• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з будівництва об’єкту «Капітальний ремонт причалів в частині заміни відбійних пристроїв Чорноморської філії ДП «АМПУ» (інв. №№ 4576; 4577; 4580; 4582; 4598; 4597; 4596; 4584; 4585; 4586; 4587; 4588; 4589; 4590; 4591; 4634). (Одеська область, м.Чорноморськ, територія порту Чорноморськ, вул. Сухолиманська 14-Б, 14-В, 20-А, 24-Б, 30-А, 32-А, 36-А, 44-А, 58-Г, 58-В, 60-А, 64-А, 64-Б, 68-А, 72-А, Північна 4-В.) Коригування.», будівельно-монтажні роботи по ПК-2, ПК-5 та ПК-8.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 7 днів назад

52 671 232.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 263 356.16 UAH
Період уточнення: 02.07.2025 15:40 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 434d5380d4c24b5986b6c3bc3f94bcdc
Дата опублікування: 14.07.2025 22:52
Опис: Згідно пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про наявність -понтони вантажопідйомністю не менше 40т– не менше одного. Змість та складність робіт, технологію їх виконання, що визначені в Додатку 3 до тендерної документації не підтверджують саме використання такого великогабаритного понтону, який є специфічним обладнанням з додатковими секціями. Така вимога обмежує коло потенційних учасників, які мають можливість виконання аналогічних робіт, але без застосування саме визначеного в тендерній документації понтону. На спроможність виконання робіт за предметом закупівлі достатньо для використання понтону, або іншого плав. засобу з вантажопідйомністю менше 40 т. Для здійснення процедури закупівлі на рівних умовах для всіх учасників, без обмеження їх потенційного права на участь, просимо внести зміни до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1, щодо наявності понтону, або іншого плав.засобу вантажопідйомністю менше 40 т.
Відповідь: Дякуємо за звернення Інженерною службою Замовника уважно розглянуто Ваше звернення. Повідомляємо наступне: З метою приведення причалів порту до належного технічного стану розроблено проектно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт причалів в частині заміни відбійних пристроїв Чорноморської філії ДП «АМПУ» (інв. №№ 4576; 4577; 4580; 4582; 4598; 4597; 4596; 4584; 4585; 4586; 4587; 4588; 4589; 4590; 4591; 4634). (Одеська область, м.Чорноморськ, територія порту Чорноморськ, вул. Сухолиманська 14-Б, 14-В, 20-А, 24-Б, 30-А, 32-А, 36-А, 44-А, 58-Г, 58-В, 60-А, 64-А, 64-Б, 68-А, 72-А, Північна 4-В.) Коригування.» Згідно порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 за робочим проектом отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» на підставі якого затверджено проектну документацію. Робочим проектом визначено порядок організації будівництва та визначена потреба в основних будівельних машинах та обладнані в т. ч. застосування плавучого понтону вантажопідйомністю 40 т при здійсненні будівельно-монтажних робіт. З урахуванням застосованих в проектній документації машин та механізмів визначена вартість виконання будівельно-монтажних робіт предмету закупівлі. Застосування плавучого понтону вантажопідйомністю 40 т. при виконані будівельно-монтажних робіт по зазначеному об’єкту обґрунтовано проектно-кошторисною документацією розробленою згідно чинного законодавства України, державних будівельних норм, стандартів та правил, що діють в Україні. Враховуючи вищезазначене, внесення зміни до пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1, щодо вимог до наявності у учасника іншого плавзасобу ніж понтон, вантажопідйомністю менше 40 т, не доцільне.
