-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Портативні засоби радіоелектронної боротьби «GUARD _7» (або еквівалент) ( 280-400 МГц, 400-500 МГц, 500 -700 МГц, 700-840 МГц, 830 -1100 МГц, 2100-2500 МГц, 2500-2700 МГц) в комплекті з квадрифілярними антенами (280МГц-1100 МГц), панельною антеною (2100-2500 МГц, 2500-2700 МГц) та АКБ LiFePo4 100 А год
Відповідно до підпункту 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: портативних радіоелектронних засобів виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам (антидронові рушниці).
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
- Технічнии_ паспорт (4).pdf 18.07.2025 14:20
- Скарга щодо неправомірного визначення переможця.pdf 18.07.2025 14:20
- ТУ РЕБ GUARD (2).pdf 18.07.2025 14:20
- sign.p7s 18.07.2025 14:20
- Рішення від 22.07.2025 № 11404.pdf 22.07.2025 18:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2025 № 11822.pdf 31.07.2025 12:34
- Рішення від 30.07.2025 № 11822.pdf 04.08.2025 15:54
- Витяг з системи ProZorro про відсутність запитань скаржника щодо формулювання «не більше», «близько».doc 24.07.2025 17:11
- Скарга ТОВ ГЕС щодо внесення змін до тендерної документації (Не прийнята до розгляду АМКУ).pdf 24.07.2025 17:11
- Пояснення ГУНП в Сумській обл на Скаргу ТОВ ГЕС.doc 24.07.2025 17:11
- ПРОТОКОЛ 110 від 15.07.2025 (інші) розгляд у ВТ 35730000-0 РЕБ ФОП Андрійченко пдф.pdf 24.07.2025 17:11
- Пояснення ГУНП в Сумській обл на Скаргу ТОВ ГЕС скан.pdf 24.07.2025 17:11
- Інформація про ТТХ засобів РЕБ по постанові 1275 зі змінами.doc 24.07.2025 17:11
- гарантійний лист про наявний сайт.pdf 24.07.2025 17:11
- ТУ РЕБ GUARD .pdf 24.07.2025 17:11
- Додаток 1 кваліфікаційні критерії РЕБ Стр.doc 24.07.2025 17:11
- ТД на РЕБ Стр G_7.doc 24.07.2025 17:11
- Тендерна пропозиція ФОА Андрійченко РЕБ GUARD_7.pdf 24.07.2025 17:11
- Технічний паспорт.pdf 24.07.2025 17:11
- витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf 24.07.2025 17:11
- ПРОТОКОЛ №100 від 04.08.2025 скасування рішення ФОП Андрійченка РЕБ GUARD_7 ВТ 08 2025 скан.pdf 04.08.2025 17:15
- ПРОТОКОЛ №100 від 04.08.2025 скасування рішення ФОП Андрійченка РЕБ GUARD_7 ВТ 08 2025.doc 04.08.2025 17:15
Пункт скарги
04.07.2025 року Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2025-07-04-010728-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
15.07.2025 року переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Андрійченко Сергій Вікторович.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав.
1. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення ФОП Андрійченко Сергій Вікторович переможцем відповідно до протоколу щодо розгляду тендерних пропозиції від 15.07.2025 року.
Скаржником досліджено тендерну пропозицію Учасника (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) на відповідність її вимогам тендерної документації, наявні істотні підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 1 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Пунктом 4 Додатку 1 вимагається: надання зареєстрованих відповідно норм чинного законодавства технічних умов на предмет закупівлі.
Учасником (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) надано перша і друга сторінка технічних умов, що не відповідає технічній документації, а саме Додатку 1.
П. 10 Додатку 1 вимагається надання фото Товару в повній комплектації з усіма додатковими комплектуючими. В поданих документах учасника ФОП Андрійченко Сергій Вікторович відсутній файл з фото. Дані фото прикріплені разом з технічним паспортом, що не узгоджується з тендерною документацією Замовника.
Учасником (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) подано відомості про учасника в якому зазначено індивідуальний податковий номер: 3181811713, але звертаю увагу, що фізична особа - підприємець повинна зазначати РНОКПП, тому що індивідуальний податковий номер зазначають учасники, які є платниками ПДВ і він складається з 12 цифр. Інформація зазначена ФОП Андрійченко Сергій Вікторович є недостовірною.
Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Андрійченко Сергій Вікторович не відповідає умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Також звертаю увагу Комісії, що технічні вимоги зазначені замовником повністю скопійовані з технічного паспорту Учасника ФОП Андрійченко Сергій Вікторович з термінами "не більше" та "близько". У технічних вимогах замовника терміни "не більше" та "близько" повинні мати чітке значення та повинні трактуватися однозначно. Використання цих термінів без конкретизації може призвести до неоднозначності та ускладнень при оцінці відповідності пропозицій учасників. Замовнику слід уникати невизначеності та забезпечувати чіткість формулювань у технічних вимогах. Що стосується терміну "Не більше": означає сувору верхню межу. Наприклад, якщо вказано "Не більше 10 одиниць", це означає, що кількість не може перевищувати 10, і будь-яка пропозиція з більшою кількістю буде вважатися такою, що не відповідає вимогам. Що стосується терміну "Близько":цей термін є більш розпливчастим і вимагає конкретизації. Що саме означає "близько" в даному контексті? Замовником чітко не визначено, що він має на увазі під терміном «близько». У технічних вимогах зазначено, що «Маса- близько - 28 кг» і стає незрозумілим для учасника, яка це маса має бути 27 кг чи 15 кг. Тендерна документація складена з порушеннями норм чинного законодавства про закупівлі.
3. Нормативне обґрунтування Скарги.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовник порушив вимоги пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Тендерна пропозиція Учасника (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийнявши протокольне рішення про визначення учасника (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
IV. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про про визначення учасника переможцем процедури закупівлі було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
-
Назва доказу:
Технічнии_ паспорт
-
Повʼязаний документ:
Технічнии_ паспорт (4).pdf
-
-
Назва доказу:
ТУ РЕБ GUARD
-
Повʼязаний документ:
ТУ РЕБ GUARD (2).pdf
-
Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника – Головне управління Національної поліції в Сумській області неправомірним, тобто прийнятим з порушенням в сфері публічних закупівель. 3. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 15.07.2025 року щодо визначення переможцем торгів учасника ФОП Андрійченко Сергій Вікторович. 4. Зобов’язати Головне управління Національної поліції в Сумській області розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ».
Скарга
- Скарга.pdf 08.07.2025 15:15
- sign.p7s 08.07.2025 15:16
- рішення від 10.07.2025 №10826.pdf 10.07.2025 14:42
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати умови, встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.