-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція системи пожежної сигналізації в будівлях: Контора склад (інв.№00008b/0501), склад (інв.№00008а/0501), будівля МССДТУ диспетчерська (інв.№1/0501), будівля МСРЗА релейний захист (інв.№192а/0501), контрольно-пропускний пункт (інв. № 198/0501), ангар (інв. № 2/0501), центральна майстерня-склад (інв.№200/0501), адміністративна будівля (інв.№202/0501) ремонтно-виробничої бази Одеського РЦОМ 45454000-4 Реконструкція
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 14 днів назад
1 976 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 19 765.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 765.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2025 13:44 - 03.08.2025 00:00
Відповідь надана
Програмний комплес
Номер:
84530548cb2048b487ad737ec11a6465
Дата опублікування:
11.07.2025 13:17
Опис:
У тендерній документації встановлено вимогу:
«Учасник повинен передбачити можливість розрахунку та ведення кошторисної частини проєктної документації (в разі необхідності) та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології – кошторис», актуальної версії на момент складання кошторису».
Водночас інформуємо, що на ринку програмних продуктів існують інші сертифіковані програмні комплекси, які є повністю сумісними з «Будівельні технології – кошторис», підтримують імпорт/експорт кошторисних даних у форматах, придатних для подальшої обробки в зазначеній програмі, та відповідають діючим державним будівельним нормам.
Звертаємо увагу, що відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів або затверджену проєктну документацію. Цим документом не передбачено обов’язку передачі саме кошторису, складеного виключно в певному програмному комплексі. Більш того, вказана Настанова не обмежує учасників у виборі програмного забезпечення для підготовки кошторисної частини документації.
Зважаючи на те, що ключовим є не конкретне програмне забезпечення, а правильність ідентифікації обсягів робіт, ресурсів та відповідність документації проєкту, ми вважаємо доцільним дозволити використання будь-якого програмного комплексу, що забезпечує:
дотримання вимог законодавства та нормативних актів у сфері ціноутворення у будівництві;
формування кошторисної документації в електронних та паперових форматах, сумісних із «Будівельні технології – кошторис»;
можливість подальшої інтеграції даних або контролю замовником.
Також розуміємо, що учасник при розрахунку вартості пропозиції має враховувати проєктну документацію, всі витрати та вимоги, зазначені у Додатку 3 до ТД. У цьому контексті сумісний програмний комплекс повністю дозволяє реалізувати зазначені вимоги, забезпечуючи однаковий кінцевий результат — правильність та повноту розрахунків.
Таким чином, пропонуємо уточнити умову п. 2.4 ТД та передбачити можливість використання програмних комплексів, сумісних із «Будівельні технології – кошторис», за умови забезпечення належної якості розрахунків і коректності документації.
Просимо розглянути це звернення, внести відповідні зміни до тендерної документації щодо можливості використання сумісного програмного забезпечення.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо. Тендерною документацією не забороняється використання учасниками інших програмних комплексів для розрахунків, але при цьому повинні бути дотримані вимоги щодо можливості ведення кошторисної частини проєктної документації (в разі необхідності) та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології – кошторис», актуальної версії на момент складання кошторису. Тому, не вбачаємо за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.07.2025 14:25
Відповідь надана
щодо керівника робіт
Номер:
8d39e98f9dbb42ff8154a963fb3c9176
Дата опублікування:
10.07.2025 09:26
Опис:
Згідно вимоги Додатку 2 до тд Ви вимагаєте для посади:Головний інженер/керівник з технічних питань/керівник робіт підтвердження досвіду роботи 3 роки і на підтвердження надати трудову книжку або наказ по підприємству. Дана вимога є для нас дискримінаційною, оскільки не відповідає вимогам чинного законодавства. Згідно п.14 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: керівник робіт повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Таким чином, згідно умов чинного законодавства України досвід роботи керівника робіт за цим видом робіт має бути не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Тобто, не менше трьох років за цим видом робіт ЗАГАЛОМ, а не виключно на певному підприємстві, як Ви вимагаєте. Приведіть у відповідність зазначену вимогу
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною. Формою 1 Тендерної документації зазначається для посади Головний інженер/керівник з технічних питань/керівник робіт для підтвердження загального досвіду роботи ≥ 3 років надати трудову книжку та/або наказ (витяг з наказу) по підприємству.
При цьому дана вимога не передбачає обмеження лише стажем, набутим на підприємстві Учасника. Під відповідним досвідом роботи мається на увазі сукупний досвід роботи за цим видом робіт, що може бути здобутий на будь-яких підприємствах, за умови належного документального підтвердження (наприклад, копії трудової книжки).
Таким чином, зазначена вимога не суперечить чинному законодавству України, зокрема пункту 14 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дата відповіді:
11.07.2025 13:47
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
5fc308066fd84c68bed31cb18f832c4e
Дата опублікування:
08.07.2025 11:42
Опис:
Добрий день, уточніть будь ласка що вважається аналогічним договором. Наприклад роботи по монтажу або капітальному ремонту системи пожежної сигналізації будуть вважатись аналогічними чи ні ?
