-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту
Обсяг виконання робіт: перелік та обсяги виконання робіт відображені у завданні на проектування реконструкції будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ вул. Пухівська, 7 в зведеному кошторисі на проектні і вишукувальні роботи та кошторисах та інших вихідних даних (Додаток 3) до тендерної документації. Строк виконання робіт: строк виконання робіт в повному обсязі 200 календарних дня з дати надання Замовником всіх необхідних вихідних даних.
Завершена
4 644 699.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 50 000.00 UAH
Період уточнення:
24.09.2018 13:56 - 30.09.2018 11:00
Відповідь надана
Запитання
Номер:
aa8174a6c7014f12982ad10783ee768d
Дата опублікування:
29.09.2018 23:34
Опис:
1. Згідно п.10 (Інженерні вишукування)Завдання на проектування: " Інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування виконуються замовником до початку проектування і надаються генпроектувальнику". Отже, Замовник передає проектувальнику Інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування? Якщо вони є ( а вони повинні у вас бути згідно з затвердженим завданням), то просимо завантажити їх до системи електронних торгів
2. У Замовника є виконаний технічний звіт стану будівельних конструкцій? Якщо немає, то тоді хто виконує дані вишування і за які кошти?
3. Проектування - це роботи. Чи можливе здійснення авансового платежу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р.№117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» ?
4. У Замовника є запланований (обмежений) бюджет для реконструкції будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 чи сума буде визначатися після отримання позитивного звіту стадії Проект?
Відповідь:
Доброго дня.
Щодо питання 1 повідомляємо наступне. Так, замовником у складі вихідних даних після укладення договору буде надано виконавцю матеріали інженерних вишукувань, які були виконані під час будівництва зазначеної будівлі, але вони потребують уточнень. Тому у переліку робіт до договірної ціни передбачені роботи на: інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування, які повинна виконати проектна організація (виконавець) відповідно до п 4.1. ДБН А.2.2-3 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Щодо питання 2 повідомляємо, що ТОВ «Українські архітектурні технології» у 2016 році було виконано технічне обстеження. Матеріали технічного обстеження будуть передані у складі вихідних даних проектній організації (виконавцю).
Щодо питання 3 повідомляємо, що авансування тендерною документацією не передбачено. Оплата здійснюється за фактично виконані роботи за кожним етапом, згідно порядку здійснення оплати за Договором (Додаток 4 до тендерної документації).
Щодо питання 4 повідомляємо, що Національним банком України передбачено фінансування проектних робіт. Після затвердження проектної документації у встановленому порядку буде уточнено фінансування на будівництво.
Дата відповіді:
01.10.2018 18:00
Відповідь надана
Експертиза 2
Номер:
8d927ea5d7cb499c823af05cdc4e89a9
Дата опублікування:
25.09.2018 13:15
Опис:
Згідно з абз 10 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про архітектурну діяльність” N 687-XIV від 20 травня 1999 року (зі змінами та доповненнями) (надалі - Закон): “експертиза - діяльність фахівців-експертів, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати і за дорученням замовника надають звіти щодо відповідності проектних рішень вимогам законодавства, державним нормам, стандартам, будівельним нормам і правилам та які несуть відповідальність за достовірність наданих звітів”. Згідно з абз 11 ч.1 ст.1 Закону: “замовник - фізична або юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку, подала у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування”. Будівля корпусу № 5, яка знаходиться за адресою м. Київ, вул. Пухівська, 7, належить Національному банку України. Отже, Замовником експертизи може виступали лише Національний банк України. У такому випадку НБУ вправі обирати в якій експертній організації проходити експертизу (згідно з діючими нормативно-правовими актами). Замовник експертизи її і оплачує. У випадку, якщо НБУ хоче дилегувати проходження експертизи генеральному проектуальнику, то як НБУ може вказувати в якій саме за формою власності експертизі, Генеральний проектувальник повинен проходити експертизу? Ринок експертиз відкритий. Вказуючи, що в обовёязковому порядку експертиза повинна бути саме в державній компанії, НБУ здійснює дискримінацію та обмеження експертних організацій приватної форми власності. Якість виконаних робіт не залежить від форми власності. Якщо НБУ самостійн буде оплачувати експертизу через прямий договір тільки в такому разі Ви маєте право обирати де проходити експертизу. Якщо експертизу проходе Генеральний проектувальник, то він стає замовником експертизи ( по договору з експертною організацією) і він в праві самостійно обирати відповідну експертну організацію, яка відповідає встановленим критерія. Може ви ще і конкретно напишете, що це обов’язково повинна бути УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА?.
Просимо не займатися дискримінацією та обмеженнями.
Згідно ч2 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17 лютого 2011 року (зі змінами та доповненнями). 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. До проведення експертизи залучаються (у тому числі на підставі цивільно-правових договорів) експерти з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, які пройшли професійну атестацію, що проводилася із залученням представників відповідних центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення професійної атестації таких експертів встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щоквартально подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій. Порядок формування та ведення переліку експертних організацій визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.
Експертиза проектів будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3), що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюється експертними організаціями із статусом юридичної особи, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, у складі яких не менше 80 відсотків експертів працюють на постійній основі і отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат за напрямами проведення експертизи, зазначеними в абзаці першому частини другої цієї статті, та мають філії (представництва) у регіонах, на території яких реалізуються проекти будівництва.
