-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 дні назад
1 423 333.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 233.34 UAH
мін. крок: 1% або 14 233.34 UAH
Період оскарження:
11.07.2025 14:27 - 16.07.2025 00:00
Період оскарження для учасника ІК Енергозберігаючі...:
15.09.2025 15:56 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Cкарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
212d52c8b3cf43adbc3eb4aba2fc0870
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-11-007310-a.c2
Назва:
Cкарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
11.07.2025 замовником, Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги з особливостям за предметом закупівлі гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-007310-a 21.07.2025 відбулося розкриття тендерних пропозицій, зокрема, було подано наступні пропозиції:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС» 985 744,52 грн 985 744,52 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» 1 031 147,53 грн 1 031 147,53 грн
ІК Енергозберігаючі технології 2010 1 418 594,11 грн 1 418 594,11 грн
22.08.2025 Замовником було визначено переможцем ТОВ «УКРВЕРСТАТСЕРВІС» (Далі – Учасник) протокольним рішенням № 2П181ВТзО від 22 серпня 2025 р.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.
1) Невідповідність пропозиції технічним вимогам Замовника
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасникам необхідно надати в складі пропозиції розрахунок вартості послуг в складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до нього, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат (розроблений в програмному комплексі АВК-5), (пропечатані та підписані учасником та в форматі imd).
Також Додатком 3 до тендерної документації передбачено певне найменування робіт та витрат, а саме:
№
з/п Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 290
2 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 400 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 330
3 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 480
4 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 170
5 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 80
6 Прочищання каналізаційних оглядових колодязів до 3м шт 30
До складу послуг входять послуги гідродинамічне очщення трубопроводів, відкачування та утилізація бруду, видаленого з трубопроводів, очищення зливоприймачів, видалення з трубопроводів коренів дерев, телевізійне обстеження трубопроводу (за необхідністю).
Учасником на виконання вищенаведених вимог надано кошторисну документацію (файл: «кошторис.pdf») в якому у дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01 найменування робіт та витрат не відповідають найменуванню робіт та витрат передбачених у технічних (якісних) вимогах Замовник (Додаток 3 тендерної документації), а саме учасником зазначено наступну інформацію:
1. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
2. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 40 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
3. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
4. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
5. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
6. Прочищання каналізаційних оглядових колодязів глибиною до 3м з відкачуванням мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги).
Таким чином, Учасником зазначено найменування робіт і витрат у наданому дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01, які не передбачені технічними вимогами Замовника, а саме:
- проведення робіт на проїжджій частині дороги (п. 1 – 5);
- Відкачування мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги) (п. 6).
Також, Учасником на виконання вищенаведених вимог надано файл: «120.imd» в якому зокрема зазначено коефецієнти:
- К=1,2 проведення робіт на проїжджій частині дороги;
- К=2,64 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
- К=1,2 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
Слід зауважити, що технічним завданням Замовника не передбачено застосування вищенаведених коефіцієнтів.
Учасник зазначивши роботи і витрати та додаткові коефіцієнти, які не передбачені технічними вимогами Замовника штучно збільшив кошторисну вартість послуг тому Замовник визначивши Переможцем Учасника порушив Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачених п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
Враховуючи вищенаведене, надана Учасником у складі пропозиції кошторисна документація не відповідає технічним вимогам Замовника та відповідно порушено вимоги передбачені Додатку 3 тендерної документації.
Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначена невідповідність не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, так як має безпосереднє відношення до технічних та якісних характеристик товару і не підпадає під дію пункту 43 Особливостей.
2) Невідповідність довідки про досвід виконання аналогічного договору вимогам пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2.
Відповідно до пунктів 3.1., 3.2. Розділу 2 Додатку 2 Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг за предметом закупівлі оголошення за встановленою формою:
№
з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характерис-тика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік)
1 2 3 4 5 6
* Необхідно вказати види послуг, що надавались.
Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 3.1., Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг;
- скановану копію відповідного договору;
- скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг
Учасником на виконання вищенаведеної вимоги надано Довідку про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 в якій зазначено договір № 7/545 від 20.12.2023 укладений з Квартирно-експлуатаційним відділом міста Полтава (п. 2 Довідки).
Однак Учасником на підтвердження аналогічного досвіду надано скан-копії Договору, актів та листа відгука Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава від 20.02.2024 № 542/354 в яких зазначено договір № 7/595 від 20.12.2023.
