-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 дні назад
1 423 333.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 233.34 UAH
мін. крок: 1% або 14 233.34 UAH
Період уточнення:
11.07.2025 14:27 - 16.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо кошторису
Номер:
9a58c004423648979d0e1398974d39e8
Дата опублікування:
15.07.2025 16:11
Опис:
Доброго дня!
Шановний Замовнику,
відповідно до вимог, роботи з прочищання каналізаційних колекторів проводяться в Печерському районі міста Києва, що обумовлюється як загальна інформація, яка не дає можливості коректно розробити кошторисну документацію в програмному комплексі АВК-5. Відповідно до технічного завдання просимо надати детальну інформацію місцезнаходження об'єкту, а саме: вулиці/провулки/автомагістралі тощо? А найкоректніше буде уточнити коефіцієнти, які кошторисник може застосувати при розробці даного кошторису.
Дякуємо
Відповідь:
Дана вимога обумовлюється як загальна, у зв’язку з досвідом попередньої закупівлі Замовника, де Учасник-скаржник вимагав прибрати умови щодо виїзного обстеження Учасником, вбачаючи в цьому корупційну складову на трактування Закону як вигідно Скаржнику - щодо унеможливлення огляду та меж виконання робіт. Хоча, дана умова була рівна перед усіма Учасниками, но в даній закупівлі Замовником дана вимога - прибрана.
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації:
Місце надання Послуг: м. Київ, Печерський район
Обсяг (замуленість від 50%) (З досвіду попередніх років, Замовник може стверджувати про замуленість на певних ділянках і вище 75% - будівельним сміттям, коріння дерев, цегла, бой шиферу і т.д..).
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 300мм – 290 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 400мм – 330 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 500мм – 480 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 600мм – 170 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 800мм – 80 м.п.;
прочистка каналізаційних оглядових колодязів до 3м – 30 штук.
Згідно технічної частини до Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів дозволено використовувати наступні коефіцієнти: 1. згідно п.п. 13. При проведенні робіт на одній половині проїжджої частини дороги при систематичному русі транспорту по другій, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовується коефіцієнт 1,2.
Дата відповіді:
16.07.2025 10:58
Відповідь надана
Вимога про усунення дискримінаційних технічних вимог та внесення змін до тендерної документації
Номер:
e722b42eab8044b59240af6f8f774a9c
Дата опублікування:
15.07.2025 14:56
Опис:
У зв'язку з цим, ВИМАГАЄМО надати детальне технічне обґрунтування по кожному пункту:
1. Чим саме викликана необхідність залучення одночасно двох одиниць гідроочисної техніки та двох одиниць мулососів? Надайте розрахунок, який підтверджує, що менша кількість техніки не зможе впоратись із заявленими обсягами.
2. Якою технічною необхідністю обґрунтована вимога до тиску насоса не менше 60 МПа (600 бар)? Доведіть, що для прочищення колекторів зазначеного у завданні діаметру є неефективним використання техніки з меншим тиском.
3. Чим обґрунтовані вимоги до продуктивності техніки (витрати води 300 л/хв та продуктивність мулососа 600 м³/год)? Доведіть, що обладнання з меншими показниками не зможе якісно надати послуги за цим предметом закупівлі.
Відповідь:
Згідно вимог тендерної документації: Розділ 1 Строк надання послуг: з дати укладання Договору та не пізніше 31.08.2025 року, протягом 72 годин з моменту направлення Замовником заявки, у т.ч. у вихідні та святкові дні.
Вимоги щодо кількості гідроочисної та мулососної техніки встановлювались з урахуванням ймовірності виходу з ладу техніки або обладнання. Такі непердбачувані обставиним можуть призвезти до закінчення терміну дії Договору та невчасного його виконання. Тобто, Учасник повинен оперативно провести заміну зазначеної техніки на рівнозначну, з тими ж технічними потужностями, або вищими.
Обґрунтування вимог щодо технічних характеристик техніки надано раніше.
Дата відповіді:
16.07.2025 12:04
Відповідь надана
ЩОДО СТРОКІВ РЕАГУВАННЯ
Номер:
3f9f602bc9034ddb8ee32821f22c786e
Дата опублікування:
15.07.2025 14:55
Опис:
ЩОДО СТРОКІВ РЕАГУВАННЯ
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Законом, Ви маєте 3 робочі дні на розгляд цієї вимоги. Однак, враховуючи обмежені строки на подання скарги до Антимонопольного комітету України (не пізніше ніж за 4 дні до кінцевого строку подання пропозицій), Ваше зволікання та надання відповіді в останній день може позбавити нас можливості реалізувати наше законне право на оскарження.
