• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту

Обсяг виконання робіт: перелік та обсяги виконання робіт відображені у завданні на проектування реконструкції будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ вул. Пухівська, 7 в зведеному кошторисі на проектні і вишукувальні роботи та кошторисах та інших вихідних даних (Додаток 3) до тендерної документації. Строк виконання робіт: строк виконання робіт в повному обсязі 200 календарних дня з дати надання Замовником всіх необхідних вихідних даних.

Завершена

4 644 699.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2018 13:56 - 06.10.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо усунення порушень

Номер: 61ee6d034bf24144825c2a3f56ac3fff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-24-001176-c.b4
Назва: Щодо усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА Щодо усунення порушень в закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c Національний банк України (надалі - Замовник) відхилив тендерну пропозицію ТОВ “НВП “МЕПАЛ-ПРОЕКТ” згідно закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c., і визнав переможця даної закупівлі, а саме: ТОВ “АІММ-ГРУП” Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає: «Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України ” Про публічні закупівлі”: тендерна пропозиція учасника ТОВ “НВП “МЕПАЛ-ПРОЕКТ” відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 3 на проектні роботи, в якому у п.1 «Архів» застосовано понижуючий коефіцієнт К1=0,50 (Зм. № 1 до ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013, Розділ 4 . Загальні положення, п. 4.5), який передбачає виконання не повного обсягу робіт, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 2 на вишукувальні роботи, в якому невраховані такі роботи: інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км; розбивка, планова і висотна прив’язка гірн.-бурових виробок ІІ категорії складності за добової прохідності для віддалі до 50 м – 10 точок; механічне ударно-канатне буріння глибиною до 20,0 м в грунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІІ кат. – 20 м; механічне колонкове буріння глибиною до 50,0 м в ґрунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІV кат., – 20 м; відкачка води із куща свердловин тривалістю до 12 бригадо-змін, відк. – 1; відбір монолітів в інтервалі 11-20 м, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації;» Згідно п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме: 1) документу “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати увесь обсяг робіт, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 4 до тендерної документації. Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції;» Отже, Замовник порушив вимоги Тендерної документації при відхиленні пропозиції ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ», що призведе до додаткового витрачання бюджетних коштів в сумі: 555 944,60 грн. (п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок чотири грн 60 коп.) ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з даними діями Замовника і додатково надає роз’яснення: По першому зауваженню (у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 3 на проектні роботи, в якому у п.1 «Архів» застосовано понижуючий коефіцієнт К1=0,50…) надаємо відповідь: Понижуючий коефіцієнт (0,5) прийнятий згідно зм. №1 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Розділ 4. Загальні положення, п.4.5 другий абзац який вказує на те що будівля існуюча і при її реконструкції в розділах проекту об’єм проектування буде менший ніж при новому будівництві тому прийнятий понижувальний коефіцієнт . По другому зауваженню (у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 2 на вишукувальні роботи…) надаємо відповідь: Інженерно-геологічні вишукування розраховані згідно ЗЦВР-82 в складі робіт прийнятих розцінок враховані всі роботи які потрібно виконати згідно тендерної документації перелік видів робіт які вказані що не включені в кошторисі є не доцільними при виконанні уточнення інженерно-геологічних вишукувань минулих років і призводять до збільшення вартості проектування в цілому. (Наприклад інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км – виконують на водоймах або на незабудованих ділянках. В нашому випадку вже є спланована і забудована місцевість і.т.д.). Якщо Замовник не погоджується з наданими роз’ясненнями, то просимо надати детальне обґрунтування позиції Замовника щодо наданих пояснень. Згідно ч.3. ст.30 Закону: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Додатково підтверджуємо, що ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» гарантує виконання повного комплексу робіт передбаченого завданням на проектування та договору за 4088257,00 грн. (чотири мільйони вісімдесят вісім тисяч двісті п`ятдесят сім гривень 00 коп.), що на 555 944,60 грн. (п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок чотири грн 60 коп.) менше від пропозиції переможця – ТОВ "АІММ-ГРУП", яка не відповідає вимогам Замовника. ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» подавало вимогу до Замовника від 05.11.2018 р. № АА-14-07с2 на яку отримала не точні відповіді. Просимо відповідальну особу надати відповіді в розгорнутій формі по кожному зауваженню відповідно. Зауваження до пропозиції ТОВ “АІММ-ГРУП”: 1. ТОВ “АІММ-ГРУП” не має кваліфікаційного сертифікату Інженера-проектувальника (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) (детально у вимозі від 05.11.2018 р. № АА-14-07с2); 2. ТОВ “АІММ-ГРУП” надано призупинений сертифікат серія АР №005316 від 04.12.2012 р. на інженера-проектувальника, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії. Отже ТОВ “АІММ-ГРУП” не має чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії; 3. в кошторисі №1 на проектні роботи стадії «Проект» не враховано роботи з розробки розділів пожежної сигналізації що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації, а також завданню на проектування (Див. Рис.1) Рис.1 Фрагмент п.11 Завдання на проектування, яке затверджено 20.07.2017 р. Директором Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України Я. В. Ільницьким 4. в кошторисі № 1 на проектні роботи стадії «Проект» передбачено реконструкцію будівлі під архів на 9600 тис томів, що відповідає завданню на проектування, а в кошторисі №3 на виконання роботи стадії «Робоча документація» передбачено роботи з реконструкції будівлі під архів на 4550 тис томів що суперечить умовам тендерної документації та завдання на проектування в зв’язку з чим вартість виконання стадії робоча документація занижена на 1275498,00 грн. Отже в кошторисі №3 передбачено виконання не повного обсягу робіт, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації (Див. Рис.2) Рис. 2 Фрагмент кошторису №3 ТОВ “АІММ-ГРУП” 5. в кошторисі №3 на виконання роботи стадії «Робоча документація» не враховано роботи з розробки розділів пожежної сигналізації що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації, а також завданню на проектування (Рис.1.); 6. в кошторисі №5 враховано роботи, які не передбачені завданням на проектування, зокрема інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км; розбивка, планова і висотна прив’язка гірн.-бурових виробок ІІ категорії складності за добової прохідності для віддалі до 50 м – 10 точок; механічне ударно-канатне буріння глибиною до 20,0 м в грунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІІ кат. – 20 м; механічне колонкове буріння глибиною до 50,0 м в ґрунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІV кат., – 20 м; відкачка води із куща свердловин тривалістю до 12 бригадо-змін, відк. – 1; відбір монолітів в інтервалі 11-20 м. Дані роботи не потрібно враховувати при виконанні уточнення інженерно-геологічних вишукувань минулих років. Включення даних витрат призводять до збільшення вартості проектування в цілому. (Наприклад інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км – виконують на водоймах або на незабудованих ділянках. В нашому випадку вже є спланована і забудована місцевість і.т.д.) 7. договірна ціна не містить підпису і печатки особи, яка склала даний вид документа; в зведеному кошторисі та кошторисі №1, кошторисі №3, кошторисі №4, кошторисі №5 підпис інженера-проектувальника в частині кошторисної документації не засвідчений особистою печаткою; в кошторисі №1, кошторисі №2, кошторисі №3, кошторисі №4, кошторисі №5 підпис головного інженера проекту не засвідчений особистою печаткою. Отже, просимо пояснити, як так сталося, що Замовника не помічає порушень ТОВ “АІММ-ГРУП” та неправомірно відхилив ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ»? та надати відповіді щодо кожного зауваження яке було виявлено у пропозиції ТОВ “АІММ-ГРУП” Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» відповідає вимогам Замовника та неправомірно була відхилена, а пропозиція ТОВ “АІММ-ГРУП” не відповідає вимогам Замовника, а Учасник неправомірно визнаний переможцем, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Прошу 1. надати відповіді на поставлені запитання; 2. керуючись абз.2 ч.1 ст. 31 відмінити торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Оскарження визнання переможцем ТОВ “АІММ-ГРУП”

Номер: fd762b47af064613bc5728baed2357cc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-24-001176-c.b3
Назва: Оскарження визнання переможцем ТОВ “АІММ-ГРУП”
Вимога:
Національний банк України (надалі - Замовник) визнав переможця згідно закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c, а саме: ТОВ “АІММ-ГРУП” Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ “АІММ-ГРУП” не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону Так Замовник вимагає наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. ТОВ “АІММ-ГРУП” у складі своє пропозиції надало довідку про наявність технологічного обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмнго забезпечення (вих. №0310/04 від 03 жовтня 2018 р.) Згідно даної довідки ТОВ “АІММ-ГРУП” не має обладнання та матеріально- технічної бази для виконання геодезичних вишукувань та геологічних, зокрема теодоліта, бурової установки та інше. 1) Замовник вимагає від Учасників наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно п.