• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015:44810000-1: Фарби (Матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом)

Завершена

2 160 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 802.00 UAH
Період уточнення: 19.06.2025 11:55 - 26.07.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо показників індексу токсичності

Номер: 59c656d916114ffebb150b1b99268873
Дата опублікування: 16.07.2025 18:10
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення: 1. Що згідно додатку 3 до ТД означають показники ЛФМ: Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 1 бал Визначення індексу сенсобілізуючої, балів– не більше 1. 2. 1 бал у Вашому розумінні - нетоксично чи навпаки дуже токсично чи відносно токсично або яким чином можна розуміти наведений показник? Де можна ознайомитися з подібною класифікацією? 3. Яким документом (методикою чи ДСТУ тощо) встановлено класифікацію, критерії визначення, методологія визначення, оцінювання наведених вище індексів токсичності для ЛФМ?
Відповідь: Доброго дня! На вимоги документації була подана скарга, замовником було внесено зміни та надані відповідні пояснення які включають і відповідь на ваше питання у тому числі . З поясненнями та аргументами замовника ви можете ознайомитись за цим номером оголошення у розділі «скарги». Наразі процедура заблокована і Замовник очікує рішення АМКУ.
Дата відповіді: 25.07.2025 14:20
Відповідь надана

Показника якості "токсичність" з вимірюваннями у балах для ЛФМ не існує

Номер: 86d456be90814494a987a39e5bd7f6b8
Дата опублікування: 16.07.2025 18:02
Опис: Шановний Замовнику! Згідно внесених змін до ТД (додаток 3 технічна специфікація) Вами визначено показники якості: Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 1 бал Визначення індексу сенсобілізуючої, балів– не більше 1. Як виробник ЛФМ інформуємо. Нормативні показники якості виробниками ЛФМ наводяться в ТУ (за окремим виключенням) на підставі відповідних ДСТУ та (або) інших нормативних документів. Жоден нормативний документ, який регламентує будь-які методи дослідження, показники тощо ЛФМ не містить ані такого показника, як індекс гострої чи хронічної токсичності, ані методики їх дослідження та оцінки. Водночас, в України діє: Закон України «Про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією» Технічний регламент щодо безпечності хімічної продукції, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2024 р. № 847, Технічний регламент класифікації небезпечності, маркування та пакування хімічної продукції, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2024 року №539. Алкідні фарби (емалі ПФ-115 тощо) мають у своєму складі речовини (вуглеводні розчинники), які чинять негативний вплив на шкіру людини при потраплянні на неї, зокрема й шкірно-подразнюючу дію, органи травлення (при випадковому проковтуванні) тощо. При роботі з алкідною фарбою рекомендовано використовувати засоби захисту: захисні рукавиці для рук, респіратори для захисту органів дихання, захисні окуляри. Рекомендовано уникати контакту алкідних фарб, зокрема емалей ПФ-115, зі шкірою, очима, тощо. Детальні рекомендації надаються виробниками відповідних фарб згідно діючого законодавства. Відповідно до ч.5 ст. 35 Закону України «Про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією» хімічна продукція класифікується за такими класами небезпечності (в контексті токсичності): 18) хімічна продукція, яка проявляє гостру токсичність у разі впливу на організм людини; 24) хімічна продукція, яка проявляє токсичність для репродуктивної системи людини; 25) хімічна продукція, яка проявляє вибіркову токсичність для органів-мішеней та (або) систем органів за умови одноразового впливу; 26) хімічна продукція, яка проявляє вибіркову токсичність для органів-мішеней та (або) систем органів за умови багаторазового впливу; 27) хімічна продукція, яка спричиняє небезпеку токсичної аспірації; 28) хімічна продукція, яка проявляє токсичність для водних біоресурсів. Наведена класифікація стосується всієї хімічної продукції. Згідно п.10 ч.5 ст. 40 Закону України «Про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією» перед початком виробництва хімічної продукції виробник зобов’язаний: розробити та надати споживачу хімічної продукції паспорт безпечності хімічної продукції або інструкцію з безпечного використання залежно від небезпечності хімічної продукції. Відповідно до п.1 ч.2. ст. 41, ч.5. ст.41 Закону України «Про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією» для цілей безпечного поводження з хімічною продукцією суб’єкти господарювання та населення повинні дотримуватися таких заходів безпеки: використання технічних засобів контролю впливу на населення та довкілля, засобів індивідуального захисту, рекомендованих виробником та визначених паспортом безпечності хімічної продукції або інструкцією з безпечного використання, під час поводження з хімічною продукцією та утримання їх у належному стан. Таким чином: 1) коректною вимогою тендерної документації, яка би надала Замовникові широку інформацію про безпечність продукції, відповідні класифікації тощо є вимога про надання паспорту безпечності; 2) не існує таких показників якості як індекс токсичності для ЛФМ в балах. Виходячи з наведеного пропонуємо Замовнику усунути недоліки ТД та привести її у відповідність шляхом виключення з показників якості (додаток 3 до ТД) неіснуючих для ЛФМ: Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 1 бал Визначення індексу сенсобілізуючої, балів– не більше 1.
Відповідь: Доброго дня! На вимоги документації була подана скарга, замовником було внесено зміни та надані відповідні пояснення які включають і відповідь на ваше питання у тому числі . З поясненнями та аргументами замовника ви можете ознайомитись за цим номером оголошення у розділі «скарги». Наразі процедура заблокована і Замовник очікує рішення АМКУ
Дата відповіді: 25.07.2025 14:20
Відповідь надана

