• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 9

Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: - об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1574991480000, розміщений за адресою: м. Київ, Столичне шосе, майновий комплекс-санаторій «Жовтень» (Конча-Заспа, Столичне шосе, 27 км.), загальною площею: 22 762,90 м. кв., за ДК 021:2015 (CPV) - 99999999-9 Не відображене в інших розділах

Торги не відбулися

300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 01.07.2025 14:45 - 07.07.2025 00:00
Відповідь надана

щодо розʼяснень щодо закупівлі

Номер: 8189b9b2bef449c3b0e923c87e8743a7
Дата опублікування: 04.07.2025 18:16
Опис: Щодо внесення змін до тендерної документації у процедурі закупівлі: «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: - об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1574991480000, розміщений за адресою: м. Київ, Столичне шосе, майновий комплекс-санаторій «Жовтень» (Конча-Заспа, Столичне шосе, 27 км.), загальною площею: 22 762,90 м. кв., за ДК 021:2015 (CPV) - 99999999-9 Не відображене в інших розділах, індентифікатор UA-2025-07-01-008268-a. Повідомляємо, що в оновленій редакції тендерної документації до вказаної закупівлі було суттєво змінено кваліфікаційні вимоги до «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та вимоги до критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», порівняно з першою редакцією, за якою процедура раніше не відбулася. Зокрема, у попередній редакції тендерної документації (UA-2025-06-02-006587-a) вимоги були такими: •⁠ ⁠наявність 1 особи з вищою медичною освітою та науковим ступенем (у т.ч. у сфері реабілітації); •⁠ ⁠не менше 2 осіб з вищою медичною освітою та досвідом роботи за фахом не менше трьох років; •⁠ ⁠не менше 3 осіб з професійною освітою та досвідом роботи не менше трьох років. •⁠ ⁠досвід за договорами оренди нерухомості або договорами управління об’єктами нежитлової нерухомості. У новій редакції ці вимоги змінено наступним чином: •⁠ ⁠не менше 3 осіб з вищою медичною освітою; •⁠ ⁠не менше 5 осіб з професійною освітою; •⁠ ⁠досвід виключно з надання послуг санаторно-курортного лікування. На нашу думку, зазначені зміни порушують принципи публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: •⁠ ⁠принцип добросовісної конкуренції серед учасників; •⁠ ⁠принцип недискримінації учасників; •⁠ ⁠принцип пропорційності. Вимога щодо досвіду надання саме послуг санаторно-курортного лікування є надмірною та такою, що не відповідає суті предмета закупівлі, який полягає в управлінні майном, а не наданні медичних або реабілітаційних послуг. Просимо замовника у межах положень ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути це звернення та внести відповідні зміни до тендерної документації, повернувшись до попередньої редакції вимог до персоналу та досвіду учасників. Це сприятиме залученню ширшого кола потенційно компетентних учасників, забезпеченню рівних умов участі та об'єктивному визначенню переможця.
Відповідь: Тендерною документацією (далі – Документація) перебачено додаток № 3. Пунктом 2 додатку № 3 Документації передбачено, що Учасник має підтвердити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, та/або за цивільно-правовими договорами (зокрема аутсорсингу), а також містить розширену інформацію про працівників відповідної кваліфікації: 1.1. не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, юрисконсультів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. 1.2. не менше 3 осіб, що мають вищу медичну освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід. 1.3. не менше 5 осіб, що мають професійну освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на та будуть залучені для забезпечення діяльності з управління майном та активами, що мають здобуття кваліфікації або професійної освіти за відповідним напрямом підготовки або спеціальністю в сфері медицини або медичної практики; Відносно вказаних працівників визначається наступна інформація: - прізвище, ім’я та по батькові, РНКОПП; - освіта; - займана посада; - стаж роботи за фахом; - стаж роботи в учасника на відповідній посаді; - наявність дипломів тощо, про отримання працівниками вищої освіти в одній та/або декількох галузях: менеджменту, економіки, права, інженерії; - наявність дипломів, сертифікатів тощо, про здобуття працівниками кваліфікації або професійної освіти за відповідним напрямом підготовки або спеціальністю в сфері медицини або медичної практики (по пункту 1.3.); У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи згідно вимог законодавства. Інформація наведена в Довідці, підтверджується документами передбаченими пунктом 3, а також в залежності від виду та змісту інформації або документами