Відповідь:
Щодо аналогічності договору – вказано в Формі №4 Тендерної документації, зокрема:
Розділ І. Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі, виконання робіт зіставних за обсягами і складністю (будівництво, технічне переоснащення, реконструкція, капітальний ремонт систем пожежної сигналізації будівель), виконаний за останні 5 років:
Під поняттям «аналогічний предмету закупівлі», передбачається не лише назва чи сфера робіт, а й обов’язкове врахування їх обсягів і складності, що впливають на здатність учасника якісно виконати предмет закупівлі. Фраза «виконання робіт зіставних за обсягами і складністю» означає, що Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних проєктів, які подібні за обсягами (тобто мали схожий масштаб робіт) та подібні за складністю (тобто включали технічно схожі завдання, використання таких самих або схожих технологій, обладнання тощо).
Виконання лише невеликих або спрощених робіт, таких як монтаж окремих компонентів системи пожежної сигналізації, не дає об'єктивного підтвердження спроможності учасника виконати комплексний проєкт реконструкції в обсязі, передбаченому цією закупівлею.
Щодо вашого запитання стосовно можливості врахування договору з предметом «Монтаж або капітальний ремонт системи пожежної сигналізації», як такого, що відповідає вимогам даного кваліфікаційного критерію, повідомляємо наступне. Відповідність досвіду учасника вимогам, викладеним у тендерній документації, буде оцінюватися замовником в цілому, з урахуванням характеру, змісту, обсягів і складності виконаних робіт, а також їх відповідності предмету поточної закупівлі.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:56
Відповідь надана
вимога щодо наявності працівників та їх кількості не відповідає вимогам чинного законодавства України
Номер:
26baaa20f82a414f9b5be661a608b1e1
Дата опублікування:
06.07.2025 17:09
Опис:
Згідно вимог Додатку 1 ТД Ви вимагаєте наступних працівників: Головний інженер/керівник з технічних питань, майстер/керівник робіт , члени бригад ≥ 5 працівників. Повідомляємо Вас, що роботи згідно предмету закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852.
Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до пункту 14,15 Ліцензійних умов для виконання робіт з реконструкції системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу встановлені наступні кадрові вимоги щодо наявності працівників:
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше ДВОХ осіб.»
Отже, Ліцензійні умови НЕ передбачають наявності наступних працівників:Головний інженер/керівник з технічних питань, майстер/керівник робіт , члени бригад ≥ 5 працівників. Приведіть у відповідність вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:54
Відповідь надана
уточнення
Номер:
3987707461fa4cbf9710fdf7cd73c25b
Дата опублікування:
06.07.2025 16:58
Опис:
При подачі пропозиції учасник (платник ПДВ) зазначає в електронній системі закупівель ціну своєї пропозиції без ПДВ?
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що у якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:53
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
0b855c7aa0cd48a68535e0de45a174bd
Дата опублікування:
06.07.2025 16:31
Опис:
Згідно вимог Додатку 3 ТД: "2.4. Учасник повинен передбачити можливість розрахунку та ведення кошторисної частини проєктної документації (в разі необхідності) та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології – кошторис», актуальної версії на момент складання кошторису." Дана вимога є дискримінаційною для нас, як потенційного учасника торгів, який використовує програмний комплекс АВК 5. Просимо внести зміни до даного пункту та надати можливість учасникам можливість розрахунку ціни пропозиції у програмному комплексі АВК 5.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що не вважаємо дискримінаційною вимогу стосовно застосування програмного комплексу «Будівельні технології – кошторис» для ведення кошторисної документації, оскільки на даний час НЕК «Укренерго» використовує вказаний ліцензований програмний комплекс.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:53
Відповідь надана
уточнення
Номер:
413e1d4668c14c64add2c072fa1bf2ec
Дата опублікування:
06.07.2025 16:27
Опис:
Згідно вимог Додатку 3 : 4.8. Учасник повинен заповнити перелік устаткування (обладнання) та матеріалів за формою Таблиці 1, приведеної нижче, а саме стовбці 5-9. Стовбець 8 містить наступне: "Досвід виробництва устаткування (обладнання) запропонованого Учасником". Що тут необхідно вказати учаснику? Адже Учасник не є виробником зазначеного обладнання, а купує його у виробників чи у їх офіційних представників.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Учасник повинен вказати досвід виробництва устаткування того виробника, обладнання якого він вказує в своїй пропозиції.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:52
Відповідь надана
уточнення
Номер:
00d6242141464d63ba23130243eeb3c5
Дата опублікування:
06.07.2025 16:21
Опис:
Згідно вимог п.3.15 Додатку 3 ТД Вами зазначено, що: 3.15. Кошторисна документація повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Міністерства Розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. (далі – Настанова). Договірна ціна зазначається з урахуванням всіх податків та зборів, що повинні бути сплачені Учасником, та всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї документації." Тобто, у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисну документацію. Просимо ВАс чітко зазначити які кошторисні розрахунки повинен надати учасник у складі своєї пропозиції: договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість що саме? кошторисна документація дуже широке поняття, і передбачає велику кількість кошторисних розрахунків
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо. П.3.15 Додатку 3 до ТД вказано, що учасник повинен надати кошторисну документацію відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Міністерства Розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. Всі розрахунки до Договірної ціни (в т.ч. локальних та об'єктних кошторисних розрахунків, відомості обсягів робіт, урахування податків тощо) повинні бути надані відповідно до обсягів робіт проєктної документації (в т.ч. згідно нульової інформаційної моделі) та вимог тендерної документації лише у разі укладення договору з переможцем закупівлі.
Разом з тим інформуємо, у п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що Договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Таким чином, у складі пропозиції учасник не надає кошторисну документацію.
Дата відповіді:
08.07.2025 16:52