• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи з здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)»

Завершена

8 595 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 975.00 UAH
Період уточнення: 16.07.2025 18:51 - 27.07.2025 00:00
Відповідь надана

Відсутність технічного завдання

Номер: 0dcf45c1c9504cb795aad055b8934b2a
Дата опублікування: 25.07.2025 13:49
Опис: У складі тендерної документації відсутнє технічне завдання
Відповідь: У відповідь на запитання «У складі тендерної документації відсутнє технічне завдання» повідомляємо наступне: У п. 2.1 додатку 1 до тендерної документації, зазначено: «Документи про підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам, без зазначення вартості кожної окремої складової робіт. Учасник опрацьовує проектну документацію та проект організації будівництва, про що в складі тендерної пропозиції надається довідка довільної форми, про те, що тендерна пропозиція підготовлена з урахуванням визначених проектно-кошторисною документацією обсягів та обʼємів. В складі пропозиції учасник надає документ довільної форми, що засвідчує передачу замовником проектно-кошторисної документації для ознайомлення. Проектно-кошторисна документація знаходиться за адресою замовника, каб. 113, відповідальна особа за видачу проектно-кошторисної документації Шеремета Андрій Васильович – уповноважена особа, головний спеціаліст відділу контролю у сфері зведення споруд соціальної інфраструктури, тел.: +380342552210».
Дата відповіді: 28.07.2025 16:40
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 20ddb8f8df1043b7b5319a73672155ae
Дата опублікування: 23.07.2025 11:43
Опис: Згідно Додатку 1 п.п. 1.1. Замовник у тендерній документації встановив наступні вимоги до персоналу учасника: наявність Провідного експерта будівельного з технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків СС3 (значні наслідки); наявність у штаті енергетичного аудитора будівель 7 рівня Національної рамки кваліфікацій (НРК); наявність у інженера з технічного нагляду повної вищої освіти винятково за спеціальністю «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник під час здійснення закупівлі має забезпечити недискримінаційний підхід до учасників та рівне ставлення до них. Однак вищевказані вимоги створюють штучні бар’єри для потенційних учасників, які мають достатній досвід та кваліфікацію для виконання аналогічних робіт, але не відповідають надмірно звуженій вимозі щодо формальної назви посади чи спеціальності. Законодавство не передбачає обов’язкової наявності у складі виконавців робіт посади "провідного експерта СС3". Такі кваліфікаційні рівні не є єдиним критерієм здатності здійснити технічне обстеження. Наявність фахівців з відповідними сертифікатами достатня для виконання обстеження будівель СС3. Вимога саме "провідного експерта" є обмежувальною та невиправданою, що суперечить ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге Відповідно до Зміни № 8, експерт будівельний (базова професія) здійснює експертизу містобудівної документації державного, регіонального та місцевого рівнів на відповідність законодавчим та нормативно-правовим актам, що регулюють правові та організаційні основи містобудівної діяльності. Здійснює експертизу проектної та планувальної документації на відповідність містобудівним, об’ємно-планувальним, архітектурним, конструктивним, технічним, технологічним вимогам та схемам планування територій, здійснює проведення експертизи з технічного обстеження будівель та споруд, конструкцій та їх елементів відповідно до вимог чинного законодавства, будівельних норм та стандартів. Таким чином, експерт будівельний залучається до або під час виготовлення проектно-кошторисної документації та до початку проведення будівельних робіт на об’єкті, а не на етапі їх проведення. Вимога щодо енергетичного аудитора з 7 рівнем НРК — надмірна. Встановлення вимоги саме 7 рівня НРК не відповідає чинному законодавству — ДСТУ та вимоги до виконавців енергоаудиту передбачають володіння сертифікатом відповідності, а не певного рівня освіти за НРК. Таким чином, замовник перевищив повноваження, сформувавши вимогу, яка не відповідає предмету закупівлі. Вимога щодо освіти інженера з технагляду — вузькоспеціалізована і дискримінаційна. Вимога щодо наявності освіти лише за спеціальністю «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» обмежує коло фахівців, які мають інші профільні інженерні освіти, передбачені Класифікатором спеціальностей МОН України, зокрема: «Будівництво та цивільна інженерія», «Архітектура та містобудування», тощо. Наявність сертифіката інженера технагляду має бути основною підставою, а не формальна назва диплому. Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено вичерпний перелік документів та вимог для отримання кваліфікаційного сертифікату, а саме: «До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Установлені умови обмежують коло потенційних учасників та суперечать принципам публічних закупівель, визначеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Замовника внести відповідні зміни. У разі не виправлення відповідних порушень, будемо змушені звернутись у АМКУ.
Відповідь: Вимоги встановлені з урахуванням специфіки предмета закупівлі та класу наслідків СС3. Вони спрямовані на забезпечення належної якості та безпеки робіт і не мають на меті обмеження конкуренції. Відповідність може підтверджуватись чинними кваліфікаційними сертифікатами, передбаченими законодавством. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Відповідно до вимог тендерної документації замовником не обмежується залучення учасником до виконання робіт субпідрядні організації та кваліфікованих працівників на договірних умовах. Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та є рівними для всіх учасників.
Дата відповіді: 25.07.2025 17:21