• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Портативні засоби радіоелектронної боротьби «GUARD _7» (або еквівалент) ( 280-400 МГц, 400-500 МГц, 500 -700 МГц, 700-840 МГц, 830 -1100 МГц, 2100-2500 МГц, 2500-2700 МГц) в комплекті з квадрифілярними антенами (280МГц-1100 МГц), панельною антеною (2100-2500 МГц, 2500-2700 МГц) та АКБ LiFePo4 100 А год

Відповідно до підпункту 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: портативних радіоелектронних засобів виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам (антидронові рушниці).

Торги не відбулися

4 950 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Період уточнення: 04.07.2025 18:06 - 09.07.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо надання фото Товару в повній комплектації з усіма додатковими комплектуючими.

Номер: 9c578888af6545dba2871eb76a29ac78
Дата опублікування: 08.07.2025 10:00
Опис: Шановний Замовнику! Тендерна документація Замовника містить вимогу для підтвердження технічних характеристик на засіб радіоелектронної боротьби Надання фото Товару в повній комплектації з усіма додатковими комплектуючими. Щодо вимоги надати фото запропонованого Учасником товару, оскільки саме по собі фото є зразком товару в певному розумінні, відповідно воно не може бути складовою тендерної пропозиції учасника в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога надати фото товару є дискримінаційною щодо Учасників та інших суб’єктів господарювання. Такої думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету в своєму рішенні № 13149-р/пк-пз від 10.06.21 висновком якого є наявність у Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Фото товару, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже ненадання фото не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пунктів 44, 45 та 47 Особливостей. Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник не зобов’язаний мати в наявності готовий товар на етапі подання пропозицій. Крім того, кожен товар який замовляється замовниками під час закупівель є в певному розумінні унікальним, тобто має свої окремі вимоги щодо технічних характеристик чи зовнішнього вигляду, а тому наявність готових товарів з відповідними технічними параметрами на складах учасників є неможливою, крім випадків, коли Замовник цілеспрямовано створює тендерну закупівлі під конкретного учасника, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства та прав інших учасників. Ст. 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст.5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Законом не передбачено надання учасниками фото товару та вимогу щодо його наявності в будь-якій кількості на етапі подання заявки Учасником. Встановлюючи наведену вимогу, замовник порушує принципи публічних закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, що може порушити наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення № 8125 -р/пк-пз від 21.05.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-05-06-004782-a дана вимога була виключена. Зауважимо, що згідно з частиною другою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Також відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електр онною системою закупівель. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Чинне законодавство не передбачає надання учасниками чи переможцями процедури закупівлі будь-якого зразку товару. Крім того, умова документації знову ж таки стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент продукції, що відповідно тягне додаткові витрати для участі в тендері для таких учасників, у порівнянні з учасником, який запропонує предмет закупівлі, визначений оголошенням. Аналогічної позиції дотримується також і АМКУ у своєму рішенні № 3002-р/пк-пз від 26.02.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-02-11-014546-a Враховуючи викладене, надання фото Товару в повній комплектації з усіма додатковими комплектуючими. , не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пунктів 44, 45 та 47 Особливостей. Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення № 8125 -р/пк-пз від 21.05.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-05-06-004782-a дана вимога була виключена Враховуючи викладене, оскільки зазначені вимоги порушують права учасників на чесні прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель – просимо виключити з тендерної документації вимоги щодо Надання фото Товару в повній комплектації з усіма додатковими комплектуючими.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо визнання дискримінаційною вимоги про надання фотографій товару у складі тендерної пропозиції, повідомляємо наступне. Щодо вимоги про надання фото товару: Замовником при формуванні тендерної документації було дотримано принципів, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо недискримінації учасників, відкритості та прозорості процедур, об'єктивності та неупередженості прийняття рішень. Встановлення вимоги щодо надання фото товару має на меті виключно забезпечення належної ідентифікації запропонованого товару, перевірки його відповідності технічним характеристикам, виключення неоднозначного тлумачення пропозицій та запобігання наданню учасниками умовних або типових описів, які не дозволяють здійснити об’єктивне порівняння. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації можуть бути зазначені плани, креслення, малюнки чи інші візуальні матеріали у разі потреби. Таким чином, сам Закон прямо допускає використання візуальних елементів у складі технічної документації, а отже — не забороняє вимогу надання фото продукції, якщо така вимога логічно випливає з характеру предмета закупівлі та спрямована на досягнення належного рівня визначеності пропозицій. Також зауважимо, що надання фото не прирівнюється до вимоги підтвердження фактичної наявності товару у володінні Учасника на момент подання тендерної пропозиції. Фото має ілюстративний характер і не є підтвердженням наявності продукції на складі. Замовник не вимагає від учасників надати товар чи підтвердження його наявності до моменту укладення договору, що повністю відповідає вимогам ст. 25 Закону. Щодо згаданого Вами рішення АМКУ №13149-р/пк-пз від 10.06.2021 — повідомляємо, що висновки колегії Комітету завжди оцінюються у контексті конкретної закупівлі, а не мають загального обов'язкового нормативного характеру. Зазначена вимога в нашій процедурі встановлена виключно для підвищення прозорості та запобігання формальним поданням загальних специфікацій, які не дозволяють точно ідентифікувати продукцію. У разі якщо запропонована продукція виробляється за індивідуальним замовленням — Учасник має можливість надати зображення аналогічного товару, на який вона посилається, технічного зразка, прототипу або виробу, який відповідає заявленим характеристикам. Вимога щодо фото у цьому випадку не перешкоджає участі, а лише підвищує якість комунікації та об'єктивність розгляду тендерних пропозицій. З огляду на викладене, вважаємо встановлену вимогу такою, що: - не порушує вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; - є логічною та обґрунтованою з урахуванням предмета закупівлі; - не обмежує конкуренцію та не встановлює дискримінаційних вимог до учасників.
Дата відповіді: 09.07.2025 12:58
Відповідь надана

