-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт вулиці Івана Корсака в с.Липини, Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
4 967 345.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 836.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 836.73 UAH
Номер:
ec5fdc4a86b94d96a6b0736dc173271a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 11:20 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
38ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 № 38-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 18.08.2025 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-06-16-012363-a 16.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Відділу капітального будівництва та інвестиційної діяльності Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.06.2025 № 56 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД», ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс», ПП «РОУДІЗ», вимоги Замовника про усунення невідповідностей пропозиції учасників ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД», ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс», ПП «РОУДІЗ», та оприлюднені учасником-переможцем ПП «РОУДІЗ» документи на усунення таких невідповідностей, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 02.07.2025 № 69, від 09.07.2025 № 81 та від 11.07.2025 № 84, повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2025; Договір від 17.07.2025 № 35 на суму 3 999 999,00 грн, укладений з ПП «РОУДІЗ», пояснення Замовника від 25.08.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.08.2025.
Період усунення порушень:
29.08.2025 12:52 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2025 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
ceb27af089b44363aea7ed93f52caa13
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Івана Корсака в с.Липини, Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-16-012363-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fb1cd489d9b94498b479f8e75c0a5231
Назва:
Відповідь на запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 20.08.2025 року по закупівлі що оприлюднена за номером UA-2025-06-16-012363-a про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 16:06
Опис:
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу (Рішення про початок моніторингу від 18.08.2025 р. НАКАЗ 18.08.2025 № 38-з ), процедури закупівлі : Поточний ремонт вулиці Івана Корсака в с. Липини, Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ,що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-16-012363-a, у відповідь на питання ,повідомляємо наступне:
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовником було здійснено на підставі розробленої проектно-кошторисної документації на «Поточний ремонт вулиці Івана Корсака в с. Липини, Луцького району Волинської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», щодо якої була отримана позитивна експертна оцінка № 1617/25 від 03.04.2025 Рішенням Підгайцівської сільської ради, Луцького району, Волинської області №53/3 від 23 квітня 2025 року, а також Рішенням сільської ради «Про бюджет сільської територіальної громади на 2025 рік» від 23.12.2024 №46/2». Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено згідно Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та дефектного акту .
2. Інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено за посиланням : https://pidgayci-gromada.gov.ua/viddil-kapitalnogo-budivnictva-ta-investicijnoi-diyalnosti-08-35-27-27-06-2024/
Додатки: - Рішення Підгайцівської сільської ради, Луцького району, Волинської області №53/3 від 23 квітня 2025 року, рішення Підгайцівської сільської ради від 23.12.2024 №46/2 «Про бюджет сільської територіальної громади на 2025 рік», зведений кошторисний розрахунок, дефектний акт, експертна оцінка.