• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

металопластикові вікна та двері з монтажем

Завершена

1 177 111.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 885.56 UAH
Період уточнення: 24.06.2025 16:07 - 16.07.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8e3aa29840a440519026720e02f1fb9d
Дата опублікування: 27.06.2025 14:57
Опис: Аналізуючи відповіді на попередні звернення, в тому числі аргумент про те, що "3. вказана вимога дає розуміння Замовнику, що потенційний Учасник є надійним та добросовісним і може гарантувати якісне та своєчасне постачання товару згідно умов закупівлі та виконання умов договору. 4. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має жодного досвіду, знань і працівників відповідної кваліфікації та покладається на фаховий підхід та професійність Учасника, який врахує всі нюанси при проведенні точних замірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів.", Замовник у такий спосіб здійснює як оцінку потенційного учасника, так і веде перемовини з таким учасником поза процедурами, передбаченими Законом України "Про публічні закупівлі", Особливостями та тендерною документацією замовника. І те, і інше є порушенням принципів публічних закупівель і може свідчити про змову між замовником і "потенційним" учасником, що тягне за собою відповідальність згідно із законодавством України про захист економічної конкуренції за спотворення результатів торгів. Рекомендуємо розглянути питання про внесення змін до тендерної документації для виключення зазначених вище ризиків.
Відповідь: Щодо вашого звернення повідомляємо наступне. Закупівля проводиться виключно з дотриманням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) здійснюються виключно за такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказані вимоги є однакові для усіх учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 30.06.2025 08:34
Відповідь надана

Дискимінаційна вимога все ще дискримінаційна

Номер: abe069e7093f4a52a4bcc08ac865f0d1
Дата опублікування: 25.06.2025 18:47
Опис: Шановний замовнику, ми щиро вибачаємось, якщо Вам здалося наше звернення не "таким", ми в жодному разі не погрожуємо, не звинувачуємо, не насміхаємся і не використовуємо сарказм. Ще раз пробачте нас, проте, дана вимога, щодо акту огляду була, є і буде дискримінаційною. Ось рішення АМКУ, що це дискримінаційна вимога, надаємо лише за червень та травень 2025 року, оскільки таких рішень дуже багато: UA-2025-04-15-008544-a рішення від 07.05.2025 № 7327 UA-2025-04-23-010496-a Рішення від 12.05.2025 № 7542 UA-2025-04-28-005861-a рішення від 13.05.2025 № 7670 UA-2025-04-22-006292-a рішення від 13.05.2025 № 7681 UA-2025-04-25-001100-a рішення від 19.05.2025 № 7957 UA-2025-05-02-008919-a Рішення від 26.05.2025 № 8321 UA-2025-05-27-009660-a рішення від 09.06.2025 № 9158 Ми розуміємо складну ситуацію, з якою стикуються Замовники вашого регіону щодо наявності недобросовісних учасників і співчуємо Вам, проте, дана вимога нажаль не змінить ситуацію, якщо учасник не добросовісний, то він і буде не добросовісним, не залежно чи він має акт огляду чи ні. Ми ж, як учасник, також, стикаємось з недобросовісними Замовниками, проте, це не означає, що варто всіх рівняти лише на поганих і порушувати Закон. Тому, ще раз просимо видалити дану вимогу. Надіємось на ваш неупереджений розгляд даного питання. Дякуємо! Також, додатково хочемо подякувати за ваші швидкі відповіді, давно в нас не було такого дійсно живого спілкування із Замовником. Гарного Вам вечора!
Відповідь: Ми щиро віримо у вашу добросовісність як Учасника, ні в якому разі не піддаємо сумнівам вашу чесність і добрі наміри допомогти нашому Закладу дошкільної освіти зустріти новий навчальний рік з новими встановленими вікнами та дверима. Принагідно нагадуємо, що період завершення прийому пропозицій закінчується через шість календарних днів і запрошуємо провести остаточні уточнюючі заміри металопластикових конструкцій в нашому закладі. Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне: Дана вимога була передбачена Тендерною документацією відповідно до пункту 28 Особливостей. Замовник має ряд причин з огляду на які дана вимога є доцільною, а саме: 1. заклад дошкільної освіти є діючий (на території Закладу в робочий час знаходяться діти – Учасник має розуміти габарити конструкцій, місце їх розвантаження і зберігання, алгоритм дій при демонтажі та монтажі); 2. раціонального використання бюджетних коштів та недопущення придбання товару, який в подальшому може бути не тих розмірів, які необхідні; 3. вказана вимога дає розуміння Замовнику, що потенційний Учасник є надійним та добросовісним і може гарантувати якісне та своєчасне постачання товару згідно умов закупівлі та виконання умов договору. 4. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має жодного досвіду, знань і працівників відповідної кваліфікації та покладається на фаховий підхід та професійність Учасника, який врахує всі нюанси при проведенні точних замірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. 5. Велика кількість конструкцій і навіть найменша похибка в замірах може призвести до значних втрат коштів. Для визначення вартості Товару при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний Акт. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єктів, технічного стану об’єктів, визначення матеріалу стін та формування схеми монтажу та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціональної та об’єктивної цінової пропозиції, з урахуванням встановлених Замовником строків. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з Переможцем закупівлі. Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, вказав усі можливі контактні данні Замовника та не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Щодо звернення до АМКУ, усі рішення АМКУ мають індивідуально визначений характер. Щодо даного питання є певна кількість рішень АМКУ які поділяють Вашу позицію та позицію Замовника. У зв’язку із чим Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до умов ТД. Дякуємо за звернення. Виходячи з вище переліченого, Ваша вимога відхилена та не містить підстав, які доводять порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Особливостей.
Дата відповіді: 26.06.2025 15:54
Відповідь надана