Таким чином, Учасником не надано сканованих копій листа-відгуку, договору та актів на зазначений у довідці про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 договір № 7/545 від 20.12.2023
Враховуючи вищенаведене, Учасником порушено вимоги пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2.
Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак Замовником не розміщено вимоги щодо усунення вищенаведеної невідповідності Учасником чим порушено вимоги п. 43. Особливостей.
Враховуючи все вищенаведене, тендерна ТОВ «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та має бути відхилена на підставі статті 44 Особливостей (пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Враховуючи все вищезазначене,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати замовника, Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва, предмет закупівлі: гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-007310-a. скасувати рішення № 2П181ВТзО від 22 серпня 2025 р.) про визначення переможцем ТОВ «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010».
Пов'язані документи:
Учасник
- кошторис.pdf 27.08.2025 17:59
- КЕВ Полтава гдо - копія.pdf 27.08.2025 17:59
- довідка досвід.pdf 27.08.2025 17:59
- Лист-відгук КЕВ Полтава.pdf 27.08.2025 17:59
- 120 imd.jpg 27.08.2025 17:59
- Скарга ІК Енергозберігаючі технології.pdf 27.08.2025 17:59
- Скарга ІК Енергозберігаючі технології.docx 27.08.2025 17:59
- sign.p7s 27.08.2025 18:00
- рішення від 29.08.2025 № 13291.pdf 29.08.2025 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2025 №13847.pdf 10.09.2025 14:55
- рішення від 09.09.2025 № 13847.pdf 12.09.2025 14:56
- скрін.docx 02.09.2025 15:57
- Пояснення АМКУ 2.doc 02.09.2025 15:57
- Пояснення АМКУ 2.pdf 02.09.2025 15:57
- Пояснення АМКУ 2.doc 02.09.2025 15:58
- скрін.docx 02.09.2025 15:58
- Пояснення АМКУ 2.pdf 02.09.2025 15:58
- 2СРП181ВТзО.pdf 15.09.2025 15:54
- 3В181ВТзО.pdf 15.09.2025 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2025 18:16
Дата розгляду скарги:
09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2025 14:56
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2025 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів за предметом: гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів) – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010» (код ЄДРПОУ 39640167) на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови, а саме:
- найменування робіт та витрат, зазначені в дефектному акті та локальному кошторисі №02-01-01, не відповідають найменуванню робіт та витрат, передбачених у технічних (якісних) вимогах Замовника;
- зазначив додаткові коефіцієнти, які не передбачені технічними вимогами Замовника.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
25fef5dc1324408ba2f9eecc18142421
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції технічним вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасникам необхідно надати в складі пропозиції розрахунок вартості послуг в складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до нього, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат (розроблений в програмному комплексі АВК-5), (пропечатані та підписані учасником та в форматі imd).
Також Додатком 3 до тендерної документації передбачено певне найменування робіт та витрат, а саме:
№
з/п Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 290
2 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 400 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 330
3 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 480
4 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 170
5 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 80
6 Прочищання каналізаційних оглядових колодязів до 3м шт 30
До складу послуг входять послуги гідродинамічне очщення трубопроводів, відкачування та утилізація бруду, видаленого з трубопроводів, очищення зливоприймачів, видалення з трубопроводів коренів дерев, телевізійне обстеження трубопроводу (за необхідністю).
Учасником на виконання вищенаведених вимог надано кошторисну документацію (файл: «кошторис.pdf») в якому у дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01 найменування робіт та витрат не відповідають найменуванню робіт та витрат передбачених у технічних (якісних) вимогах Замовник (Додаток 3 тендерної документації), а саме учасником зазначено наступну інформацію:
1. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
2. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 40 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
3. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
4. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
5. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
6. Прочищання каналізаційних оглядових колодязів глибиною до 3м з відкачуванням мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги).
Таким чином, Учасником зазначено найменування робіт і витрат у наданому дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01, які не передбачені технічними вимогами Замовника, а саме:
- проведення робіт на проїжджій частині дороги (п. 1 – 5);
- Відкачування мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги) (п. 6).
Також, Учасником на виконання вищенаведених вимог надано файл: «120.imd» в якому зокрема зазначено коефецієнти:
- К=1,2 проведення робіт на проїжджій частині дороги;
- К=2,64 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
- К=1,2 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
Слід зауважити, що технічним завданням Замовника не передбачено застосування вищенаведених коефіцієнтів.
