• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності об’єднаної територіальної громади)

Завершена

1 110 244.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 102.45 UAH
Період оскарження: 11.10.2018 16:40 - 25.10.2018 01:00
Вимога
Є відповідь

Порушення умов Тендерної документації

Номер: e107fb99a8ee4fc5b646dbd833d43f0b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-11-002101-b.c2
Назва: Порушення умов Тендерної документації
Вимога:
Просимо Тендерний комітет уважно розглянути та вивчити наданий пакет документів Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ Подільський Земельний Центр. Звертаємо Вашу увагу, що учасник ТОВ Подільський Земельний Центр не надав належні документи для переможця процедури закупівлі, що являється ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Згідно п.5. Розділ ІІІ. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. ОРИГІНАЛ або НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНА КОПІЯ ДОВІДКИ про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.) В свою чергу учасник-переможець ТОВ Подільський Земельний Центр, надав довідку про відсутність заборгованості, без підтверджуючих відомостей про те, що це оригінал документа, або належним чином завірена його копія. ВВАЖАЄМО що тендерна пропозиція ТОВ Подільський Земельний Центр НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Тендерної документації, та Закону № 922. Згідно п. 2 ст..30, Закону № 922, Замовник ВІДХИЛЯЄ тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; НЕ НАДАВ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТТЕЮ 17 цього Закону. Враховуючи вищезазначене, просимо Тендерний комітет ретельно перевірити тендерну пропозицію учасника ТОВ Подільський Земельний Центр на відповідність вимогам вашої тендерної документації учасникам переможцям, відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Закону № 922, та прийняти справедливе, толерантне, виважене рішення при визначенні переможця тендерної пропозиції, яке відповідає чинному законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.5 розділу 3 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), видану відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа. Надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ Подільський Земельний Центр надав оригінал вищезазначеної довідки в установлені строки. Відповідно до частини другої статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Разом з тим, згідно з пунктом 7 Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 N 567, довідка видається у паперовому або електронному вигляді (далі - Довідка). Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). З вищенаведеного вбачається, що переможець виконав умови тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування незаконного рішення

Номер: ed001bf6862d41418c0377ba05cc0bb8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-11-002101-b.c1
Назва: Скасування незаконного рішення
Вимога:
Згідно проведених публічних закупівель ДК 021:2015 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності об’єднаної територіальної громади). Замовником: Гусятинська селищна рада Просимо, тендерний комітет, уважно розглянути та вивчити наданий НАМИ пакет документів та просимо пояснити свої дії, щодо вибору переможця відкритих торгів? Згідно яких законних причин наша пропозиція, яка являється більш економічно вигідною по предмету закупівлі, та у відповідності до Закону № 922, все-таки була відхилена? Відповідно до Протоколу №_ Від 02 листопада 2018 року, нашу пропозицію відхилили у зв’язку з: 1) Відсутня інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО. адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно - правова форма (для юридичних осіб) (додаток 2 до тендерної документації). 2) Відсутня копія висновку про погодження технічної документації із землеустрою до аналогічного договору щодо інвентаризації земель (технічна документація має бути погоджена в порядку, встановленому статтею 186 Земельного кодексу України) (додаток 2 до тендерної документації). 3) Відсутні листи-згоди про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Згідно з п.3 розділу 4 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду про використання персональних даних учасника процедури закупівлі, складений на фірмовому бланку учасника згідно Додатку 7. Разом з тим, відповідно до приміток додатку 7 тендерної документації лист надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Згідна з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладені трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках передбачених законодавством, — також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров"я та інші документи. У зв'язку з цим персональні дані працівника. які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність. кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документи про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. У пропозиції учасника містяться документи про освіту працівників, проте, відсутні листи - згоди від цих осіб. 8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі": пропозиція відхилена на підставі п. п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо зазначені у протоколі тендерного комітету №__ від 02.11.2018 р. причини необґрунтовані та такі, що не відповідає дійсності. Згідно п.3 До Тендерної документації Замовника, ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Тендерна пропозиція ВІДХИЛЯЄТЬСЯ замовником у разі якщо: учасник: - НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, установленим статтею 16 Закону; - НЕ НАДАВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. ВІДПОВІДНО ДО ст. 16 Закону № 922. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТВАЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ. Учасником ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» було дотримано всіх вимог зазначених в кваліфікаційних критеріях ст..16 Закону № 922. ВІДПОВІДНО до ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з положеннями ч. 3 ст. 11 Закону № 922, тендерний комітет або уповноважена особа: планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Вважаємо, що відхиливши Тендерну пропозицію ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» Замовником на підставі п.п.4. ч.1. ст. 30 закону № 922, було порушені базові принципи та умови проведення системи публічних закупівель та не забезпечено об’єктивний та чесний відбір переможця закупівлі. Замовник повинен проводити закупівлі оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами, тобто забезпечувати придбання товарів, послуг та/або робіт для досягнення заявленого результату з мінімальними витратами, та з ДОТРИМАННЯМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. Просимо тендерний комітет ретельно перевірити пропозицію ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" на відповідність вимогам ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ТА СКАСУВАТИ НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» була відхилена на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій Гусятинської селищної ради від 02 листопада 2018 року тендерна пропозиція учасника була відхилена з наступних причин: 1) Відсутня інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб) (додаток 2 до тендерної документації). 2) Відсутня копія висновку про погодження технічної документації із землеустрою до аналогічного договору щодо інвентаризації земель (технічна документація має бути погоджена в порядку, встановленому статтею 186 Земельного кодексу України) (додаток 2 до тендерної документації). 3) Відсутні листи-згоди про використання персональних даних осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Згідно з п.3 розділу 4 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду про використання персональних даних учасника процедури закупівлі, складений на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 7. Разом з тим, відповідно до приміток додатку 7 тендерної документації лист надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документи про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. У пропозиції учасника містяться документи про освіту працівників, проте, відсутні листи – згоди від цих осіб.
Статус вимоги: Відхилено