-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Захисників України, 25 м. Умань Черкаської області
Завершена
49 377 503.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 246 887.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 246 887.52 UAH
Період уточнення:
02.07.2025 13:29 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
49a198cb8a5a447aa70686f98bda65d8
Дата опублікування:
18.07.2025 20:15
Опис:
Шановний замовник на наше звернення про неправомірну вимогу Додаток 1 п.2 2.3 Послуги лабораторії з випробувань будівельних матеріалів та конструкції Ви надали відповідь –«Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу.» Фактично зміни не внесені, відповідь була надана для Держаудитслужби України чи для учасника? Просимо пояснити ваші дії.
Відповідь:
Шановний учасник, беручи до увагу, критичну важливість реалізації даного об’єкту у відповідні строки та з відповідною якістю, критичним є контроль основних матеріалів, що будуть використовуватися підрядником під час будівництва. Для можливості реалізації такого контролю критичним є наявність лабораторії, власної або залученої, яка має можливість проводити вимірювання основних будівельних матеріалів.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:48
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
af356d069aed4ea098b76ed10852df5f
Дата опублікування:
18.07.2025 20:12
Опис:
Шановний замовник Згідно додатку 1 п.2 п.п. 2.1 Відповідно до пункту 197.15 статті 197 розділу V Податкового кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання будівельно монтажних робіт з будівництва доступного житла та житла, що будується за державні кошти. Операції з будівництва такого житла фінансуються за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджетів, які передбачені в законі про Державний бюджет України та/або в рішенні про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, та оплата за такі операції надходить з відповідного рахунку, відкритого у Державній казначейській службі України. Згідно розділу V тендерної документації – ціна тендерної пропозиції вказується із ПДВ (стосується учасників, які є платниками ПДВ. Учасники, які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ) Відповідно до кошторисних норм України ПДВ в договірній ціні розраховується на роботи та матеріали. Отже в тендерній документації ви вимагаєте договірну ціну з ПДВ, в той же час вашим підрядним організаціям які виконували аналогічні роботи за аналогічними договорами за врахування ПДВ відкриті кримінальні провадження за ознаками правопорушення передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України, виходячи з вище вказаного просимо пояснити вірний метод розрахунку ПДВ в ціні пропозиції.
Відповідь:
Шановний учасник, згідно розділу V тендерної документації – ціна тендерної пропозиції вказується із ПДВ (стосується учасників, які є платниками ПДВ. Учасники, які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ. В той же час: відповідно до пункту 197.15 статті 197 розділу V Податкового кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання будівельно монтажних робіт з будівництва доступного житла та житла, що будується за державні кошти. Операції з будівництва такого житла фінансуються за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджетів, які передбачені в законі про Державний бюджет України та/або в рішенні про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, та оплата за такі операції надходить з відповідного рахунку, відкритого у Державній казначейській службі України.
Дата відповіді:
21.07.2025 13:35
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
21c61d64e8024c568e48d151985e42b9
Дата опублікування:
12.07.2025 22:32
Опис:
Шановний замовник згідно вимог тендерної документації п.2 Забезпечення тендерної документації встановлені вимоги до страхової гарантії невідповідають Наказу № 2628 Про затвердження форми і Вимог до забезпеченнятендерної пропозиції / пропозиції, МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТАСІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Зокрема п.3 Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі(забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики(страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Пропублічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання абоненалежного виконання вимог тендерної документації. Страхові компанії (близько 10) з якими ми зв’язались повідомляють провідсутність такої Програми страхування у обов’язкових вимогах згідно законодавства до страхових компаній. Ми впевнені що тендерна документація орієнтована наконкретного учасника, отже містить дискримінаційні умови. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації або ми будемо змушені звернутись в Антимонопольний комітет України.
Відповідь:
Шановний учасник, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції".
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної страхової гарантії відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
15.07.2025 18:26
Відповідь надана
Умови тендерної документації
Номер:
378477f78c41458693b5591386844a13
Дата опублікування:
10.07.2025 16:52
Опис:
Згідно вимоги тендерної документації надати лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі. Учасник, в разі надання такої можливості наразі лиш має намір взяти участь у процедурі закупівлі, після проведення якої, в разі укладення договору підряду має намір виконати його умови.
Окремо наголошуємо, що гарантійний лист від власника випробувальної лабораторії, вимога про який входить в склад документів тендерної пропозиції, буде повністю нікчемним після укладення договору підряду, бо діятимуть вже умови укладеного за результатами процедури закупівлі договору підряду, а не тендерна пропозиція. То ж вимога про його надання, як і документів на випробувальну лабораторію є нічим іншим, як обмеженням потенційного кола учасників, що не створює жодним юридичних наслідків під час укладання договору про закупівлю.
Відповідно до п. 2.1. опублікованого Замовником проекту договору, Підрядник відповідає за якість і відповідність вимогам, встановленим нормативними документами та проектною документацією робіт, матеріалів, устаткування, обладнання та можливість їх безпечної експлуатації протягом гарантійних строків, визначених чинними нормами. Всі матеріали для будівництва повинні відповідати проектній документації, вимогам чинного законодавства щодо якості, безпеки, охорони навколишнього середовища..