ФОП 2-ї групи і послуги)

Номер: 29a4d420c29646928edfa78cce3df13e
Дата опублікування: 25.06.2025 17:02
Опис: Дякуємо за Вашу відповідь, щодо надання послуг, проте, все ще не зрозуміло. Дивіться, товар - це товар, навіть ви визначили цю закупівлю як закупівлю товару, а не послуг, правильно? Також, ви в додатку 2 вказали, що: " Щодо вартості товару. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, встановлення (монтаж) та демонтаж старих віконних блоків та дверей, вивіз будівельного сміття. Демонтовані віконні рами та двері залишаються у власності ЗДО. Супутні послуги, які будуть виконуватися Постачальником, будуть за рахунок Постачальника. У будь-якому випадку вартість супутніх послуг не оплачується (не відшкодовується) Замовником. Поставка товару передбачає надання комплексу супутніх послуг, вартість яких включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції". Згідно Закону, як писали раніше теж, визначено, що товар це товар не залежно чи з монтажем чи ні. ФОП 2-ї групи єдинник, згідно законодавства, може постачати товар, а надавати послуги ні. Монтаж та демонтаж це не окремі послуги, а нероздільна частина вартості товару, який є готовим "під ключ" рішенням. Тобто, ми продаємо не просто віконний та дверний блок, а "встановлений віконний та дверний блок", де монтаж і демонтаж є частиною комплекту товару. ЖОДЕН ФОП 2-ї групи єдинник, не зможе ніяк, законно підтвердити право надавати послуги, адже їм заборонено надавати послуги! Що ж це як не дискримінація? Дана вимога незаконна, та не має відношення до даної закупівлі, адже ви закуповуєте товар, а не послуги. Надіємось на ваш неупереджений розгляд даного питання. Дякуємо!
Відповідь: На Ваше звернення щодо нібито дискримінаційної вимоги Замовника, яка, на Вашу думку, унеможливлює участь фізичних осіб-підприємців (ФОП) 2-ї групи єдиного податку у закупівлі, повідомляємо наступне: 1. Щодо можливості надання послуг ФОП 2-ї групи Згідно з п. 2 пп. 291.4.1 Податкового кодексу України, платники єдиного податку 2-ї групи мають право надавати послуги фізичним особам та іншим платникам єдиного податку (юридичним особам та фізичним особам – підприємцям). Таким чином, твердження про повну заборону надання послуг ФОП 2-ї групи є неправдивим і таким, що не відповідає нормам чинного законодавства. 2. Щодо підтвердження права на надання послуг Підтвердженням права на надання відповідних послуг є наявність у ФОП відповідного КВЕДу, що зазначено у відкритих реєстрах. Такий документ (виписка з ЄДР) є достатнім доказом відповідності вимогам до предмета закупівлі у випадках, коли мова йде про надання послуг. 3. Щодо предмета поточної закупівлі Звертаємо увагу, що предметом даної закупівлі є товар, а не послуга. Відповідно, вимоги щодо можливості законного надання послуг не є визначальними або обов’язковими в межах цієї процедури закупівлі. ФОП 2-ї групи мають право здійснювати продаж товарів без обмежень щодо категорії покупця, в тому числі й юридичним особам на загальній системі оподаткування. 4. Щодо дотримання принципів недискримінації Замовник у межах даної закупівлі діє відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема дотримується принципів добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також недискримінації учасників. Усі вимоги, викладені в тендерній документації, сформульовані з урахуванням чинного законодавства і не спрямовані на обмеження кола потенційних учасників. З повагою, Тетяна ГРАБОУС, фахівець з публічних закупівель Закладу дошкільної освіти № 6 "Веселка" Нетішинської міської ради
Дата відповіді: 26.06.2025 15:58
Відповідь надана