Щодо надання зразку товару

Номер: 66a90cc3e734456abced27b4622b98d8
Дата опублікування: 08.07.2025 09:49
Опис: Шановний Замовнику! Тендерна документація Замовника містить вимогу якою передбачено: у разі визнання переможцем Учасника який запропонував еквівалент товару, Учасник з моменту визнання його переможцем до моменту укладання Договору надає Замовнику зразок товару, для випробування та тестування на відповідність всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації, про що складається протокол випробування товару. У разі невідповідності товару всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації Замовника, Пропозиція повертається на кваліфікацію та відхиляється. Наше підприємство має на меті запропонувати еквівалент засобу радіоелектронної боротьби що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з частиною 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Чинне законодавство не передбачає надання учасниками чи переможцями процедури закупівлі будь-яких зразків товару. Крім того, умова документації знову ж таки стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент товару, що відповідно тягне додаткові витрати для участі в тендері для таких учасників, у порівнянні з учасником, який запропонує предмет закупівлі, визначений оголошенням. Також, умови тендерної документації не встановлено порядку проведення тестувань, у зв’язку з чим, Учасник не може бути впевненим коректності їх проведення. Документація не містить порядок проведення тестування на відповідність всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. За таких умов, Замовник з незалежних від учасника обставин може на власний розсуд встановити невідповідність товару всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації, що перешкоджає учасникам належним чином сформувати свої цінові пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Зауважимо, що згідно з частиною другою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Також відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Чинне законодавство не передбачає надання учасниками чи переможцями процедури закупівлі будь-якого зразків товару. Аналогічної позиції дотримується також і АМКУ у своєму рішенні № 3002-р/пк-пз від 26.02.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-02-11-014546-a Враховуючи викладене, зразок товару , не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пунктів 44, 45 та 47 Особливостей. Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення № 8125 -р/пк-пз від 21.05.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-05-06-004782-a дана вимога була виключена. Враховуючи вище викладене, прошу виключити вимогу: у разі визнання переможцем Учасника який запропонував еквівалент товару, Учасник з моменту визнання його переможцем до моменту укладання Договору надає Замовнику зразок товару, для випробування та тестування на відповідність всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації, про що складається протокол випробування товару. У разі невідповідності товару всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації Замовника, Пропозиція повертається на кваліфікацію та відхиляється.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник при розробці тендерної документації керувався положеннями статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункту 28 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, які передбачають право Замовника встановлювати технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Водночас, уся тендерна документація формується відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, зокрема принципу недискримінації учасників. Встановлена Замовником вимога про надання зразка товару не є частиною тендерної пропозиції, не впливає на її подання через електронну систему закупівель та застосовується виключно у випадку, якщо учасник, визначений переможцем, запропонував еквівалент