-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення P-42 Лубни - Миргород - Опішня - /Н-12/ (окремими ділянками), Полтавська область
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 16 днів назад
474 758 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 747 584.60 UAH
мін. крок: 1% або 4 747 584.60 UAH
Період уточнення:
10.07.2025 14:58 - 17.08.2025 00:00
Відповідь надана
Що критерію матеріально-технічна база та технології
Номер:
3da0e59e1788442fb2f8448ad31cc177
Дата опублікування:
26.07.2025 12:29
Опис:
Шановний Замовнику! Однією з вимог підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено надання "свідоцтва про реєстрацію техніки та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарну картку за формою ОЗ-6, завірені належним чином" Згідно з Інструкцією №291 "Про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій", рахунок 205 призначений виключно для обліку будівельних матеріалів, які є оборотними активами, а не основними засобами. Техніка, яка використовується підприємством у господарській діяльності (у т.ч. будівельна), відповідно до чинного законодавства України, обліковується на рахунку 10 "Основні засоби". Враховуючи викладене, просимо внести зміни до вимог Тендерної документації, які будуть відповідати чинному Плану рахунків та НП(С)БО, і дозволить учасникам коректно подати документи, які підтверджують право власності або обліку техніки.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що в тендерній документації, а саме в пункті 1.1.4, не міститься вимога щодо надання інформації або документів, що підтверджують наявність техніки, а також не зазначено рахунку 205.
Вимоги стосуються лише матеріально-технічної бази у вигляді виробничих, офісних та інших приміщень.
Враховуючи викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
29.07.2025 09:56
Відповідь надана
Тендерна пропозиція
Номер:
a1357e38ce83418382c0c6c8e9f4f093
Дата опублікування:
18.07.2025 14:50
Опис:
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник має подати у складі тендерної пропозиції «тендерна пропозиція згідно з формою наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;». Разом з тим, Додаток 6 до Тендерної документації передбачає подання «1.Гарантійний лист від Учасника відповідно Додатку 1 до тендерної документації». При цьому, в Додатку 1 Замовником надано форму «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо виконання учасником вимог тендерної документації». Просимо усунути не відповідність у вимогах Тендерної документації та Додатку 6.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:48
Відповідь надана
Повноваження
Номер:
8112d773a78f4c5b944a7103f387d348
Дата опублікування:
18.07.2025 14:50
Опис:
Додатком 2 до ТД передбачено подання документів, що підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції для іншої посадової особи учасника: довіренність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженняої особи учасника; протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного власника); наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, що надав довіренність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;. Про який саме «протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного власника)» йде мова? Який має бути його зміст?
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Йдеться про документ, що підтверджує призначення керівника учасника на посаду. Зміст документа — рішення засновників (або єдиного власника) про призначення особи керівником.
Дата відповіді:
21.07.2025 16:53
Відповідь надана
про досвід
Номер:
570f85eec29348baa74a55800b847324
Дата опублікування:
18.07.2025 13:39
Опис:
Шановний Замовник. Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо надання аналогічних договорів, укладених протягом 4 років на більш ранні договори, оскільки Ви обмежуєте Участь у закупівлі багатьом учасникам
Відповідь:
Відповідні зміни були внесенні до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.07.2025 16:17
Відповідь надана
Відповідність обсягів робіт та матеріалів
Номер:
a68f02de579541adaaac11ebd0f17c88
Дата опублікування:
18.07.2025 11:22
Опис:
Шановний Замовник.
Просимо привести до відповідності документи у тендерній документації, а саме:
1. В дефектному акті п.31 “Розлив в'яжучих матеріалів…” обсяг зазначен 5 т, а в СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ 5,6 т.
2. В дефектному акті п.35 “Розлив в'яжучих матеріалів…” обсяг зазначен 5 т, а в СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ 0,2895 т.
3. У СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ Розцінка ДБ2-1- Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3,75 м з датчиком типу Big MultiPlex Ski [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу] Обсяг робіт 56000 м2 під даний вид робіт не зазначено матеріал, а саме асфальтобетонну суміш. Чи враховано даний матеріал при визначені очікуваної вартості тендеру?
Просимо дати роз'яснення та внести корегування до даних документів.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Ми уважно розглянули Ваші зауваження та повідомляємо наступне.
По пунктам 1, 2: різниця між даними в дефектному акті та специфікації до відомості обсягу робіт сталася із-за технічної помилки, в дефектний акт та специфікацію будуть внесені відповідні зміни.
По пункту 3 в специфікації у розцінці ДБ2-1-4 Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3,75 м з датчиком типу Big MultiPlex Ski [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу], врахована вартість асфальтобетонної суміші згідно норми, а саме:
С1421-9885 Асфальтобетонна суміш гаряча дрібнозерниста щільна, марки І на бітумах БМП (БМК) на зазначений обсяг становить 6809,6 т.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:47
Відповідь надана
ЩОДО АБЗ, ще раз питання
Номер:
e5cd72faffa245a3836f9910001589e2
Дата опублікування:
17.07.2025 15:34
Опис:
Чи вірно ми розуміємо, що у разі нашої перемоги на торгах та перебазування АБЗ з Закарпатської області у Полтавську область, ми будемо надавати Вам послуги/виконувати роботи з виготовленням асфальту з не атестованого заводу та без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, оскільки нам знадобиться щонайменше півроку, аби отримати новий дозвіл на нову адресу АБЗ у Полтавській області, а Ви в свою чергу будете приймати надані нами послуги/виконані роботи із застосуванням асфальту, виготовленому з не атестованого заводу та без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, а також підписувати відповідні форми КБ-3 та КБ-2В ? Адже наявність дозволу на викиди - це пряма вказівка закону.
Чи не буде це перепоною для підписання Вами актів ? Таке питання виникає, враховуючи наш досвід багаторічної роботи, адже інші служби відновлення та розвитку інфраструктури по областям завжди від нас як підрядника вимагали, аби АБЗ був атестований та з дозволом на викиди.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Стосовно вашого запитання щодо використання мобільного асфальтобетонного заводу (АБЗ) у рамках виконання робіт за предметом закупівлі, повідомляємо наступне:
Згідно пункту 1.1. проекту договору підрядник зобов’язується на власний ризик надати послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення. При виконані та прийняті робіт, замовник, в межах своєї компетенції, буде вимагати документи на відповідність вимогам законодавства та чинних нормативних документів.
Дата відповіді:
18.07.2025 16:24
Відповідь надана
Досвід виконання робіт
Номер:
c3220ac6c0fd4ccbbd8b8dc80e7fb5a7
Дата опублікування:
17.07.2025 10:25
Опис:
Шановний Замовнику!
З метою належної підготовки тендерної пропозиції просимо надати чітке роз’яснення щодо дати, з якої можливе надання аналогічних договорів.
У тендерній документації зазначено, що аналогічний договір має бути укладений протягом останніх чотирьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Водночас у відповідях на запитання учасників Ви уточнили, що зазначений період охоплює також і 2021 рік — період до початку повномасштабної збройної агресії.
У зв’язку з цим просимо чітко вказати:
чи можна вважати початковою датою для укладення аналогічних договорів 01.01.2021 р.,
чи все ж — 10.07.2021 р., як випливає із формулювання у ТД?
Відповідь:
Відповідні зміни були внесенні до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.07.2025 16:17
Відповідь надана
Досвід
Номер:
c53909dd90b14396ab132dd5b6c15183
Дата опублікування:
15.07.2025 15:40
Опис:
Шановний Замовнику. Просимо внести зміни в тендерну документацію, щодо досвіду (чотири роки) виконання аналогічних договорів, оскільки Ви штучно обмежуєте кількість портенційних учасників.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.07.2025 16:14
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
99548a35980d44c885e648fc62bca105
Дата опублікування:
11.07.2025 14:40
Опис:
Шановний замовнику. Відповідно до п.1.3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник в складі пропозиції має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту та/або з поточного ремонту та/або з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).
Вважаємо цю вимогу Замовника дискримінаційною з огляду на наступне.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У відповідності до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку зі збройною військовою агресією Російської Федерації проти України, на території України було оголошено про введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» здобуття Учасниками аналогічного досвіду майже унеможливилося у зв’язку з чим застосування Замовнику особливих умов щодо умов укладених і виконаних Учасником Договорів з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту та/або з поточного ремонту та/або з поточного середнього ремонту є дискримінаційним, що значною мірою звужує коло потенційних Учасників даної закупівлі.
У зв’язку з тим, що Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Наше підприємство має багаторічний досвід виконання договорів, технологія виконання зазначених видів робіт не змінилась.