Дискимінаційна вимога не залежно від обгрунтування все одно залишається дискримінаційною вимогою

Номер: 70ffa446d56c4f10bba8821113cf80e5
Дата опублікування: 25.06.2025 16:32
Опис: Шановний замонику, дякуємо за вашу відповідь щодо акту огляду, проте, ця вимога все одно залишається дичкримінаційною, давайте розглянемо ваші обгрунтування: 1) діючий заклад, розуміння габаритів та алгоритм дій. Це все зрозуміло, проте, як інформація про те чи діючий заклад чи ні вплине на пропозиції учасників? і цієї інформації достатньо вказати в технічному завданні, акт огляду для цього проводити не потрібно. Габарити конструкцій учасник зрозуміє з вашого технічного завдання (яке містить розміри і похибка в пару мм чи см, не важлива), а не з акту огляду. Місце розвантаження і зберігання можна визначити під час підписання договору, переможцем, а не усім потенційним учасникам, навіщо надавати доступ до закладу дошкільної освіти неймовірній кількості людей, тим більше, що заклад діючий, як ви зазначили, давайте турбуватися про наших дітей та забезпечувати їх захист. Алгоритм дій при монтажі, демонтажі, одинаковий, чи можливо ваш дошкільний заклад є нестандартним витвором архітектури? тоді про це також необхідно зазначати в технічному завданні. 2) раціонального використання бюджетних коштів та недопущення придбання товару, який в подальшому може бути не тих розмірів, які необхідні. Так для цього ми і пропонуємо, залишити вимогу щодо попередніх замірів але ПЕРЕМОЖЦЕМ, адже він буде постачати вам товар, ви уникните даної неточності і без огляду учсіма потенційними учасниками. А щодо раціонального використання бюджетних коштів, то ви суперечите самі собі, ми не єдині учасники що вказували на проблему акту огляду. Залишивши дану вимогу ви обмежуєте потенційних учасників, які територіально не мають можливості здійснити акт огляду, а тому у вашій закупівлі не буде конкуренції, що призведе до переплати, що не є раціональним. 3) вказана вимога дає розуміння Замовнику, що потенційний Учасник є надійним та добросовісним і може гарантувати якісне та своєчасне постачання товару згідно умов закупівлі та виконання умов договору. Як акт огляду вам може надати таке розуміння? Вам направляти лише гарних представників учасника, з чарівними очима? Пробачте, але це смішно. 4) Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має жодного досвіду, знань і працівників відповідної кваліфікації та покладається на фаховий підхід та професійність Учасника, який врахує всі нюанси при проведенні точних замірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. Ми розуміємо, що у вас не має спеціаліста, щоб він все врахував, проте, ще раз, цього буде достатньо зробити лише ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі. Також, не варто цілком та повністю перекладати вашу відповідальність на інших, адже, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Не варто сліпо покладатися на інших, це все ж Ваша відповідальність. 5) Велика кількість конструкцій і навіть найменша похибка в замірах може призвести до значних втрат коштів. Розуміємо Ваші побоювання, але знову ж, для цього є ПЕРЕМОЖЕЦЬ. Будь-ласка, приперіть дану вимогу, передбачте уточнюючі заміри для переможця і буде вам і товар відповідних розмірів і раціональне використання бюджетних коштів і гарні монтажники))) Ми не хочемо затягувати закупівлю зверненням до АМКУ. Надіємось на ваш неупереджений розгляд даного питання. Дякуємо!
Відповідь: Не розумію, це сарказм, погрози, звинувачення чи насмішки? Вимога попереднього огляду об’єкту ні в якій мірі не дискримінує права Учасників, оскільки дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. В даному випадку вимога щодо попереднього обстеження об’єкта поширюється абсолютно на всіх бажаючих взяти участь у процедурі закупівлі, та не надає жодному з них будь- яких переваг. Попередній огляд та проведення уточнюючих замірів дає можливість потенційному виконавцю максимально точно розрахувати свої матеріальні, ресурсні та часові витрати на виконання умов договору та на основі цих розрахунків надати максимально вигідну для обох сторін цінову пропозицію. Тим більше, нажаль, на сьогоднішній день дуже багато Замовників нашого регіону з аналогічними закупівлями стикаються з недобросовісними Учасниками, які приймають участь в закупівлях не маючи працівників, що значно затягує і ускладнює виконання умов договору; ставить під загрозу готовність закладу до нового навчального року; створює значні перешкоди як для працівників закладу так і для наших вихованців; завдає непоправної шкоди процвітанню дошкільної освіти. Щиро дякуємо за уважність та конструктивний зворотний зв’язок. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо забезпечити прозору і конкурентну закупівлю.
Дата відповіді: 25.06.2025 17:08
Відповідь надана

