-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Поточний ремонт систем протипожежного захисту)
Торги відмінено
3 371 212.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 712.12 UAH
мін. крок: 1% або 33 712.12 UAH
Період уточнення:
18.06.2025 17:40 - 11.07.2025 00:00
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
8d97ed0bfcda4a31aab283a7258acc74
Дата опублікування:
07.07.2025 17:25
Опис:
У ТД зазначено: "Аналогічними в розумінні тендерної документації вважається повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015".
Ми вважаємо, що таке обмежене трактування поняття "аналогічний договір" може суттєво звузити коло потенційних учасників процедури закупівлі та призвести до необґрунтованої дискримінації добросовісних та досвідчених виконавців, які мають відповідний досвід виконання робіт, пов'язаних по своїй суті з предметом закупівлі, але не ідентичних за четвертою цифрою класифікатора.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, добросовісну конкуренцію серед учасників, а також недискримінацію учасників.
Обмеження аналогічних договорів лише тими, що відповідають четвертій цифрі ДК 021:2015, суперечить принципам добросовісної конкуренції та недискримінації, оскільки існують роботи, які, хоч і мають відмінності в класифікації, є спорідненими за технологічними процесами, необхідними навичками, обладнанням та вимогами до безпеки. Наприклад, роботи з монтажу систем пожежної сигналізації часто публікуються замовниками за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, по своїми процесами це одні і ті самі роботи як і ДК 021:2015 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, але різні класифікатори.
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник може вимагати від учасників подання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому, Закон не встановлює жорстких вимог щодо ідентичності за класифікатором, а наголошує на аналогічності за предметом закупівлі, що передбачає більш широкий підхід до оцінки відповідності досвіду.
Пропонуємо вважати аналогічними договори, які пов'язані по своїй суті з предметом закупівлі, а саме: договори на виконання робіт з монтажу або ремонту систем протипожежного захисту (пожежна сигналізація, системи пожежогасіння, оповіщення про пожежу тощо).
Якщо ви відмовляєтесь вносити зміни, просимо обгрунтувати своє рішення щодо того, чому роботи з монтажу або ремонту систем протипожежного захисту під різними класифікаторами не можна вважати аналогічними ?
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуте ваше звернення та у разі необхідності буде внесено зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
10.07.2025 16:02
Відповідь надана
некоректна вимога
Номер:
455e1b07f2b44e8995cf2dd9580be41d
Дата опублікування:
07.07.2025 17:15
Опис:
У Додатку 2 ТД ви вимагаєте, що:Підсумкова відомість ресурсів має містити конкретну марку та модель обладнання, устаткування, матеріалів.І в той же час Ви вимагаєте, щоб кошторис був складений згідно таблиці 1. Але у відомості ресурсів згідно додатку 2 не зазначено марку та модель резистора, акумулятора, труб, кабель-каналів і іншого обладнання. Таким чином, учасник не може коректно підготувати свою тендерну пропозицію. Ви або виключіть вимогу про те, що : "підсумкова відомість ресурсів має містити конкретну марку та модель обладнання, устаткування, матеріалів." або добавте у додаток 2 у відомості ресурсів марку на модель на ВСЕ обладнання, матеріали, устаткування. Ато складається ситуація, що одна вимога суперечить іншій, кошторис учасників не відповідатиме технічному завданню, а отже, підлягатимуть відхиленню всі пропозиції
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуте ваше звернення та у разі необхідності буде внесено зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
10.07.2025 16:02
Відповідь надана
Проєкт
Номер:
2db20908d75e4f4f8940fdc43d3c7808
Дата опублікування:
07.07.2025 15:58
Опис:
Стосовно даної процедури закупівлі ДК 021:2015 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Поточний ремонт систем протипожежного захисту) від Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області, ідентифікатор UA-2025-06-18-013275-a, Замовником заявлено дефектний акт та відомість ресурсів(Додаток №2), але не підтверджено факт наявності робочої проєктно-кошторисної доументації на даний вид робіт. Дайте, будь ласка, відповідь чи є наявна діюча на даний час проєктно-кошторисна доументація і чи з нею можливо ознайомитися?
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуте ваше звернення та у разі необхідності буде внесено зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
10.07.2025 16:02
Без відповіді
Щодо тендерних закупівель
Номер:
4c3daf590c8249199b6ee44bc62d9f9b
Дата опублікування:
07.07.2025 15:48
Опис:
Шановний Замовнику, в 2022-2023рр. відбулися наступні тендери в Ліцеї №9 та Ліцеї №14, які були виконані в повному обсязі, а саме:
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації в закладах освіти), ідентифікатор UA-2022-10-07-005603-a, Кам’янець-Подільського ліцею №9 ім.А.М.Трояна Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області(вул. Драгоманова, 12 т)
ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень Кам'янець-Подільського ліцею №14 Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області, за адресою: Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вулиця Героїв Небесної сотні, 17), ідентифікатор UA-2023-08-14-017323-a.
