• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт вулиці Івана Корсака в с.Липини, Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

4 967 345.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 836.73 UAH
Період уточнення: 16.06.2025 17:01 - 22.06.2025 00:00
Відповідь надана

Працівники

Номер: 4c25c0b9a7314ae48e3e125a0fb08ac2
Дата опублікування: 20.06.2025 11:14
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику, після внесення змін до Тендерної документації Вами було вилучено вимогу щодо надання інформації про результати перевірки знань з охорони праці для всіх працівників залучених до виконання робіт т, керівника організації та членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці за напрямком навчання НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-5.11-85, проте дана вимога щодо надання інформації про результати перевірки знань з охорони праці для інженера з охорони праці залишилась. Це технічна помилка?
Відповідь: ні.
Дата відповіді: 20.06.2025 13:07
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 207001c9913f4b9c8b13bb5a11e1fe6f
Дата опублікування: 19.06.2025 09:13
Опис: Шановний Замовнику! У додатку 1 тендерної документації (кваліфікаційні вимоги) передбачено наступну вимогу: «Учасник повинен надати копію сертифікату на систему щодо управління безпекою ланцюга постачання, яким посвідчує,що система управління безпекою ланцюга постачання здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання». Вимоги та настанови щодо застосування.» Проте, цей стандарт здебільшого застосовується для компаній, які здійснюють діяльність у сфері міжнародної логістики, перевезення небезпечних вантажів, в оборонній або стратегічній інфраструктурі, а тому виникає питання щодо його доречності в межах даної закупівлі. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог або таких, що обмежують конкуренцію. На підставі викладеного, просимо роз’яснити правову та предметну доцільність зазначеної вимоги, пояснити, як саме вона пов’язана з предметом закупівлі або привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Окрім того, відповідно до 2.1. кваліфікаційних вимог вимагається надати: - документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та/або протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (на всіх працівників залучених до виконання робіт) за напрямком навчання: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, НПАОП 0.00-1.04-07 Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання; НПАОП 0.00-5.11-85 Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт; НПАОП 0.00-5.12-01 Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах; НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів; НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; НПАОП 0.00-7.17-18 Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці. - документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та копію протоколу /витягу з протоколу навчання та перевірки знань з питань охорони праці керівника організації та членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці, видані навчальним центром за напрямком навчання: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, НПАОП 0.00-1.04-07; НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 0.00-5.12-01; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-7.17-18. Вважаємо, що навчання та перевірка знань з питань з охорони праці зазначеним Вами нормативним документам (НПАОП) та надання відповідних підтверджуючих документів є надмірними і не пов’язані з предметом закупівлі та характером робіт, що мають виконуватись. Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною. Зважаючи на викладене, просимо надати роз’яснення щодо надання інформації про необхідність перевірки знань з охорони праці на всіх працівників вказаним Вам вимогам НПАОП, якщо такі роботи не виконуються. Також, відповідно до п.24. та 25 кваліфікаційних вимог : Учасники повинні підтвердити спроможність збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, шляхом надання копії відповідної ліцензії, у випадку залучення для цього сторонніх осіб на договірних чи інших засадах, надається копія відповідного договору з додавання копії вищезазначеної ліцензії. Учасники повинні підтвердити спроможність передавати відходи на ліцензоване сміттєзвалище з підтвердженням виконання вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів (посилання на ліцензію або надати копію ліцензії). Разом з тим предметом закупівлі є поточний ремонт вулиці Івана Корсака в с.Липини, Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та п.15. вимог передбачає надання учасником копії сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зважаючи на викладене вище, просимо надати роз’яснення щодо необхідності надання зазначених документів і яким чином останні пов’язані із предметом закупівлі. Вважаємо вимогу про надання на виконання п.24 та 25 кваліфікаційних вимог дискримінаційною. Усі, викладені вище, умови тендерної документації свідчать лише про встановлення необґрунтованої перешкоди для участі в закупівлі, а також про створення переваг для окремого учасника, що систематично перемагає в закупівлях!
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо що, Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», тобто, Замовник може включати до тендерної документації інформацію, яку вважає за необхідне, у тому числі й вимогу, щодо надання сертифікатів ISO.» Хотілося б також зазначити, що на сьогодні, вимоги щодо надання сертифікатів ISO учасниками процедур закупівель не є дискримінаційними, адже кожен суб’єкт господарювання який прагне до вдосконалення свого підприємства та діяльності не обмежений у впровадженні у себе на підприємстві будь-яких стандартів. Положення ISO 28000 встановлюють вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт є стандартом, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання та мінімізувати ризики збою в постачанні. Додатково слід зауважити, що вимога висувається саме до учасника через те, що саме учасник буде здійснювати постачання та надання послуг та саме від нього вимагається під час постачання гарантування якісних, кількісних та технічних характеристик наданої послуги. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи менеджменту безпеки ланцюга постачань учасника вимогам ISO 28000 встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник встановлює ті чи інші вимоги тендерної документації задля розуміння того що потенційні учасники матимуть достатню кількість та спроможність наявною матеріально-технічною базою виконати умови договору та виконуватимуть умови договору максимально якісно, ефективно та з використанням матеріалів найвищої якості. Відповідно до ст. 1 Закону України "Про відходи": поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення; небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними; Згідно ст. 17 Закону України "Про відходи": Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані: н) мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів; Згідно Технічної специфікації. Замовником в складі Тендерної документації надано Технічне завдання яке передбачає види робіт та матеріалів які будуть використовуватись учасниками в ході виконання робіт, відтак згідно вище зазначеного, всі учасники мають можливість встановити види небезпечних відходів що утворюватимуться в результаті виконання робіт. Стосовно зауваження щодо кваліфікаційних вимог Замовником внесено відповідні зміни до Додатку 1 до ТД (кваліфікаційні вимоги).
Дата відповіді: 20.06.2025 10:49
Відповідь надана