Дата відповіді: 16.07.2025 10:21
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 1f255b36474f43968152422d9ed321d1
Дата опублікування: 14.07.2025 15:00
Опис: Розглянувши Вашу тендерну документацію, ми як потенційний учасник, виявили деякі невідповідності, тому звертаємось до Вас щодо внесення змін, а саме: 1. Предметом закупівлі є: РОБОТИ з будівництва об’єкту «Капітальний ремонт причалів в частині заміни відбійних пристроїв Чорноморської філії ДП «АМПУ» (інв. №№ 4576; 4577; 4580; 4582; 4598; 4597; 4596; 4584; 4585; 4586; 4587; 4588; 4589; 4590; 4591; 4634). (Одеська область, м.Чорноморськ, територія порту Чорноморськ, вул. Сухолиманська 14-Б, 14-В, 20-А, 24-Б, 30-А, 32-А, 36-А, 44-А, 58-Г, 58-В, 60-А, 64-А, 64-Б, 68-А, 72-А, Північна 4-В.) Коригування.», будівельно-монтажні роботи по ПК-2, ПК-5 та ПК-8). При цьому тендерна документація містить вимогу про надання учасниками у складі своєї пропозиції «Письмового погодження Учасника з проєктом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі» відповідно до пункту 4 Додатку 1 (згідно наведеної форми). Зміст форми визначає предмет закупівлі не роботи, а послуги, що не відповідає визначеному предмету закупівлі. 2. Аналогічну невідповідність виявлено в пункті 7 Додатку 1, де учасник повинен надати у складі своєї пропозиції письмове погодження на проведення будівельно-технічної судової експертизи для забезпечення належного виконання послуг, а предмет закупівлі Замовник визначив – РОБОТИ, що суперечить тендерній документації, а саме предмету закупівлі. 3. В проєкті договору Додатку 2 до тендерної документації сторонами правовідносин визначаються «Замовник» і «Підрядник», але в пункті 2.4.4 з’являється «Виконавець», який не є стороною цього проєкту договору, що є НЕВІДПОВІДНІСТЮ, яка підлягає коригуванню. 4. Умовами тендерної документації визначається загальний строк виконання РОБІТ - 327 днів по трьом пусковим комплексам – пункт 3.1 проєкту договору. Пунктом 3.4 Замовник визначає дату закінчення Робіт вважається дата їх прийняття Замовником на підставі оформлених Акту готовності об’єкта до експлуатації за кожним пусковим комплексом окремо у відповідності до розділу 5 та за умови надання Підрядником Висновку судового експерта за кожним пусковим комплексом ОКРЕМО, що суперечить законодавству України, оскільки пускові комплекси є складовими одного об’єкту, а відповідно до чинного законодавства експертиза здійснюється на ОБ’ЄКТ, а не кожний пусковий комплекс окремо. Тобто Замовник вимагає від учасників проведення 3-х експертиз робіт на один об’єкт, що є порушенням законодавства України. 5. Замовником не визначено в тендерній документації чи входить термін на проведення експертизи в строк виконання робіт, оскільки це є суттєвим, а саме для уникнення порушень строку виконання зі сторони підрядника своїх зобов’язань. 6. Згідно з пунктом 4.4 проєкту договору Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт протягом 20-ти (двадцяти) календарних днів за умови: підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3), отримання належним чином оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкової накладної/розрахунок коригування до податкової накладної (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Підрядник є платником ПДВ), отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Підрядника. Але, письмовою згодою на проведення експертизи – пункт 7 Додатку 1 за формою, що додається визначено, що Замовник здійснює прийняття остаточного (завершального) обсягу наданих послуг (що має становити не менш ніж 30% від обсягу наданих послуг за Договором) за умови надання Виконавцем висновку експерта, оформленого у відповідності до вимог чинного законодавства. Замовник має внести відповідні зміни в тендерну документацію. 