Контактні телефони працівників

Номер: 731416ca9f454655b1d37423894d6416
Дата опублікування: 25.06.2025 15:56
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до пункту 2 Додатку 4 до ТД, вами встановлена вимога, що учасник в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні вказати контактні телефони працівників. Дана вимога є дискримінаційною та порушують статтю 5 ЗУ Про публічні закупівлі, адже: Відповідно до Абзацу десятого статті 2 Закону України «Проперсональні дані» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Тобто, контактний номер телефону вважається персональними даними, оскільки він дозволяє ідентифікувати фізичну особу. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом. Персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Відповідно до статті 2 Закон України «Про захист персональних даних» база персональних даних - іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані є інформацією з обмеженим доступом. Вимога в ТД, щодо зазначення інформації про контактний номер телефону, порушує Закон України «Про захист персональних даних», а саме: частину 6 статті 6 Закону та порушує права потенційних Учасників, пов’язані з нерозголошенням та непоширенням інформації щодо персональних даних. Враховуючи вищевикладене - розголошення персональних даних про фізичних осіб, можливе лише за наявності згоди таких осіб. У випадку відсутності згоди - чинне законодавство передбачає відповідальність винних у такому порушенні осіб. Однак, Замовником всупереч вимогам Закону визначено документи, відповідно до яких Тендерна пропозиція Учасника не буде відхилена. Надавати чи не надавати право роботодавцеві на використання та поширення своїх персональних даних, з метою участі в закупівлях, то є право працівника, а не обов’язок. Зазначена вимога також обмежує коло потенційних Учасників процедури закупівлі та порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, у разі відмови осіб (персональні дані яких необхідно зазначити) внаслідок чого пропозиція такого Учасника процедури закупівлі буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, з незалежних від Учасника процедури закупівлі причин. Зазначивши контактний номер телефону працівників, абсолютно будь яка особа, що має доступ до інтернету, зможе отримати доступ до такої інформації, чим абсолютно повністю перекреслить сферу дії ЗУ "Про персональні дані" - регулювання правових відносин, пов’язаних із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Просимо видалити вимогу, в частині зазначення контактних телефонів працівників. Якщо ж ви все ж захочите її залишити, просимо надати відповідь на наступне питання: 1) Оскільки, відповідно до частини 1 статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі", Ви зобов’язані забезпечити захист цих даних від випадкових втрати або знищення, від незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних. Як Ви плануєте виконати дане зобовʼязання, якщо таку інформацію ви вимагаєте у складі тендерної пропозиції яка є відкритою, прозорою, та доступ до якої мають абсолютно будь яка особа, з доступом до інтернету? Надіємось на ваш неупереджений розгляд даного питання. Дякуємо!
Відповідь: Щодо вашого звернення повідомляємо наступне: Замовник категорично відкидає Ваше звинувачення у поширенні персональнмх даних! Адже: 1. В тендерній документації не вказано слів "особистий номер телефона працівника". Учасник може вказати і робочий або стаціонарний номер працівника (у випадку коли працівник категорично проти поширювати свій номер телефону). Контактний номер телефону має бути вказаний для того , щоб Замовник мав змогу звязатись з таким працівником і пересвідчитись , що працівник потрібної кваліфікації дійсно існує в Учасника закупівлі. Нажаль на сьогоднішній день дуже багато Замовників нашого регіону з аналогічними закупівлями стикаються з недобросовісними Учасниками, які не маючи працівників приймають участь в закупівлях не маючи працівників, що значно затягує і ускладнює виконання умов договору. Щиро дякуємо за уважність та конструктивний зворотний зв’язок. Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо забезпечити прозору і конкурентну закупівлю.