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи гучномовного оповіщення про пожежу та за сигналом «Тривога» в закладах освіти), ідентифікатор UA-2022-08-26-007496-a:
-Кам`янець-Подільський навчально-виховний комплекс № 9 імені А.М. Трояна у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови та школи мистецтв Хмельницької області (м. Кам’янець-Подільський, вул. Драгоманова, 12т);
-Кам’янець-Подільський навчально-виховний комплекс №14 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови та гімназії Хмельницької області (м. Кам’янець-Подільський, вул. Героїв Небесної сотні, 17).
Згідно тендерної документації: ДК 021:2015 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Поточний ремонт систем протипожежного захисту) від Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області, ідентифікатор UA-2025-06-18-013275-a, потрібно встановити нове обладнання в Ліцеях №9, №14.
Дайте відповідь, що сталося з вмонтованим обладнанням згідно попередніх тендерів, чи є воно в наявності на вищеперерахованих об’єктах, якщо так, то куди буде монтуватись нове обладнання?
Відповідь надана
невідповідність
Номер:
8cc098fa320b4620a3947ca8a1823ce1
Дата опублікування:
04.07.2025 16:27
Опис:
У ТД строк виконання робіт зазначено до 21.07.2025, а у Додатку 2 тд до 08.08.2025. Приведіть у відповідність вимоги ТД
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуте ваше звернення та у разі необхідності буде внесено зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
07.07.2025 09:50
Відповідь надана
щодо аналогічного договору
Номер:
fabbbbaee5e4439e8d774ab8106b8e4b
Дата опублікування:
04.07.2025 16:21
Опис:
Згідно вимоги п.3 Додатку 1 ТД Вами вимагається: 2.1 Довідка в довільній формі з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів надання ПОСЛУГ. А у таблиці та на підтвердження вимагаєте акти виконаних РОБІТ. Тобто, незрозуміло аналогічний договір має бути на роботи чи послуги? Можливо краще зазначити роботи та/або послуги. Приведіть у відповідність положення ТД.
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуте ваше звернення та у разі необхідності буде внесено зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
07.07.2025 09:50
Відповідь надана
щодо строку надання послуг
Номер:
0173da6a2972433f8b485ae6d5019905
Дата опублікування:
04.07.2025 16:04
Опис:
Шановний Замовнику, а чи не здається вам доречним продовжити строк надання послуг? Чи Ви думаєте, що до 21.07.2025 реально виконати роботи? Ви навіть договір до цього часу не встигнете підписати
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником буде розглянуте ваше звернення та у разі необхідності буде внесено зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
07.07.2025 09:49
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
35c80238c810420ab642a9f82c869bf8
Дата опублікування:
20.06.2025 16:36
Опис:
Встановлена вимога щодо аналогічного договору, а саме: Аналогічними в розумінні тендерної документації вважається повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання. Якщо у нас є аналогічний договір на аналогічні послуги відповідно до вашого предмету закупівлі, але при цьому в ньому вказаний інший код ДК, то чим такий договір не підходить Вам?
Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт (згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону).
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Порядок).
Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
У відповідності до нормативних документів з публічних закупівель замовником визначено предмет закупівлі - ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування – Поточний ремонт систем протипожежного захисту (Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювання людей, устаткування передавання тривожних сповіщень 2-го та 3-го корпусу Кам'янець-Подільського ліцею №9 Кам’янець-подільської міської ради Хмельницької області, за адресою: Хмельницької область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Драгоманова, 12т; Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуювання людей, устаткування передавання тривожних сповіщень навчального корпуса та тиру Кам'янець-Подільського ліцею №14 по вул. Героїв Небесної Сотні, 17 в м.Кам'янець-Подільському Хмельницької обл.).
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). І довідково зазначено, що аналогічними в розумінні тендерної документації вважається повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Тобто, послуги зі встановлення протипожежного устаткування.
Слід зауважити, що за загальним визначенням дискримінація у закупівлях — це обмеження прав учасників, коли замовник встановлює вимоги, які можуть бути виконані лише окремим учасником, що суперечить принципу рівності та недискримінації, визначеному у Законі України «Про публічні закупівлі». Такі вимоги можуть бути виконані лише одним або декількома учасниками, що звужує коло потенційних учасників.
Замовником не встановлювались додаткові вимоги або обмеження пов’язані із якоюсь тотожністю, ідентичністю, відповідністю за змістом або правовою природою.
На сьогодняшній день у системі Prozorro понад 6 тисяч закупівель послуг зі встановлення протипожежного устаткування.