продукції. Така вимога спрямована на забезпечення фактичної відповідності еквіваленту заявленим технічним та якісним характеристикам, враховуючи, що в окремих випадках вербальний опис або специфікація не дозволяє повноцінно оцінити споживчі або технічні властивості (зокрема, в частині форм-фактора, взаємозамінності, сумісності, ергономіки тощо). Тестування або перевірка еквіваленту після визначення переможця не є частиною процедури оцінювання тендерної пропозиції, а отже, не суперечить ст. 26 Закону та не підмінює етап кваліфікації учасника або розгляду тендерних пропозицій через електронну систему. Це є додатковий механізм підтвердження об’єктивної відповідності конкретного товару – і лише в разі, якщо запропоновано еквівалент. Разом з тим, Замовник не вимагає надання зразків від учасників, які пропонують товар, прямо зазначений у тендерній документації як бажаний або базовий, оскільки у такому випадку можливість його ідентифікації, перевірки та верифікації через публічні джерела є очевидною. Це створює об’єктивно обґрунтовану різницю у підходах, а не дискримінацію. Щодо твердження про можливість суб’єктивної оцінки зразка — повідомляємо, що Замовник передбачив офіційне документальне оформлення результатів випробування у вигляді протоколу, а оцінка проводиться виключно з точки зору відповідності вимогам технічної специфікації. Учасник має право бути присутнім при тестуванні зразка, а в разі незгоди з результатами — звернутися із відповідною скаргою до органу оскарження. Окрім зазначеного, відповідно до п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, для підтвердження інформації, наданої Переможцем щодо технічних характеристик запропонованого еквівалента товару, Замовника має право звернутись до Переможця для отримання зразка запропонованого з метою підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця, що не суперечить вимогам чинного Закону та Особливостей. Відтак, вимога про надання зразка продукції переможцем, що пропонує еквівалент, є: - обґрунтованою з точки зору предмета закупівлі та потреб Замовника; - пропорційною, оскільки не застосовується до всіх учасників і не вимагається до подання тендерної пропозиції; - такою, що не суперечить ст. 5, 22, 26 Закону та п. 44 Особливостей, оскільки не є підставою для відхилення на етапі кваліфікації без належної процедури встановлення невідповідності. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість у забезпеченні відкритості та законності процедур закупівель.
Дата відповіді: 09.07.2025 12:56
Відповідь надана

Технічна специфікація, уточнення

Номер: 47bfa1351b75481189ae52cda9669b1b
Дата опублікування: 04.07.2025 19:06
Опис: Доброго дня, шановний Замовник. Ознайомившись з умовами тендерної документації закупівлі UA-2025-07-04-010728-a, виникли питання, які потребують уточнення. А саме: 1. "Панельна антена" в складі комплектації засобу РЕБ на які діапазони має бути? 2100-2500МГц та 2500-2700МГц? 2.Квадрифілярні антени мають бути в комплекті на всі 7 діапазонів, чи на 5 (за умови, що панельна буде працювати на 2)? 3. Не вказаний в комплектації зарядний пристрій для батарей. Чи треба він? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. Надаю інформацію на Ваше звернення: 1. "Панельна антена" в складі комплектації засобу РЕБ на які діапазони має бути? 2100-2500МГц та 2500-2700МГц? В складі комплектації повинно бути 2шт панельних антен, на діапазон 2100-2500 та 2500-2700 з КСВ не більше 1.5. 2.Квадрифілярні антени мають бути в комплекті на всі 7 діапазонів, чи на 5 (за умови, що панельна буде працювати на 2)? Квадрифілярні антени мають бути на всі сім діапазонів плюс додатково 2 шт. панельних антен на діапазони 2100-2500 та 2500-2700. 3. Не вказаний в комплектації зарядний пристрій для батарей. Чи треба він? Так, він повинен бути, зарядный пристрій має бути вмонтований в блок батареї. Дякую за Ваше звернення.
Дата відповіді: 07.07.2025 10:19