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає: “Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника та/або субпідрядника (у разі залучення): - Архітектор - не менше одного працівника; - Інженер – проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості) - не менше одного працівника; - Інженер – проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) - не менше одного працівника». ТОВ “АІММ-ГРУП”, у складі своє пропозиції, надало довідку Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №0410/02 від 04 жовтня 2018 р.). Згідно даної довідки Місеч Катерина Ігорівна займає посаду керівника групи електротехнічного відділу. На підтвердження кваліфікації та на виконання вимоги Замовника щодо наявністі в учасника Інженера-проектувальника (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), ТОВ “АІММ-ГРУП” у складі своєї пропозиції завантажило кваліфікаційний сертифікат Серія АР №013561 від 09.11.2017 р. виданий Місеч Катерині Ігорівні категорія інженер-проектувальник ІІ категорії, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки). Згідно Завдання на проектування об’єкт проектування, який передбачено даною закупівлею відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки). Акцентуємо увагу Замовника на те, що ТОВ “АІММ-ГРУП” не має кваліфікаційного сертифікату Інженера-проектувальника (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) відповідної кваліфікації, який дає можливість здійснювати проектування об’єкти з класом наслідків та складністю, що передбачено закупівлею. Згідно п. 4.5. ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва до об’єктів: «Характеристики можливих наслідків є підставою для класифікації об’єктів будівництва по трьох класах наслідків (відповідальності) – СС1, СС2 та СС3…» Згідно Таблиці 1 Клас наслідків (відповідальності) будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури до класу наслідків СС1 (незначні наслідки) відносяться об’єкти з можливою небезпекою для здоров’я і життя людей, які постійно перебувають на об’єкті до 50 осіб; для життя і здоров’я людей, які періодично перебувають на об’єкті до 100 осіб; для життєдіяльності людей, які перебувають зовні об’єкта до 100; обсяг можливого економічного збитку до 2000 м.р. з.п.; і.т.д. Отже, в зв’язку з тим, що Місеч Катерина Ігорівна не відповідає кваліфікаційним критеріям для отримання кваліфікаційного сертифікату з класом наслідків (відповідальності) СС2, а об’єкт проектування НБУ не відноситься до СС1, то в даному випадку ТОВ “АІММ-ГРУП” не відповідає вимогам Замовника. ТОВ “АІММ-ГРУП”, у складі своєї пропозиції, надало кваліфікаційний сертифікат Карасьової Тетяни Вікторівни сертифікат серія АР №005316 від 04.12.2012 р. на інженера-проектувальника, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії. Наданий сертифікат, на дату розкриття пропозицій та станом на сьогодні є не дійсним або таким, дійсність якого не підтверджена в зв’язку з ненаданням документу який би підтвердив факт проходження професійної атестація інженера-проектувальника Карасьової Тетяни Вікторівни. В реєстрі інженерів-проектувальників значиться, як призупинений. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Згідно з абз. 10, п.1. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів (надалі – Порядок) затвердженим Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами та доповненнями): «Проектувальник - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат (далі – сертифікований виконавець)». Згідно з абз. 4 п.12. Порядку: «Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з абз. 5 п.12. Порядку «Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації» Дія сертифікату Карасьової Тетяни Вікторівни Серія АР №005316 від 04.12.2012 р– призупинена і не дає право на виконання робіт дозволених даним сертифікатом. Дана особа повинна була пройти атестацію починаючи з 04.12.2017 р. Пройшла значна кількість часу для професійної атестація, яка з незрозумілих причин не була проведена. Отже, ТОВ “АІММ-ГРУП” не має працівника з діючим сертифікатом Інженера-проектувальника (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії). Додаткова повідомляємо, що сертифікат Серія АЕ №004606 виданий Експерту Гламаздіну Павлу Михайловичу дає йому право виконувати експертизи проектної документації у частині забезпечення економії енергії об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності СС3 (значні наслідки). Наголошуємо експертизу а не проектування! Згідно вимог Замовника експертизу проектно-кошторисної документації необхідно проходити в державній експертній організації, тобто ТОВ “АІММ-ГРУП” не може залучати Гламаздіна Павла Михайловича для експертизи даного проекту, а може лише консультуватися в даного професіонала та надавати відповідний розділ проекту на перевірку. Тендерна пропозиція учасника ТОВ “АІММ-ГРУП” не відповідає пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - в кошторисі №1 на проектні роботи стадії «Проект» не враховано роботи з розробки розділів пожежної сигналізації що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації, а також завданню на проектування; - в кошторисі № 1 на проектні роботи стадії «Проект» передбачено реконструкцію будівлі під архів на 9600 тис томів, що відповідає завданню