Управління освіти міста Києва "проводять" "своїх" учасників через токсичні вимоги?!

Номер: e6a1711194bf4533a92863ec7c857835
Дата опублікування: 16.07.2025 17:18
Опис: Доброго дня! Ви взяли на озброєння практику Управління Дарницької РДА і тепер написали такі ж самі недолугі токсичні вимоги? Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 1 бал Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 1 бал Визначення індексу сенсобілізуючої, балів– не більше 1 . А чи знаєте ви хоча б двох адекватних виробників, які таке виготовляють і ще й нададуть документи? Ми обдзвонили вже всіх виробників, яких тільки знайшли, а з нас практично сміються, коли ми кажемо, що потрібна фарба з от таким та ще й документи! Жоден виробник не робить фарбу з такими показниками! Приберіть це, будь ласка. Бо горе буде всім таким розтратникам бюджетних коштів!
Відповідь: Доброго дня! На вимоги документації була подана скарга, замовником було внесено зміни та надані відповідні пояснення які включають і відповідь на ваше питання у тому числі . З поясненнями та аргументами замовника ви можете ознайомитись за цим номером оголошення у розділі «скарги». Наразі процедура заблокована і Замовник очікує рішення АМКУ.
Дата відповіді: 25.07.2025 14:19
Відповідь надана

Показника "приріст блиску, %" для ЛФМ не існує

Номер: 4bb14e082d4a40caa94b2cc89202b829
Дата опублікування: 16.07.2025 17:00
Опис: Шановний Замовнику! Згідно внесених змін до ТД (додаток 3 технічна специфікація) Вами визначено показник якості "приріст блиску, %". ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" як виробник ЛФМ інформує. В жодному нормативному документі, який регламентує вимірювання, методи дослідження тощо якісних показників ЛФМ немає такого показника як "приріст блиску, %". Визначення та метод вимірювання значення блиску покриттів встановлено в ДСТУ EN ISO 2813:2022 (EN ISO 2813:2014, IDT; ISO 2813:2014, IDT) «Фарби та лаки. Визначення блиску під кутом 20°, 60° і 85°». Пропонуємо Замовнику усунити невідповідності у ТД: виключити неіснуючий показник "приріст блиску, %" та вказати показник згідно ДСТУ EN ISO 2813:2022. При неусунені Вами невідповідності будемо змушені звертатися до АМКУ.
Відповідь: Доброго дня! На вимоги документації була подана скарга, замовником було внесено зміни та надані відповідні пояснення які включають і відповідь на ваше питання у тому числі . З поясненнями та аргументами замовника ви можете ознайомитись за цим номером оголошення у розділі «скарги». Наразі процедура заблокована і Замовник очікує рішення АМКУ
Дата відповіді: 25.07.2025 14:18
Відповідь надана

Стосовно строку поставки

Номер: a54a146d972a4349b10ab4a1e58c1fe9
Дата опублікування: 16.07.2025 08:55
Опис: Добрий день. Умовами закупівлі встановлений строк поставки до 01.08.2025, при тому що аукціон відбудеться тільки 21.07.2025. Навіть якщо Замовник розгляне пропозиції в той же день, договір може бути укладений не раніше 28.07.2025. Отже на поставку 22 тон продукції у 71 заклади освіти у потенційного постачальника буде аж 3 дні ? Це ще за умови відсутності оскаржень, що у випадку ваших закупівель майже нереально. Отже вимагаємо продовжити строк поставки продукції щонайменше до 18.08.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов зазначених в Додатку № 4 тендерної документації постачання товару здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання Договору
Дата відповіді: 16.07.2025 09:10
Відповідь надана

Стосовно розділення на лоти або виділення в окрему закупівлю

Номер: 48e3c008c22b4b9aa2984d39c9e096f2
Дата опублікування: 16.07.2025 08:34
Опис: Добрий день. У відповідь на запит від 23.06.2025, 18:33 Стосовно виділення продукції в окрему закупівлю або розділення даної закупівлі на лоти (розміщений вище) Вами було надано відповідь "будуть внесені зміни до тендерної документації". Просимо реалізувати дану відповідь та привести закупівлю у відповідність до законодавства у сфері публічних закупівель та виділити позиції 23) Лак паркетний ( на основі алкідної смоли) 10 л. та 24) Розчинник, 1 л Уайт-спіріт в окрему закупівлю або виділити в окремі лоти в межах даної закупівлі з відповідними кодами ДК. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто, та при необхідності внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 16.07.2025 09:15
Відповідь надана