Як наслідок, подавши тендерну пропозицію, та в разі укладення договору про закупівлю, підрядник апріорі гарантує якість матеріальних ресурсів, їх відповідність законодавству, умовам укладеного договору та проектній документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні умови тендерної документації, надати можливість іншим учасникам рівноцінно конкурувати, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись в Антимонопольний комітет.
Відповідь:
Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу
Дата відповіді:
11.07.2025 10:25
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
9ee2695797d0426584c32419db6c7f36
Дата опублікування:
10.07.2025 16:35
Опис:
Проаналізувавши Додаток 1.1 до Тендерної документації віднайти конкретний перелік по яким буде виконуватись контроль якості матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі не виявилось можливим, як і виду робіт, в складі якого містились витрати на залучення такої випробувальної лабораторії. Встановлена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що відповідно до технічних вимог не передбачено ані використання, ані обґрунтоване залучення такої випробувальної лабораторії. Замовником навмисно та безпідставно встановлена зазначена вимога для обмеження кола потенційних учасників закупівлі. Зазначена лабораторія не дає жодних переваг учасникам під час виконання зазначених у Додатку 1.1 до ТД вимог. Отже, якщо Замовник прагне отримати саме такі послуги, він повинен вимагати не просто документ на лабораторію, а також встановити вимогу аналогічного змісту в технічній специфікації/технічних вимогах та конкретно вказати весь перелік того, що має бути випробувано тією лабораторією, а не просто вимагати документ який не узгоджується з предметом закупівлі. Проектно-кошторисна документація, за якою Замовником пройдено експертизу, має передбачати залучення такої лабораторії. Нами не знайдено нормативного документу яким би передбачалось обов’язкове залучення випробувальної лабораторії стосовно опублікованої процедури закупівлі саме для учасників. Доцільність такої умови не передбачена умовами технічної специфікації, не обгрунтована замовником законодавством, тобто по суті є лише штучною перепоною для участі тих учасників, які на дату подання тендерної пропозиції не мають власної чи сторонньої випробувальної лабораторії. Просимо прибрати дану вимогу або ми будемо змушені звернутись в Антимонопольний комітет.
Відповідь:
Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу
Дата відповіді:
11.07.2025 10:25
Відповідь надана
Умови тендерної документації
Номер:
976997f7560246ff9bb2fa6202b23c2e
Дата опублікування:
10.07.2025 15:28
Опис:
Хочемо зауважити що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, оформлення такого сертифіката займає більше місяця, тому навіть фізично учасник не встигне оформити сертифікат. Просимо прибрати вимогу тендерної документації Додаток 1. п 10.6,7,8 сертифікати ISO
Відповідь:
Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу
Дата відповіді:
11.07.2025 10:25
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
28f1010d80bc4d75b8424531663fe1d3
Дата опублікування:
10.07.2025 15:19
Опис:
Шановний замовник вимоги в тендерній документації згідно лабораторії яка має надавати послуги вимірювання наприклад: підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий сертифікат до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, дійсні на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт - лист- зобов’язання учасника щодо його пролонгації; стосуються правовідносин між роботодавцем та працівником, та не впливає на виконання робіт сертифікованої лабораторії. Складається враження що тендерна документація орієнтована на конкретного учасника, отже містить дискримінаційні умови. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації або ми будемо змушені звернутись в Антимонопольний комітет України.
Відповідь:
Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу
Дата відповіді:
11.07.2025 10:25
Відповідь надана
Умови тендерної документації
Номер:
028f6b53d084433a9971cf46af7ff20f
Дата опублікування:
10.07.2025 14:05
Опис:
Всі матеріали ,які використовуються у будівництві придбаваються в спеціалізованих підприємствах, які видають сертифікати та паспорти якості матеріалів, тому наявність в Додаток 1 п.2.3 тендерної документації права власності, або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та забезпечує контроль якості матеріалів, - стосується більше самих підприємств, які є виробниками будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. Тому просимо видалити дану вимогу з тендерної документації. Згідно практики колегії Антимонопольного комітету просимо прибрати дану вимогу або ми будемо змушені звернутись в Антимонопольний комітет.
Відповідь:
Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу
Дата відповіді:
11.07.2025 10:25
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
8f710c493016458fb06ab0ef4d7c1366
Дата опублікування:
10.07.2025 13:59
Опис:
Шановний замовник згідно з вимогою тендерної документації Додаток 1. П 10.8 ISO 14001:2015 повідомляємо що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності.
Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Складається враження що тендерна документація орієнтована на конкретного учасника, отже містить дискримінаційні умови. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації або ми будемо змушені звернутись в Антимонопольний комітет України.
Відповідь:
Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу
Дата відповіді:
11.07.2025 10:24
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
72d56b21f5284eafbcaad508107214e9
Дата опублікування:
10.07.2025 12:29
Опис:
Шановний замовник згідно з вимогою тендерної документації Додаток 1. П 10.7 ISO 9001:2018 повідомляємо що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності.
Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Складається враження що тендерна документація орієнтована на конкретного учасника, отже містить дискримінаційні умови. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації або ми будемо змушені звернутись в Антимонопольний комітет України.
Відповідь:
Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, та виключено дану вимогу
Дата відповіді:
11.07.2025 10:24