на проектування, а в кошторисі №3 на виконання роботи стадії «Робоча документація» передбачено роботи з реконструкції будівлі під архів на 4550 тис томів що суперечить умовам тендерної документації та завдання на проектування в зв’язку з чим вартість виконання стадії робоча документація занижена на 1275498,00 грн. Отже в кошторисі №3 передбачено виконання не повного обсягу робіт, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації; - в кошторисі №3 на виконання роботи стадії «Робоча документація» не враховано роботи з розробки розділів пожежної сигналізації що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації, а також завданню на проектування; - В кошторисі №5 враховано роботи, які не передбачені завданням на проектування, зокрема інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км; розбивка, планова і висотна прив’язка гірн.-бурових виробок ІІ категорії складності за добової прохідності для віддалі до 50 м – 10 точок; механічне ударно-канатне буріння глибиною до 20,0 м в грунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІІ кат. – 20 м; механічне колонкове буріння глибиною до 50,0 м в ґрунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІV кат., – 20 м; відкачка води із куща свердловин тривалістю до 12 бригадо-змін, відк. – 1; відбір монолітів в інтервалі 11-20 м. Дані роботи не потрібно враховувати при виконанні уточнення інженерно-геологічних вишукувань минулих років. Включення даних витрат призводять до збільшення вартості проектування в цілому. (Наприклад інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км – виконують на водоймах або на незабудованих ділянках. В нашому випадку вже є спланована і забудована місцевість і.т.д.); - договірна ціна не містить підпису і печатки особи, яка склала даний вид документа; - в зведеному кошторисі та кошторисі №1, кошторисі №3, кошторисі №4, кошторисі №5 підпис інженера-проектувальника в частині кошторисної документації не засвідчений особистою печаткою; - в кошторисі №1, кошторисі №2, кошторисі №3, кошторисі №4, кошторисі №5 підпис головного інженера проекту не засвідчений особистою печаткою; Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ “АІММ-ГРУП” не відповідає вимогам Замовника, керуючись Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Прошу 1. скасувати рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ “АІММ-ГРУП” по закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c так, як пропозиція не відповідає вимогам Замовника та чвимогам чинного Законодавства. 2. повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» по закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c;
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Національний банк України не погоджується з даною вимогою щодо оскарження визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ “АІММ-ГРУП” та інформує наступне. Щодо питання надання ТОВ “АІММ-ГРУП” у складі своє пропозиції довідки про наявність технологічного обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмнго забезпечення (вих. №0310/04 від 03 жовтня 2018 р.), згідно якої ТОВ “АІММ-ГРУП” не має обладнання та матеріально-технічної бази для виконання геодезичних вишукувань та геологічних, зокрема теодоліта, бурової установки та інше. Повідомляємо, що згідно вимог пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначена довідка подається учасниками у довільній формі, завірюється підписом уповноваженої особи учасника, та зазначаєтться інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у завданні на проектування. Окремих вимог щодо заповнення довідки, зокрема зазначення обладнання та матеріально-технічної бази для виконання геодезичних вишукувань та геологічних, зокрема теодоліта, бурової установки та інше, тендерна документація не містить. Щодо питання надання ТОВ “АІММ-ГРУП”, у складі своє пропозиції, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №0410/02 від 04 жовтня 2018 р.) та відповідних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робі (послуг). Повідомляємо, що учасником ТОВ “АІММ-ГРУП” надані кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) відповідають вимогам тендерній документації. Щодо питання, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “АІММ-ГРУП” не відповідає пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: в кошторисі №1 на проектні роботи стадії «Проект» не враховано роботи з розробки розділів пожежної сигналізації що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації, а також завданню на проектування; Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “АІММ-ГРУП” відповідає вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що відповідає умовам тендерної документації, тендерною документацією зазначене у скарзі не вимагалося. Щодо твердження про те, що в кошторисі № 1 на проектні роботи стадії «Проект» передбачено реконструкцію будівлі під архів на 9600 тис томів, що відповідає завданню на проектування, а в кошторисі №3 на виконання роботи стадії «Робоча документація» передбачено роботи з реконструкції будівлі під архів на 4550 тис томів що суперечить умовам тендерної документації та завдання на проектування в зв’язку з чим