Дата відповіді: 25.06.2025 16:30
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: 0186b918847e421aaa43f4ddc9b9c549
Дата опублікування: 25.06.2025 14:55
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.8 Додатку 2 до ТД, вами вказано, що Враховуючи відсутність у Замовника фахівців необхідної категорії та досвіду проведення замірів вікон та дверей металопластикових, обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом та печаткою представника Закладу дошкільної освіти № 6 «Веселка» Нетішинської міської ради за адресою: 30100, Хмельницька обл., Шепетівський р-н, м. Нетішин, вул. Шевченка, 14. Але виключно за попереднім узгодженням дати та часу з Замовником. Дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат та часу, а тому обмежує коло потенційних учасників. Згідно, частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників. ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, і в жодному разі не при особистій зустрічі, з складанням паперового АКТУ огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики) Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також, потенційні учасники можуть бути позбавлені можливості підписати у Замовника АКТ огляду об’єкту, з підстав, що не залежать від них, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до них. Ми розуміємо Ваше бажання закупити товар, необхідних розмірів, та підтримуємо Вас у цьому, проте, кожному учаснику це робити не потрібно, буде достатньо лише встановлення даної вимоги для переможця закупівлі, який безпосередньо буде здійснювати постачання товару. Зважаючи на це, просимо видалити дану дискримінаційну вимогу або замінити її наприклад на таку: Враховуючи відсутність у Замовника фахівців необхідної категорії та досвіду проведення замірів вікон та дверей металопластикових, обов’язковою вимогою є проведення Переможцем закупівлі уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам.
Відповідь: Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне. Дана вимога була передбачена Тендерною документацією відповідно до пункту 28 Особливостей. Замовник має ряд причин з огляду на які дана вимога є доцільною, а саме: 1. заклад дошкільної освіти є діючий (на території Закладу в робочий час знаходяться діти – Учасник має розуміти габарити конструкцій, місце їх розвантаження і зберігання, алгоритм дій при демонтажі та монтажі); 2. раціонального використання бюджетних коштів та недопущення придбання товару, який в подальшому може бути не тих розмірів, які необхідні; 3. вказана вимога дає розуміння Замовнику, що потенційний Учасник є надійним та добросовісним і може гарантувати якісне та своєчасне постачання товару згідно умов закупівлі та виконання умов договору. 4. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має жодного досвіду, знань і працівників відповідної кваліфікації та покладається на фаховий підхід та професійність Учасника, який врахує всі нюанси при проведенні точних замірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. 5. Велика кількість конструкцій і навіть найменша похибка в замірах може призвести до значних втрат коштів. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний Акт. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єктів, технічного стану об’єктів, визначення матеріалу стін та формування схеми монтажу та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціональної та об’єктивної цінової пропозиції, з урахуванням встановлених Замовником строків. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з Переможцем закупівлі. Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, вказав усі можливі контактні данні Замовника та не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Щодо звернення до АМКУ, усі рішення АМКУ мають індивідуально визначений характер. Щодо даного питання є певна кількість рішень АМКУ які поділяють Вашу позицію та позицію Замовника. У зв’язку із чим Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до умов ТД. Дякуємо за звернення. Виходячи з вище переліченого, Ваша вимога відхилена та не містить підстав, які доводять порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Особливостей.
Дата відповіді: 25.06.2025 15:06
Відповідь надана

надання послуг

Номер: e7826504ffe140aca6e96556baff8778
Дата опублікування: 25.06.2025 14:38
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.7 Додатку 2 до ТД, вами вказано, що Обов’язковою вимогою є те що учасник повинен мати право надавати послуги(демонтаж-монтаж). Проте, Вами вказано, що видом даної закупівлі є - закупівля товарів, а не закупівля послуг. Що ви маєте на увазі під "правом надавати послуги" у закупівлі товарів? Просимо ознайомитися з терміном визначеним у ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме, згідно пункту 34 частини першої статті 1 - Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Додаткові послуги з монтажу не є окремим видом закупівлі, а є самим Товаром, згідно даної закупівлі і ЗУ "Про публічні закупівлі", ніяких додаткових прав учасникам не потрібно. Також, звертаємо Вашу увагу, що даним формулюванням ви дискримінуєте абсолютно всіх потенційних учасників ФОПів 2-ї групи, що є платниками єдиного податку, адже, ФОП на 2 групі єдиного податку можуть: Надавати послуги, в тому числі побутові, виключно платникам єдиного податку та/або населенню; Виробляти та продавати товари, а також здійснювати діяльність у сфері ресторанного господарства без обмежень щодо контрагентів. Тобто, вони не можуть надавати послуги ФОП та юрособам на загальній системі оподаткування. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу. Надіємось на ваш неупереджений розгляд даного питання. Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та надані зауваження щодо формулювання, викладеного в п.7 Додатку 2 до тендерної документації, а саме – обов’язкової вимоги, що учасник повинен мати право надавати послуги (демонтаж-монтаж). Повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а спрямована на підтвердження фактичної можливості учасника виконати повний обсяг предмета закупівлі, що включає не лише поставку товару, а й супутні роботи з його демонтажу та монтажу. Згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі", до товарів можуть належати також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. У нашому випадку демонтаж і монтаж є складовими частинами поставки, що безпосередньо впливають на готовність товару до експлуатації. Таким чином, вимога про "право надавати послуги" не є вимогою щодо окремої закупівлі послуг, а є логічним обґрунтуванням спроможності учасника забезпечити повноцінне виконання умов договору поставки. Щодо ФОП 2-ї групи, звертаємо увагу, що вимога жодним чином не вимагає укладення окремого договору на надання послуг чи виконання робіт, а лише вимагає підтвердження, що учасник має передбачену законодавством можливість виконати повний обсяг зобов’язань, включно з демонтажем і монтажем обладнання в межах поставки товару. У разі якщо учасник – ФОП 2-ї групи – може документально підтвердити свою здатність виконати ці дії у межах постачання товару без порушення вимог податкового законодавства, така участь є допустимою. Отже, дана вимога: • не є дискримінаційною; • не передбачає виключення ФОП 2-ї групи з участі; • відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель; • забезпечує належне виконання предмета закупівлі в цілому. Дякуємо за вашу уважність та інтерес до участі в закупівлі.
Дата відповіді: 25.06.2025 16:19
Відповідь надана