Дата відповіді:
23.06.2025 13:44
Відповідь надана
Гарантійний лист про 15 днів
Номер:
4a74491766fb493186e67b3f54771967
Дата опублікування:
19.06.2025 15:41
Опис:
Шановний Замовнику, тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, що не узгоджуються із чинним законодавством та предметом закупівлі. Додатком №1 вимагається надання: «Гарантійний лист від Учасника, що гарантує та підтверджує ознайомлення та згоду з поставкою, монтажем та встановленням предмету закупівлі протягом 15 календарних днів з дня підписання договору про закупівлю.» Тендерною документацією передбачено строки надання послуг до 21.07. 2025 року включно. Також з огляду на великі обсяги робіт згідно технічної специфікації може виникнути необхідність строків для виконання робіт більше ніж 15 календарних днів. Така вимога є необґрунтованою та обмежуючою для потенційних учасників. Просимо внести зміни в тендерну документації та виключити дану вимогу – щодо надання гарантії виконання робіт протягом 15 календарних днів з дня підписання договору про закупівлю. У разі не в несення відповідних змін, будемо вимушені оскаржувати вимоги документації в АМКУ.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно із статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування за постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником, враховуючи власну потребу, специфіку організації роботи та внутрішні плани, встановлено строк для поставки, монтажу та встановлення предмету закупівлі виконавцем.
При прийнятті рішення щодо участі у цій процедурі закупівлі потенційний учасник ознайомлюється з умовами та вимогами замовника у цій закупівлі, а також оцінює свою спроможність їх виконати.
При наявності об’єктивних причин, замовником може бути розглянута пропозиція виконавця щодо продовження строку для поставки, монтажу та встановлення предмету закупівлі.
Дата відповіді:
23.06.2025 13:43
Відповідь надана
Працівники
Номер:
004f213899f74c2da2934d7e9adba15a
Дата опублікування:
19.06.2025 15:30
Опис:
Шановний Замовнику, тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, що не узгоджуються із чинним законодавством та предметом закупівлі. А саме Додатком №1 передбачено надання інформації: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання аналогічних послуг по встановленню/монтажу, а також роботи сервісного/ремонтного центру (у довідці вказати ПІП працівників, кваліфікацію, посаду, досвід роботи).»
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Поточний ремонт систем протипожежного захисту), отже послуги, передбачені предметом закупівлі здійснюються Учасниками, що мають Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають повні вимоги до надавачів послуг, в тому числі кадрові вимоги, отже Ваш майбутній виконавець робіт має підтвердити наявність працівників і матеріально технічної бази виключно згідно вимог даної Постанови КМУ від 23 листопада 2016 № 852.
Ознайомтесь із вимогами до працівників за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text. З огляду на Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii, наполегливо просимо Вас внести зміни у тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасника працівників, що виконують роботи сервісного/ремонтного центру. У разі не в несення відповідних змін будемо вимушені оскаржувати вимоги документації в АМКУ.
Відповідь:
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, визначається вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Замовник же здійснює свою діяльність, у тому числі і закупівлі, з урахуванням бюджетного законодавства, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних документів.
В свою чергу Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно із статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування за постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи суспільну значимість об’єктів замовника, а також необхідності усунення недоліків та ремонту обладнання, устаткування, що передбачається умовами закупівлі, замовником встановлена вимога щодо надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання аналогічних послуг по встановленню/монтажу, а також роботи сервісного/ремонтного центру (у довідці вказати ПІП працівників, кваліфікацію, посаду, досвід роботи).
Наявність такої вимоги зумовлена якнайшвидшим усунення недоліків та ремонту обладнання, устаткування у навчальних закладах та повноцінного функціонування системи пожежного захисту, безпечного перебування дітей у приміщеннях.
Слід зауважити, що за загальним визначенням дискримінація у закупівлях — це обмеження прав учасників, коли замовник встановлює вимоги, які можуть бути виконані лише окремим учасником, що суперечить принципу рівності та недискримінації, визначеному у Законі України «Про публічні закупівлі». Такі вимоги можуть бути виконані лише одним або декількома учасниками, що звужує коло потенційних учасників.
Звертаємо увагу, що замовником не встановлювалось таких вимог, зокрема, ні до правовідносин, ні до форми/способу залучення, ні до вікових, релігійних, расових, статевих або якихось «специфічних» вимог.
В свою чергу, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, спрямована на отримання прибутку. Підприємець сам приймає рішення щодо своєї діяльності, не підпорядковуючись іншим особам у питаннях ведення бізнесу. Має виявляти ініціативність та шукати можливості для розвитку свого бізнесу, впроваджувати нові ідеї та підходи.
Дата відповіді:
23.06.2025 13:42