7. Додатком 3 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, визначені вимоги до відбійних пристроїв: Технічні вимоги щодо відбійних пристроїв ВП-1: зовнішній діаметр – 1000 мм, внутрішній діаметр – 500 мм, довжина 1,5 м, енергоємність = не менше 154 кДж, реактивна сила – не більше 718 кН. Технічні вимоги щодо відбійних пристроїв ВП-2: зовнішній діаметр – 300 мм, довжина 3,0 м В відомості об’ємів робіт в розділі «пусковий комплекс – 5» позиція 206 визначає «Навішування береговими кранами в закритій акваторії відбійних пристроїв у вигляді горизонтальних гумових циліндрів на ланцюгах, діаметром 1000 мм, довжиною 1500 мм», що відповідає характеристикам ВП-1 у кількості 72 шт. Але, позиція 207 визначає відбійні пристрої з характеристиками ВП-1 у кількісті 71 шт., і при цьому є позиція 208, яка визначає пристрої відбійні гумові, діаметр 300-400 мм – 196 кг., який не можливо ідентифікувати з характеристиками ВП-2. Для приведення у відповідність технічні характеристики до предмету закупівлі просимо внести відповідні зміни, в Додаток 3, а саме ідентифікації кількості відбійних пристроїв за типами ВП-1 та ВП-2 та надати чіткій опис відбійного пристрою ВП-2 з наданням креслень з проєкту та специфікацій. Також просимо Вас надати креслення, детальний опис та специфікації до штанг Ш1 та Ш3, оскільки опис наданий в Додатку 3 не повний. Для приведення у відповідність тендерної документації, просимо Вас внести відповідні зміни з урахуванням вищезазначеного (ПО КОЖНОМУ ЗАЗНАЧЕНОМУ ПУНКТУ!!).
Відповідь: Дякуємо за звернення! Уважно розглянувши Ваші питання Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації відповідно до п.1, 2, 3, 5, 6, 7 Вашого звернення. Також, на виконання п.7 надаємо креслення, опис та специфікації до штанг Ш1 та Ш3 (надаються довідково, не входять до складу тендерної документації, Учасникам не потрібно додавати їх до складу тендерної пропозиції) Щодо п.4 Вашого звернення повідомляємо: Пусковий комплекс – визначена проектною документацією частина об’єкту будівництва, а не складовою об’єкту, або його черги, введення якої в експлуатацію забезпечує випуск продукції або надання послуг, її безпечну експлуатацію та самостійне функціонування (ДБН А.2.2-3-2014). Виробничою необхідністю Замовника та умовами договору передбачено виконання робіт та введення в експлуатацію об’єкта (три окремих пускових комплексів) частинами, пусковими комплексами. У зв’язку із вказаним Замовник вимагає проведення будівельно-технічної судової експертизи (експертного дослідження) за кожним пусковим комплексом окремо, що не суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді: 17.07.2025 16:28
Відповідь надана

Вимога до учасників

Номер: e296799f153b4c0d883b62705ab6ba02
Дата опублікування: 11.07.2025 16:35
Опис: Шановний Замовнику, умовами тендерної документації передбачено надання учасниками у складі пропозиції «письмового погодження Учасника (згідно наведеної форми) щодо проведення будівельно-технічної судової експертизи» за власний рахунок. ст. 8 Додатку 1 до тендерної документації, що ми вважаємо як дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник жодним чином не підтвердив необхідність такої вимоги. Формуючи вимоги до учасників, Замовник повинен мати чітке обґрунтування, чому він вимагає проведення експертизи. Обсяг робіт, передбачений Додатком 3 до тендерної документації жодним чином не підтверджує необхідність виконання зазначеної експертизи. Така вимога до учасників яка є безпідставною та необґрунтованою підлягає виключенню, тому звертаємось до Вас, як до Замовника закупівлі щодо внесення відповідних змін у тендерну документації для уникнення в подальшому звернень до органу оскарження на умови тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за звернення. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що як передбачено абзацом першим п. 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, згідно з ч. 1 ст. 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. При цьому ст. 628 ЦКУ встановлює, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. З огляду на зазначене, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628 ЦКУ в процесі укладення договору, в тому числі за результатами процедури закупівлі, є визначальним та полягає у наданні замовнику права на власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом. Вищезазначений висновок також відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 13.12.2023 у справі № 918/222/23. Також, згідно з правовим висновком Верховного Суду від 26.05.2021 у справі № 911/2532/18 дискримінація у договірних відносинах між рівними за статусом суб’єктами може бути тільки там, де існує примус до вступу у договірні правовідносини. Пунктом. 