Будь-яка бездіяльність чи затягування часу з Вашого боку буде розцінена нами як спроба уникнути оскарження та зберегти дискримінаційні умови в тендері.
Відповідь:
Згідно ст.54 Особливостей «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту».
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Шановний Скаржник, читайте уважно - Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Замовник діє виключно в рамках чинного законодавства України.
Пропонуємо Вам читати вимоги тендерної документації не по слогам, адже 107 годин та 33 хвилини періоду уточнень цілком достатньо для ознайомлення.
Дата відповіді:
16.07.2025 12:03
Відповідь надана
дискримінаційни вимоги
Номер:
bb54d9d2f146412183a3476edf850016
Дата опублікування:
15.07.2025 14:53
Опис:
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» (Код ДК 021-2015: 90470000-2), вимагаємо усунути умову, яка має очевидно дискримінаційний характер, обмежує кількість учасників.
У пункті "Вимоги до обладнання, яке буде використовуватись для виконання предмету закупівлі" Ви встановили наступні конкретні, завищені параметри:
Наявність не менш ніж 2 од. гідроочисної техніки з тиском насоса не менш ніж 60 МПа та витратами води не менш ніж 300 л/хв.
Наявність не менш ніж 2 од. мулососів з ємністю не менше 5 м³ та продуктивністю не менше 600 м³/год.
Дані вимоги викликають обґрунтовані сумніви у їх доцільності та створюють враження, що вони прописані під технічні можливості конкретного, заздалегідь визначеного постачальника послуг.
Відповідно до принципів недискримінації (стаття 5 та стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі"), Замовник повинен довести технічну необхідність встановлення кожного з параметрів.
Такі вимоги вже були оголошені в закупівлі UA-2025-07-04-005184-a за датою оголошення 04.07.2025
Та в попередньої закупівлі UA-2025-07-04-005184-a за датою оголошення 04.07.2025 були вже скарги , щодо цих вимог: кількості техніки, вимог до тиску 60 мп та 300 л/хв. , надання акту обстеження, надання дозволу на злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин та інш.
Результатом таких скарг тендерним комітетом були внесені зміни в тендерну закупівлю Замовника.
Але незважаючи на цей факт тендерний комітет Замовника скасовуючи торги системі закупівель до закупівлі за номером № UA-2025-07-04-005184-a та Згідно протоколу від 11.07.2025 № C178BT30- через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель оголошує нову тендерну закупівлю 11.07.2025 за номером UA-2025-07-11-007310-a з тими самими вимогами, зменшуючи тільки кількість техніки.
Враховуючи викладене вище та з метою збереження добросовісної конкуренціі вимагаємо виключити вимоги та внести зміни в Розділ 2 п.1.1 щодо кількості техніки , вимоги щодо технічних характеристик техніки наявність не менш ніж 2 од. гідроочисної техніки з тиском насоса не менш ніж 60 МПа та витратами води не менш ніж 300 л/хв.
Які є дискримінаційними та такими , що звужують кількість потенціальних учасників. Тим паче, що ви вже признавали у попередній закупівлі , яка скасовується, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують кількість учасників даної закупівлі.
Виконавець робіт несе повну відповідальність за якість робіт, терміни виконання робіт згідно умов договору, а Замовник приймає роботи згідно акти виконання робіт. Тому специфічні вимоги щодо наявності техніки , її кількості та технічні характеристики звужують можливу участь в закупівлі потенційних учасників, які можуть таку саму роботу виконати якісно й в строки обумовлені умовами тендеру, договору тощо.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 5, 16, 22 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, а саме — виключити конкретні числові вимоги до кількості техніки та її технічних параметрів, замінивши їх на вимогу про наявність техніки, достатньої для якісного виконання робіт згідно з обсягами, вказаними у технічному завданні.
Просимо надати відповідь у строк, достатній для реалізації нашого права на оскарження у разі потреби. У протилежному випадку ми будемо змушені невідкладно готувати скаргу до АМКУ.Згорнути
Відповідь:
Ми, як Замовник вважаємо, що залучена гідроочисна техніка повинна мати максимальний тиск робочої рідини не менше 600 атм (а при можливості навіть і більше), що забезпечить руйнування будь-яких засмічень, включаючи проросле коріння дерев, цегли, бою шиферу та інш., а зазначена продуктивність насосу дозволить вимивати відкладення.
