-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення P-42 Лубни - Миргород - Опішня - /Н-12/ (окремими ділянками), Полтавська область
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 16 днів назад
474 758 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 747 584.60 UAH
мін. крок: 1% або 4 747 584.60 UAH
Період оскарження:
10.07.2025 14:58 - 17.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника – Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області № 03-06-25 від 02.09.2025р., у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
3c93361a9a054f5fb818c7938dfe4886
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-10-007913-a.c1
Назва:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника – Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області № 03-06-25 від 02.09.2025р., у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Вважаємо незаконним та таким, що порушує наші права та законні інтереси рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 35683453).
У випадку необґрунтованого визначення ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі та рішення про намір Замовника укласти договір з ним, ТОВ «РДС» втрачає своє право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 6.2_Накази_про_призначення_на_посаду_працівників.pdf 05.09.2025 14:16
- 6.1_Довідка_про_працівників.pdf 05.09.2025 14:16
- Гарантія 49926.pdf 05.09.2025 14:16
- Витяг на РОСТДОРСТРОЙ.pdf 05.09.2025 14:16
- ДОДАТОК 2_зміни № 1.docx 05.09.2025 14:16
- Затверждена Форма забезпечення тендерної пропозиції.doc 05.09.2025 14:16
- Протокол про визначення переможця.pdf 05.09.2025 14:16
- Скарга.docx 05.09.2025 14:16
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_зміни № 3.docx 05.09.2025 14:16
- СКАРГА.pdf.p7s.p7s.zip 05.09.2025 14:16
- sign.p7s 05.09.2025 14:41
- Рішення від 09.09.2025 №13810.pdf 09.09.2025 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2025 №14263.pdf 18.09.2025 14:45
- ПОЯСНЕННЯ по суті скарги UA-2025-07-10-007913-a.c1.docx 11.09.2025 11:51
- ПОЯСНЕННЯ по суті скарги UA-2025-07-10-007913-a.c1.pdf 11.09.2025 11:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 15:59
Дата розгляду скарги:
17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.09.2025 15:57
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee20158e500b4b35a290971810ed714b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області було оголошено процедуру закупівлі послуг (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-10-007913-a.
ТОВ «РДС» подало тендерну пропозицію та взяло участь в електронному аукціоні у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «РДС» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо незаконним та таким, що порушує наші права та законні інтереси рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 35683453).
У випадку необґрунтованого визначення ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі та рішення про намір Замовника укласти договір з ним, ТОВ «РДС» втрачає своє право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
ТОВ «РДС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протокольним рішенням (Протоколом) Уповноваженої особи (Ігорем ВИШЕГОРОДСЬКИМ) Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області № 03-06-25 від 02.09.2025р переможцем процедури закупівлі було неправомірно визначено ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». Вважаємо, що такими прийнятими рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Внаслідок неправомірного протокольного рішення (протоколу) Замовника (далі – Протокол уповноваженої особи № 03-06-25 від 02.09.2025р.) ТОВ «РДС» втрачає можливість на розгляд своєї тендерної пропозиції, визначення його переможцем та укладення договору про закупівлю з подальшим наданням послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, натомість ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», пропозиція якого мала бути відхиленою, неправомірно здобуває можливість укласти договір про закупівлю, хоча його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
1) Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації (далі – Тендерна документація або ТД) Замовника встановлена вимога - необхідність надання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Далі Замовником зазначені/прописані вимоги:
«1.2. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір/цивільн-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно встановленої форми з відповідним документальним підтвердженням.
Перелік обовʼязкових ключових посад інженерно-технічних працівників:
головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – 1 особа;
начальник дільниці aбo інша особа, яка виконує його функції – 1 особа;
виконавець робіт aбo інша особа, яка виконує його функції – 3 особи;
інженер з якості aбo інша особа, яка контролює якість робіт/послуг – 1 особа;
майстер – 5 осіб;
сертифікований інженер-геодезист або інша особа, яка виконує його функцію – 1 особа.
Мінімальна потреба кількості машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин i механізмів має бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Достатньою може вважатися та кількість машиністів/водіїв/операторів для кожної машини, механізму, обладнання чи устаткування, яка зазначена в розрахунках витрат ресурсів, які використовувалися для складання кошторисної документації по предмету закупівлі, а саме: водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг) механізмів, обладнання та устаткування тощо (25 осіб).
Мінімальна потреба у дорожніх працівниках (в залежності від протяжності доріг та обсягів робіт в ТЗ), а саме: дорожні робітники (25 осіб).
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції:
копії наказів про призначення на посаду, наказу про сумісництво
(за наявності); aбo
цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo
іншими документами, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
У графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг напроти вищевказаних працівників зазначити: «видає наряд-допуск»/«керівник робіт»/«наглядач».
Графи 4, 5, 6 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, водіїв/машиністів/операторів.
Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника (ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній закупівлі.»
Учасником тендеру ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за вих. № 19/08/25-9 від 19.08.2025р. (файл «6.1_Довідка_про_працівників»), в позиції № 11 якої в якості майстра будівельних та монтажних робіт вказано Пенчука Івана Олександровича. Однак, в підтвердження надано наказ (розпорядження) № 57-к від 02.03.2020р., згідно з яким Пенчука Івана Олександровича було прийнято на роботу в ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» з 03.03.2020р. в якості дорожнього робітника 2 розряду. Також на працівника Пенчука Івана Олександровича надано було витяг з наказу № 157-к від 05.05.2021р., згідно з яким його як дорожнього робітника 2 розряду було переведено з 05.05.2021р. на посаду дорожнього робітника 3 розряду та в жодному разі не на посаду майстра, як було ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» помилково зазначено в довідці. Наказ № 57-к від 02.03.2020р. та витяг з наказу № 157-к від 05.05.2021р. додаються, - це файл «6.2_Накази_про_призначення_на_посаду_працівників», див. сторінки №№26-27 файлу.
Відповідно до п.43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Ця норма відображена також і в Тендерній документації Замовника.
Отже, Замовник зобов’язаний був в описаній частині виявленої невідповідності по працівнику – дорожньому робітнику 3 розряду Пенчуку Івану Олександровичу розмістити повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» цієї невідповідності в електронній системі закупівель. Не надавши/не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Замовником тим самим було порушено вимоги чинного законодавства та своєї ж власної Тендерної документації.
2) Відповідно до ТД Замовника закупівлі:
«Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції» з урахуванням вимог чинного законодавства.
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 4 747 584,60 грн. (Чотири мільйони сімсот сорок сім тисяч п'ятсот вісімдесят чотири гривні 60 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію.
Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-А, м. Полтава, 36039
код ЄДРПОУ 25898491
IBAN UA138201720343291001100016423 у ДКСУ у м. Києві, МФО 820172. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
Відповідно до статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з Учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з Учасників, які подали тендерні пропозиції.
За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому Учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
не підписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав установлених статтею 17 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей);
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.»
Учасником ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі пропозиції надано банківську гарантію № 49926 від 19.08.2025р. від банка-гаранта АТ «КБ «ГЛОБУС». Але ця банківська гарантія не відповідає вимогам ТД Замовника та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції». Банківська гарантія № 49926 від 19.08.2025р. не відповідає вимогам з огляду на таке.
По-перше, пункт 4 ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції має чітко затверджену сталу/незмінну редакцію:
«4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
сплата бенефіціару суми гарантії;
отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.»
Натомість у банківській гарантії учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» пункт 4 прописаний зовсім інакше:
«4. Строком дії Гарантії є період з дати початку дії Гарантії до дати закінчення дії Гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
- сплата Бенефіціару суми Гарантії;
- отримання Гарантом письмової заяви Бенефіціара про звільнення Гаранта від зобов’язань за цією Гарантією;
- отримання Гарантом повідомлення Принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
• закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
• бенеф подали тендерні пропозиції.»
Як бачимо, текст пункту 4 банківської гарантії № 49926 від 19.08.2025р. неповний, якийсь обірваний та щонайменше з нього помилково видалено наступні підпункти/абзаци:
«- укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
- відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.»
Це в свою чергу є грубим порушенням вимог Тендерної документації Замовника! Враховуючи ці невідповідності, Замовник мав або розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, або відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
По-друге, в банківській гарантії ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» ще є відступ від затвердженої ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, адже в п. 3 гарантії вказано: «…ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей)…», тоді як в затвердженій ФОРМІ такого формулювання немає, а сама банківська гарантія учасника тендеру ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» взагалі не містить визначення вживаного у ній поняття «Особливості».
Підсумовуючи вищевикладене, Замовником неправомірно визначено учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі, тож наші права можуть бути захищені Органом оскарження шляхом зобов’язання Замовника скасувати неправомірне протокольне рішення (протокол) щодо визначення ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю послуг з ним.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «РДС» подало тендерну пропозицію та взяло участь в електронному аукціоні у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «РДС» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо незаконним та таким, що порушує наші права та законні інтереси рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 35683453).
У випадку необґрунтованого визначення ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі та рішення про намір Замовника укласти договір з ним, ТОВ «РДС» втрачає своє право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
ТОВ «РДС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протокольним рішенням (Протоколом) Уповноваженої особи (Ігорем ВИШЕГОРОДСЬКИМ) Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області № 03-06-25 від 02.09.2025р переможцем процедури закупівлі було неправомірно визначено ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». Вважаємо, що такими прийнятими рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Внаслідок неправомірного протокольного рішення (протоколу) Замовника (далі – Протокол уповноваженої особи № 03-06-25 від 02.09.2025р.) ТОВ «РДС» втрачає можливість на розгляд своєї тендерної пропозиції, визначення його переможцем та укладення договору про закупівлю з подальшим наданням послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, натомість ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», пропозиція якого мала бути відхиленою, неправомірно здобуває можливість укласти договір про закупівлю, хоча його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»
1) Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації (далі – Тендерна документація або ТД) Замовника встановлена вимога - необхідність надання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Далі Замовником зазначені/прописані вимоги:
«1.2. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір/цивільн-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно встановленої форми з відповідним документальним підтвердженням.
Перелік обовʼязкових ключових посад інженерно-технічних працівників:
головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – 1 особа;
начальник дільниці aбo інша особа, яка виконує його функції – 1 особа;
виконавець робіт aбo інша особа, яка виконує його функції – 3 особи;
інженер з якості aбo інша особа, яка контролює якість робіт/послуг – 1 особа;
майстер – 5 осіб;
сертифікований інженер-геодезист або інша особа, яка виконує його функцію – 1 особа.
Мінімальна потреба кількості машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин i механізмів має бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Достатньою може вважатися та кількість машиністів/водіїв/операторів для кожної машини, механізму, обладнання чи устаткування, яка зазначена в розрахунках витрат ресурсів, які використовувалися для складання кошторисної документації по предмету закупівлі, а саме: водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг) механізмів, обладнання та устаткування тощо (25 осіб).
Мінімальна потреба у дорожніх працівниках (в залежності від протяжності доріг та обсягів робіт в ТЗ), а саме: дорожні робітники (25 осіб).
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції:
копії наказів про призначення на посаду, наказу про сумісництво
(за наявності); aбo
цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo
іншими документами, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
У графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг напроти вищевказаних працівників зазначити: «видає наряд-допуск»/«керівник робіт»/«наглядач».
Графи 4, 5, 6 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, водіїв/машиністів/операторів.
Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника (ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній закупівлі.»
