• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна з монтажем

Завершена

564 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 16 920.00 UAH
Період уточнення: 14.07.2025 02:53 - 01.08.2025 00:00
Відповідь надана

питання

Номер: 74d27838a8c24128b111158b0daaae3d
Дата опублікування: 29.07.2025 20:19
Опис: надайте інформацію про відповідальну особу , яка уповноважена підписувати акт обстеження: ПІБ, номер телефона , графік роботи, місцезнаходження
Відповідь: Доброї ночі! Після аналізу рішень Антимонопольного комітету України, Замовником було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Ознайомтеся, будь ласка.
Дата відповіді: 29.07.2025 23:16
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 7d93145525894d3ba3a64e285f7f2b7e
Дата опублікування: 29.07.2025 15:44
Опис: Замовник прописує вимогу у Додатку 1 розділ 3: Інші документи п.9 пп.8 щодо надання : «Для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції учасник повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Підписаний акт обстеження надати в складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування». Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Скаржник не погоджується з такими діями Замовника та вважає, що він порушує права потенційних учасників закупівлі, у тому числі і права Скаржника, щодо недискримінації, а саме: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про складання акту обстеження об’єкту порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження об’єкту за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження об’єкту є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи. Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об’єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни в ТД
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Зазначаємо, що недискримінація учасників проявляється в тому, що зазначена вимога встановлена не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають взяти участь у торгах. Замовник наголошує на тому, що уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, так як це не є колом її обов’язків згідно посадової інструкції, уповноважена особа не веде прийом та реєстраціію офіційних запитів установи та не є відповідальною за надання відповіді на такі, вказані функції виконує інший адміністративний персонал, який не має впливу на роботу уповноваженої особи. Тому, корупційні ризики відсутні, розкриття імен учасників для уповноваженої особи під час огляду об’єкту також відсутні. Твердження про імовірні підстави для відмови у огляді об’єкту є лише припущеннями, що не мають під собою підґрунтя, адже замовник зацікавлений у такому огляді, що прямо впливатиме на якісне у майбутньому надання послуг з монтажу , що є неможливим без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об’ємами та умовами згідно даної закупівлі. Це, зокрема, підтверджується і нижчевикладеним. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженернотранспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта в торгах, згідно яких здійснюватимуться монтажні роботи дозволяє Учаснику на місці оглянути реальні обсяги, скоригувати технічні рішення, визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, що залучатиметься до монтажних робіт, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог встановлених Тендерною документацією.
Дата відповіді: 29.07.2025 18:11
Відповідь надана

питання

Номер: 862aee143b664db287f7a79afc00d3ac
Дата опублікування: 25.07.2025 15:47
Опис: «Шановний Замовник, відповідно до ТД предметом закупівлі є віконні блоки з монтажем, тобто готові вироби, водночас встановлені вимоги щодо надання сертифікатів: -Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо надання послуг з формування й оброблення листового скла; тут те ж не зрозуміло, ви закуповуєте вже готовий виріб в якому встановлений склопакет, а не закуповуєте роботи по обробці і формуванню скла, тобто дана вимога теж не відповідає предмету закупівлі. -Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас; тут не зовсім зрозуміло, так як віконні блоки це не тільки профіль , тобто дана вимога не відповідає предмету закупівлі; Аналогічно і до вимоги сертифікатів, що вказані нижче: - Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас та надання послуг з формування й оброблення листового скла; -Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 щодо надання послуг з формування й оброблення листового скла; -Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас; З цього приводу виникає питання, чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він у складі своєї пропозиції надасть сертифікати на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, що підтверджує впровадження системи управління якістю , екологічного управління та управління охороною здоров’я стосовно виробництва вікон , дверей балконих та вхідних полівінілхлоридних, склопакетів клеєних? Якщо при таких сертифікатах пропозиція буде відхилена, то поясніть чому? Бо саме виробництво вікон та склопакетів більш відповідає предмету закупівлі».
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України № 922- VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» зі змінами та з урахуванням вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Закупівля UA-2025-07-13-000407-a була прописана Замовником, Металопластикові вікна – це вже готова конструкція з окремих елементів, складових (профіль (пластмас) який використовувався при виготовленні конструкції, та заповнення конструкції - склопакет) тож гадаємо правомірно вимогати в тендерній документації Додатку 1 розділ : Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі «Металопластикові вікна з монтажем» п.1 щодо надання : -Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас та надання послуг з формування й оброблення листового скла; -Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 щодо надання послуг з формування й оброблення листового скла; -Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас; -Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо надання послуг з формування й оброблення листового скла; -Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас. Вважаємо, що саме такими документами учасник має змогу підтвердити якість використаних складових у виробництві металопластикових конструкцій.
Дата відповіді: 29.07.2025 09:09
Відповідь надана

питання

Номер: 608f9a98df7c43889c3d48eecd3184c5
Дата опублікування: 25.07.2025 15:30
Опис: Чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо він надасть авторизаційний лист та довідку з кресленнями від офіційного представника заводу-виробника, що буде підтверджено відповідними документами? Якщо буде відхилена, то вкажіть на підставі якої правової норми? Якщо буде відхилена, то вкажіть як саме даний факт впливає на тендерну пропозицію учасника в цілому?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. Замовником прописано вимогу, щодо надання авторизаційного листа від завода- виробника, саме за для підтвердження спроможності отримання Товару у строки та обсягах за характеристиками, які вказані в тендерній документації закупівлі UA-2025-07- 13-000407-a код ДК 021:2015:44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби (Металопластикові вікна з монтажем). Креслення профільної системи у розрізі рами та стулки віконного блоку – це правдива та достовірна інформація від виробника, нагальний приклад, яка продукція буде придбана та поставлена учасником до закупівлі.
Дата відповіді: 29.07.2025 09:15
Відповідь надана

Склопакет

Номер: bdd7809f774e49a2a2fc9f3515c2ac1d
Дата опублікування: 16.07.2025 11:06
Опис: Чи прийнятний склопакет з формолою 4iх18_Arх4х20_Arх4i -50 мм ?- характеристики кращі
Відповідь: Відповідно до позиції АМКУ, яка просліджується у Рішенні від 27.09.2018 № 9989, у разі якщо Тендерна документація не передбачала можливості запропонувати продукцію з відмінними (кращими тощо) характеристиками, то така пропозиція є такою, що не відповідає вимогам Документації в цій частині. Тому Замовник повинен відхилити таку пропозицію Учасника.
Дата відповіді: 18.07.2025 20:52
Відповідь надана

Згідно ДБН В.2.6-31:2021 достатньо 0,9 м2*К/Вт

Номер: cac5d05204074983b130d6833138d555
Дата опублікування: 16.07.2025 09:11
Опис: Шановний Замвнику, але ж Ви не встановили вимогу Rgmin-1,15 м2*К/Вт, а не менше 0,9. Також ніде немає прописаних вимог щодо водонепроникності чи звукоізоляції. Тому не зрозуміло чому ви здорожчуєте пропозицію, необгрунтувавши свої вимоги. Можливо це виробник чи поненційний переможець нав'язав Вам цю профільну систему?
Відповідь: Повідомляємо, що вимога щодо мінімальної монтажної ширини профілю не менше 76 мм обґрунтована виключно технічними та експлуатаційними потребами об’єктів, де планується встановлення конструкцій, а саме — закладів освіти. Відповідно до ДБН В.2.6-31:2021, мінімальне значення приведеного опору теплопередачі для огороджувальних конструкцій у першій температурній зоні становить 0,9 м²·К/Вт. Проте законодавство України та ДБН не забороняють Замовнику встановлювати більш високі показники, ніж мінімально допустимі, якщо це викликано специфікою об’єкта або метою підвищення енергоефективності та довговічності конструкцій. Враховуючи, що будівлі, де планується встановлення вікон, є закладами освіти з високими вимогами до: енергозбереження, з огляду на значну площу скління та необхідність зменшення витрат на опалення/охолодження, звукоізоляції, оскільки приміщення мають використовуватися для навчального процесу, що потребує зниження шумового впливу ззовні, захисту від атмосферних впливів (водонепроникність, герметичність), що критично важливо для запобігання пошкодженню внутрішнього інтер’єру та тепловтрат, Замовником прийнято рішення застосувати профільну систему монтажною шириною не менше 76 мм. Розрахункові показники підтверджують доцільність такого рішення: профіль шириною 70 мм зі склопакетом 4і-14ar-4-14ar-4і має Rgmin = 0,94 м²·К/Вт, профіль шириною 76 мм зі склопакетом 4і-18ar-4-18ar-4і має Rgmin = 1,15 м²·К/Вт. Крім того, конструкція з профілем 76 мм забезпечує: водонепроникність на рівні 450 Па (проти 300 Па у профілю 70 мм), звукоізоляцію на рівні 35 дБа (проти 32 дБа у профілю 70 мм). Вимоги до монтажної ширини профілю безпосередньо впливають на товщину склопакета, можливість його герметичного встановлення, а отже — на енергоефективність, звукоізоляцію та експлуатаційну надійність конструкцій. Закупівля здійснюється за бюджетні кошти, і Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», має обов’язок забезпечити раціональне та ефективне використання коштів, у тому числі з урахуванням довгострокової експлуатації будівель. Таким чином, встановлення вимоги щодо мінімальної ширини профілю не менше 76 мм є технічно та економічно обґрунтованим, не спрямоване на обмеження кола учасників, а забезпечує кращі експлуатаційні показники, відповідність будівель сучасним вимогам енергоефективності та комфортності для навчального процесу. Водночас повідомляємо, що тендерна документація не містить посилань на конкретного виробника чи торговельну марку, а всі учасники мають право пропонувати продукцію, що відповідає встановленим вимогам, незалежно від бренду чи країни виробництва (окрім винятків передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178).
Дата відповіді: 18.07.2025 20:47
Відповідь надана

