• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Волицькому навчально-виховному комплексі “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області по вул. Соборності України, 2 в с. Волиця Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Завершена

11 319 493.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 113 194.93 UAH
Період уточнення: 17.06.2025 16:18 - 29.06.2025 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: d43007eecdba47f89012413728af4e9f
Дата опублікування: 26.06.2025 17:33
Опис: Шановний Замовнику, В Додатку 2 до ТД (Технічні вимоги до предмета закупівлі) вказано, що: В очікувану вартість предмету закупівлі , крім вартості робіт , також включено: - Кошти на покриття ризику підрядника будівництва – 159282,00 грн. (сто п'ятдесят дев'ять тисяч двісті вісімдесят дві гривні, 00 копійок) з ПДВ; - Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 600000,00 грн. (шістсот тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ. Такі кошти розраховуються пропорційно, або таким чином щоб очікувана вартість робіт учасника не була більшою за оголошену очікувану вартість робіт без врахування коштів на покриття ризику підрядника будівництва та коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Якщо Підрядник вже завідомо має понизити свою вартість на вказані суми, то просимо роз’яснити, яким чином може відбутись освоєння даних коштів, так як мінімум кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – це кошти, за рахунок яких Підрядник може балансувати ціною на етапі Тендеру. Якщо ж ці кошти слід включити у вказаних сумах, то який механізм їх відшкодування в актах виконаних робіт, враховуючи те, що виконання договору протягом 2-х років і ціни однозначно зростуть. Якщо не включати ці кошти, а відтак зменшити суму пропозиції, то такі пропозиції будуть виглядати одразу вигіднішими, що не забезпечує рівних умов при участі у тендері. І при зростанні цін підрядник просто не зможе виконати роботи та змушений буде розірвати угоду, щоб не понести збитки. Вперше зустрічається тендер, в якому прописані інфляція та ризики у визначених сумах. Просимо надати розʼяснення, або внести зміни у цей пункт ТД.
Відповідь: Роз’яснення щодо включення коштів на покриття ризику та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у загальну очікувану вартість. Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником затверджено проектно-кошторисну документацію, що пройшла відповідну експертизу, згідно з якою до складу загальної вартості будівництва включено: - кошти на покриття ризику підрядника будівництва – 159 282,00 грн з ПДВ; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 600 000,00 грн з ПДВ. Зазначені суми є складовими очікуваної вартості закупівлі та враховані на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації. Їх включення зумовлене необхідністю врахування довгострокового характеру виконання робіт (термін реалізації договору – до 2 років), а також необхідністю урахування можливих економічних коливань і ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Ця вимога відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі-Настанова). Згідно з цими пунктами Настанови, передбачена можливість врахування у договірній ціні учасника додаткових витрат на інфляційні процеси та ризики в обсягах, визначених Замовником на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації. Такі кошти призначені для покриття можливого зростання вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів внаслідок інфляції, яка може відбутися в процесі будівництва та на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Замовник не вимагає зменшувати вартість пропозиції, а лише передбачає в її межах відповідні статті витрат. Урахування таких витрат є загальноприйнятою практикою при довготривалому виконанні робіт, що підтверджується Настановою. У разі, якщо учасник вирішить не включати до складу своєї пропозиції витрати, що передбачені затвердженою проектно-кошторисною документацією, та сформує тендерну пропозицію заниженої вартості, він бере на себе всі пов’язані з цим економічні ризики. Відповідно до пункту 5.33 Настанови, якщо затверджена проектна документація передбачає кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, Замовник має право врахувати їх в очікуваній вартості та вимагати включення до пропозиції учасника. Також, як зазначено в Настанові, порядок використання таких коштів повинен бути визначений у договорі, що реалізовано