-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності об’єднаної територіальної громади)
Завершена
1 110 244.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 102.45 UAH
мін. крок: 1% або 11 102.45 UAH
Період уточнення:
11.10.2018 16:40 - 19.10.2018 16:30
Відповідь надана
Неправомірні вимоги
Номер:
b62197920d0d4b549299981420f4eeee
Дата опублікування:
18.10.2018 15:33
Опис:
Відповідно до Додатку 2 розділу 2 пункту 1 Тендерної документації , щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати:
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3. У довідці учасник зазначає обов язкову навянсть:
- аерофотознімального літака або безпілотного літального апарата, обладнаного цифровою фотокамерою та двохчастотним геодезичним GPS приймачем;
- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для надання Послуг;
- двохчастотних GPS приймачів не менше двох;
- електронних тахеометрів не менше двох;
- сканерів;
-комп'ютерів;
-високоточного плотера формату А0.
Вимоги до кваліфікаційних характеристик виконавців проектів землеустрою регламентуються виключно земельним законодавством України, а саме ст. 26 Закону України «Про землеустрій». Розробниками документації із землеустрою є: «юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою» та «фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою».
Вважаємо вимогу наявності аерофотознімального літака або безпілотного літального апарата, двохчастотних GPS приймачів в кількості не менше двох, електронних тахеометрів в кількості не менше двох незаконною та таку, що суперечить нормам антимонопольного законодавства України, земельного законодавства України та призводить до порушення проведення конкурентоспроможних торгів. Прошу Вас змінити дану Вимогу так як вона порушує конкретність при проведені даних торгів, та заздалегідь спрямована на перемогу окремого виконавця.
Відповідно до Додатку 4 розділу 2 пункту 9 тендерної документації Учасники процедури закуплі мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг з розроблення (виготовлення) технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель. Зазначаємо, що вимога про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг з розроблення (виготовлення) саме технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель є неправомірною , оскільки розробником технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель являється будь-який учасник, який відповідає вимогам ст. 26 Закону України «Про землеустрій». Вважаємо вимогу наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг з розроблення (виготовлення) технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель неправомірною. Прошу Вас змінити дану Вимогу так як вона порушує конкретність при проведені даних торгів, та заздалегідь спрямована на перемогу окремого виконавця.Просимо змінити у наступній редакції:
В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати аналогічний договір.
Аналогічними договорами відповідно до умов даної тендерної документації є договори, які підтверджують наявність в Учасника досвіду щодо надання послуг з розробки документації із землеустрою.
Відповідь:
На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Кваліфікаційні критерії до учасників, а також документи, що підтверджують їх відповідність встановлювалися замовником виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Тобто, при розробці тендерної документації були враховані такі фактори: складність послуг, обсяг послуг, особливості місцевості та інші фактори. Вимоги до кваліфікації учасників є обґрунтованими та такими, що не суперечать діючому законодавству України.
Слід зазначити, що без наявності обладнання, переліченого в п. 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації неможливо надання послуг, належної якості, в необхідній кількості та в встановлені строки.
Крім цього, повідомляємо, що учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору саме з надання послуг щодо інвентаризації земель адміністративно-територіальних одиниць. Порядок складання та затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель передбачений п.13 ст.186 Земельного кодексу України та має певні особливості.
На підставі вищезазначеного, Замовник не може задовольнити вимоги Запитувача.
Дата відповіді:
19.10.2018 15:56
Відповідь надана
Щодо уточнення строків надання послуг
Номер:
bdf6c8962b0347ae9f6b78a14da12d74
Дата опублікування:
12.10.2018 14:57
Опис:
Згідно тендерної документації Учасник повинен надати послуги з розробки землевпорядної документації та реєстрації земельних ділянок до 31.12.2018 р. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону):
- Строк розгляду економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів
- Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону замовник укладає договір не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення.
Враховуючи вищенаведені строки, орієнтовна дата укладення договору 12.11.2019 р.
Також, згідно Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про Державний земельний кадастр», Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та інших нормативно-правових актів під час виконання комплексу землевпорядних робіт існують наступні строки (без врахування землевпорядних робіт та строків необхідних для звернення):
1. Надання органами державної влади або органами місцевого самоврядування дозволу (згоди) на розробку землевпорядної документації - не більше одного місяця (ст. 20 Закону України «Про звернення громадян)».
2. Отримання довідки про склад угідь (земель) - 14 днів (ч. 1 ст. 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр»).
3. Внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється у строк, що не перевищує чотирнадцяти робочих днів з дня отримання відповідних документів (ч. 14 ст. 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр»).
Отже, зазначені строки надання послуг до 31.12.2018 р. є помилковими та не відповідають строкам, встановленим чинним законодавством.
Просимо переглянути строки зазначені в тендерній документації та внести відповідні зміни.
Відповідь:
На ваш запит повідомляємо наступне. При визначенні строків надання послуг Замовник керувався діючим законодавством України. Слід зауважити, що ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачений порядок зміни істотних умов договору про закупівлю. Зокрема, у п. 4 ч.4 ст. 36 Закону вказано, що істотні умови договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у разі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. З вищенаведеного вбачається, що при наявності документально підтверджених об’єктивних обставин, можливе продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг.
Дата відповіді:
16.10.2018 17:09