Згідно п.7 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 (зв змінами та доповненнями): «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щокварталу подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій.» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/ Просимо внести відповідні зміни. В разі негативної відповіді вказати чим же це відрізняються експертні організації приватної форми власності і чому Вас це не влаштовує ( які відповідають встановленим критеріям згідно чинного законодавства)?
Відповідь:
Відповідно до пункту 8 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
З огляду на зазначене, Національним банком України, відповідно до переліку експертних організації, обрано організації державної форми власності.
Враховуючи вищезазначене, Національний банк України, як Замовник має право виставляти вимоги щодо експертних організацій, не вважає дану вимогу дискримінаційню та не вбачає необхідності вносити запропоновані зміни тендерну документацію.
Також зауважимо, що, Національний банк України при проведенні процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
28.09.2018 17:18
Відповідь надана
Ідентична закупівля вже проводилась, договір активний. Як розуміти?
Номер:
8795679589734e75a09492c21037d185
Дата опублікування:
24.09.2018 16:08
Опис:
Ідентична закупівля вже проводилась UA-2017-12-15-001058-b, переможця обрано, договір підписано 6.02.2018 року.
Статус договору - активний. Яка необхідність проводити торги на ті самі роботи двічі?
Відповідь:
Доброго дня, необхідність проведення нових торгів виникла, у звязку з поверненням переможцем Замовнику вихідних даних, необхідних для першого етапу робіт - без надання пояснень та інформації щодо стану виконання робіт та подальшого продовження виконання робіт. Національним банком України ведеться претенційно-позовна робота за договором укладеним за результатами попередніх торгів.
Дата відповіді:
26.09.2018 18:00
Відповідь надана
Додаток 3
Номер:
477f9a9006b74891b9b5d5cc8c732efe
Дата опублікування:
24.09.2018 15:40
Опис:
Замовник передає переможцю (після підписання договору) документи, які знаходиться в Додатку 3 в електронному форматі креслення у форматі dwg, пояснювальні записка та текстова частина - doc, docx?
Відповідь:
Доброго дня. Так, замовник передає виконавцю документи, які знаходиться в Додатку 3 до тендерної документації в електронному форматі, а саме креслення у форматі dwg, пояснювальну записку та текстову частину у форматі doc, docx.
Дата відповіді:
26.09.2018 10:28
Відповідь надана
Термін виконання
Номер:
08a9c92d6d0140aa80b32a391e57c2fa
Дата опублікування:
24.09.2018 15:25
Опис:
Який термін виконання стадії П?
Який термін виконання експертизи? (Хто є її Замовником та хто її оплачує?)
Який термін виконання стадії Р?
Відповідь:
Доброго дня,
Щодо термінів виконання стадії П та стадії Р:
Відповідно до пункту 4.4. «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) розділу «Загальні положення тендерної документації та пункту 3.2 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації), строк виконання робіт в повному обсязі становить 200 (двісті) календарних днів з дати підписання Сторонами акту про приймання-передачу вихідних даних
Загальний термін виконання робіт не повинен перевищувати 200 календарних днів, розподіл по строкам між стадіями «Проект» та «Робоча документація» визначає проектна організація відповідно власних можливостей виконання робіт по стадіям проектування та зазначає про це своїй тендерній пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації).
Щодо термінів виконання експертизи:
Строк проведення експертизи визначається у договорі укладеному між експертною організацією та проектною організацією
Відповідно до пункту 3.15. проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації), строк розгляду експертною організацією проектної документації (з дати укладення договору з експертною організацією до дати підписання (затвердження) експертного звіту щодо розгляду проектної документації) не враховується в загальний строк виконання робіт, визначений у пункті 3.2 цього Договору.
Щодо визначення замовника експертизи та хто її оплачує:
Відповідно до пункту 7.1.4 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації), виконавець зобов’язується провести в експертній організації, погодженій Замовником, державну експертизу стадії «Проект» та отримати позитивний експертний звіт.
Вартість експертизи проектна організація повинна врахувати у свої тендерній пропозиції, та при укладанні договору буде зазначена у пункті 4.1.1. проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації)
У разі неврахування вартості експертизи у своїй пропозиції проектна організація повинна провести експертизу за власний рахунок.
Крім того слід зазначити відповідно до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації):
пункт 3.17. У разі отримання негативного експертного звіту щодо розгляду проектної документації Виконавець проводить повторну експертизу проекту за власний рахунок.
пункт 6.5. У разі зменшення вартості експертизи проектної документації, оплата за фактично виконані роботи, передбачена підпунктом 6.1.1 пункту 6.1 цього Договору, здійснюється Замовником з урахуванням фактичної вартості експертизи проектної документації (на підставі документа, що підтверджує фактичну вартість експертизи). В такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору.
пункт 6.6. У разі збільшення фактичної вартості експертизи проектної документації, Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи, передбачену підпунктом 6.1.1 пункту 6.1 цього Договору, в межах вартості проведення державної експертизи проектної документації, визначеної підпунктом 4.1.1 пункту 4.1 цього Договору.
Дата відповіді:
25.09.2018 11:55
Відповідь надана
Експертиза
Номер:
9eeb533b1b6f4befa21cd2b37fc82a00
Дата опублікування:
24.09.2018 15:04
Опис:
Замовник не має права вимагати від Виконавця проекту проходження експертизи саме в державній експертизі. Згідно п.7 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 (зв змінами та доповненнями): «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щокварталу подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій.» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/ Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Доброго дня.
Відповідно до пункту 8 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва.
Відповідно до переліку експертних організації, замовником обрані організації державної форми власності
Дата відповіді:
25.09.2018 10:48