-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Первинне (мобільне) укриття (ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини)
Торги не відбулися
3 119 167.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 595.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 595.84 UAH
Період уточнення:
03.07.2025 16:31 - 11.07.2025 00:00
Відповідь надана
Форма перекритя укриття
Номер:
8c1079c6f70846dd86a0bd1eb66141ce
Дата опублікування:
10.07.2025 18:06
Опис:
Доброго дня! В технічному завданні, Додаток 2, вказано, що "Форма перекриття Укриття - арочного типу". Це прописанно під конкретного виробника і не дає можливості прийняти участь іншим виробникам, з іншим конструктивом, просимо внести зміни в технічне завдання та прибрати цю вимогу, так як у кожного виробника є свій конструктив і при цьому виконується основне положення, згідно технічного завдання, споруда буде витримувати "Ударну хвилю в 100 кПа" і мати "Коефіціент пониження радіації 1000".
Відповідь:
Пунктом 28 Особливостей (затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178), зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Стаття 23 Закону встановлює засоби підтвердження відповідності предмета закупівлі, а також положення щодо умов такого підтвердження.Так, частиною 1 статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином, Замовник, визначаючи технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, діяв відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Встановлена в технічній специфікації вимога щодо форми перекриття укриття арочного типу є обґрунтованою, виходячи з експлуатаційних, технічних та конструктивних особливостей, необхідних для належного виконання функціонального призначення споруди, зокрема забезпечення стійкості до ударної хвилі та інших впливів.
Отже, включення зазначеної вимоги до технічного завдання не порушує законодавства України у сфері публічних закупівель, а підстави для внесення змін до технічного завдання відсутні.
Дата відповіді:
11.07.2025 22:01
Відповідь надана
Учасник зобов'язаний діяти у відповідності до норм документу, що втрачає чинність
Номер:
d181d1eafba143638cca834adfa54f35
Дата опублікування:
10.07.2025 15:31
Опис:
Замовник грунтує свої вимоги на нормах Господарського кодексу, що втрачає чинність 28.08.2025 року, а умови договору продовжують свою дію. Вважаємо доцільним просити уточнити вимоги без посилань на норми нормативно-правового акту про втрачу чинності якого ухвалено закон.
Відповідь:
Доброго дня!
За загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Скасування Господарського кодексу України (28.08.2025) не створює правової невизначеності у договірних відносинах сторін.На час оголошення процедури закупівлі, норми Господарського кодексу України, що мають відображення у проєкті договору, є актуальними та чинними. Відповідно до ст.626, ст.627, ст.628 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами.Договори, укладені до 28.08.2025, регулюватимуться нормами, що діяли на момент їх укладення. Принципи свободи договору та обов'язковості виконання договору, закріплені в Цивільному кодексі України, забезпечують стабільність та передбачуваність договірних відносин, незалежно від подальших змін у законодавстві.
Дата відповіді:
11.07.2025 21:59
Відповідь надана
Застосування вимог державних стандартів, дія яких відносно предмету закупівлі втратить чинність з 01.08.2025
Номер:
f7b7c391f8214874ada29ddd22e6b1f0
Дата опублікування:
10.07.2025 15:26
Опис:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно умов Договору строк поставки Товару, що включає в себе постачання Товару до стану готового виробу: не пізніше ніж 01.12.2025 року включно.
При цьому, на момент оголошення закупівлі відсутні державні стандарти з вимогами до первинного (м.обільного) укриття. Такий стандарт набере чинності з .01.08.2025 року. Тому, просимо змінити предмет закупівлі або вимоги до такого або відмінити закупівлі на визначений Вами предмет до 01.08.2025 року задля приведення тендерної документації у відповідність до державних стандартів.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що технічна специфікація до предмета закупівлі детально викладена у Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо зазначеного у Вашому запитанні: на момент оголошення процедури закупівлі чинне законодавство України не містить заборон щодо закупівлі відповідного товару, а також не встановлює обмежень, пов’язаних із набуттям чинності державного стандарту з 01.08.2025 року.
Водночас строк поставки товару встановлений Замовником до 01.12.2025 року включно, що дає змогу учасникам підготувати та поставити товар із урахуванням вимог, що викладені у технічній спеціфікації та проєкті договору тендерної документації, та які діятимуть на момент поставки товару, зокрема й відповідно до державних стандартів та нормативно правових актів, що діють на території України..
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації або для скасування закупівлі відсутні.
Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді:
11.07.2025 21:58
Відповідь надана
Надання аналогічного Договору
Номер:
93948848da664bb1ad49a4a27649f808
Дата опублікування:
10.07.2025 15:21
Опис:
Згідно Додатку 1 до ТД, Замовник вимагає надати підтвердження виконання Учасником аналогічного Договору. При цьому, аналогічним вважається договір поставки/купівлі-продажу/тощо подібний за змістом та/або предметом даної закупівлі та виконаний в повному обсязі договір, в якому учасник виступає продавцем/постачальником, тощо.
