-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Торги відмінено
199 348 108.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996 740.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 996 740.54 UAH
Період уточнення:
08.07.2025 16:55 - 30.07.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо обладнання
Номер:
2bc5af768c094b7abf2f7ee6c2f6737c
Дата опублікування:
29.07.2025 22:28
Опис:
Тендерною документацією передбачена обов’язкова наявність в учасника автогідропідіймача з висотою підйому 12 м.
Слід зазначити, що вказана вимога містить ознаки дискримінації оскільки встановлює занадто конкретизовані вимоги.
Так учасник, який має у своєму розпорядженні автогідропідіймача з висотою підйому 13 м вже не відповідатиме встановленому кваліфікаційному критерію не зважаючи на те, що вказаний підіймач виконуватиме таку ж функцію як і підіймач з висотою підйому 12 м.
Враховуючи викладене, вимагаємо внеси зміни то тендерної документації та встановити вимоги до обладнання які не дискримінують учасників.
Відповідь:
Шановний учаснику. Абзацом 2 пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема такому як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На виконання даної вимоги Замовником в тендерній документації встановлено вимогу про наявність обладнання відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яка і передбачає залучення автогідропідіймача з висотою підйому 12 м до виконання робіт.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:58
Відповідь надана
Щодо забезпечення
Номер:
9898ef21b2d141a38ef01c67d237fc8c
Дата опублікування:
29.07.2025 22:27
Опис:
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги).
Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що вимога про надання учасниками в якості забезпечення тендерної пропозиції саме банківської гарантії не відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель.
Так відповідно до пункту 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, ці вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Таким чином, відповідно до вимог законодавства забезпечення тендерної пропозиції може бути надано учасниками у вигляді гарантії виданої банком, іншою фінансовою установою або страховою організацією.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести вимоги до забезпечення тендерної пропозиції у відповідність до законодавства з питань публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний учаснику!. Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантії. Абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону передбачено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Таким чином Замовником визначено, що забезпечення тендерної пропозиції має бути надане саме у вигляді банківської гарантії, а не гарантії виданої іншим органом.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:58
Відповідь надана
розбіжності в обʼємах матеріалів
Номер:
aeb7f68b505d4138a805048eaea4b78b
Дата опублікування:
29.07.2025 21:57
Опис:
Шановний замовник, просимо розʼяснити/уточнити розбіжності в обʼємах матеріалів, зокрема фарби в Додатку 3 (в ПВР від 14.07.2025 (попередня редакція) та ПВР від 28.07.2025 (поточна редакція) що суттєво різниться, а також просимо перевірити відповідність нової редакції проєкту, можливо допущено помилку, а також перевірити додатково інші обєми матеріалів з метою недопущення відхиленню від проєкту, дякуємо.
Відповідь:
Шановний учаснику! Вірною вважається Підсумкова відомість ресурсів оприлюднена 28.07.2025 року.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:58
Відповідь надана
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію
Номер:
c0512dbfac1149d2814fdc0cda907683
Дата опублікування:
29.07.2025 21:46
Опис:
Шановний замовнику просимо вас уточнити вимоги тендерної документації зокрема щодо підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме щодо підтвердження матеріально технічної бази.
Звертаємо вашу увагу, що Договір про наміри не створює юридичних зобов’язань, що може бути зловживанням з боку учасників та фактично не підтверджує наявність матеріально технічної бази.
Пропонуємо внести зміни та передбачити, що надається договір про співпрацю або інший документ, що підтверджує намір субпідрядника надати обладнання, з обов’язковим зазначенням строку та переліку наданого майна».
Відповідь:
Шановний учаснику! Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Слід зазначити, що замовник на власний розсуд встановлює вимоги щодо документального підтвердження кваліфікаційним вимогам в тому числі при залученні субпідрядника.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:58
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
160590d7e8114bd99f7193709a3215dd
Дата опублікування:
29.07.2025 21:45
Опис:
У складі кошторисної документації наявні позиції, що позначені як «у тому числі витрати підрядника на устаткування, що монтується», зокрема:
• Вентилятор витяжний канальний RV 200 L,
• Вентилятор витяжний канальний SV 40-20/22-1F,
• Вентилятори димовидалення (BO-4-01-3/3000, BO-5-01-0.5/3000 тощо),
• Труба димоходу в утепленій конструкції тощо.
Просимо уточнити:
1. Чи враховано в очікувану вартість закупівлі вартість устаткування, що монтується, зокрема постачання, транспортування, навантаження/розвантаження, комплектацію тощо?
2. Чи повинна в тендерній пропозиції учасника зазначена вартість обладнання бути включена до загальної вартості робіт відповідно до кошторисної частини?
3. Чи потрібно учаснику додатково надавати підтвердження щодо джерела походження устаткування (комерційні пропозиції, договори з постачальниками тощо), якщо воно передбачено як “що монтується”?
Відповідь:
Шановний учаснику! В очікуваній вартості включена вартість устаткування, що монтується. Транспортування, навантаження/розвантаження, комплектацію тощо включається у вартість робіт по об’єкту і оплачуватися додатково не буде. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено що, ціна включає в себе ціну на роботи, які пропонуються за Договором, з урахуванням вартості самих робіт, вартості матеріалів і вартості всіх витрат, пов’язаних з виконанням робіт, передбачених тендерною документацією, а також вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Додатково надавати підтвердження щодо джерела походження устаткування (комерційні пропозиції, договори з постачальниками тощо) не передбачено умовами тендерної документації.
