• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний ( Офісне устаткування та приладдя)

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період уточнення: 24.06.2025 12:11 - 29.06.2025 00:00
Відповідь надана

Підтримка попереднього звернення

Номер: cc1d206ee5c34aec9f85080850ffcbb7
Дата опублікування: 25.06.2025 10:24
Опис: Шановний замовнику, повідомляємо, що підтримуємо позицію попереднього заявника щодо дискримінаційного характеру технічних вимог до предмету закупівлі. Сформовані вимоги до підтвердження технічних характеристик конкретними способами суттєво обмежують конкуренцію та можуть бути підставою для звернення до органу оскарження і небажаного затягування процедури закупівлі. Просимо врахувати висловлені попереднім заявником аргументи та прийняти справедливе, об'єктивне та неупереджене рішення щодо тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення розглянуто в Київській міській прокуратурі. Відповідно до пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару. Так, технічне завдання розроблено у відповідності до вимог Закону та нагальних потреб Замовника після ретельного аналізу представлених товарів на сайтах виробників, імпортерів, дилерів, тощо. В тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку, що надає достатньо можливості потенційним учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника Товару, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в тендерній документації. Ваші ствердження, що технічні характеристики, викладені в тендерній документації є дискримінаційними, безпідставні. Ви не доводите неможливість виконання вимог Замовника та не надаєте конкретних доказів дискримінації. Таким чином, враховуючи вищевикладене, на теперішній час відсутні підстави для внесення змін у технічну специфікацію тендерної документації.
Дата відповіді: 25.06.2025 15:55
Відповідь надана

Додаток - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: 8770a16f83574df3923b59de82765fd8
Дата опублікування: 24.06.2025 14:24
Опис: Добрий день, уважно вивчивши Додаток про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вважаємо, що пункт 1 вказаного Додатку, містить цілковити дискримінаційні вимоги. Просимо прибрати вказані дискримінаційні вимоги тому, що звернення до АМКУ затягне час проведення відкритих торгів і як наслідок затримку поставки товару, та буде винесене рішенням, яким зобов'яжуть Замовника внести відповідні зміни. Аргументацію дискримінації наведено нижче. 1. Умови тендерної документації не повинні містити дискримінаційних вимог до учасників." • Встановлення вимоги саме наявності сертифікатів чи технічної інформації на офіційному сайті виробника є непропорційним і необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників. Не всі виробники мають або зобов’язані публікувати таку інформацію на своєму офіційному сайті. Частина 3 статті 22: "Тендерна документація повинна містити лише ті вимоги, що необхідні для здійснення закупівлі." • Замовник має право вимагати підтвердження якості товару, але не може встановлювати форму та спосіб подання такого підтвердження у спосіб, що призводить до необґрунтованого обмеження конкуренції. 2. Чому ця вимога є дискримінаційною Невиправдана прив’язка до сайту виробника • Часто виробники або їх торгові марки: - не публікують сертифікати на сайті, немає зобов'язань; - сайти можуть бути неактуальні або не функціонувати; - виробники можуть не мати сайту взагалі (особливо — закордонні OEM-виробники). Форма документів обмежена — тільки ті, що на сайті • Якщо в учасника є сертифікати або технічна документація від виробника (письмова, відсканована, у вигляді листа тощо), але вони не розміщені на офіційному сайті, — учасника можуть дискваліфікувати. Це і є дискримінаційна практика. 3. Позиція АМКУ у подібних справах ✅ Рішення АМКУ №13546-р/пк-пз від 07.12.2021 • Комітет визнав дискримінаційною вимогу, коли замовник вимагав, щоб учасник надавав підтвердження інформації виключно з сайту виробника. Встановлення обмеженої форми підтвердження характеристик товару (винятково з офіційного сайту виробника) є дискримінаційним по відношенню до учасників, які можуть надати ці ж дані у інших формах, передбачених законодавством." — з рішення АМКУ №13546-р/пк-пз 4. Альтернативні способи підтвердження, які мають допускатись • Технічні характеристики з: - сертифіката якості; - листа-відповіді виробника або офіційного дистриб'ютора; - навіть відсканованих друкованих документів. 5. Висновок Вимога надання посилання саме на сайт виробника або обмеження лише тими сертифікатами, які там розміщені, є дискримінаційною, порушує ч. 4 ст. 5 та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Така вимога: • безпідставно обмежує коло учасників; • створює нерівні умови участі; • перешкоджає добросовісній конкуренції; • суперечить практиці АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення розглянуто в Київській міській прокуратурі. Відповідно до пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару. Так, технічне завдання розроблено у відповідності до вимог Закону та нагальних потреб Замовника після ретельного аналізу представлених товарів на сайтах виробників, імпортерів, дилерів, тощо. В тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку, що надає достатньо можливості потенційним учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника Товару, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в тендерній документації. Ваші ствердження, що технічні характеристики, викладені в тендерній документації є дискримінаційними, безпідставні. Ви не доводите неможливість виконання вимог Замовника та не надаєте конкретних доказів дискримінації. Таким чином, враховуючи вищевикладене, на теперішній час відсутні підстави для внесення змін у технічну специфікацію тендерної документації.
Дата відповіді: 25.06.2025 15:54