Учасник зазначивши роботи і витрати та додаткові коефіцієнти, які не передбачені технічними вимогами Замовника штучно збільшив кошторисну вартість послуг тому Замовник визначивши Переможцем Учасника порушив Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачених п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
Враховуючи вищенаведене, надана Учасником у складі пропозиції кошторисна документація не відповідає технічним вимогам Замовника та відповідно порушено вимоги передбачені Додатку 3 тендерної документації.
Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначена невідповідність не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, так як має безпосереднє відношення до технічних та якісних характеристик товару і не підпадає під дію пункту 43 Особливостей.
Також Додатком 3 до тендерної документації передбачено певне найменування робіт та витрат, а саме:
№
з/п Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 290
2 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 400 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 330
3 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 480
4 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 170
5 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 80
6 Прочищання каналізаційних оглядових колодязів до 3м шт 30
До складу послуг входять послуги гідродинамічне очщення трубопроводів, відкачування та утилізація бруду, видаленого з трубопроводів, очищення зливоприймачів, видалення з трубопроводів коренів дерев, телевізійне обстеження трубопроводу (за необхідністю).
Учасником на виконання вищенаведених вимог надано кошторисну документацію (файл: «кошторис.pdf») в якому у дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01 найменування робіт та витрат не відповідають найменуванню робіт та витрат передбачених у технічних (якісних) вимогах Замовник (Додаток 3 тендерної документації), а саме учасником зазначено наступну інформацію:
1. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
2. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 40 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
3. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
4. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
5. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
6. Прочищання каналізаційних оглядових колодязів глибиною до 3м з відкачуванням мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги).
Таким чином, Учасником зазначено найменування робіт і витрат у наданому дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01, які не передбачені технічними вимогами Замовника, а саме:
- проведення робіт на проїжджій частині дороги (п. 1 – 5);
- Відкачування мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги) (п. 6).
Також, Учасником на виконання вищенаведених вимог надано файл: «120.imd» в якому зокрема зазначено коефецієнти:
- К=1,2 проведення робіт на проїжджій частині дороги;
- К=2,64 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
- К=1,2 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
Слід зауважити, що технічним завданням Замовника не передбачено застосування вищенаведених коефіцієнтів.
Учасник зазначивши роботи і витрати та додаткові коефіцієнти, які не передбачені технічними вимогами Замовника штучно збільшив кошторисну вартість послуг тому Замовник визначивши Переможцем Учасника порушив Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачених п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
Враховуючи вищенаведене, надана Учасником у складі пропозиції кошторисна документація не відповідає технічним вимогам Замовника та відповідно порушено вимоги передбачені Додатку 3 тендерної документації.
Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначена невідповідність не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, так як має безпосереднє відношення до технічних та якісних характеристик товару і не підпадає під дію пункту 43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Скрін-шот кошторису у форматі imd
-
Повʼязаний документ:
120 imd.jpg
-
-
Назва доказу:
Кошторис
-
Повʼязаний документ:
кошторис.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника, Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва, предмет закупівлі: гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-007310-a. скасувати рішення № 2П181ВТзО від 22 серпня 2025 р.) про визначення переможцем ТОВ «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
648402cb9c5c42eeb41d43c49def87ae
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність довідки про досвід виконання аналогічного договору вимогам пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пунктів 3.1., 3.2. Розділу 2 Додатку 2 Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг за предметом закупівлі оголошення за встановленою формою:
№
з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характерис-тика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік)
1 2 3 4 5 6
* Необхідно вказати види послуг, що надавались.
Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 3.1., Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг;
- скановану копію відповідного договору;
- скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг
Учасником на виконання вищенаведеної вимоги надано Довідку про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 в якій зазначено договір № 7/545 від 20.12.2023 укладений з Квартирно-експлуатаційним відділом міста Полтава (п. 2 Довідки).
Однак Учасником на підтвердження аналогічного досвіду надано скан-копії Договору, актів та листа відгука Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава від 20.02.2024 № 542/354 в яких зазначено договір № 7/595 від 20.12.2023.
Таким чином, Учасником не надано сканованих копій листа-відгуку, договору та актів на зазначений у довідці про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 договір № 7/545 від 20.12.2023
Враховуючи вищенаведене, Учасником порушено вимоги пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2.
Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак Замовником не розміщено вимоги щодо усунення вищенаведеної невідповідності Учасником чим порушено вимоги п. 43. Особливостей.