Прошу уточнити який саме зміст договору буде вважатись аналогічним?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації, зокрема Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним договором вважається договір поставки/купівлі-продажу/інший подібний за змістом та/або предметом договір, що відповідає предмету даної закупівлі (первинне мобільне укриття) та виконаний в повному обсязі, у якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо.
Підтвердженням досвіду може бути договір на поставку товару(ів), що має(ють) схожий функціональний або технічний характер, зокрема товару(ів), призначених для укриття, захисту або забезпечення безпеки осіб, мобільних конструкцій, тощо, за умови його повного виконання.
Під «подібним за змістом» мається на увазі договір на постачання товару(ів), які мають схоже функціональне призначення або технічні характеристики з предметом закупівлі, зокрема: укриття (мобільні, збірні, тимчасові конструкції); мобільні захисні споруди; спеціальні конструкції для захисту людей; інші подібні об’єкти, призначені для укриття або безпечного перебування людей, тощо. При цьому основним критерієм є функціональне призначення товару — забезпечення укриття та/або захисту осіб.
Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
11.07.2025 21:55
Відповідь надана
ВИМОТИ ТД, що потребують уточнення
Номер:
5c1e4f4c9b50497194131224485d5c79
Дата опублікування:
10.07.2025 15:02
Опис:
Згідно Додатку 2 до ТД, Замовник вимагає:
- Призначення: Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Первинне (мобільне) укриття (далі – Укриття/Товар) - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
- Форма перекриття Укриття – арочного типу.
- Висота приміщень Укриття від підлоги до низу перекриття не менше 2,5 м.
- Укриття повинно бути обладнано вентиляцією з механічним спонуканням, виконаною, як вентиляція протирадіаційного укриття групи П-1 (з наявністю противибухових клапанів, фільтрів очистки повітря, з відповідним матеріалом вентиляційних каналів, нормованою кратністю повітрообміну тощо) у розумінні ДБН В.2.2-5:2023.
По-перше: просимо уточнити вимогу щодо форми перекриття Укриття, оскільки арочний тип не регламентується жодним державним стандартом, а тому вимога Замовника, окрім власного бажання - прояву домовленості, є необгрунтованою та потребує уточнення;
По - друге: висота приміщень є зовнішньою та внутрішньою і вимірюється, як правило, від підлоги до верхньої точки стелі, а не до низу перекриття. Якщо до низу перекриття, то в якій саме точці: верхній, нижній і т.п. Просимо уточнити.
По-третє: група П-1 у розумінні ДБН В.2.2-5:2023 поширюється виключно на протирадіаційні (ПРУ) та споруди подвійного призначення (СПП) із захисними властивостями протирадіаційних укриттів, які забезпечують належне перебування людей протягом 48 годин (тоді як первинне (мобільне) укриття - предмет закупівлі до 4 годин).Крім того, ПРУ та СПП проектуються та будуються, а предмет закупівлі є конструкцією модульного типу. А тому вимога Замовника є безпідставною та такою, що суперечить ДБН В.2.2.-5:2023 і підлягає уточненню, оскільки застосування вентиляції як для групи П-1 виключається відсутністю проекту на предмет закупівлі та будівництво такої.
Оскільки Замовник у ТД вимагає від Учасників щоб укриття було змонтоване та виготовлене з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, та/або технічних умов, що заявлені у документах про відповідність, якими Учасник підтверджує відповідність запропонованого Товару вимогам цієї технічної специфікації, то уточнення вимог замовника у відповідності до державних стандартів та нормативно-правових актів є обов'язковим.
Відповідь:
Тендерна документація замовника складена Відповідно до вимог які передбачені особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою № 1178 (далі — Особливості).
Пунктом 28 Особливостей, зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених статті 5 цього Закону.
Згідно з частиною 3 статті 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, частиною 1 статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином, Замовник, визначаючи технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, діяв відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Технічна частина даної тендерної документації викладена у додатку 2 тендерної документації.
Замовник у ТД вимагає від Учасників щоб укриття було змонтоване та виготовлене з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, та/або технічних умов, що заявлені у документах про відповідність, якими Учасник підтверджує відповідність запропонованого Товару вимогам цієї технічної специфікації, то уточнення вимог замовника у відповідності до державних стандартів та нормативно-правових актів є обов'язковим.
Отже, технічна специфікація що викладена у додатку 2 тендерної документації не порушує законодавства України у сфері публічних закупівель, а підстави для внесення змін до технічного завдання відсутні.