Щодо виключення дискримінаційних умов в тендерній документації

Номер: a3d521ca4d6c4cec9860b6452faf717c
Дата опублікування: 18.06.2025 15:48
Опис: Шановний замовник, у п.п.14-18 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції», ви вимагаєте подання учасником копій різних сертифікатів, зокрема у п.18 вказано, що учасник має надати сертифікат на систему щодо управління безпекою ланцюга постачання, яким посвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Ситеми управління безпекою ланцюга постачання». Вимоги та настанови щодо застосування.» Звертаємо Вашу увагу, що ч.5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати і не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Проте, сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання сертифіката становить від 30 000 грн в залежності від сфери. Таким чином, учасникам потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який є необов’язковим у сфері дорожнього будівництва, ремонтів та експлуатаційного утримання. Більш того, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально! Просимо видалити з ТД вимогу щодо надання сертифіката ISO, який жодним чином не має відношення до предмету закупівлі: ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Ситеми управління безпекою ланцюга постачання». Вимоги та настанови щодо застосування», оскільки наявність таких вимог у тендерній документації замовника звужує конкуренцію між потенційними учасниками та встановлює дискримінаційні вимоги.
Відповідь: «Шановний Учаснику, повідомляємо що, Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»,тобто, Замовник може включати до тендерної документації інформацію, яку вважає за необхідне, у тому числі й вимогу, щодо надання сертифікатів ISO.» Хотілося б також зазначити, що вимоги щодо надання сертифікатів ISO учасниками процедур закупівель не є дискримінаційними, адже кожен суб’єкт господарювання який прагне до вдосконалення свого підприємства та діяльності не обмежений у впровадженні у себе на підприємстві будь-яких стандартів. Положення ISO 28000 встановлюють вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт є стандартом, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання та мінімізувати ризики збою в постачанні. Додатково слід зауважити, що вимога висувається саме до учасника через те, що саме учасник буде здійснювати постачання та надання послуг та саме від нього вимагається під час постачання гарантування якісних, кількісних та технічних характеристик наданої послуги. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи менеджменту безпеки ланцюга постачань учасника вимогам ISO 28000 встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 20.06.2025 09:53
Відповідь надана

Про внесення змін до Додатку 2 до тендерної документації

Номер: 5e69608f6dcc4301a0637af63029315b
Дата опублікування: 18.06.2025 15:46
Опис: Шановний замовник, просимо внести відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації, а саме: чітко вказати у Відомості обсягів основних будівельно-монтажних робіт, які саме дорожні знаки згідно проекту мають бути встановлені при організації дорожнього руху. Дана інформація відсутня у Відомостях обсягів основних будівельно-монтажних робіт, але замовник пише про виконання даних робіт у відомостях робіт (позиція 5. Встановлення дорожніх знаків) у розділі Організація дорожнього руху.
Відповідь: «Шановний Учаснику, повідомляємо що, встановлення дорожніх знаків не передбачено проектом у зв'язку з відсутністю необхідності встановлення.»
Дата відповіді: 20.06.2025 09:46