Учасником тендеру ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за вих. № 19/08/25-9 від 19.08.2025р. (файл «6.1_Довідка_про_працівників»), в позиції № 11 якої в якості майстра будівельних та монтажних робіт вказано Пенчука Івана Олександровича. Однак, в підтвердження надано наказ (розпорядження) № 57-к від 02.03.2020р., згідно з яким Пенчука Івана Олександровича було прийнято на роботу в ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» з 03.03.2020р. в якості дорожнього робітника 2 розряду. Також на працівника Пенчука Івана Олександровича надано було витяг з наказу № 157-к від 05.05.2021р., згідно з яким його як дорожнього робітника 2 розряду було переведено з 05.05.2021р. на посаду дорожнього робітника 3 розряду та в жодному разі не на посаду майстра, як було ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» помилково зазначено в довідці. Наказ № 57-к від 02.03.2020р. та витяг з наказу № 157-к від 05.05.2021р. додаються, - це файл «6.2_Накази_про_призначення_на_посаду_працівників», див. сторінки №№26-27 файлу.
Відповідно до п.43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Ця норма відображена також і в Тендерній документації Замовника.
Отже, Замовник зобов’язаний був в описаній частині виявленої невідповідності по працівнику – дорожньому робітнику 3 розряду Пенчуку Івану Олександровичу розмістити повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» цієї невідповідності в електронній системі закупівель. Не надавши/не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Замовником тим самим було порушено вимоги чинного законодавства та своєї ж власної Тендерної документації.
2) Відповідно до ТД Замовника закупівлі:
«Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції» з урахуванням вимог чинного законодавства.
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 4 747 584,60 грн. (Чотири мільйони сімсот сорок сім тисяч п'ятсот вісімдесят чотири гривні 60 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію.
Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-А, м. Полтава, 36039
код ЄДРПОУ 25898491
IBAN UA138201720343291001100016423 у ДКСУ у м. Києві, МФО 820172. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
Відповідно до статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з Учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з Учасників, які подали тендерні пропозиції.
За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому Учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
не підписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав установлених статтею 17 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей);
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.»
Учасником ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі пропозиції надано банківську гарантію № 49926 від 19.08.2025р. від банка-гаранта АТ «КБ «ГЛОБУС». Але ця банківська гарантія не відповідає вимогам ТД Замовника та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції». Банківська гарантія № 49926 від 19.08.2025р. не відповідає вимогам з огляду на таке.
По-перше, пункт 4 ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції має чітко затверджену сталу/незмінну редакцію:
«4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
сплата бенефіціару суми гарантії;
отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.»
Натомість у банківській гарантії учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» пункт 4 прописаний зовсім інакше:
«4. Строком дії Гарантії є період з дати початку дії Гарантії до дати закінчення дії Гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
- сплата Бенефіціару суми Гарантії;
- отримання Гарантом письмової заяви Бенефіціара про звільнення Гаранта від зобов’язань за цією Гарантією;
- отримання Гарантом повідомлення Принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
• закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
• бенеф подали тендерні пропозиції.»
Як бачимо, текст пункту 4 банківської гарантії № 49926 від 19.08.2025р. неповний, якийсь обірваний та щонайменше з нього помилково видалено наступні підпункти/абзаци:
«- укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
- відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.»
Це в свою чергу є грубим порушенням вимог Тендерної документації Замовника! Враховуючи ці невідповідності, Замовник мав або розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, або відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
По-друге, в банківській гарантії ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» ще є відступ від затвердженої ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, адже в п. 3 гарантії вказано: «…ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей)…», тоді як в затвердженій ФОРМІ такого формулювання немає, а сама банківська гарантія учасника тендеру ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» взагалі не містить визначення вживаного у ній поняття «Особливості».
Підсумовуючи вищевикладене, Замовником неправомірно визначено учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі, тож наші права можуть бути захищені Органом оскарження шляхом зобов’язання Замовника скасувати неправомірне протокольне рішення (протокол) щодо визначення ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю послуг з ним.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області – скасувати протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області № 03-06-25 від 02.09.2025р. щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
Запити Органу оскарження
Номер:
b3cf3f5b00354e2e98d857d698305404
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги UA-2025-07-10-007913-a.c1
Текст запиту:
Замовником надано в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення щодо проведення процедури закупівлі у прикріплених файлах.
Дата опублікування:
11.09.2025 11:51