вартість виконання стадії робоча документація занижена на 1275498,00 грн. Отже в кошторисі №3 передбачено виконання не повного обсягу робіт, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації; Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “АІММ-ГРУП” відповідає вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що відповідає умовам тендерної документації. Щодо твердження про те, що в кошторисі №3 на виконання роботи стадії «Робоча документація» не враховано роботи з розробки розділів пожежної сигналізації що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації, а також завданню на проектування; Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “АІММ-ГРУП” відповідає вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що відповідає умовам тендерної документації, тендерною документацією зазначене у вимозі не вимагалося. Щодо твердження про те, що в кошторисі №5 враховано роботи, які не передбачені завданням на проектування, зокрема інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км; розбивка, планова і висотна прив’язка гірн.-бурових виробок ІІ категорії складності за добової прохідності для віддалі до 50 м – 10 точок; механічне ударно-канатне буріння глибиною до 20,0 м в грунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІІ кат. – 20 м; механічне колонкове буріння глибиною до 50,0 м в ґрунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІV кат., – 20 м; відкачка води із куща свердловин тривалістю до 12 бригадо-змін, відк. – 1; відбір монолітів в інтервалі 11-20 м. Дані роботи не потрібно враховувати при виконанні уточнення інженерно-геологічних вишукувань минулих років. Включення даних витрат призводять до збільшення вартості проектування в цілому. (Наприклад інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км – виконують на водоймах або на незабудованих ділянках. В нашому випадку вже є спланована і забудована місцевість і.т.д.); - договірна ціна не містить підпису і печатки особи, яка склала даний вид документа; - в зведеному кошторисі та кошторисі №1, кошторисі №3, кошторисі №4, кошторисі №5 підпис інженера-проектувальника в частині кошторисної документації не засвідчений особистою печаткою; - в кошторисі №1, кошторисі №2, кошторисі №3, кошторисі №4, кошторисі №5 підпис головного інженера проекту не засвідчений особистою печаткою; Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “АІММ-ГРУП” відповідає вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ»

Номер: 2a1977d75b0a497791f8ad6705caa290
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-24-001176-c.b2
Назва: Оскарження дискваліфікації ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ»
Вимога:
Національний банк України (надалі - Замовник) відхилив тендерну пропозицію ТОВ “НВП “МЕПАЛ-ПРОЕКТ” згідно закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає: «Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України ” Про публічні закупівлі”: тендерна пропозиція учасника ТОВ “НВП “МЕПАЛ-ПРОЕКТ” відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 3 на проектні роботи, в якому у п.1 «Архів» застосовано понижуючий коефіцієнт К1=0,50 (Зм. № 1 до ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013, Розділ 4 . Загальні положення, п. 4.5), який передбачає виконання не повного обсягу робіт, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 2 на вишукувальні роботи, в якому невраховані такі роботи: інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км; розбивка, планова і висотна прив’язка гірн.-бурових виробок ІІ категорії складності за добової прохідності для віддалі до 50 м – 10 точок; механічне ударно-канатне буріння глибиною до 20,0 м в грунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІІ кат. – 20 м; механічне колонкове буріння глибиною до 50,0 м в ґрунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІV кат., – 20 м; відкачка води із куща свердловин тривалістю до 12 бригадо-змін, відк. – 1; відбір монолітів в інтервалі 11-20 м, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації;» Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Акцентуємо увагу Замовника на тому, що ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не порушувало тих пунктів, що зазначені в протоколі відхилення та пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, чинному законодавству та є економічно вигідна для Національного банку України та Державного бюджету України. Так, згідно Додаток 2 до тендерної документації Замовник встановлює вимоги до розрахунків договірної ціни, а саме: «Договірна ціна на виконання робіт повинна бути розрахована відповідно до Національних стандартів України “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374 (з урахуванням змін і доповнень) (далі - Національний стандарт України). Договірна ціна, що пропонується за умовами торгів, є твердою та не підлягає перегляду, за винятком випадків, обумовлених в проекті договору про закупівлю. До договірної ціни мають бути надані кошториси та підтверджуючі розрахунки відповідності до Національного стандарту України з урахуванням змін та доповнень, у т.