Виставлена Замовником вимога щодо застосування обмеження щодо укладених Договорів (у 4 останні роки) є дискримінаційною. Ця обставина підтверджується усталеною практикою Антимонопольного комітету України (позитивно вирішеними).
З огляду на вищевикладене та відповідно до вимог чинного законодавства України, ПРОСИМО:
Внести зміни до тендерної документації, якими прибрати дискримінаційну вимогу щодо обмеження використання аналогічних договорів укладених протягом останніх 4 років та надати можливість потенційним Учасникам підтвердити досвід Договорами з виконання аналогічних робіт укладених більш ніж 4 роки назад.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення щодо вимог, встановлених у п.1.3 Додатку 2 до тендерної документації, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Замовник має право встановлювати в тендерній документації кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Встановлена Замовником вимога щодо надання договорів (договору), укладених протягом останніх 4 (чотирьох) років, відповідає принципу об'єктивної можливості перевірки інформації про належне виконання зобов’язань за аналогічними договорами, а також дозволяє Замовнику оцінити актуальність досвіду Учасника з урахуванням сучасних норм, вимог, технологій та умов будівельної діяльності.
Вимога щодо 4-річного терміну є загальноприйнятою практикою і не суперечить чинному законодавству, про що свідчить також практика розгляду подібних скарг Антимонопольним комітетом України. При цьому, вона не обмежує конкуренцію, а є засобом підтвердження спроможності Учасника належним чином виконати предмет закупівлі.
Щодо посилання на введення воєнного стану, звертаємо увагу, що відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022, воєнний стан в Україні запроваджено з 24 лютого 2022 року. Водночас, вимога Замовника охоплює чотирирічний період, який включає й 2021 рік — період до початку повномасштабної збройної агресії. Отже, Учасники мали можливість отримати відповідний досвід, зокрема у 2021 році.
З огляду на вищезазначене, Замовник не вбачає порушення принципів недискримінації та рівного ставлення, а отже, не вважає за доцільне вносити зміни до тендерної документації в частині розширення строку, в який має бути укладено аналогічний договір.
Дата відповіді:
14.07.2025 16:54
Відповідь надана
Щодо АБЗ
Номер:
5f85d155dec54b44b5a69a89240d2a12
Дата опублікування:
11.07.2025 12:49
Опис:
Шановний Замовнику! В тендерній документації Вами встановлено, що Учасник при виконанні робіт/наданні послуг має можливість до використання/залучення як стаціонарних, так і мобільних АБЗ, також відповідно до стовпчику 3 таблиці «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Учасник має вказати місцезнаходження (адресу) АБЗ саме під час надання послуг.
Тому виникає логічне питання: "Якщо у нас є атестований мобільний АБЗ у Закарпатській області, то чи правильно ми розуміємо, що відповідно до тендерної документації, ми можемо вказати у таблиці адресу, за якою буде перебазовано наш мобільний АБЗ із Закарпатської області у Полтавську область для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі у разі нашої перемоги в тендері ? Чи будемо ми відповідати Вашим кваліфікаційним вимогам в такому разі в цій частині? А також, чи правильно ми розуміємо, що не дивлячись на законодавчо встановлену необхідність отримання на АБЗ дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, Вас це не турбує та не потрібно надавати дозвіл у складі тендерної пропозиції ? Адже у нас дозвіл на викиди саме у Закарпатській області, а після перебазування мобільного заводу та укладення договору про закупівлю нам знадобиться щонайменше півроку , аби отримати новий дозвіл на нову адресу АБЗ у Полтавській області. По ідеї, АБЗ до моменту отримання дозволу ми не матимемо право експлуатувати та виготовляти асфальт. Тож чи не стане це перепоною для прийняття від нас виконаних робіт з влаштованим асфальтом, виготовленим АБЗ без дозволу на викиди?
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого запитання щодо використання мобільного асфальтобетонного заводу (АБЗ) у рамках виконання робіт за предметом закупівлі, повідомляємо наступне:
У разі наявності сертифікованого мобільного АБЗ та надання даних про адресу перебазування, інформація буде відповідати кваліфікаційним вимогам.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в повітря у складі тендерної пропозиції надавати не потрібно.
Експлуатація АБЗ та виготовлення асфальтобетонної суміші повинна відповідати вимогам законодавства та чинних нормативних документів.
Дата відповіді:
14.07.2025 16:52