Дитячі замки

Номер: 86d51ede5f194f2591e1a7b81f2d229c
Дата опублікування: 25.06.2025 09:37
Опис: Згідно ДБН В.2.2-15:2019 Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення. З Поправкою. (ЗМІНА № 1 ДБН В.2.2-15:2019 Пункт 9.5.) з метою запобігання травматизму та можливості випадіння дітей з вікон світлопрозорі огороджувальні конструкції, окрім балконних та вхідних дверей, мають бути укомплектовані спеціальними пристроями блокування, які блокують або обмежують відчинення стулки у поворотному положенні до 89 мм, але дозволяють функціонування відкидного чи паралельно висувного положення стулок. Такі спеціальні пристрої блокування повинні відповідати ДСТУ EN 16281, ДСТУ EN 13126-5. В вимогах до Тендерної пропозиції не має «дитячих замків». Прохання до Замовника внести зміни до Тендерної документації та подбати про дітей закладу дошкільної освіти.
Відповідь: щодо вашого звернення повідомляємо наступне: "дитячі замки" будуть закуповлюватись окремою закупівлею. так як по даній закупівлі предметом закупівлі виступають метатопластикові вікна та двері з монтажем.
Дата відповіді: 25.06.2025 15:08
Відповідь надана

Акт замірів

Номер: 9d39571e129f4c30b3724e4ad237d96c
Дата опублікування: 25.06.2025 09:32
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, прохання забрати з вимог проведення заміру і надання Акту огляду кожним учасниким. Для виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам достатньо проведення замірів переможцем. В іншому вмпадку Вас зобов'язить АМКУ забрати цю вимогу.
Відповідь: Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне. Дана вимога була передбачена Тендерною документацією відповідно до пункту 28 Особливостей. Замовник має ряд причин з огляду на які дана вимога є доцільною, а саме: 1. заклад дошкільної освіти є діючий (на території Закладу в робочий час знаходяться діти – Учасник має розуміти габарити конструкцій, місце їх розвантаження і зберігання, алгоритм дій при демонтажі та монтажі); 2. раціонального використання бюджетних коштів та недопущення придбання товару, який в подальшому може бути не тих розмірів, які необхідні; 3. вказана вимога дає розуміння Замовнику, що потенційний Учасник є надійним та добросовісним і може гарантувати якісне та своєчасне постачання товару згідно умов закупівлі та виконання умов договору. 4. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має жодного досвіду, знань і працівників відповідної кваліфікації та покладається на фаховий підхід та професійність Учасника, який врахує всі нюанси при проведенні точних замірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. 5. Велика кількість конструкцій і навіть найменша похибка в замірах може призвести до значних втрат коштів. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний Акт. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єктів, технічного стану об’єктів, визначення матеріалу стін та формування схеми монтажу та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціональної та об’єктивної цінової пропозиції, з урахуванням встановлених Замовником строків. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з Переможцем закупівлі. Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, вказав усі можливі контактні данні Замовника та не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Щодо звернення до АМКУ, усі рішення АМКУ мають індивідуально визначений характер. Щодо даного питання є певна кількість рішень АМКУ які поділяють Вашу позицію та позицію Замовника. У зв’язку із чим Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до умов ТД. Дякуємо за звернення. Виходячи з вище переліченого, Ваша вимога відхилена та не містить підстав, які доводять порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Особливостей.
Дата відповіді: 25.06.2025 14:58