• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023: 35616 Система ендоскопічної візуалізації)

Завершена

7 194 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 970.00 UAH
Період уточнення: 15.07.2025 09:35 - 25.07.2025 00:00
Відповідь надана

ДУЖЕ ЗАВИЩЕНИЙ БЮДЖЕТ

Номер: 3d7327f6c71044aa95ae16ade0909857
Дата опублікування: 19.07.2025 17:50
Опис: Нешановний замовник! Хто так зміг роздути бюджет закупівлі? Совісті взагалі немає. Не полінюсь написати в міськраду та Франківську ОДА.
Відповідь: Керуючись частиною четвертою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, отримано від суб’єктів господарювання комерційні пропозиції з цінами на медичне обладнання, що закуповується, також здійснено моніторинг закупівельних цін минулих періодів проведених закупівель ідентичного та аналогічного медичного обладнання на веб порталі prozorro.gov.ua. Враховуючи вищезазначене, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження», Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:36
Відповідь надана

В тендерній документації не зазначено істотні умови, які обов’язково включаються до договору

Номер: 56ccf40733db42559cdc191e8a5c3b20
Дата опублікування: 19.07.2025 17:31
Опис: У Розділі 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», пункт 4 «Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю», замовником викладено в наступній редакції: Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей встановлених Постановою. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю*; Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім випадків - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. 5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей визначених Постановою Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Постанови; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Постанови; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 Постанови, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 5) коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Згідно з ч.2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.30 ч.1 ст.1 Закону). У свою чергу, відповідно до п.5 ч.1 ст. 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно з ч.1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону. Таким чином, ЗАМОВНИК УКЛАДАЄ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ З УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ ВІДПОВІДНО ДО ТИХ ВИМОГ, ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до ч.3 статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Замовник у вищевказаній спеціальній частині Тендерної документації не зазначив істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, необхідно внести зміни в Тендерну документацію в цій частині.
Відповідь: Замовник, діючи відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, включив до тендерної документації, а саме в пункт 4 Розділу IV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» інформацію про істотні умови договору про закупівлю в узагальненій формі, виходячи з системного аналізу законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до: • ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. • Замовник у складі тендерної документації, а саме у Додатку 5, надав проєкт договору, у якому конкретизовано істотні умови, зокрема: предмет закупівлі, ціна, строк постачання та строк дії договору тощо. • Таким чином, вимоги частини другої статті 22 Закону виконано в повному обсязі. У пункті 4 Розділу 6 тендерної документації узагальнено наведено правовий підхід щодо регулювання істотних умов, який є пояснювальним блоком і не виключає конкретизації істотних умов у самому проєкті договору. Крім того: • Умови договору, згідно з ч. 4 ст. 36 Закону, не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця. • Замовник забезпечив це положення шляхом встановлення вимоги у тендерній документації. Також слід враховувати, що: • Закон не містить імперативної вимоги дублювати всі істотні умови в тексті тендерної документації, якщо вони вже відображені у проєкті договору про закупівлю, що є її невід’ємною частиною. • Перелік змін до істотних умов договору також викладено замовником у відповідності до частини п’ятої статті 41 Закону та пункту 49 Постанови № 1178, що підтверджує дотримання вимог чинного законодавства. Вважаємо, що тендерна документація в частині формулювання істотних умов договору відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», Господарському кодексу України, а також положенням Постанови № 1178. Усі істотні умови договору чітко визначені в наданому учасникам проєкті договору, який є частиною тендерної документації, і жодним чином не обмежує прав учасників.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:33
Відповідь надана

Застосування процедури відкриті торги а не запиту пропозицій постачальників

Номер: 3966364696e4466ba0b4d43f71a7f6d6
Дата опублікування: 19.07.2025 17:30
Опис: Пунктом 10 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. встановлено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Прошу надати відповідь, чому закупівля проводиться через процедуру відкриті торги з особливостями, а не шляхом запиту ціни пропозиції через Прозорро Маркет.
Відповідь: Стосовно порушеного питання щодо підстав застосування процедури відкритих торгів з особливостями для закупівлі лікарських засобів та/або медичних виробів, що включені до переліку, визначеного у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Постанова), повідомляємо наступне. Пунктом 111 вказаної Постанови встановлено, що у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Таким чином, якщо товар, що є предметом закупівлі не входить до переліку згідно з додатком 1 до Постанови, замовник має право здійснювати закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями, що відповідає чинному законодавству в умовах воєнного стану. У нашому випадку, товар, що є предметом закупівлі, відсутній в переліку згідно з додатком 1 до Постанови. Саме тому прийнято рішення про застосування процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Постанови.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:28
Відповідь надана

