-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Захисників України, 25 м. Умань Черкаської області
Завершена
49 377 503.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 246 887.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 246 887.52 UAH
Номер:
46d457fba7c84b12872e6bf4bb65213f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-03-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2025 00:00
Період моніторингу:
03.09.2025 12:07 - 25.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
02.09.2025 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14.UA-2025-07-02-006443-a 02.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
c2349796f4a843feaec2a8f640a0066a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2025 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Захисників України, 25 м. Умань Черкаської області», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 49 377 503,59 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-006443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6bd7c77567c1421ba56f694d1a61b446
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.09.2025 15:42
Опис:
1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі Робочого проекту PD01:3443-5806-7804-7222, затвердженого експертним звітом EX01:2643-8077-6303-9311 Редакція № 2 від 21 липня 2025 р. (включає в себе кошторисні розрахунки).
2. https://ck-oda.gov.ua/obgruntuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/
https://ck-oda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/07/02072025.xlsx
Номер:
3bd511d5a06149c18f4d8601617c83e0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2025 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Захисників України, 25 м. Умань Черкаської області», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 49 377 503,59 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA2025-07-02-006443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Щодо виконання Замовником вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), враховуючи, що зміни до тендерної документації від 17 липня 2025 року не оприлюднені в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
3. Стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповід¬альністю «Буд Кепітал Групп» вимогам тендерної документації, визначеним підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 1, щодо надання документів або їх копій, що підтверджують право володіння, оренди або розпорядження об'єктами обладнання та матеріально-технічної бази, враховуючи що в пунктах 5.1 договорів оренди транспортних засобів, укладених у письмовій формі (файл «договір оренда МАЗ.pdf та файл «договір оренда кран.pdf»), передбачено набрання чинності цими договорами з моменту їх нотаріального посвідчення.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.