Одночасно зазначаємо, що Вимоги до техніки, за допомогою якої будуть проводитися роботи, визначаються або техніко-економічним обґрунтуванням (розрахунком) та/або ж досвідом експлуатації, обслуговування системи. При складанні технічного завдання закупівлі Замовник спирався на свої знання та досвід проведення попередніх аналогічних робіт, в процесі виконання яких зіткнувся з наявністю мулу, твердих відкладень, коренів в трубопроводі системи каналізації, для видалення яких необхідне залучення техніки з наведеними параметрами.
Крім того, до окремих колодязів ускладнений під’їзд мулососної машини (відстань від техніки до колодязів може становити 10-20 м), а це зумовлює необхідність використання потужної мулососної техніки. Продуктивність мулососів не менше 600 м³/год – є взагалі мінімальною для зазначеної техніки.
Акцентуємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та предметом даної закупівлі не передбачено розгляд процедур закупівель, які здійснюються іншими Замовниками. Але, Замовник проаналізував закупівлі з аналогічними вимогами щодо характеристик гідроочисної техніки. Здійснивши аналіз процедур, Замовник вважає вищезазначені вимоги не дискримінаційними, які не звужують коло учасників, тому що існують виробники насосного обладнання, яким укомплектовуються гідроочисна техніка (вітчизняна або зарубіжна), з визначеними технічними характеристиками.
Зверніть увагу, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№15349-р/пк-пз від 11.08.2020 процедура закупівлі № UA-2020-07-06-002174-b) дана скарга вже розглядалась та аналогічні вимоги не визнані як дискримінаційні.
Дата відповіді:
16.07.2025 11:49
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційної умови та ознак можливої змови в тендерній документації
Номер:
e269f144575f4a63bc04e5f7a1f5545b
Дата опублікування:
14.07.2025 13:15
Опис:
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» (Код ДК 021-2015: 90470000-2), вимагаємо усунути умову, яка має очевидно дискримінаційний характер, грубо обмежує конкуренцію та містить ознаки узгоджених дій з певним гравцем ринку.
У пункті 1.1 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
"Використання вантажних транспортних засобів Учасником... не має перевищувати 24 тони."
Ця вимога є неправомірною, і ми наполягаємо на її виключенні з таких причин:
1. Штучне та необґрунтоване обмеження конкуренції.
Встановлення жорсткого ліміту повної маси на рівні 24 тонни — це примітивний спосіб відсіяти значну кількість добросовісних учасників. Сучасна та ефективна спецтехніка часто має повну масу, що незначно перевищує цей ліміт (25-26 тонн). Ваша формальна вимога не має жодного відношення до якості послуг, а слугує лише фільтром для звуження кола учасників, що прямо суперечить принципам Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Свідоме ігнорування та маніпуляція нормами законодавства.
Ваше посилання на п. 22.5 ПДР є маніпулятивним, оскільки Ви повністю ігноруєте правовий механізм, створений саме для таких випадків. Постанова КМУ № 30 від 18.01.2001 прямо передбачає можливість законної експлуатації великовагових транспортних засобів за умови отримання спеціального дозволу.
Щоб уникнути маніпуляцій, якими зловживають інші замовники, стверджуючи, що дозвіл є "одноразовим", ОСОБЛИВО НАГОЛОШУЄМО на змісті пункту 7 цієї Постанови:
"7. Дозвіл видається на одноразовий проїзд великогабаритного та великовагового транспортного засобу. У разі здійснення постійних проїздів по одному маршруту тим самим транспортним засобом дозвіл може видаватися на кілька проїздів, але не більше ніж на три місяці."
Ця норма прямо доводить, що законодавець передбачив можливість довготривалої систематичної роботи такої техніки. Ваш обов'язок — проводити закупівлю, а не вигадувати власні правила дорожнього руху та обмежувати законні права учасників.
3. Пряма суперечність усталеній практиці Антимонопольного комітету України.
Подібні вимоги вже давно та системно визнаються АМКУ дискримінаційними. Ігноруючи це, Ви демонструєте або некомпетентність, або умисел. Рішення Колегії АМКУ по закупівлях UA-2025-06-04-009975-a, UA-2025-02-07-009700-a, UA-2024-10-09-007796-a та багатьох інших є прямим доказом неправомірності Ваших дій.
4. Ознаки узгоджених дій та "заточування" вимог під конкретного учасника.
Вимога щодо обмеження ваги у 24 тонни систематично з'являється у безлічі закупівель по всій країні з вражаючою синхронністю. Це вже не виглядає як випадковість чи помилка окремого замовника. Це наводить на обґрунтовану думку про можливу змову замовників з одним або кількома великими гравцями ринку, які володіють застарілою технікою та таким чином усувають конкурентів з більш сучасним обладнанням. Такі дії містять ознаки порушення не лише законодавства про публічні закупівлі, а й антимонопольного законодавства.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
Негайно внести зміни до тендерної документації, повністю виключивши з неї пункт про обмеження максимальної маси транспортного засобу 24 тоннами.
КРИТИЧНО ВАЖЛИВО:
Процедуру опубліковано 11.07.2025. Часу на оскарження вкрай мало. Будь-ласка надайте відповідь як можна скоріше.
Відповідь:
Прошу Скаржника, не висвітлювати свої «думки» а конкретизувати Ваші звернення та Скарги. Напрямок Ваших «думок» свідчить тільки про можливий Ваш досвід роботи з «можливою змовою замовників» (це Ваші ж слова).
По суті Вашої Скарги:
Згідно вимог тендерної документації: Розділ 1 Строк надання послуг: з дати укладання Договору та не пізніше 31.08.2025 року, протягом 72 годин з моменту направлення Замовником заявки, у т.ч. у вихідні та святкові дні.
Згідно зі статтею 17 Закону України «Про автомобільні дороги»: Управління функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування, у віданні яких вони знаходяться, зокрема вулиці міста Києва, підпадають під управління Київської міської державної адміністрації (далі – КМДА), що є органом місцевого самоврядування.
Тобто обмеження, щодо фактичної маси автомобілів на вулицях м. Києва – встановлюються окремим розпорядженням КМДА.
Хочемо зазначити, що Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва є підприємством, підпорядкованим КМДА, та діє з суворим дотриманням, в тому числі, рішень та розпоряджень Київської міської ради та Київської міської державної адміністрації.
Так, відповідно до розпорядження КМДА від 07.07.2012 № 1173 «Про обмеження руху великовагового автотранспорту на вулицях і дорогах м. Києва у зв’язку з підвищенням температури повітря», у зв’язку з підвищенням температури повітря до +28ºС, ВЖЕ ВВЕДЕНІ заборона руху для великовагових транспортних засобів загальною вагою понад 24 тони та навантаженням на вісь понад 7 тон. Обмеження діє з 10:00 до 22:00, тобто у робочий час.
Враховуючи прогноз погоди на липень та серпень 2025 року у місті Києві, який Замовник брав інформацію з сайту AccuWeather.
Замовнику незрозуміло, яким чином Ви плануєте надання послуг, зокрема й виконання аварійної прочистки протягом 72 годин з моменту направлення Замовником заявки, у т.ч. у вихідні та святкові дні, якщо на вулицях і дорогах м. Києва ЗАБОРОНЕНИЙ рух для великовагових транспортних засобів загальною вагою понад 24 тони!
Заборона на проїзд не стосується лише великовагових автомобілів, які здійснюють перевезення:
небезпечних, швидкопсувних вантажів; живих тварин і птиці;
які пов’язані із запобіганням або ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Крім цього, відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 р. № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг»:
ст. 33. З метою забезпечення безпеки руху і збереження автомобільної дороги під час розроблення маршруту великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу беруться до уваги стан дорожнього покриття, сезонні природно-кліматичні фактори, несуча спроможність і габарити штучних споруд.
ст. 35. Рух великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів може бути тимчасово обмежено або заборонено у разі настання погодно-кліматичних умов, за яких експлуатація таких транспортних засобів може призвести до значного пошкодження автомобільних доріг або негативно позначитися на безпеці руху.
Постанова Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 р. № 30 «Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами» регламентує проїзд великогабаритного та великовагового транспортного засобу, та не стосується постійного виконання робіт.
Враховуючи вищезазначене, існує ризик несвоєчасного виконання аварійної прочистки каналізаційних мереж, що стане передумовою підтопленню будинків, витоку небезпечних речовин, погіршенню стану повітря, зростанню напруженості серед жильців, а результат – накладання штрафів на наше підприємство.
Тому встановлення умови обмеження повної маси транспортних засобів, що не повинна перевищувати 24 тони є законною, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників та спрямована на дотримання чинного законодавства України, збереження покриттів доріг м. Києва та балансових територій КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва.
Крім того, Замовником не встановлена заборона на отримання Учасниками спеціального дозволу відповідно до Постанови КМУ від 18.01.2001 №30.
Дата відповіді:
16.07.2025 11:41