Невідповідність ТД вимогам законодавства

Номер: 85c4e7d3755f4f7a87040ac9bfc0e86d
Дата опублікування: 19.07.2025 17:28
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації (Розділ 1.) Вами зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей. Пунктом 26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.» встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Пункт 2 «Інформація про замовника» розділу І тендерної документації НЕ МІСТИТЬ інформації про ідентифікаційний код замовника і також відсутні відомості про його категорію. Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства шляхом доповнення (внесення змін) ідентифікаційного коду та відомостей про категорію.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення щодо, на Вашу думку, невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства в частині відсутності в ній ідентифікаційного коду замовника та його категорії, повідомляємо наступне. У своєму зверненні Ви посилаєтесь на пункт 26 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також на частину другу статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає вимоги до змісту оголошення про проведення відкритих торгів, а не до тендерної документації. Наголошуємо, що зазначені норми регламентують інформацію, яка підлягає обов’язковому оприлюдненню в оголошенні про закупівлю, що формується безпосередньо в електронній системі закупівель, а не склад тендерної документації як окремого документа. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що в оголошенні про закупівлю, розміщеному в електронній системі Prozorro, у відповідному полі зазначено: • Код ЄДРПОУ: 01993428; • Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Таким чином, зазначена Вами інформація в повному обсязі присутня у відповідності до вимог чинного законодавства, а тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:27
Відповідь надана

Необгрунтований додатковий кваліфікаційний (неціновий) критерій

Номер: dcce5dd89a71446aade6a94c0f390d84
Дата опублікування: 19.07.2025 17:27
Опис: П.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Питома вага цінового критерію 100%. Навіщо в додатках 3, 6 до ТД встановлено неціновий критерій: надання Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару відповідно до вимог пункту 4 загальних вимог Додатку 3 до тендерної документації. Будете підбирати виробника? Вимагаємо виключити вказану вимогу із ТД.
Відповідь: У відповідь на зауваження щодо вимоги про надання оригіналу листа від виробника або його уповноваженого представника, повідомляємо наступне: 1. Встановлена вимога не є критерієм оцінки у розумінні Розділу 5 Тендерної документації. Вона не впливає на визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а є частиною перевірки відповідності учасника умовам тендерної документації, зокрема здатності забезпечити постачання товару, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, передбаченим у Додатку 3 до Тендерної документації. 2. Надання відповідного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора є гарантією реальної спроможності учасника виконати договір, підтвердженням офіційності постачання продукції, її легального походження, а також відповідності товару вимогам, зокрема: o гарантійного обслуговування, o технічної підтримки, o належного походження і якості продукції. 3. Вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки не вимагає укладання жодного ексклюзивного договору. Вона є відкритою для виконання будь-яким учасником, який має намір здійснити реальну поставку товару у співпраці з виробником або офіційним представником, і може отримати відповідний лист. 4. Замовник, як отримувач товару за державні кошти, має право обґрунтовано вимагати підтвердження офіційного походження товару та здатності постачальника його надати. Це забезпечує: o якість та безперебійність постачання, o дотримання строків гарантії, o відсутність ризику постачання контрафактної або сірого імпорту. 5. Вимога також не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки встановлена як умова до предмета закупівлі (Додаток 3 — технічні та якісні характеристики) і не використовується як критерій оцінки. 6. Аналогічна практика визнана правомірною у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, де зазначалося, що вимога щодо підтвердження офіційного джерела постачання товару не є дискримінаційною, якщо вона стосується саме підтвердження можливості постачання продукції належної якості та походження. Таким чином, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:18
Відповідь надана

Дискримінаційні технічні вимоги

Номер: 624475a28bbf41f192834731a69acbd6
Дата опублікування: 19.07.2025 17:23
Опис: Додаток 3 до тендерної документації містить технічні характеристики предмета закупівлі. Тобто, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції лише ті вироби, що повністю відповідають технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №3 до тендерної документації. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Замовником включено технічні вимоги, що мають вироби, які не мають еквівалентів, тобто є «ексклюзивним» на ринку України та виробляються виключно одним виробником. Дії Замовника в частині встановлення в Додатку №3 наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідь: Для забезпечення діяльності нашої лікарні в умовах воєнного стану, виникла необхідність у закупівлі cистеми ендоскопічної візуалізації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб лікарні та з урахуванням запланованих поточних завдань. Замовником здійснено аналіз ринку, під час якого використовувалася, зокрема, загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах. Тендерна документація сформована відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Так, з урахуванням медичної практики лікарні, мети застосування медичного обладнання, що закуповується, а також вищевказаних вимог законодавства у сфері публічних закупівель, нами сформовано медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містять детальний опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги щодо його технічних і функціональних характеристик, які відповідають вимогам, визначеним частиною четвертою статті 5 Закону та частиною четвертою статті 22 Закону. Вважаємо, що Тендерна документація, у тому числі медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, встановлені у Додатку 3 до Тендерної документації, не містять жодних дискримінаційних вимог до Учасників та встановлюють мінімально допустимі параметри технічних характеристик до предмету закупівлі, не обмежуючи Учасників запропонувати товар, що має більші або кращі характеристики. Більше того, Заявник не вказав технічні характеристики товару, який хоче запропонувати та відповідно не обґрунтував, яким чином встановлені Замовником вимоги дискримінують його як потенційного Учасника, та в чому полягає неможливість їх виконання. Таким чином, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 22.07.2025 10:00
Відповідь надана

