалася нагодою листа від 23.09.2025 № 3/4-1605 та прийняла рішення пройти безкоштовне онлайн-навчання на платформі Prometheus за курсом: «Управління публічними закупівлями». Автори: Державна аудиторська служба України, Міністерство економіки України, ГО «Трансперенсі Інтернешнл Україна» У ході навчання будуть опрацьовані практичні кейси, законодавчі положення щодо виявлення та усунення невідповідностей у складі тендерних пропозицій, а також правильного застосування норм п. 43 Особливостей. Висловлюємо вдячність за проведений аналіз та зазначаємо, що надані рекомендації враховані і будуть враховуватись у подальшій закупівельній діяльності.
Дата публікації звіту: 01.10.2025 14:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: З метою недопущення подібних порушень у майбутньому, уповноважена особа скористалася нагодою листа від 23.09.2025 № 3/4-1605 та прийняла рішення пройти безкоштовне онлайн-навчання на платформі Prometheus за курсом: «Управління публічними закупівлями»
Дата публікації: 29.10.2025 12:05

Запити/Пояснення