у положеннях Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації, пункти 2.6, 8.4, 8.5). Проєкт договору передбачає: • обґрунтування сум інфляційних витрат (індекси, ціни, ринковий аналіз); • документальне погодження між Сторонами; • акти виконаних робіт із зазначенням частин коштів, призначених саме для інфляційних коригувань. Освоєння зазначених коштів буде здійснюватися на підставі підтверджених змін вартості ресурсів, обґрунтованих індексів, погоджених розрахунків та передбаченого договором порядку. Це повністю відповідає рекомендаціям Настанови та забезпечує прозоре освоєння коштів. Такий підхід використовується при реалізації договорів тривалістю понад рік, зокрема в бюджетному будівництві, і прямо відповідає Настанові. Якщо не визначити фіксовані суми на інфляцію та ризики в тендерній документації, то учасник отримує можливість самостійно їх розраховувати, що може призвести до завищення цін на матеріали та роботи, з метою прихованого врахування інфляційних витрат та ризиків. Вартість матеріалів, робіт, заробітної плати та інших складових не повинна бути штучно завищена за рахунок інфляційних витрат або ризиків. Фіксація сум у тендерній документації забезпечує: • прозорість – кожен учасник бачить, що на інфляцію та ризики вже передбачено 759282,00 грн; • рівні умови – учасник не має підстав додатково завищувати вартість матеріалів або робіт; • контроль – є можливість контролювати розподіл витрат у локальних кошторисах; • відповідність – вимоги відповідають п. 5.33 Настанови та затвердженій ПКД. Застосування такого підходу забезпечує рівні умови для всіх учасників та гарантує, що виконання договору не призведе до збитків через інфляцію. Таким чином, дії Замовника повністю узгоджуються з чинними нормами ціноутворення у будівництві. Кошти на інфляцію та ризики, зазначені у складі очікуваної вартості, не суперечать законодавству, і можуть бути включені до структури договірної ціни з подальшим уточненням на етапі виконання договору згідно з обґрунтуванням і відповідним механізмом, передбаченим договором. Отже, внесення змін до тендерної документації не є необхідним. Вона відповідає чинному законодавству, а також практиці застосування кошторисних норм України у сфері публічних закупівель у будівництві та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Дата відповіді: 28.06.2025 22:51
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційного критерію

Номер: f1de8dc32255457cb321cf6f16f81e4b
Дата опублікування: 24.06.2025 15:58
Опис: Шановний Замовнику, чи може бути прийнятий договір на ремонтно-реставраційні роботи будівлі /реконструкцію будівлі як аналогічний до капітального ремонту СС2 або вище, з огляду на ідентичний обсяг і склад робіт? Згідно з п. 3.1.2 ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, а також положеннями Наказу Мінрегіону № 3 від 14.01.2020, роботи з реставрації (зокрема, ремонтно-реставраційні) можуть включати обсяги, аналогічні за змістом капітальному ремонту, оскільки мають на меті відновлення функціональних та експлуатаційних характеристик будівлі. Закон України “Про архітектурну діяльність” (ст. 9): • визначає будівництво, реконструкцію, реставрацію та капремонт як види будівельних робіт, що регулюються однаковими нормами. У зв’язку з вищевикладеним, просимо надати роз’яснення: чи може бути поданий договір на ремонтно-реставраційні роботи/ реконструкцію будівлі визнаний аналогічним до договору з капітального ремонту об’єкта класу наслідків СС2 або вище відповідно до умов тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Повідомляємо, що предметом даної закупівлі є: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Волицькому навчально-виховному комплексі “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області по вул. Соборності України, 2 в с. Волиця Яворівського району Львівської області». Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації, а саме підпункту 4 пункту 1.3.1, аналогічним договором вважається: «Аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище.» Таким чином, надання договору, предметом якого є реконструкція або ремонтно-реставраційні роботи, не відповідає зазначеним вимогам, навіть у разі подібності за обсягом і складом виконаних робіт. У зв’язку з цим договір на виконання ремонтно-реставраційних робіт або реконструкції не може бути прийнятий як такий, що підтверджує аналогічний досвід. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 26.06.2025 16:43