• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення нормативно грошової оцінки земель населених пунктів Кагарлицької міської територіальної громади Обухівського району Київської областіі

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 18.06.2025 14:55 - 27.06.2025 00:00
Відповідь надана

еквівалентність сертифікатів

Номер: 758a841f827e44e8bef83880bc5fef55
Дата опублікування: 26.06.2025 09:48
Опис: Шановний Замовник! У зв’язку з вимогою тендерної документації щодо надання сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 зазначаємо наступне. Сертифікат ISO 9001:2015 підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, оскільки: 1. ДСТУ EN ISO 9001:2018 – це національний (український) стандарт, який ідентичний міжнародному стандарту ISO 9001:2015. 2. В українській системі стандартизації ДСТУ EN ISO 9001:2018 має статус перекладеного стандарту, гармонізованого з ISO 9001:2015 (EN означає, що він також гармонізований із європейським стандартом). Таким чином, сертифікат відповідності ISO 9001:2015 автоматично підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018. Пропонуємо для уникнення чергового внесення зміни до тендерної документації та «затягування» строків проведення відкритих торгів у відповіді на звернення підтвердити еквівалентність сертифікатів.
Відповідь: Доброго дня, стосовно вашого звернення підтверджуємо еквівалентність сертифікатів, ДСТУ EN ISO 9001:2018 еквівалентний ISO 9001:2015.
Дата відповіді: 26.06.2025 10:59
Відповідь надана

ДСТУ EN ISO 9001:2018

Номер: 613484e43cfb43759fb38b1028403f71
Дата опублікування: 25.06.2025 20:03
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 10 розділу 4 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю управління, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018. Стандарти, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018, базуються на одній і тій самій версії міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», що встановлює вимоги до систем управління якістю, і їх метою є забезпечення стабільної якості продукції чи послуг. Просимо внести доповнення до даної вимоги, а саме додати у підпункті 1 пункту 10 розділу 4 «або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT» та надати учасникам можливість прийняти участь у конкурсі на закупівлі, дозволивши підтвердити свою відповідність системою ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT).
Відповідь: Доброго дня, пропонуємо для уникнення чергового внесення зміни до тендерної документації та «затягування» строків проведення відкритих торгів, сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2015 автоматично підтверджує ДСТУ ISO 9001:2018, підтверджуємо еквівалентність сертифікатів.
Дата відповіді: 26.06.2025 10:57
Відповідь надана

Аналогічний Договір

Номер: dcc4d36881f14016894f552f80f7d1d0
Дата опублікування: 24.06.2025 17:17
Опис: Дякуємо за відповідь. Відповідаємо на Ваше питання, а саме: «Доброго дня, ви просите внести зміни в тендерну документацію, шляхом вилучення цієї вимоги?» Просимо внести зміни до вимоги аналогічного Договору, а саме до опису предмету закупівлі та доповнити його можливістю вважати аналогічним Договір по розроблення технічної документації із нормативної грошової оцінки "земель" та "населених пунктів" . Викласти вимогу в новій редакції , а саме: «Аналогічним вважається договір на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території територіальної громади/ земель/населених пунктів/ земель населених пунктів».
Відповідь: Доброго дня, на ваше прохання буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 25.06.2025 14:34
Відповідь надана

Аналогічний Договір

Номер: e95cab42efe644d2b527bb03b29538b9
Дата опублікування: 24.06.2025 15:45
Опис: Шановний замовнику! Згідно тендерної документації Ви оголосили відкритих торги на закупівлю послуги:«Послуги з проведення нормативно грошової оцінки земель населених пунктів Кагарлицької міської територіальної громади Обухівського району Київської області (ДК 021:2015: 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги»)», та самі ж вимагаєте надати аналогічний Договір за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного): «Аналогічним вважається договір на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території територіальної громади.» Дана вимога є дискримінаційною , необгрунтованою та тією, яка порушує Закон України "Про публічні закупівлі". Учасники, які мають успішний досвід виконання «розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель» або ж «населених пунктів» не зможуть прийняти участь, хоча предмет закупівлі аналогічного договору відповідає предмету закупівлі Замовника. Просимо вжити відповідних заходів реагування.
Відповідь: Доброго дня, ви просите внести зміни в тендерну документацію, шляхом вилучення цієї вимоги?
Дата відповіді: 24.06.2025 16:32
Відповідь надана

ДСТУ EN ISO 9001:2018

Номер: c55e072e712b47b1acc3d0652d045397
Дата опублікування: 24.06.2025 10:20
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 10 розділу 4 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю управління стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (окремих земельних ділянок за межами населених пунктів, частини території територіальної громади та територіальної громади в цілому), який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018. Слід зазначити, що правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року) встановлені міжнародною організацією зі стандартизації (ISO). Згідно з цими правилами органи сертифікації здійснюють сертифікацію відповідної сфери діяльності суб’єкта, а не конкретної послуги, яка може ним надаватися. Зокрема, однією зі сфер сертифікації є діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (71.12). Просимо виключити з тендерної документації слова «стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (окремих земельних ділянок за межами населених пунктів, частини території територіальної громади та територіальної громади в цілому)».
Відповідь: Доброго дня, згідно вашого звернення слова «стосовно виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (окремих земельних ділянок за межами населених пунктів, частини території територіальної громади та територіальної громади в цілому), буде виключено.
Дата відповіді: 24.06.2025 10:55
Відповідь надана

ДСТУ ISO 45001:2019

Номер: ebff615d5f4a48f8bf6e07a8d09266a0
Дата опублікування: 24.06.2025 10:01
Опис: Шановний замовник. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Зазначена інформація Замовником визначена у пункті 10 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів т/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації. При цьому, у підпункті 2 пункту 10 розділу 4 додатку № 1 Тендерної документації передбачено надання в складі тендерної пропозицій Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно надання послуг з виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (окремих земельних ділянок за межами населених пунктів, частини території територіальної громади та територіальної громади в цілому), який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019. Слід зазначити, що Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці жодним чином не підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника ні технічним, ні якісним, ні кількісним характеристикам предмета закупівлі, а тому відповідна вимога має бути виключена з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, згідно з вашим звернення зміни буде внесено.
Дата відповіді: 24.06.2025 10:51
Відповідь надана

Розгляд звернень

Номер: 6c4e83b023f6474d9dcdf0e436534595
Дата опублікування: 23.06.2025 17:15
Опис: Шановний Замовнику! Дякуємо за оперативний розгляд звернень та вжиття відповідних заходів реагування. Ознайомившись зі змінами до тендерної документації, які оприлюднені 23.06.2025, просимо надати роз’яснення щодо окремих питань, а саме: 1. Зважаючи, що у розміщеній в новій редакції тендерній документації (файл «Тендерна_документацiя нова редакція від 23.06.2025.doc») зазначено про її затвердження протоколом уповноваженої особи від 18 червня 2025 р. № 48 просимо повідомити яка дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, повинна бути зазначена у банківській гарантії відповідно до наказу Мінекономіку від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»? 2. Зважаючи, що за результатами розгляду звернення, оприлюдненого в електронній системі закупівель 23.06.2025 о 12:44 щодо виключення з тендерної документації вимоги про наявність в учасника сертифіката ДСТУ ISO 45001:2019, Замовником надано відповідь щодо внесення відповідних змін, просимо повідомити коли фактично відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації?
Відповідь: Доброго ранку, 1. Повідомляємо дата рішення замовника 23.06.2025 №50. 2.Зміни внесено добавлено слово "нотифікованим" Відповідно до пункту 10 розділу 4 тендерної документації якщо з дати видачі сертифікатів ISO на дату подання тендерної пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту, виданий органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Слід зазначити, що правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року) встановлені міжнародною організацією зі стандартизації (ISO). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повинні мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. Згідно з роз'ясненням на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html) акредитація не є обов'язковою, але орган сертифікації повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами. Саме тому статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон) закріплено принцип добровільності акредитації, а в статті 10 Закону йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. При цьому Закон не передбачає обов’язкову акредитацію, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Таким чином, орган сертифікації, який підтвердив свою компетентність відповідно до стандартів CASCO, як і акредитований орган, мають однаковий статус у питаннях відповідності вимогам щодо незалежності, неупередженості та технічної компетентності. При цьому будь-який орган сертифікації, який підтвердив свою відповідність вимогам CASCO, є рівноправним суб’єктом у сфері сертифікації з точки зору міжнародного та українського регулювання. Це обумовлено тим, що: 1) міжнародна система стандартизації визнає оцінку відповідності, проведену органами, які діють за стандартами CASCO, як еквівалентну акредитації з боку національних агентств; 2) якщо орган сертифікації є визнаним учасником міжнародних акредитаційних форумів або має міжнародне підтвердження своєї компетентності, його сертифікати визнаються в усьому світі на рівні сертифікатів, виданих акредитованими органами; 3) законодавство України не містить обмежень щодо визнання сертифікатів ISO, виданих такими органами сертифікації, у випадках добровільної сертифікації або де прямо не вимагається акредитація. За таких обставин, сертифікат відповідності міжнародному стандарту ISO, виданий органом сертифікації, який підтвердив свою компетентність відповідно до вимог міжнародних стандартів CASCO, є еквівалентним сертифікату, виданому акредитованим органом. З огляду на викладене, у підпунктах 1 та 2 пункту 10 розділу 4 тендерної документації слово «акредитованим органом» замінили на «акредитованим або нотифікованим органом».
Дата відповіді: 24.06.2025 08:31
Відповідь надана

Забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 6e288f983e894f85a2d3d8d7be4bad79
Дата опублікування: 23.06.2025 17:05
Опис: Шановний замовнику! Згідно до Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII, вся інформація про тендер, включаючи вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, повинна розміщуватися на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тобто в електронній системі закупівель, що є частиною системи Prozorro. Вимога щодо забезпечення тендерної пропозиції повинна бути чітко зазначена на тендерному майданчику, а не лише у тендерній документації. У вашому випадку на тендерному майданчику не зазначено про вимогу забезпечення тендерної пропозиції, а вона присутня лише у тендерній документації, це створює невизначеність та розцінюється як порушення принципу прозорої та рівної конкуренції. Просимо вжити відповідних заходів реагування.
Відповідь: Доброго дня, відповідні заходи будуть вжиті.
Дата відповіді: 24.06.2025 14:33
Відповідь надана

Акредитація

Номер: 9646a0f0dd5345729b706806911f5c87
Дата опублікування: 23.06.2025 15:08
Опис: Доброго дня! У пп.1,2 п. 10 Розділу 4 Додатку № 1 тендерної документації містяться вимоги щодо надання документів з питань сертифікації акредитованим органом. Зазначаємо, що дані умови тендерної документації є дискримінаційними, оскільки взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які взмозі надати документи щодо сертифікації (зокрема щорічного аудиту), видані органом з сертифікації, який є саме акредитованим (що не є обов’язковим). Дана позиція щодо дискримінаційності підтверджується рішеннями АМКУ (зокрема під час здійснення закупівлі UA-2024-04-12-004795-a). Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з пп.1 та пп.2 п. 10 Розділу 4 Додатку № 1 слова «акредитованим».
Відповідь: Доброго дня, дякую за зауваження зміни буде внесено.
Дата відповіді: 23.06.2025 15:21
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 9e88bac7c56b4d949cfd52a2d8623021
Дата опублікування: 23.06.2025 14:29
Опис: Шановний Замовник. Ознайомившись із тендерною документацією, повідомляємо про виявлення положень, які, на нашу думку, потребують коригування, а саме: 1. Відповідно до пункту 5.3 розділу 5 додатку 1 тендерної документації вимагається надати забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 400 тис.грн, тобто 100% очікуваної вартості закупівлі, у той час як згідно з ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначене забезпечення не може перевищувати 3%. Пропонуємо змінити розмір тендерної пропозиції. 2. Відповідно до пункту 10 розділу 4 тендерної документації якщо з дати видачі сертифікатів ISO на дату подання тендерної пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту, виданий органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Слід зазначити, що правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року) встановлені міжнародною організацією зі стандартизації (ISO). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повинні мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. Згідно з роз'ясненням на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html) акредитація не є обов'язковою, але орган сертифікації повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами. Саме тому статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон) закріплено принцип добровільності акредитації, а в статті 10 Закону йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. При цьому Закон не передбачає обов’язкову акредитацію, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам. Таким чином, орган сертифікації, який підтвердив свою компетентність відповідно до стандартів CASCO, як і акредитований орган, мають однаковий статус у питаннях відповідності вимогам щодо незалежності, неупередженості та технічної компетентності. При цьому будь-який орган сертифікації, який підтвердив свою відповідність вимогам CASCO, є рівноправним суб’єктом у сфері сертифікації з точки зору міжнародного та українського регулювання. Це обумовлено тим, що: 1) міжнародна система стандартизації визнає оцінку відповідності, проведену органами, які діють за стандартами CASCO, як еквівалентну акредитації з боку національних агентств; 2) якщо орган сертифікації є визнаним учасником міжнародних акредитаційних форумів або має міжнародне підтвердження своєї компетентності, його сертифікати визнаються в усьому світі на рівні сертифікатів, виданих акредитованими органами; 3) законодавство України не містить обмежень щодо визнання сертифікатів ISO, виданих такими органами сертифікації, у випадках добровільної сертифікації або де прямо не вимагається акредитація. За таких обставин, сертифікат відповідності міжнародному стандарту ISO, виданий органом сертифікації, який підтвердив свою компетентність відповідно до вимог міжнародних стандартів CASCO, є еквівалентним сертифікату, виданому акредитованим органом. З огляду на викладене, у підпунктах 1 та 2 пункту 10 розділу 4 тендерної документації просимо слова «акредитованим органом» замінити на «акредитованим або нотифікованим органом».
Відповідь: Доброго дня, зміни буде внесено в тендерну документацю.
Дата відповіді: 23.06.2025 15:27