Дата відповіді:
01.08.2025 15:57
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
b7f65e2315054ed29b46b2dc579b7be0
Дата опублікування:
25.07.2025 22:11
Опис:
Шановний(-а) Замовнику!
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний дотримуватися принципу недискримінації учасників.
У розділі тендерної документації міститься вимога щодо обов’язкового надання документів про:
«Навчання та перевірку знань на IV групу допуску з електробезпеки до та понад 1000 В відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.21-98, ПТЕЕС, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.07-01».
Повідомляємо, що встановлення такої вимоги до всіх учасників без обґрунтування її зв’язку з предметом закупівлі є надмірною та дискримінаційною.
Відповідно до наказу Мінпаливенерго №183 від 13.01.2005 (ПБЕЕС), перевірка знань та присвоєння групи з електробезпеки обов’язкові лише для працівників, які безпосередньо виконують роботи в електроустановках або здійснюють організацію таких робіт. Якщо ж предмет закупівлі не передбачає виконання таких робіт, ця вимога не є обґрунтованою.
Вимагаємо:
усунути зазначену вимогу як таку, що не відповідає принципам недискримінації та пропорційності;
або, якщо така вимога обґрунтована характером закупівлі, зазначити її застосування виключно до працівників, які безпосередньо виконуватимуть електротехнічні роботи.
Відповідь:
Шановний учаснику! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Пунктом 48 Особливостей передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до даних вимог Замовником встановлено вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимога стосовно надання документів про проходження навчання з електробезпеки ІV групи до та понад 1000 В встановлена для керівного складу підприємства учасника. Дана вимога є необхідною для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці для працівників підприємства, яка і буде проводити перевірку знань працівників підприємства саме для виконання робіт підвищеної небезпеки передбачених даною закупівлею. Таким чином вимоги є правомірними та не можуть бути вилучені із тендерної документації.
Дата відповіді:
28.07.2025 19:07
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
d00495df3ea04e0ab7f6547729db93ed
Дата опублікування:
22.07.2025 14:23
Опис:
У відповідності до додатку 7 до тендерної документації Учасники повинні надати Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Окрім того повинно бути надано До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів:
-- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
-- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни до документації з метою конкретизації вимог, який саме договір буде вважатись аналогічним в розумінні Замовника, а саме Капітальний ремонт, Реконструкція чи Нове будівництво? Сума договору відсоток виконання?
Відповідь:
Шановний учаснику! Умовами тендерної документації чітко встановлено вимоги про те, що учасник в складі пропозиції повинен надати не менше 2-х виконаних аналогічних договори, які укладені протягом останніх 5 років та клас наслідків повинен бути не нижчим ніж в даній закупівлі. Вказання в тендерній документації обмеження стосовно того, що аналогічним договором може бути тільки договір наприклад з реконструкції чи нового будівництва, а також обмеження по сумі аналогічного договору може призвести до дискримінації та обмеження кількості учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі. Таким чином аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації є договір (у тому числі договір субпідряду) укладений протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Дата відповіді:
24.07.2025 13:57
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
cba72f26372545d48d532f85b66fd68b
Дата опублікування:
17.07.2025 16:15
Опис:
Шановний Замовник! Поз. 105 Технічного завдання
«Установлення воронок зливних діаметром 100 мм» одиниці виміру «шт». А в останній версії АВК 3.10.2 одиниці виміру «воронка». Чи буде рахуватись помилкою невідповідність одиниць виміру?
Відповідь:
Шановний учаснику! Назва одиниці виміру відповідно до діючої версії АВК яка є відмінною від назви одиниці виміру вказаної в технічному завданні не буде підставою для відхилення пропозиції за умови що вид робіт, матеріалів, устаткування, тощо та їх обсяг відповідатимуть технічному завданню.
Дата відповіді:
18.07.2025 17:06
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
cb531dab26954f5a90273e453c8bc530
Дата опублікування:
10.07.2025 14:42
Опис:
Шановний Замовнику. Звертаємо увагу, що тендерна документація вимагає скласти договірну ціну відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). При цьому згідно п. 5.1 розділу V цієї Настанови передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції Замовник повинен оприлюднити також і відомість ресурсів без цін до відомості обсягів робіт. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинних норм.
Відповідь:
Шановний учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни та додано відомість ресурсів.
Дата відповіді:
11.07.2025 12:56
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
26a245d5aef54cacb839609486a87e12
Дата опублікування:
10.07.2025 14:37
Опис:
Шановний Замовнику, тендерною документацією передбачено, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. При цьому тендерна документація не містить інформації про клас наслідків об'єкта за предметом закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та уточнити клас наслідків об'єкта за предметом закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику! В Додатку 3 до тендерної документації наявне посилання на Портал державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/) на якому розміщений звіт про проведення експертизи проекту будівництва в якому вказаний клас наслідків. Принагідно повідомляємо, що клас наслідків об'єктів будівництва – СС3 (значні наслідки).
Дата відповіді:
11.07.2025 12:56