Порушення закону

Номер: 3d41637455fd4715976520f7d1864159
Дата опублікування: 19.07.2025 17:13
Опис: Тендерною документацією передбачено, що Замовником будуть відхилені тендерні пропозиції відповідно до пункту 44 Особливостей, у випадку, якщо Учасник процедури закупівлі пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації. Пунктом 6.3.4. проекту договору зобов’язано постачальника забезпечити Товар експлуатаційною документацією українською або російською мовою. Цілком зрозуміло, якщо експлуатаційна документація викладена російською мовою, то якою країною або для якої країни вироблено товар. Питання: будете порушувати законодавство?
Відповідь: Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами розгляду Вашого звернення, прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:02
Відповідь надана

Неспівпадання контактів замовника (різні номери телефонів)

Номер: c42a1448314a40b194c130750da1cacb
Дата опублікування: 19.07.2025 16:46
Опис: В тендерній документації зазначено посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками та, одночасно, зазначено засіб зв’язку: тел. 0961701973. Разом з цим, в оголошенні в електронній системі закупівель «Прозорро» вказано ту ж саму уповноважену особу, але інший засіб зв’язку: телефон +380343021092. Вказані різні засоби зв’язку (номери телефонів) дозволять маніпулювати фактом своєчасного отримання від переможця підписаного договору. Необхідно внести зміни та вказати актуальні, одні й ті ж самі засоби зв’язку як в тендерній документації так і в профілі (оголошенні) опублікованої закупівлі.
Відповідь: Замовником у тендерній документації та в оголошенні про закупівлю в електронній системі закупівель зазначено контактні дані уповноваженої особи, відповідальної за зв’язок з учасниками. Наявність двох різних номерів телефону (мобільного та стаціонарного) не є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в обох випадках зазначено актуальні та дійсні контактні засоби тієї самої посадової особи, які забезпечують можливість оперативного зв’язку з нею. Вказання кількох засобів зв’язку має на меті покращити комунікацію з учасниками, а не створити перешкоди. Обидва номери активно використовуються уповноваженою особою, і жоден із них не є фіктивним або недіючим. Водночас, електронна адреса, яка є основним каналом офіційного листування згідно з практикою публічних закупівель, також зазначена належним чином та є доступною для всіх учасників. Щодо побоювань стосовно можливих маніпуляцій з датами отримання документів, повідомляємо, що ключовим джерелом фіксації строків і подій у процедурі закупівлі є електронна система «Прозорро», яка веде журнал дій і забезпечує автоматичну фіксацію всіх подій та завантажених документів. Надання договору переможцю та його підписання здійснюється через електронну систему або зафіксованими засобами офіційного електронного чи паперового листування, тому зазначені контактні телефони не впливають на юридичну достовірність строків подання чи отримання документів. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник вважає, що надання кількох актуальних контактних телефонів не є порушенням, не створює дискримінаційних умов для учасників, не впливає на прозорість процедури закупівлі та не потребує внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:01
Відповідь надана

Що за фахівець такий?

Номер: c086bd2bdaee47db90ba9fcab49903be
Дата опублікування: 19.07.2025 16:44
Опис: Шановна уповноважена особа! КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРОДЕНКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ – уповноваженою особою якого Ви являєтесь, не є органом, що забезпечує потреби Держави і дана закупівля не відноситься до державних. Посада «Фахівець з державних закупівель», яка вказана в тендерній документації, залишилась у «спадок» від Закону України «Про здійснення державних закупівель», на заміну якому ще 25.12.2015р. Верховною Радою України прийнято Закон № 922 - VIІІ «Про публічні закупівлі»?
Відповідь: Посада «фахівець з державних закупівель» у документації Замовника застосована правомірно та в контексті чинного нормативного поля, не створює дискримінаційних умов, не обмежує конкуренцію. З Вашого звернення не вбачається, яким саме чином наведена інформація обмежує або перешкоджає участі у закупівлі. Таким чином, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 22.07.2025 09:49
Відповідь надана

В ТД не вказано обсяг (вартість) поставки

Номер: 63b0007fe8f14aeca0201a1ab222490a
Дата опублікування: 19.07.2025 16:33
Опис: В пункті 4.3 Розділу 1 ТД замовником повинно бути зазначено місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). Але в ТД вказано лише місце і кількість поставки, і не вказано обсяг поставки товарів. Необхідно внести зміни до ТД.
Відповідь: Повідомляємо, що у пункті 4.3 Розділу 1 тендерної документації належним чином зазначено всю необхідну інформацію, а саме: • місце поставки товару: Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е; • кількість товару: 1 комплект. Звертаємо увагу, що термін «обсяг» у цьому контексті не є відокремленим показником, а охоплюється зазначеною кількістю товару — 1 комплект, що відповідає вимогам до опису предмета закупівлі відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, пункт 4.3 тендерної документації містить повну і достатню інформацію щодо місця, кількості та обсягу поставки товару, у зв’язку з чим підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 22.07.2025 08:58