передбаченими в пункті 1.1., 1.2. або в пункті 2: 1.1. Додатком № 4 ДФ до податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подані за останні чотири квартали, що передують даті оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі, з доказами прийняття контролюючим органом, разом з документами, що посвідчують повноваження підпису вказаної податкової звітності посадовими особами на момент її подання; 1.2. Копіями трудових книжок (подаються в повному обсязі), або копіями трудових угод, контрактів, що укладені та виконуються сторонами договору, в тому числі в частині своєчасного проведення розрахунків по договору, не менше року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі; 2. Копіями цивільно-правових договорів (що укладені та належно виконуються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі), які надаються з копіями документів, що свідчать про їх виконання протягом дії, а саме: актами прийому-передачі (робіт, послуг тощо), податковими накладними виписаними в межах виконання договору з доказами їх реєстрації в ЄРПН (за наявності, у разі оподаткування вказаних операцій відповідно до норм Податкового кодексу України), а також платіжними інструкціями (або іншими банківськими документами), що підтверджують проведення розрахунків по договору згідно його умов. 3. Копіями дипломів та інших документів, що підтверджують одержання вищої освіти в працівниками. У разі зміни прізвища, та/або імені та/або по батькові – подаються підтверджуючі документи).. (Примітка: договори, контракти по яким не здійснювались розрахунки не підлягають включенню до складу Довідки). Довідка підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі наявності). Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон про АРМА) АРМА є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими. Відповідно до частини першої статті 19 Закону про АРМА національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред’явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, а також у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави із встановленням заборони користуватися такими активами, сума або вартість яких перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року. Згідно з частинами першою та другою статті 21 Закону про АРМА управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління. Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті Національним агентством в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб`єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі. Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, для АРМА такі активи існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання і відносно якого слідчим суддею встановлені обмеження щодо прав власника на користування, розпорядження, володіння. В межах неухильного виконання вимог статті 129-1 Конституції України, статей 98, 100, 170 КПК України, АРМА повинно забезпечити належне виконання судового рішення, в тому числі не допустити повернення активів під прямий або опосередкований контроль, вплив, управління тощо колишнього власника або афілійованих з ним осіб. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на вищезазначене, АРМА вбачає за необхідне застосувати такі кваліфікаційні критерії. Згідно з Наказом АРМА від 29.09.2023 № 223 для планування Конкурсу та під час його проведення структурний підрозділ АРМА, що забезпечує виконання завдань з управління активами, шляхом організації, проведення конкурсних відборів юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців, ініціювання, сприяння організації проведення відборів суб’єктів оціночної діяльності у порядку встановленому законодавством відповідно до частини четвертої статті 4 Закону про публічні закупівлі може проводити попередні консультації з метою аналізу ринку, зокрема запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватись замовником під час підготовки до проведення Конкурсу. Консультації з ринком проводились шляхом розміщення на офіційному вебсайті АРМА оголошення про початок проведення Конкурсу з метою отримання пропозицій, в яких зазначено відомості та інформацію щодо порядку управління активами. За результатом було одержано три пропозиції від суб’єктів господарської діяльності і, відповідно, було вирішено оголосити конкурсний відбір управителя даним Активом на електронному майданчику публічних закупівель з даною тендерною документацією. АРМА не вбачає, що вимоги тендерної документації до Активу є дискримінаційними до учасників, так як шукає відповідального майбутнього управителя Активом, який буде забезпечувати збереження Активу або збільшення його економічної вартості та справно наповнювати Державний бюджет України.
Дата відповіді: 08.07.2025 15:04