Дата відповіді:
13.07.2025 12:22
Відповідь надана
Електронний підпис
Номер:
8aaf18d5cd364cbe9584e44c621a3a20
Дата опублікування:
09.07.2025 18:57
Опис:
Згідно вимог документації (п. 1 Розділу 3 документації) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Інформуємо Вас про наступне. У період воєнного стану, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України №785 від 07 липня 2022 року (Про реалізацію експериментального проекту щодо застосування кваліфікованих електронних довірчих послуг у період дії воєнного стану), допускається використання удосконаленого електронного підпису (ЕЦП) на рівні з КЕП. Пункт 2 постанови КМУ №785 передбачає, що "для цілей електронної ідентифікації та електронного документообігу суб’єктів господарювання може використовуватися удосконалений електронний підпис/печатка, створені за допомогою кваліфікованого сертифіката (ЕЦП), як тимчасово допустимий засіб підпису документів". Окрім того, ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлює принцип юридичної рівності електронного підпису і власноручного за умов, коли це не заборонено іншим актом або документацією. Вимагаємо: У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації (зокрема, п. 1 Розділу 3 документації), передбачивши можливість: підписання тендерної пропозиції як КЕП, так і УЕП, що відповідає нормам чинного законодавства, а також враховує реалії функціонування бізнесу в умовах воєнного стану. Неврахування вищенаведених норм та ігнорування цієї вимоги може бути розцінене як безпідставне обмеження участі суб’єктів господарювання, що суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до пункту 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до пункту 5 статті 22 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Замовник самостійно встановлює вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження, у тому числі щодо засвідчення документів тендерної пропозиції електронним підписом з дотриманням законодавства в цілому.
При цьому Замовник зважає на спеціальні норми, передбачені Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказ Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зокрема в частині накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи після внесення учасником інформації в електронні поля, який має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Слід зазначити, що наразі отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) — це проста та швидка процедура, яка не потребує значних зусиль і займає мінімум часу.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Дата відповіді:
11.07.2025 14:07
Відповідь надана
Документ на проведення випробувань на укриття чи його елементи?
Номер:
1f573fd10dd541bb9f55bb5732fb6a0e
Дата опублікування:
07.07.2025 11:25
Опис:
Шановний Замовнику у Додатку 2 встановлена вимога про надання документів, а саме : "Документ(ти), який(і) підтверджує(ють) технічні параметри та фізичні властивості Укриття - несучу здатність і захист від повітряної ударної хвилі 100 кПа та уламків, протирадіаційний захист (коефіцієнт захисту Кз 1000), а саме, сертифікати та/або технічні розрахунки, та/або технічні звіти (висновки), та/або офіційні листи експертних організацій, документ(ти) про проведення випробувань, в тому числі на випробувальних майданчиках, полігонах (акти випробувань та/або протоколи випробувань, тощо);".
Підкажіть випробовування повинні бути проведенні на всю конструкцію (укриття) чи на її елементи?
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Учасник повинен надати документальне підтвердження технічних параметрів та фізичних властивостей Укриття – несучу здатність і захист від повітряної ударної хвилі 100 кПа та уламків, протирадіаційний захист (коефіцієнт захисту Ка 1000), а саме, сертифікати та/або технічні розрахунки, та/або технічні звіти (висновки), та/або офіційні листи експертних організацій, документ(ти) про проведення випробувань, в тому числі на випробувальних майданчиках, полігонах (акти випробувань та/або протоколи випробувань тощо), саме на всю конструкцію в зборі, тому як випробування на окремий елемент (деталь) не є показником того, що конструкція зможе утримати вибухову хвилю та уламки.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:17
Відповідь надана
Тамбури
Номер:
37ee90e7630647bca3414dcdeebbfed8
Дата опублікування:
05.07.2025 18:29
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у техн.завданні, Додаток 2 до тендерної документації, Ви вказуєте, що "5. Укриття повинно бути забезпечено двома розосередженими входами-виходами обладнаними, не менше ніж двома захисними дверима з ущільненням кожний. Два розосереджених входи-виходи мають бути через два тамбури чи Постачальник може запропонувати 1 вхід/вихід через тамбур, а другий через евакуаційний лаз в стелі або торцевій плиті без тамбуру?
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що два розосереджених входи-виходи мають бути через два тамбури. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:17
Відповідь надана
Двері
Номер:
0ca587c335384e578330579745d8657c
Дата опублікування:
05.07.2025 18:26
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику просимо надати роз'яснення з приводу дверей. У техн.завданні, Додаток 2 до тендерної документації, Ви вказуєте, що "5. Укриття повинно бути забезпечено двома розосередженими входами-виходами обладнаними, не менше ніж двома захисними дверима з ущільненням кожний. Двері мають бути протипожежні EI60 чи мають бути герметичними, які витримують ударну хвилю в 100 кПа?
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі. Повідомляємо стосовно Вашого звернення, що згідно Додатку 2 допускаються захисно-герметичні або герметичні двері.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:15