склопакет

Номер: 03114a0d414d4436ad32dd2b7bf51f27
Дата опублікування: 15.07.2025 10:01
Опис: в 48 мм склопакеті достатньо 1го енергозберігаючого скла і аргону для забезпечення коефіцієнту опору не менше 0,9. Чи не буде відхилена така пропозиція?
Відповідь: Добрий вечір! Дякуємо за звернення. Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ч. 1 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі).
Дата відповіді: 15.07.2025 22:33
Відповідь надана

товщина профілю

Номер: 149b62f329c04cd5b5702b707d59f70b
Дата опублікування: 15.07.2025 09:52
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, чим обгрунтована ширина профілю не менше 76 мм, якщо стандартний профіль 70 мм з енергозберігаючим 42 склопакетом також забезпечує коефіцієнт опору теплопередачі не менше 0,9 м2*К/Вт згідно ДБН В.2.6-31:2021? Чому обмежуєте коло учасників?
Відповідь: ВІтаю! Дякуємо за звернення. Згідно ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі огороджувальної конструкції житлових та громадських будівель Rgmin м2*К/Вт для першої температурної зони складає 0,90 м2*К/Вт, для другої температурної зони 0,70 м2*К/Вт. Відповідно до розрахунків, конструкція з профілем монтажною шириною 70 мм та склопакетом 4і-14ar-4-14ar-4i має Rgmin- 0,94 м2*К/Вт. Конструкція, яку обрав Замовник, з профілеммонтажною шириною 76 мм та склопакетом 4і-18ar-4-18ar-4i має Rgmin-1,15 м2*К/Вт. Це дає змогу стверджувати, що конструкція яку запросив Замовник більш ефективна по енергозбереженню. Згідно із ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006+A2:2016,IDT) ВІКНА ТА ДВЕРІ ВИМОГИ Частина 1. Вікна та зовнішні двері, віконні та дверні конструкції які пропонуються учасниками повинні відповідати експлуатаційним показникам. Показник водонепроникність – конструкція з монтажною шириною 70мм та склопакетом 4і-14ar-4-14ar-4i має показник 300 Па, а конструкція з профілем монтажною шириною 76 мм та склопакетом 4і-18ar-4-18ar-4i має 450 Па. Показник звукоізоляції - конструкція з монтажною шириною 70мм та склопакетом 4і-14ar-4-14ar-4i має показник 32 дБа, а конструкція з профілем монтажною шириною 76 мм та склопакетом 4і-18ar-4-18ar-4i має 35дБа. На підставі перевірених даних, ми можемо стверджувати що конструкції, згідно технічному завданню, мають кращі експлуатаційні показники.
Дата відповіді: 15.07.2025 21:55
Відповідь надана

Гарантія на участь

Номер: b47be2278d864fdbad6dbea6c2ef1c2e
Дата опублікування: 14.07.2025 13:05
Опис: Шановний Замовнику! Надайте роз'яснення щодо Забезпечення тендерної пропозиції. Система Прозорро вказує на вашу вимогу Забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3,00 гривні аде Тендерна Документація цієї вимоги не містить.
Відповідь: Добрий вечір! Дякуємо за звернення. Забезпечення тендерної пропозиції становить 16 920 грн (шістнадцять тисяч дев’ятсот двадцять грн 00 коп.), про що також зазначено у тендерній документації (пункт 3.3 тендерної документації).
Дата відповіді: 15.07.2025 22:15