ч. з обов’язковим розшифруванням застосованих у кошторисах коефіцієнтів. Договірна ціна, кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат завантажуються у сканованому вигляді у форматі PDF.» Розрахунок договірної ціни ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» здійснено сертифікованим інженером проектувальником в частині кошторисної документації, згідно чинних нормативно правових актів на основі завдання на проектування (затверджено 20.07.2017 р. Директором Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України Я. В. Ільницьким) та Тендерної документації. Згідно п.10 Завдання на проектування «Інженерні вишукування. Інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування виконуються замовником до початку проектування і надаються генпроектувальнику». Згідно роз’яснень Замовника, які розміщені на електронному майданчику: Доброго дня. Щодо питання 1 повідомляємо наступне. Так, замовником у складі вихідних даних після укладення договору буде надано виконавцю матеріали інженерних вишукувань, які були виконані під час будівництва зазначеної будівлі, але вони потребують уточнень. Тому у переліку робіт до договірної ціни передбачені роботи на: інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування, які повинна виконати проектна організація (виконавець) відповідно до п 4.1. ДБН А.2.2-3 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Щодо питання 2 повідомляємо, що ТОВ «Українські архітектурні технології» у 2016 році було виконано технічне обстеження. Матеріали технічного обстеження будуть передані у складі вихідних даних проектній організації (виконавцю)…». Як Учасники можуть просто копіювати кошторис ТОВ «НСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ «КОМФОРТБУД» (надалі - Кошторис для визначення очікуваної вартості) (Додаток №3 до тендерної документації), якщо даний кошторис, станом на дату розкриття пропозицій складений з порушенням?! По першому зауваженню (у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 3 на проектні роботи, в якому у п.1 «Архів» застосовано понижуючий коефіцієнт К1=0,50…) надаємо відповідь: Понижуючий коефіцієнт (0,5) прийнятий згідно зм. №1 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Розділ 4. Загальні положення, п.4.5 другий абзац який вказує на те що будівля існуюча і при її реконструкції в розділах проекту об’єм проектування буде менший ніж при новому будівництві тому прийнятий понижувальний коефіцієнт . По другому зауваженню (у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 2 на вишукувальні роботи…) надаємо відповідь: Інженерно-геологічні вишукування розраховані згідно ЗЦВР-82 в складі робіт прийнятих розцінок враховані всі роботи які потрібно виконати згідно тендерної документації перелік видів робіт які вказані що не включені в кошторисі є не доцільними при виконанні уточнення інженерно-геологічних вишукувань минулих років і призводять до збільшення вартості проектування в цілому. (Наприклад інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км – виконують на водоймах або на незабудованих ділянках. В нашому випадку вже є спланована і забудована місцевість і.т.д.). Ми розуміємо, що Національний банк України має кваліфікованих і сертифікованих спеціалісті зокрема сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації але і наш розрахунок здійснювала кваліфікована та сертифікована особа. Правильність кошторисного розрахунку здійснюється на етапі проходження експертизи сертифікованими ЕКСПЕТАМИ, які мають відповідні знання і повноваження для перевірки напрацювань сертифікованих інженерів-проектувальників. Якщо Замовник сумнівається у правильності складеного розрахунку, то є можливість здійснити запит до ДП «Укрдержбудекспертиза», яка дасть кваліфіковану експертну оцінку кошторисним розрахункам всіх Учасників по даній закупівлі. Додатково підтверджуємо, що ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» гарантує виконання повного комплексу робіт передбаченого завданням на проектування та договору за 4088257,00 грн. (чотири мільйони вісімдесят вісім тисяч двісті п`ятдесят сім гривень 00 коп.), що на 555 944,60 грн. (п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок чотири грн 60 коп.) менше від пропозиції переможця – ТОВ "АІММ-ГРУП", яка не відповідає вимогам Замовника. Про порушення в пропозиції переможця буде подано окремий лист. Одним з основним принципів державних закупівель є максимальна економія та ефективність, а також об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Згідно ст. 7 «Бюджетного кодексу» одним із принципів Бюджетної системи України є принцип ефективності - при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення запланованих цілей при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Також підтверджуємо наявність у ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» досвіду виконання аналогічних робіт, наявності матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу, що дозволить професійно, якісно та з економією бюджетних коштів здійснити виконання проектно-кошторисної документації згідно закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c. Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» відповідає вимогам Замовника, керуючись Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Прошу 1. скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» по закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c; 2. повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» по закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c; 3. визнати переможцем ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» по закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 та проведення державної експертизи проекту, UA-2018-09-24-001176-c, так як пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства і є економічно вигідною для Замовника та Держаного бюджету України. Детально в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Національний банк України не погоджується з вимогою щодо оскарження дискваліфікації учасника ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» та інформує наступне. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.10.2018, тендерна пропозиція учасника ТОВ “НВП “МЕПАЛ-ПРОЕКТ” відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 3 на проектні роботи, в якому у п.1 «Архів» застосовано понижуючий коефіцієнт К1=0,50 (Зм. № 1 до ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013, Розділ 4 . Загальні положення, п. 4.5), який передбачає виконання не повного обсягу робіт, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції надано кошторис № 2 на вишукувальні роботи, в якому невраховані такі роботи: інженерно-гідрогеологічне обстеження ІІ категорії складності при добрій прохідності - 1 км; розбивка, планова і висотна прив’язка гірн.-бурових виробок ІІ категорії складності за добової прохідності для віддалі до 50 м – 10 точок; механічне ударно-канатне буріння глибиною до 20,0 м в грунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІІ кат. – 20 м; механічне колонкове буріння глибиною до 50,0 м в ґрунтах (для влаштування дослідно-фільтраційних робіт) ІV кат., – 20 м; відкачка води із куща свердловин тривалістю до 12 бригадо-змін, відк. – 1; відбір монолітів в інтервалі 11-20 м, що не відповідає вимогам пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної документації” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та Додатку 2 до тендерної документації; Крім того інформуємо згідно п.10 Завдання на проектування «Інженерні вишукування. Інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування виконуються замовником до початку проектування і надаються генпроектувальнику». Згідно наданих роз’яснень Замовника, які розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua) повідомлено наступне. Так, замовником у складі вихідних даних після укладення договору буде надано виконавцю матеріали інженерних вишукувань, які були виконані під час будівництва зазначеної будівлі, але вони потребують уточнень. Тому у переліку робіт до договірної ціни передбачені роботи на: інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування, які повинна виконати проектна організація (виконавець) відповідно до п 4.1. ДБН А.2.2-3 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік та неповні обсяги робіт згідно з тендерною документацією, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо вимог до учасників

Номер: e788783c311047aaae0b5743f7d49639
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-24-001176-c.c1
Назва: щодо вимог до учасників
Вимога:
В розділі «Інструкція з підготовки ..» пункт 6, пп. 1) Замовник вимагає від учасників: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника та/або субпідрядника (у разі залучення): - Архітектор - не менше одного працівника; - Інженер – проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості) - не менше одного працівника; - Інженер – проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) - не менше одного працівника.». Згідно норм чинного законодавства відповідальним виконавцем може бути головний інженер проекту та/або головний архітектор проекту, які мають кваліфікаційні сертифікати, всі інші працівники наприклад інженери-проектувальники не обов’язково повинні мати сертифікати. Просимо внести зміни та залишити вимогу про надання кваліфікаційних сертифікатів лише для ГІП та/або ГАП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність», проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Відповдіно до вимог тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника та/або субпідрядника (у разі залучення): - Архітектор - не менше одного працівника; - Інженер – проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості) - не менше одного працівника; - Інженер – проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки) - не менше одного працівника; - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) - не менше одного працівника. Крім того, тендерною документацією, передбачено можливість залучення учасником субпідрядника(-ів) до виконання робіт, які можуть мати відповідні кваліфікаційні сертифікати. Враховуючи вищезазначене, Національний банк України, як Замовник має право виставляти вимоги щодо працівників учасників торгів, кваліфікаційних сертифікатів та не вбачає необхідності вносити запропоновані зміни тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено