-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Опромінювач бактерицидний код НК 024:2023 – 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна)
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2025 15:27 - 23.07.2025 00:00
Відповідь надана
Вимоги, що обмежують конкуренцію
Номер:
a7f2536e36114fe4bc12a3d179823e05
Дата опублікування:
02.07.2025 13:42
Опис:
Вітаємо, шановний замовнику! Тендерна документація даного оголошення містить 6 дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію. №1. Додаток 1 розділ 4 пункт 2: Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 щодо посвідчення системи управління якістю виробника стосовно проектування, розробки, виробництва, реалізації, продажу, оптової, неспеціалізованої оптової та роздрібної торгівлі, сервісного, гарантійного та післягарантійного обслуговування та ремонту медичних виробів та обладнання (виданий органом сертифікації системи менеджменту, що акредитований Національним агентством з акредитації України). Зазначене в дужках дозволяє прийняти участь у закупівлі лише резидентам, або ж товару виробника, який має сертифікат виданий саме тим конкретним органом, котрий Замовником визначений у ТД. Учасники які мають такий сертифікат, але виданий в іншій країні, або іншим органом не допущені до участі. Варто зазначити, що усі сертифікати ISO розроблені Міжнародною організацією зі стандартизації, тому вимога надання такого сертифікату виданого лише органом сертифікації системи менеджменту, що акредитований Національним агентством з акредитації України є явною обмежувальною конкуренцію вимогою. Вимога в такому вигляді робить не можливим участь виробників, котрі мають такий же сертифікат але виданий міжнародними організаціями. Щоб усунути порушення по цьому пункту приведіть вимогу до наступного вигляду – «Сертифікат EN ISO 9001», тобто без зазначення будь-якого додаткового тексту, тільки міжнародно прийнята назва. №2. Додаток 1 розділ 4 пункт 3: 3)Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 щодо посвідчення системи екологічного управління стосовно розробки, виробництва, обслуговування, продажу та ремонту медичних виробів та обладнання (виданий органом сертифікації системи менеджменту, що акредитований Національним агентством з акредитації України). Аналогічна із попереднім ситуація. Для усунення порушення законодавства у частині наявності дискримінаційних вимог приведіть вимогу до наступного вигляду – «Сертифікат EN ISO 14001:2015», тобто без зазначення будь-якого додаткового тексту, тільки міжнародно прийнята назва. №3. Додаток 1 розділ 4 пункт 4: 4)Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції у сфері діяльності проектування, розробки, виробництва, продажу, сервісного обслуговування, ремонту медичних виробів та обладнання («Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»). Вимогу подачі даного сертифікату АМКУ класифікує як дискримінаційну через Відсутність зв’язку між сертифікатами та предметом закупівлі. У випадку даної закупівлі Сертифікат регулює антикорупційну діяльність виробника, яка не стосується технічних чи якісних характеристик предмету закупівлі. Наявність такого сертифікату не пов’язана ані з якістю обладнання ані з обов’язками постачальника. Тим більше, якщо постачальником за результатами закупівлі буде не сам виробник а будь-який інший суб’єкт господарювання. Для усунення порушення законодавства видаліть дану дискримінаційну вимогу про надання цього сертифікату.
№4 Додаток 1 розділ 4 пункт 6: 6)Протокол випробувань державного інституту щодо визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів. Дана вимога взагалі не відповідає предмету закупівлі, так як стосується вона меблів, а не бактерицидних опромінювачів. Або ж вона могла б бути актуальною при закупівлі Замовником самої фарби, так як даний документ може служити лише підтвердженням якості до фарби, але аж ніяк не стосується предмету закупівлі. До того ж така вимога є дискримінаційною, так як виробники бактерицидного обладнання, котрі не являються ще й виробниками медичних меблів, та не використовують саме цю фарбу RAL 9003 у виробництві меблів (через відсутність виробництва меблів) стають не допущеними до участі у закупівлі, предметом якої є бактерицидне обладнання. Для усунення порушення законодавства просимо видалити дану вимогу. №5. Додаток Медико технічні вимоги, Опромінювач бактерицидний настінний містить вимогу габаритних розмірів яка належить конкретному виробнику. Товари інших виробників через зазначення конкретних вимог, не допущені до участі у закупівлі. Для усунення даного порушення просимо зазначити біля кожного значення габаритів помітку про відхилення хоча б на 20мм - 940±20*78±20*135±20. №6 Додаток Медико технічні вимоги, Опромінювач бактерицидний пересувний містить вимогу габаритних розмірів яка належить конкретному виробнику. Товари інших виробників через зазначення конкретних вимог, не допущені до участі у закупівлі. Для усунення даного порушення просимо зазначити біля кожного значення габаритів помітку про відхилення хоча б на 20мм: висота – 1115±20, діаметр - 370±20.
Відповідь:
Дякуємо !
Замовником буде вжито заходів щодо недопущення дискримінаційних вимог які моглиб обмежувати конкуренцію.
Дата відповіді:
04.07.2025 16:44