• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів)

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

1 423 333.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 233.34 UAH
Період оскарження: 11.07.2025 14:27 - 16.07.2025 00:00
Період оскарження для учасника ІК Енергозберігаючі...: 15.09.2025 15:56 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Cкарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 212d52c8b3cf43adbc3eb4aba2fc0870
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-11-007310-a.c2
Назва: Cкарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
11.07.2025 замовником, Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги з особливостям за предметом закупівлі гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-007310-a 21.07.2025 відбулося розкриття тендерних пропозицій, зокрема, було подано наступні пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ «МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС» 985 744,52 грн 985 744,52 грн ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» 1 031 147,53 грн 1 031 147,53 грн ІК Енергозберігаючі технології 2010 1 418 594,11 грн 1 418 594,11 грн 22.08.2025 Замовником було визначено переможцем ТОВ «УКРВЕРСТАТСЕРВІС» (Далі – Учасник) протокольним рішенням № 2П181ВТзО від 22 серпня 2025 р. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне. 1) Невідповідність пропозиції технічним вимогам Замовника Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасникам необхідно надати в складі пропозиції розрахунок вартості послуг в складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до нього, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат (розроблений в програмному комплексі АВК-5), (пропечатані та підписані учасником та в форматі imd). Також Додатком 3 до тендерної документації передбачено певне найменування робіт та витрат, а саме: № з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість 1 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 290 2 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 400 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 330 3 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 480 4 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 170 5 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 80 6 Прочищання каналізаційних оглядових колодязів до 3м шт 30 До складу послуг входять послуги гідродинамічне очщення трубопроводів, відкачування та утилізація бруду, видаленого з трубопроводів, очищення зливоприймачів, видалення з трубопроводів коренів дерев, телевізійне обстеження трубопроводу (за необхідністю). Учасником на виконання вищенаведених вимог надано кошторисну документацію (файл: «кошторис.pdf») в якому у дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01 найменування робіт та витрат не відповідають найменуванню робіт та витрат передбачених у технічних (якісних) вимогах Замовник (Додаток 3 тендерної документації), а саме учасником зазначено наступну інформацію: 1. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги); 2. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 40 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги); 3. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги); 4. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги); 5. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги); 6. Прочищання каналізаційних оглядових колодязів глибиною до 3м з відкачуванням мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги). Таким чином, Учасником зазначено найменування робіт і витрат у наданому дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01, які не передбачені технічними вимогами Замовника, а саме: - проведення робіт на проїжджій частині дороги (п. 1 – 5); - Відкачування мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги) (п. 6). Також, Учасником на виконання вищенаведених вимог надано файл: «120.imd» в якому зокрема зазначено коефецієнти: - К=1,2 проведення робіт на проїжджій частині дороги; - К=2,64 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт; - К=1,2 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт; Слід зауважити, що технічним завданням Замовника не передбачено застосування вищенаведених коефіцієнтів. Учасник зазначивши роботи і витрати та додаткові коефіцієнти, які не передбачені технічними вимогами Замовника штучно збільшив кошторисну вартість послуг тому Замовник визначивши Переможцем Учасника порушив Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачених п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Враховуючи вищенаведене, надана Учасником у складі пропозиції кошторисна документація не відповідає технічним вимогам Замовника та відповідно порушено вимоги передбачені Додатку 3 тендерної документації. Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зазначена невідповідність не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, так як має безпосереднє відношення до технічних та якісних характеристик товару і не підпадає під дію пункту 43 Особливостей. 2) Невідповідність довідки про досвід виконання аналогічного договору вимогам пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2. Відповідно до пунктів 3.1., 3.2. Розділу 2 Додатку 2 Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг за предметом закупівлі оголошення за встановленою формою: № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характерис-тика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік) 1 2 3 4 5 6 * Необхідно вказати види послуг, що надавались. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 3.1., Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг; - скановану копію відповідного договору; - скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг Учасником на виконання вищенаведеної вимоги надано Довідку про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 в якій зазначено договір № 7/545 від 20.12.2023 укладений з Квартирно-експлуатаційним відділом міста Полтава (п. 2 Довідки). Однак Учасником на підтвердження аналогічного досвіду надано скан-копії Договору, актів та листа відгука Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава від 20.02.2024 № 542/354 в яких зазначено договір № 7/595 від 20.12.2023. Таким чином, Учасником не надано сканованих копій листа-відгуку, договору та актів на зазначений у довідці про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 договір № 7/545 від 20.12.2023 Враховуючи вищенаведене, Учасником порушено вимоги пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2. Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Однак Замовником не розміщено вимоги щодо усунення вищенаведеної невідповідності Учасником чим порушено вимоги п. 43. Особливостей. Враховуючи все вищенаведене, тендерна ТОВ «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та має бути відхилена на підставі статті 44 Особливостей (пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей). Враховуючи все вищезазначене, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника, Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва, предмет закупівлі: гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-11-007310-a. скасувати рішення № 2П181ВТзО від 22 серпня 2025 р.) про визначення переможцем ТОВ «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010».
Дата розгляду скарги: 09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2025 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.09.2025 14:56
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2025 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів за предметом: гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 - 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів) – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІК ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ 2010» (код ЄДРПОУ 39640167) на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови, а саме: - найменування робіт та витрат, зазначені в дефектному акті та локальному кошторисі №02-01-01, не відповідають найменуванню робіт та витрат, передбачених у технічних (якісних) вимогах Замовника; - зазначив додаткові коефіцієнти, які не передбачені технічними вимогами Замовника.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ», Юрій Буглак 380674091418 gs.saledepartment@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 25fef5dc1324408ba2f9eecc18142421
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропозиції технічним вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасникам необхідно надати в складі пропозиції розрахунок вартості послуг в складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до нього, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат (розроблений в програмному комплексі АВК-5), (пропечатані та підписані учасником та в форматі imd).
Також Додатком 3 до тендерної документації передбачено певне найменування робіт та витрат, а саме:

з/п Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 290
2 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 400 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 330
3 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 480
4 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 170
5 Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%) м 80
6 Прочищання каналізаційних оглядових колодязів до 3м шт 30

До складу послуг входять послуги гідродинамічне очщення трубопроводів, відкачування та утилізація бруду, видаленого з трубопроводів, очищення зливоприймачів, видалення з трубопроводів коренів дерев, телевізійне обстеження трубопроводу (за необхідністю).

Учасником на виконання вищенаведених вимог надано кошторисну документацію (файл: «кошторис.pdf») в якому у дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01 найменування робіт та витрат не відповідають найменуванню робіт та витрат передбачених у технічних (якісних) вимогах Замовник (Додаток 3 тендерної документації), а саме учасником зазначено наступну інформацію:
1. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 300 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
2. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 40 м каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
3. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 500 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
4. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 600 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
5. Прочищання каналізаційних колекторів внутрішнім діаметром до 800 мм каналопромивальною машиною. (замуленість від 50%, проведення робіт на проїжджій частині дороги);
6. Прочищання каналізаційних оглядових колодязів глибиною до 3м з відкачуванням мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги).
Таким чином, Учасником зазначено найменування робіт і витрат у наданому дефектному акті та локальному кошторисі № 02-01-01, які не передбачені технічними вимогами Замовника, а саме:
- проведення робіт на проїжджій частині дороги (п. 1 – 5);
- Відкачування мулу. Маса осаду до 300 кг (проведення робіт на проїжджій частині дороги) (п. 6).
Також, Учасником на виконання вищенаведених вимог надано файл: «120.imd» в якому зокрема зазначено коефецієнти:
- К=1,2 проведення робіт на проїжджій частині дороги;
- К=2,64 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
- К=1,2 коефіцієнт впливу умов виконання будівельних робіт;
Слід зауважити, що технічним завданням Замовника не передбачено застосування вищенаведених коефіцієнтів.
Учасник зазначивши роботи і витрати та додаткові коефіцієнти, які не передбачені технічними вимогами Замовника штучно збільшив кошторисну вартість послуг тому Замовник визначивши Переможцем Учасника порушив Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників передбачених п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «максимальна економія, ефективність та пропорційність».
Враховуючи вищенаведене, надана Учасником у складі пропозиції кошторисна документація не відповідає технічним вимогам Замовника та відповідно порушено вимоги передбачені Додатку 3 тендерної документації.
Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначена невідповідність не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, так як має безпосереднє відношення до технічних та якісних характеристик товару і не підпадає під дію пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 648402cb9c5c42eeb41d43c49def87ae
Заголовок пункту скарги: Невідповідність довідки про досвід виконання аналогічного договору вимогам пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пунктів 3.1., 3.2. Розділу 2 Додатку 2 Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг за предметом закупівлі оголошення за встановленою формою:

з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характерис-тика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік)
1 2 3 4 5 6
* Необхідно вказати види послуг, що надавались.
Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 3.1., Учасник повинен надати:
- скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг, загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг;
- скановану копію відповідного договору;
- скановану копію актів - приймання виконаних робіт/наданих послуг

Учасником на виконання вищенаведеної вимоги надано Довідку про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 в якій зазначено договір № 7/545 від 20.12.2023 укладений з Квартирно-експлуатаційним відділом міста Полтава (п. 2 Довідки).
Однак Учасником на підтвердження аналогічного досвіду надано скан-копії Договору, актів та листа відгука Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава від 20.02.2024 № 542/354 в яких зазначено договір № 7/595 від 20.12.2023.
Таким чином, Учасником не надано сканованих копій листа-відгуку, договору та актів на зазначений у довідці про виконання аналогічного договору від 16.07.2025 № 867 договір № 7/545 від 20.12.2023
Враховуючи вищенаведене, Учасником порушено вимоги пункту 3.2. Розділу 2 Додатку 2.
Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Однак Замовником не розміщено вимоги щодо усунення вищенаведеної невідповідності Учасником чим порушено вимоги п. 43. Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження


Скарга
Виконана замовником
КЕП

щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e20492c96f05405da3ab287fd18b49b3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-11-007310-a.c1
Назва: щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ», по-перше, подали недостовірні відомості щодо наявної в нього матеріально-технічної бази, а по-друге, наявне у нього обладнання не відповідає вимогам тендерної документації і не забезпечує тиск насосу не менш ніж 600 бар при витратах води не менш ніж 300 л/хв.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.08.2025 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.08.2025 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 21.08.2025 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати рішення від 31.07.2025р №П181ВТзО про визначення переможця відкритих торгів за предметом гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Печерського району м. Києва (Код за ДК 021:2015 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів) Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» (код ЄДРПОУ: 44768914). 2. Провести розгляд наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі абзацу 6 пункту 49 Постанови.
Автор: ІК Енергозберігаючі технології 2010, Мазко Лариса 38044-209-77-49 ik.energo2010@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 81eb0dd6ca2344bb8e4e7f596668fa0e
Заголовок пункту скарги: ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» зазначило у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ», по-перше, подали недостовірні відомості щодо наявної в нього матеріально-технічної бази, а по-друге, наявне у нього обладнання не відповідає вимогам тендерної документації і не забезпечує тиск насосу не менш ніж 600 бар при витратах води не менш ніж 300 л/хв.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)