-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)»
Завершена
8 595 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 975.00 UAH
Номер:
499913ed215f4eab9944ffc97e2f288c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 10:40 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2025 №54-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.08.2025 №54-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-07-16-010160-a 16.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2025 б/н (далі – ТД), перелік змін, рішення Антимонопольного комітету України від 29.07.2025 № 11705-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 01.08.2025 року, договір про здійснення технічного нагляду від 08.08.2025 №3 тн, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 06.08.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.08.2025 12:08 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2025 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
ca0e41a4c849473195443334fdd3ad74
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Роботи з здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-16-010160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
5e86170ecedb458499fe3e0b0fa43f30
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.08.2025 14:10
Опис:
На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.08.2025 щодо надання пояснень по закупівлі Роботи з здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Нове будівництво сучасного багатопрофільного Регіонального Центру реабілітаційного лікування і ментального здоров’я КНП «Обласна клінічна лікарня Івано – Франківської обласної ради» (з використанням недобудованої будівлі сучасного перинатального центру) на вул. Федьковича, 91, у м. Івано – Франківську» (коригування) (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» за ID: UA-2025-07-16-010160-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість шляхом розроблення проектної документації (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:9841-5375-3963-8606) Генеральний проектувальник проектної документації ТОВ “ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ “АРКОН”, яка пройшла відповідну експертизу ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 217/е/25 від 02.05.2025 Реєстраційний номер ЕХ01:0575-6731-3703-8727. Зазначені документи опубліковані у формі відкритих даних на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Копії документів додаються. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва згідно глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» з урахуванням ПДВ і цю суму було затверджено, як очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовник надає посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-rozvytku-hromad-ta-terytorii-dorozhnoho-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-mistobuduvannia-ta-arkhitektury