Стосовно нової редакції тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги

Номер: 7d73b4c2250a4259985de5c7fe68d2c7
Дата опублікування: 16.07.2025 08:32
Опис: Добрий день. Шановний замовнику, навіщо ви замість того щоб прибрати з тендерної документації вимоги, які визнані АМКУ дискримінаційними доповнили їх безглуздими вимогами ? Скопіювали у їх у Управління освіти Дарницької РДА? Це вже опрацювання ФОП Ткача Володимира Миколайовича, щоб забезпечити свою перемогу? Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до минулої редакції за виключенням вимог, що визнані дискримінаційними у інакшому випадку ваша нова редакція тендерної документації буде оскаржена в АМКУ !!! Замість того щоб гратись у прописування документації під одного учасника визначили б адекватні вимоги та закупили для учбових закладів фарбу, другий рік не можете нормально провести процедуру
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник формує умови до Учасників керуючись при цьому ЗУ Про публічні закупівлі та нормами чинного законодавства України.
Дата відповіді: 16.07.2025 11:29
Відповідь надана

Стосовно виділення продукції в окрему закупівлю або розділення даної закупівлі на лоти

Номер: 8c9fcee93acf4b3b8795e96b8d9d09a9
Дата опублікування: 23.06.2025 18:33
Опис: Добрий день. Відповідно до додатку 3 предмет даної закупівлі включає, зокрема: - Лак паркетний ( на основі алкідної смоли) 10 л. - Розчинник, 1 л Уайт-спіріт. Проте дана закупівля проводиться за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 - Фарби. Відповідно до пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - Порядок визначення предмета закупівлі). Згідно з пунктом 1 Порядку визначення предмета закупівлі він встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому, пунктом 5 вказаного Порядку визначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Одночасно Єдиним закупівельним словником визначена наступна деталізація коду 44810000-1 Фарби за показниками четвертої-восьмої цифр: 44810000-1 Фарби 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки 44812000-5 Художні фарби 44812100-6 Емалі та глазурі 44812200-7 Олійні та водні фарби 44812210-0 Олійні фарби 44812220-3 Водні фарби 44812300-8 Фарби для дитячої творчості 44812310-1 Набори фарб 44812320-4 Фарби для оформлення вивісок 44812400-9 Оздоблювальні матеріали Тобто в коді «44810000-1 Фарби», як за показником четвертої цифри, так і за показниками четвертої – восьмої цифр відсутні такі товари як «розчинник» та «пензлі». Одночасно Єдиний закупівельний словник містить наступні коди, що за показниками четвертої-восьмої цифр насправді відповідають товарам, що планує закупити замовник, а саме: Лаки: 44820000-4 Лаки Розчинник: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники ……. 44832000-1 Розчинники 44832100-2 Розчинники лаків і фарб 44832200-3 Розріджувачі Таким чином, не дивлячись на наявність в Єдиному закупівельному словнику кодів, які відповідають товарам, що фактично планує закупити Замовник, ним було визначено предмет закупівлі з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостей, Порядку визначення предмета закупівлі та оголошено закупівлю розчинника, пензлів та набору пензлів за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби, що фактично ним не відповідає. Відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Отже, вищезазначені дії щонайменше тягнуть за собою, як наслідок, нікчемність договору, що буде укладений із Переможцем. Враховуючи зазначене, просимо привести закупівлю у відповідність до законодавства у сфері публічних закупівель та виділити позиції 23) Лак паркетний ( на основі алкідної смоли) 10 л. та 24) Розчинник, 1 л Уайт-спіріт в окрему закупівлю або виділити в окремі лоти в межах даної закупівлі з відповідними кодами ДК. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 24.06.2025 08:13
Відповідь надана

Стосовно фасування розчиннику

Номер: 77577bd336b344ae82e1fa3c3255832d
Дата опублікування: 23.06.2025 18:24
Опис: Добрий день. Додатком 3 до тендерної документації частиною предмету закупівлі визначено Розчинник у фасуванні 1 л. Проте не у всіх виробників є саме таке фасування. З метою залучення найбільшої кількості учасників просимо розглянути можливість зміни одиниці виміру по даній позиції з "штук" на "літри" (при цьому кількість залишити незмінною) та вимоги щодо фасування визначити "не більше 1 л." Це дозволить учасникам наприклад запропонувати розчинник у фасуванні 0,5 л, що є кратним 1 л, і завмовник отримає чітку ту ж кількість продукції, що і передбачав, але одночасно залучить максимальну кількість учасників. Заздалегідь вдячні
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання буде розглянуто, та при необхідності внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 24.06.2025 08:15