4 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2021 № 668 (далі – Загальні умови) передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про архітектурну діяльність", інших актів законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Водночас норми п. 4 Загальних умов унормовують, що у договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. Разом з тим, згідно з п. 3 Загальних умов документи про виконання договору підряду – це документи про хід виконання договору підряду, відповідність робіт і матеріальних ресурсів нормативним вимогам та здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань (журнали виконання робіт, акти та довідки про виконані роботи, акти на приховані роботи та конструкції, паспорти, сертифікати, акти на випробування устаткування, журнали авторського нагляду, матеріали перевірок тощо); Враховуючи вказане, Ваше твердження щодо дискримінаційности вимоги проведення будівельно-технічної експертизи є необґрунтованим. Згідно з п. 10.1.3. проекту Договору, Замовник зобов’язаний забезпечити здійснення технічного та авторського нагляду за виконанням Робіт протягом усього періоду виконання Робіт. На думку Замовника саме висновок судового експерта є юридично обґрунтованим документом, який підтверджує відповідність послуг встановленим вимогам. Проведення експертизи (експертного дослідження) саме судовим експертом, внесеним до Державного реєстру атестованих судових експертів, обумовлено забезпеченням належного контролю якості виконаних робіт та відповідності їх встановленим стандартам. Дана вимога відповідає чинному законодавству України, Закону України «Про судову експертизу», зокрема тим, що Законом про судову експертизу встановлені конкретні вимоги та відповідальність до виконавців експертиз (експертних досліджень). З огляду на зазначене, враховуючи принцип свободи договору, а також те, що умова в проекті договору про проведення підрядником будівельно-технічної експертизи однакова для всіх потенційних учасників закупівлі, не виокремлює одного, чи одних серед інших, при цьому всі потенційні учасники добровільно беруть участь в закупівлі, водночас у сфері публічних закупівель відсутній примус до вступу у договірні правовідносини, то відсутні правові підстави вважати, що умова у проекті договору про те, що на підрядника покладається проведення будівельно-технічної експертизи, є потенційно дискримінаційною.
Дата відповіді: 14.07.2025 14:39
Відповідь надана

Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: 6a9a9f8c805f4d88a0e15046040ec555
Дата опублікування: 04.07.2025 13:46
Опис: Вимогами Додатку 1 до тендерної документації встановлено наявність в Учасника двох кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т та 6,3т – чим обґрунтована необхідність наявності саме двох автокранів та саме зазначеної вантажопідйомності та чи може буди надано учасником підтвердження на кран автомобільний іншої, наприклад більшої вантажопідйомності, ніж зазначено умовами Додатку 1 до ТД? Аналогічно вимагається компресор продуктивністю 2,2 м3/хв, автомобіль бортовий вантажопідйомність 5т, екскаватор одноковшевий дизельний з місткістю ковша 0,5 м3, понтони при роботі в закритій акваторії вантажопідйомністю 40т, цемент-пушка для усіх видів будівництва, апарат піскоструменевий, агрегат фарбувальний високо тиску продуктивністю до 15 л/хв, комплект для контроля якості антикорозійних покриттів – пропонуємо врахувати вимогами тендерної документації можливість надавати Учасником не лише зазначене вимогам Додатку 1 обладнання, а також обладнання та матеріально-технічну базу, яка може відрізнятися за типом/маркою/іншими технічними показниками від зазначених, але відповідати всім вимогам для виконання робіт за предметом закупівлі. Крім того, пропонуємо врахувати вимогами тендерної документації можливість надавати Учасником не лише водолазної станції на понтоні, а також – водолазної станції на катері або водолазної станції на березі.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше питання буде уважно розглянуто та, у разі необхідності, відповідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 07.07.2025 14:47