№
з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характерис-тика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік)
1 2 3 4 5 6
* Необхідно вказати види послуг, що надавались.
Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 3.1., Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг;
- скановану копію відповідного договору;
- скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг
Учасником на виконання вищенаведеної вимоги надано Довідку про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 в якій зазначено договір № 7/545 від 20.12.2023 укладений з Квартирно-експлуатаційним відділом міста Полтава (п. 2 Довідки).
Однак Учасником на підтвердження аналогічного досвіду надано скан-копії Договору, актів та листа відгука Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава від 20.02.2024 № 542/354 в яких зазначено договір № 7/595 від 20.12.2023.
Таким чином, Учасником не надано сканованих копій листа-відгуку, договору та актів на зазначений у довідці про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 договір № 7/545 від 20.12.2023
Враховуючи вищенаведене, Учасником порушено вимоги пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2.
Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак Замовником не розміщено вимоги щодо усунення вищенаведеної невідповідності Учасником чим порушено вимоги п. 43. Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Лист-відгук Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава від 20.02.2024 № 542/354.
-
Повʼязаний документ:
Лист-відгук КЕВ Полтава.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № 7/595 від 20.12.2023
-
Повʼязаний документ:
КЕВ Полтава гдо - копія.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867
-
Повʼязаний документ:
довідка досвід.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника, Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва, предмет закупівлі: гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-007310-a. скасувати рішення № 2П181ВТзО від 22 серпня 2025 р.) про визначення переможцем ТОВ «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010».
Запити Органу оскарження
Номер:
7cd37d147c274d6da62f64d28c86d1ba
Тема запиту:
пояснення
Текст запиту:
2. Стосовно твердження Скаржника про невідповідність довідки про досвід виконання аналогічного договору вимогам пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2:
Відповідно до пункту 2 частини 3.1. Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації – «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.». Відповідно до цього пункту при здійсненні оцінки тендерної пропозиції Учасника Замовник відніс невідповідність номеру аналогічного договору, вказаного в довідці про виконання аналогічних договорів, до неформальної помилки, адже інша інформація, яка стосується зазначеного договору, збігається з інформацією, викладеною Учасником в Довідці. Зазначена неформальна помилка не впливає на ціну тендерної пропозиції, не призводить до її спотворення та не стосується характеристик предмета закупівлі.
Дата опублікування:
02.09.2025 15:57
Номер:
5fdefafe7e7846dc9617690ee99fbcdf
Тема запиту:
пояснення
Текст запиту:
1. Стосовно зазначення ТОВ «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010» (далі – Учасник) найменування робіт і витрат у наданому дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01, які на думку Скаржника не передбачені технічними вимогами Замовника, а саме:
- проведення робіт на проїжджій частині дороги (п. 1 – 5);
- відкачування мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги) (п. 6):
15 липня 2025 о 16:11 у період Звернення за роз’ясненнями на електронному майданчику було опубліковане звернення: «Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до вимог, роботи з прочищання каналізаційних колекторів проводяться в Печерському районі міста Києва, що обумовлюється як загальна інформація, яка не дає можливості коректно розробити кошторисну документацію в програмному комплексі АВК-5. Відповідно до технічного завдання просимо надати детальну інформацію місцезнаходження об'єкту, а саме: вулиці/провулки/автомагістралі тощо? А найкоректніше буде уточнити коефіцієнти, які кошторисник може застосувати при розробці даного кошторису. Дякуємо»
Замовником у встановлений час, а саме: 16 липня 2025 о 10:58, була надана відповідь: «Дана вимога обумовлюється як загальна, у зв’язку з досвідом попередньої закупівлі Замовника, де Учасник-скаржник вимагав прибрати умови щодо виїзного обстеження Учасником, вбачаючи в цьому корупційну складову на трактування Закону як вигідно Скаржнику - щодо унеможливлення огляду та меж виконання робіт. Хоча, дана умова була рівна перед усіма Учасниками, но в даній закупівлі Замовником дана вимога - прибрана.
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації:
Місце надання Послуг: м. Київ, Печерський район
Обсяг (замуленість від 50%) (З досвіду попередніх років, Замовник може стверджувати про замуленість на певних ділянках і вище 75% - будівельним сміттям, коріння дерев, цегла, бой шиферу і т.д..).
