• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Портативні засоби радіоелектронної боротьби «GUARD _7» (або еквівалент) ( 280-400 МГц, 400-500 МГц, 500 -700 МГц, 700-840 МГц, 830 -1100 МГц, 2100-2500 МГц, 2500-2700 МГц) в комплекті з квадрифілярними антенами (280МГц-1100 МГц), панельною антеною (2100-2500 МГц, 2500-2700 МГц) та АКБ LiFePo4 100 А год

Відповідно до підпункту 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: портативних радіоелектронних засобів виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам (антидронові рушниці).

Торги не відбулися

4 950 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2025 18:06 - 09.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 78c1ccfe69e841adaed743b1122cc5c0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-04-010728-a.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.07.2025 18:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2025 15:55
Дата виконання рішення Замовником: 04.08.2025 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником - Головним управлінням Національної поліції в Сумській області виконано рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) № 11822-р/пкпз від 30.07.2025, згідно з яким, Головне управління Національної поліції в Сумській області (код ЄДРПОУ: 40108777) скасувало рішення про визначення ФОП Андрійченка Сергія Вікторовича (код ЄДРПОУ: 3181811713) переможцем процедури закупівлі — "Портативні засоби радіоелектронної боротьби "GUARD _7" (або еквівалент) ( 280-400 МГц, 400-500 МГц, 500 -700 МГц, 700-840 МГц, 830 -1100 МГц, 2100-2500 МГц, 2500- 2700 МГц) в комплекті з квадрифілярними антенами (280МГц-1100 МГц), панельною антеною (2100-2500 МГц, 2500-2700 МГц) та АКБ LiFePo4 100 А год", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07- 04-010728-a.
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ", Оксана Матієнко +380505306038 tovgec_2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 257bf0bbc84149dc8ef4bf2afd958518
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України у зв’язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів Головним управлінням Національної поліції в Сумській області (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту за ідентифікатором UA-2025-07-04-010728-a.
04.07.2025 року Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2025-07-04-010728-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
15.07.2025 року переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Андрійченко Сергій Вікторович.
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.

ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав.
1. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення ФОП Андрійченко Сергій Вікторович переможцем відповідно до протоколу щодо розгляду тендерних пропозиції від 15.07.2025 року.
Скаржником досліджено тендерну пропозицію Учасника (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) на відповідність її вимогам тендерної документації, наявні істотні підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 1 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Пунктом 4 Додатку 1 вимагається: надання зареєстрованих відповідно норм чинного законодавства технічних умов на предмет закупівлі.

Учасником (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) надано перша і друга сторінка технічних умов, що не відповідає технічній документації, а саме Додатку 1.
П. 10 Додатку 1 вимагається надання фото Товару в повній комплектації з усіма додатковими комплектуючими. В поданих документах учасника ФОП Андрійченко Сергій Вікторович відсутній файл з фото. Дані фото прикріплені разом з технічним паспортом, що не узгоджується з тендерною документацією Замовника.
Учасником (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) подано відомості про учасника в якому зазначено індивідуальний податковий номер: 3181811713, але звертаю увагу, що фізична особа - підприємець повинна зазначати РНОКПП, тому що індивідуальний податковий номер зазначають учасники, які є платниками ПДВ і він складається з 12 цифр. Інформація зазначена ФОП Андрійченко Сергій Вікторович є недостовірною.
Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Андрійченко Сергій Вікторович не відповідає умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Також звертаю увагу Комісії, що технічні вимоги зазначені замовником повністю скопійовані з технічного паспорту Учасника ФОП Андрійченко Сергій Вікторович з термінами "не більше" та "близько". У технічних вимогах замовника терміни "не більше" та "близько" повинні мати чітке значення та повинні трактуватися однозначно. Використання цих термінів без конкретизації може призвести до неоднозначності та ускладнень при оцінці відповідності пропозицій учасників. Замовнику слід уникати невизначеності та забезпечувати чіткість формулювань у технічних вимогах. Що стосується терміну "Не більше": означає сувору верхню межу. Наприклад, якщо вказано "Не більше 10 одиниць", це означає, що кількість не може перевищувати 10, і будь-яка пропозиція з більшою кількістю буде вважатися такою, що не відповідає вимогам. Що стосується терміну "Близько":цей термін є більш розпливчастим і вимагає конкретизації. Що саме означає "близько" в даному контексті? Замовником чітко не визначено, що він має на увазі під терміном «близько». У технічних вимогах зазначено, що «Маса- близько - 28 кг» і стає незрозумілим для учасника, яка це маса має бути 27 кг чи 15 кг. Тендерна документація складена з порушеннями норм чинного законодавства про закупівлі.
3. Нормативне обґрунтування Скарги.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовник порушив вимоги пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Тендерна пропозиція Учасника (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийнявши протокольне рішення про визначення учасника (ФОП Андрійченко Сергій Вікторович) переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
IV. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про про визначення учасника переможцем процедури закупівлі було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга

Номер: 24eb85f3d7144682af13d675499d3b0c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-04-010728-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.07.2025 14:43
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ", Оксана Матієнко +380505306038 tovgec_2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0bcba3d770be456e97d55b060f3e3494
Заголовок пункту скарги: Визнати умови, встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Визнати умови, встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації