-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Волицькому навчально-виховному комплексі “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області по вул. Соборності України, 2 в с. Волиця Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
мін. крок: 1% або 113 194.93 UAH
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
- Скарга скм ВІДХИЛЕННЯ_Шегині.docx 04.08.2025 19:59
- скарга.pdf 04.08.2025 19:59
- sign.p7s 04.08.2025 20:00
- рішення від 06.08.2025 №12125.pdf 06.08.2025 14:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2025 №12592.pdf 15.08.2025 15:04
- рішення від 14.08.2025 №12592.pdf 19.08.2025 11:56
- Додаток 4.4 до пояснень Кошторисні норми України НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва Зміна №4.pdf 08.08.2025 11:14
- Додаток 4 до пояснень Кошторисні норми України НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва.pdf 08.08.2025 11:14
- Додаток 3 до пояснень Рішення АМКУ №15558-рпк-пз від 19.09.2024р.pdf 08.08.2025 11:14
- Додаток 4.1 до пояснень Кошторисні норми України НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва Зміна №1.pdf 08.08.2025 11:14
- Додаток 4.3 до пояснень Кошторисні норми України НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва Зміна №3.pdf 08.08.2025 11:14
- Додаток 2 до пояснень Договірна ціна форма, Додаток 30 до Настанови.pdf 08.08.2025 11:14
- Пояснення по суті скарги.pdf 08.08.2025 11:14
- Додаток 1 до пояснень Договірна ціна Скаржника (файл «кошторис.pdf»).pdf 08.08.2025 11:14
- Пояснення по суті скарги.docx 08.08.2025 11:14
- Додаток 4.2 до пояснень Кошторисні норми України НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва Зміна №2.pdf 08.08.2025 11:14
- Протокол скасування рішення за рішенням АМКУ.pdf 20.08.2025 10:41
Пункт скарги
щодо прийнятих рішень замовником
17 червня 2025 р. Відділом освіти, культури і туризму, молоді та спорту Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Волицькому навчально-виховному комплексі “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області по вул. Соборності України, 2 в с. Волиця Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 02 липня 2025 01:00 завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 5 учасників:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" 10 193 440,92
UAH з ПДВ 9 950 000,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" 10 242 258,48
UAH з ПДВ 9 960 245,00
UAH з ПДВ
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 10 499 000,00
UAH з ПДВ 9 986 800,00
UAH з ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 10 540 480,00
UAH з ПДВ 10 540 480,00
UAH з ПДВ
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 10 623 795,12
UAH з ПДВ 10 623 795,12
UAH з ПДВ
Після розгляду і відхилення пропозицій учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС", ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ", Приватного підприємства "СЧН ЖИТЛО-БУД" замовник приступив до розгляду і нашої пропозиції.
31 липня 2025 р. по результату розгляду пропозиції замовником було прийнято рішення про її відхилення.
Вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178, а саме: тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
В протоколі уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій №397 від 31 липня 2025 р. наведене обґрунтування відхилення пропозиції:
«В результаті розгляду були виявлені підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", а саме:
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І "Загальні положення" тендерної документації, визначено строк виконання робіт — до 31 грудня 2026 року.
Згідно з підпунктом 4.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається зокрема з договірної ціни. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (із змінами).
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема:
“V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.”:
Додатком зо до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
ДОГОВІРНА ЦІНА
на будівництво (найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури), що здійснюється в 20 році.
Отже відповідно до пункту 5.2 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, форма договірної ціни передбачає зазначення періоду виконання робіт.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься, зокрема:
- документ “ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво "Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Волицькому навчально-виховному комплексі "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області по вул. Соборності України, 2 в с. Волиця Яворівського району Львівської області", що здійснюється в 2025 році” (файл кошторис.pdf).
Враховуючи інформацію, зазначену у вищенаведеному документі “ДОГОВІРНА ЦІНА”, в частині зазначення виконання робіт, що здійснюється в 2025 році, не відповіяає вимогам тендерної документації в частині: строк виконання робіт до 31 грудня 2026 року.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію з наведеної вище підстави, опираючись на наступне:
1. Відсутність порушення вимог Настанови з визначення вартості будівництва щодо зазначення періоду виконання робіт у формі договірної ціни
Замовник, посилаючись на пункт 5.2 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021, стверджує, що форма договірної ціни передбачає обов’язкове зазначення повного періоду виконання робіт. Зокрема, йдеться про поле «що здійснюється в 20__ році», яке начебто повинно охоплювати увесь строк виконання.
Однак таке тлумачення не відповідає ані тексту, ані змісту Настанови.
У згаданому пункті 5.2 зазначено:
«Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови».
Це положення визначає призначення та структуру договірної ціни, проте не містить вимоги щодо обов’язкового зазначення повного строку виконання робіт у полі «що здійснюється в 20__ році».
Крім того:
- Настанова не містить спеціальних інструкцій щодо заповнення цього поля;
- Вона не вимагає відображення всього періоду реалізації робіт, якщо він охоплює кілька років;
- Формулювання «здійснюється в 2025 році» є типовим елементом шаблонної форми, що узагальнено позначає рік початку виконання або бюджетного планування.
Процедура закупівлі була оголошена у 2025 році, і виконання робіт передбачено розпочати саме в цьому році.
Отже, Учасник, зазначивши у формі договірної ціни «2025 рік», не порушив вимог Настанови. Таке формулювання не виключає подальшого виконання робіт у 2026 році та не може бути визнано порушенням умов Настанови.
2. Відсутність порушення вимог тендерної документації щодо зазначення строків виконання робіт у договірній ціні
Тендерна документація визначає, що строк виконання робіт — до 31 грудня 2026 року (п. 4.4 розділу І).
У Додатку № 2 (Технічне завдання) передбачено, що:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог Настанови, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Ціна є загальною вартістю виконання робіт за договором».
Також тендерна документація вимагає надати розрахунок договірної ціни, зокрема:
- договірну ціну;
Водночас, жодна з вимог тендерної документації не містить окремих вказівок щодо обов’язкового зазначення повного періоду виконання робіт у полі форми договірної ціни «здійснюється в 20__ році».
Відтак, при оформленні цієї форми Учасник не порушив жодної вимоги тендерної документації.
3. Підтвердження скаржником готовності виконувати роботи до 31.12.2026 року
Додаток 3 до ТД містить Проєкт Договору, в якому зазначено:
3.1. Строки виконання Робіт, зокрема початок та закінчення Робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток №2 до Договору), але не пізніше 31.12.2026 р.
В Додатку №2, зокрема, передбачено вимогу щодо надання проекту календарного графіку виконання робіт (має бути складений відповідно до форми Додатку 2 яка встановлена в проєкті договору Додатку 3 до тендерної документації, та під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано).
На виконання вищезазначених вимог, в складі пропозиції скаржника (файл «графік.pdf») міститься графік виконання робіт, яким передбачено виконання робіт в періоди 2025 року та 2026 року.
Окрім цього:
У файлі «згода з догов.pdf» зазначено, що Учасник погоджується з усіма умовами проекту договору, викладеного у Додатку.
У файлі «цінова.pdf» вказано:
«До визначення переможця закупівлі, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо нас буде визначено переможцем, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором».
Таким чином, Скаржник не лише задекларував, але й документально підтвердив готовність виконувати роботи у 2025–2026 роках відповідно до умов тендерної документації.
Замовник не довів та не надав документальних підтверджень, що Учасник не планує виконувати роботи у 2026 році або що зазначення 2025 року в полі форми договірної ціни обмежує строк виконання.
Відсутність підстав для відхилення за наведених вище обставин підтверджується практикою органу оскарження, зокрема,
• Рішення від 30.10.2024 № 17656/ UA-2024-09-05-013541-a
• Рішення від 09.01.2025 № 394 / UA-2024-10-23-007660-a
• Рішення від 24.04.2025 №6559// UA-2025-02-18-002514-a
• Рішення від 29.05.2024 № 940/ UA-2024-04-17-000231-a
• Рішення від 10.07.2024 № 11959/ UA-2024-05-01-009324-a
За таких умов, посилання замовника на те, що наша пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є безпідставним.
Враховуючи наведене, вважаємо, що наша Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з підстав наведених в рішенні замовника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів".