-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Завершена
340 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 702.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 702.40 UAH
Номер:
a839583bad89461c8667aa9c614ed652
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
02.09.2025 14:42 - 24.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.09.2025 № 249
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.09.2025 № 249
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2025-07-18-005097-a 18.07.2025 Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ" встановлено порушення підпункт пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-07-18-005483-a комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, (далі - Замовник), тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.07.2025 №25-05, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ", протокольне рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 №05-01, протокольне рішення уповноваженої особи від 12.08.2025 №12-02 повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12 серпня 2025, договір від 26.08.2025 №220-25в, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 09.09.2025, 15.09.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.09.2025, 10.09.2025.
Моніторингом встановлено, що пунктом 3 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено «Інші документи та інформація, що подаються Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій»:
-учасник повинен надати довідку про відповідність технічнім вимогам (додаток 1 до тендерної документації).
Моніторингом встановлено, що вищезазначена довідка в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ" відсутня, що не відповідає вимогам визначеним пунктом 3 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
В ході моніторингу Замовником надані пояснення з вищезазначеного питання, які не спростовують факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:
24.09.2025 18:04 - 09.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2025 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо висновку за результатами моніторингу закупівлі
№ UA-2025-07-18-005097-a
У відповідь на висновок Східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2025 за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-18-005097-a повідомляємо наступне.
Замовником уважно опрацьовано виявлене порушення, що передбачено пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Порушення мало місце через неправильне трактування наданих учасником документів як таких, що повністю підтверджують відповідність технічним вимогам, без вимоги оформлення окремої довідки, як це прямо передбачено тендерною документацією.
Вжиті заходи:
З метою недопущення подібних порушень у майбутньому, уповноважена особа скористалася нагодою листа від 23.09.2025 № 3/4-1605 та прийняла рішення пройти безкоштовне онлайн-навчання на платформі Prometheus
за курсом: «Управління публічними закупівлями».
Автори: Державна аудиторська служба України, Міністерство економіки України, ГО «Трансперенсі Інтернешнл Україна»
У ході навчання будуть опрацьовані практичні кейси, законодавчі положення щодо виявлення та усунення невідповідностей у складі тендерних пропозицій, а також правильного застосування норм п. 43 Особливостей.
Висловлюємо вдячність за проведений аналіз та зазначаємо, що надані рекомендації враховані і будуть враховуватись у подальшій закупівельній діяльності.
Дата публікації звіту:
01.10.2025 14:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
З метою недопущення подібних порушень у майбутньому, уповноважена особа скористалася нагодою листа від 23.09.2025 № 3/4-1605 та прийняла рішення пройти безкоштовне онлайн-навчання на платформі Prometheus за курсом: «Управління публічними закупівлями»
Дата публікації:
29.10.2025 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
c5ec50307c274b4589efd1f3267ceef4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.09.2025 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-07-18-005097-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Номер:
1d1b94ef2dba4a529ee950240f67df8d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
09.09.2025 15:17
Опис:
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради розглянуто запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання пояснення в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі «Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (ідентифікатор закупівлі:UA-2025-07-18-005097-a) та повідомляється наступне.
Враховуючи зміст запитуваної інформації та те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить зобов’язуючих норм щодо змісту та форми обґрунтування, як окремого, чітко визначеного законодавством документа, стосовно розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості, уповноважена особа Замовника дійшла висновку, що в правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020. У зв’язку з наведеним уповноважена особа Замовника вважає за необхідне зазначити, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю закупівлі «Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (ідентифікатор закупівлі:UA-2025-07-18-005097-a) оскільки закупівля здійснюється за рахунок власних коштів комунального підприємства, без залучення коштів державного бюджету. Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі комунального підприємства, які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне.
Одночасно із введенням у дію пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 4-1 Постанови.
Пункт 4-1 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування:
1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
2) розміру бюджетного призначення,
3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті. Визначений у пункті 4-1 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації.
Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення». В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів комунальним підприємством унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 4-1 Постанови на таку закупівлю. Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів підприємством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі». Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться уповноваженою особою Замовника однозначно: Пункт 4-1 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів.
Уповноважена особа Замовника дійшла висновку щодо того, що Пункт 4-1 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті: https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603 Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено: «Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність. Окрім того постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у БЮДЖЕТНИХ РЕСУРСАХ на закупівлю».
* постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється не за бюджетні кошти, а за власні кошти підприємства, поняття «бюджетне призначення» в контексті цієї закупівлі не застосовувалось.
Формування очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі аналізу відкритих ринкових джерел, безпосереднього збору актуальних ринкових цін у відкритих джерелах Інтернет, загальнодоступної інформації із врахуванням актуальних прайсів постійного постачальника на дату планування закупівлі.
Зокрема, для визначення очікуваної вартості було визначено середню ринкову вартість за одиницю, враховано загальну кількість осіб, виведена середня ціна, яка й стала очікуваною вартістю закупівлі.
Номер:
ae2b20136e9a47458d0da344b37ecd0c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-07-18-005097-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів з наступного питання:
Згідно пункту 3 розділу 3 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає довідку про відповідність технічнім вимогам (додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), з наданням копії ліцензії на медичну практику, ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання та інших підтверджуючих документів.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ", який містить в собі вищезазначену довідку.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Номер:
5b774d92024f4147af0ccd765dfe8c02
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.09.2025 14:25
Опис:
В межах проведення моніторингу відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення з додаванням необхідної інформації.
Згідно з вимогами пункту 3 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен був надати:
Довідку про відповідність технічнім вимогам (додаток 1 до тендерної документації) з наданням копії ліцензії на медичну практику, ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання та інших підтверджуючих документів.
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДІНВЕСТ" надало вказану довідку та інші підтверджуючі документи про відповідність технічнім вимогам у складі своєї тендерної пропозиції у файлах по прядку з назвами:
Лицензия.pdf
Ліцензія ДІЯР -ОВ060410.PDF
Довідка- КВЕД.PDF
Протокол створення 1-2013.PDF
Довідка- субпідрядник.PDF
Довідка- обладнання.PDF
Ці файли є складовою частиною тендерної пропозиції, поданої учасником через електронну систему закупівель у межах процедури закупівлі.