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 300мм – 290 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 400мм – 330 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 500мм – 480 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 600мм – 170 м.п.;
прочистка каналізаційних мереж дощової каналізації діаметром 800мм – 80 м.п.;
прочистка каналізаційних оглядових колодязів до 3м – 30 штук.
Згідно технічної частини до Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів дозволено використовувати наступні коефіцієнти: 1. згідно п.п. 13. При проведенні робіт на одній половині проїжджої частини дороги при систематичному русі транспорту по другій, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовується коефіцієнт 1,2».
Тобто, Замовником було обумовлено проведення робіт на проїжджій частині дороги.
1.1. Щодо зазначених Учасником коефіцієнтів:
В частині застосування К=1,2 проведення робіт на проїжджій частині дороги та К=1,2 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт: аргументовано Замовником відповіддю на питання до закупівлі від 16 липня 2025 о 10:58, зокрема «Згідно технічної частини до Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів дозволено використовувати наступні коефіцієнти: 1. згідно п.п. 13. При проведенні робіт на одній половині проїжджої частини дороги при систематичному русі транспорту по другій, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовується коефіцієнт 1,2.».
В частині застосування К=2,64 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт: наведений коефіцієнт складається з врахуванням п.п.13 зазначеного вище та п.п. 29. «В групах з 9 по 11 розділу 7 передбачено прочищання колекторів при засміченості до 30 відсотків (за об’ємом). При ступені засміченості, що перевищує 30 відсотків, витрати ресурсів визначаються за цими РЕКН шляхом застосування до норм витрат праці робітників-будівельників і норм часу експлуатації машин і механізмів таких коефіцієнтів: - при засміченості до 50 відсотків – 1,5; - при засміченості до 75 відсотків – 2,2; - при засміченості понад 75 відсотків – 2,8.» Замовником в тендерній документації було передбачено замуленість понад 50% що зумовлює можливість застосування к=2,2. При одночасному застосуванні коефіцієнти перемножуються, в зв'язку з чим отримано коефіцієнт к =2,64 (арифметично отримано множенням 1,2 на 2,2).
Дата опублікування:
02.09.2025 15:58
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e20492c96f05405da3ab287fd18b49b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-11-007310-a.c1
Назва:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ», по-перше, подали недостовірні відомості щодо наявної в нього матеріально-технічної бази, а по-друге, наявне у нього обладнання не відповідає вимогам тендерної документації і не забезпечує тиск насосу не менш ніж 600 бар при витратах води не менш ніж 300 л/хв.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ ІКЕТ.docx 04.08.2025 19:03
- Додаток 1.doc 04.08.2025 19:03
- Додаток 2.pdf 04.08.2025 19:03
- Додаток 3.pdf 04.08.2025 19:03
- Додаток 5.pdf 04.08.2025 19:03
- Додаток 4.pdf 04.08.2025 19:03
- Додаток 7.pdf 04.08.2025 19:03
- Додаток 6.pdf 04.08.2025 19:03
- скарга АМКУ ІКЕТ.pdf 04.08.2025 19:03
- sign.p7s 04.08.2025 19:04
- рішення від 06.08.2025 № 12118.pdf 06.08.2025 15:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2025 № 12583.pdf 15.08.2025 12:32
- рішення від 14.08.2025 № 12583.pdf 18.08.2025 17:58
- 1091.pdf 08.08.2025 13:13
- КП№1420-Лист пояснення-070825.pdf 08.08.2025 13:13
- Пояснення АМКУ.pdf 08.08.2025 13:13
- Пояснення АМКУ.doc 08.08.2025 13:13
- Пояснення АМКУ.doc 08.08.2025 13:14
- СРП181ВТзО.pdf 21.08.2025 15:18
- 2В181ВТзО.pdf 21.08.2025 15:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 19:07
Дата розгляду скарги:
14.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2025 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.08.2025 17:58
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2025 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення від 31.07.2025р №П181ВТзО про визначення переможця відкритих торгів за предметом гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів) Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» (код ЄДРПОУ: 44768914).
2. Провести розгляд наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі абзацу 6 пункту 49 Постанови.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
81eb0dd6ca2344bb8e4e7f596668fa0e
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ», по-перше, подали недостовірні відомості щодо наявної в нього матеріально-технічної бази, а по-друге, наявне у нього обладнання не відповідає вимогам тендерної документації і не забезпечує тиск насосу не менш ніж 600 бар при витратах води не менш ніж 300 л/хв.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» на підставі отримання недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів