-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в населених пунктах Слобожанської селищної територіальної громади.
Торги не відбулися
5 057 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 289.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 289.50 UAH
Період уточнення:
16.06.2025 09:34 - 19.07.2025 00:00
Відповідь надана
Скасуйте тендер. Встановіть реальну очікувану вартість.
Номер:
de34e9847e2944679d11bff8bd37ecde
Дата опублікування:
18.07.2025 12:36
Опис:
Шановний замовнику!
Зверніть увагу на публікацію, де йде мова про вашу громаду та перевитрати бюджетних коштів ( https://znaj.ua/kompromat/516279-zavishcheni-cini-ta-sumnivni-tenderi-gromadi-znovu-zaglyadayutsya-na-groshi-pri-zakupivlyah-sistem-opovishchennya ) .
Скасуйте тендер. Встановіть реальну очікувану вартість. Уникайте корупційних схем, які призводять до перевитрат бюджетних коштів.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Повідомляємо, що процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також на підставі проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу у встановленому законодавством порядку.
Наведена вами публікація, навіть якщо вона містить обґрунтовану критику, не можуть бути самостійною підставою для скасування процедури закупівлі або зміни очікуваної вартості, яка визначена на підставі чинного законодавства.
Скасування закупівлі можливе виключно з підстав, визначених статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі», яких на даний момент не встановлено.
Дата відповіді:
21.07.2025 14:26
Відповідь надана
Встановіть реальну очікувану вартість
Номер:
94171b3da1f74ea8aba7060013cd82bd
Дата опублікування:
17.07.2025 16:36
Опис:
Шановний замовнику!
Зверніть увагу на публікацію, де йде мова про вашу громаду та перевитрати бюджетних коштів (https://znaj.ua/kompromat/516911-pravitelstvo-obyazalo-proverit-kontrakty-na-vnedrenie-sistem-opoveshcheniya-tendery-vyzyvayut-somnenie-vozmozhny-pererashody ).
Скасуйте тендер. Встановіть реальну очікувану вартість. Уникайте корупційних схем, які призводять до перевитрат бюджетних коштів.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Повідомляємо, що процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також на підставі проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу у встановленому законодавством порядку.
Наведена вами публікація, навіть якщо вона містить обґрунтовану критику, не можуть бути самостійною підставою для скасування процедури закупівлі або зміни очікуваної вартості, яка визначена на підставі чинного законодавства.
Скасування закупівлі можливе виключно з підстав, визначених статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі», яких на даний момент не встановлено.
Дата відповіді:
21.07.2025 14:26
Відповідь надана
Загальне звернення по закупівлі
Номер:
8f1799dbde3a4ef392e720ef531cdeed
Дата опублікування:
27.06.2025 19:16
Опис:
Шановний замовнику! Ваші заходи по проведенню тендеру з закупівлі систем оповіщення по завищеним цінам стали предметом розгляду журналістських розслідувань і вже набрали великого резонансу в суспільстві, так як і раніше були публікації. З розміщених у ЗМІ публікаціях вбачається, що можуть бути нанесені збитки громаді, державі «Порушені кримінальні провадження: ЗМІ повідомляють, що правоохоронні органи зацікавились перевитратами бюджетних коштів громадами» https://znaj.ua/kompromat/515289-porusheni-kriminalni-provadzhennya-zmi-povidomlyayut-shcho-pravoohoronni-organi-zacikavilis-perevitratami-byudzhetnih-koshtiv-gromadami , https://politeka.net/uk/kompromat/454445-zmi-povidomili-shcho-pravoohoronni-organi-porushili-kriminalni-provadzhennya-za-perevitratu-byudzhetnih-koshtiv-gromadami .Просимо взяти до уваги!
Громадське організація «Всеукраїнське асоціація соціального партнерства»
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Ми щиро сподіваємося, що Ваша небайдужість та активність, як і активність інших учасників, сприятимуть проведенню ефективної, відкритої та чесної процедури закупівлі, в результаті якої буде закуплено обладнання, що повністю відповідає вимогам нормативно-правових актів та забезпечить безпеку мешканців нашої громади.
Наразі найголовнішим є те щоб у громаді як найшвидше було впроваджено сучасну і надійну систему оповіщення.
Запрошуємо до участі всіх учасників, які мають відповідний досвід, ресурси та можливості. Найбільш вигідна та відповідна пропозиція буде визначена згідно з критеріями тендерної документації та чинного законодавства.
Інформація, яка надходить від громадських організацій, активістів та ЗМІ, нами береться до уваги, і ми готові співпрацювати з усіма органами влади, у тому числі з правоохоронними, задля забезпечення прозорого процесу закупівлі.
Дата відповіді:
30.06.2025 15:59
Відповідь надана
Загальне питання
Номер:
505c5ecb1cc64f779279a2313fd33f80
Дата опублікування:
27.06.2025 12:48
Опис:
Шановний замовнику!
Бачимо, що Слобожанська громада звернулась до ТОВ «Бранд Майстер» та отримала лист підтвердження цін на обладнання (№34-25 від 26.06.2025 лист ТОВ «Бранд Майстер»). Цей лист, публікація цін на відповідь учасника є підтвердженням змови по розкраданню бюджетних коштів. Адже дійсно модуль зв’язку не може коштувати 861 720 грн., так само, як й інші комплектуючі системи.
Замовник може звертатися до потенційних учасників тендеру з запитами щодо цінових пропозицій на обладнання, але не може публікувати ці пропозиції у відповідях на питання на майданчику Prozorro. Це порушує принцип конфіденційності тендерних пропозицій та може вплинути на об'єктивність оцінки.
Рекомендуємо прочитати публікації журналістських розслідувань «Кременчуцька міськрада закуповує системи оповіщення за завищеними цінами, перевитрати сягають 55 млн грн, — активісти» (https://fakty.ua/446447-kremenchugskij-gorsovet-zakupaet-sistemy-opovecsheniya-po-zavyshennym-cenam-pererashod-dostigaet-55-mln-grn---aktivisty, https://www.dsnews.ua/ukr/politics/kremenchucka-miskrada-zakupovuye-sistemi-opovishchennya-za-zavishchenimi-cinami-perevitrati-syagayut-55-mln-grn-aktivisti-22112024-512100#google_vignette ).
При проведенні Кременчуцького тендеру була викрита схема розкрадання бюджетних коштів. ТОВ «Бранд Майстер» в змові з міськрадою Кременчука та компанією (розробником проекту) внесли коригування до проекту, передбачили обладнання ТОВ «Бранд Майстер» і хотіли продати 49 систем за 78 млн. грн.. журналісти опублікували копії договорів ТОВ «Бранд Майстер» з компанією ТОВ «Компас Інжиніринг» на поставку обладнання з цінами, які в три рази менше цін, які були передбачені в кошторисі проекту. Для прикладу там система 1200 Вт коштує 180 тис. грн., а в проекті 464 тис. грн., а модуль зв’язку DMR -40 тис. грн., а в проекті 92 тис. грн.. також опубліковані комерційні пропозиції ТОВ «ОЗОН-С» та ТОВ «Галтехноком» з цінами. Ознайомтесь і зробіть висновки. У вашій громаді така ж схема.
Результат діяльності – СУ ГУНП в Полтавській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 03.12.2024 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі - ЄРДР) за №42024170000000145 з правовою кваліфікацію складу кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч.2 ст.364 «Зловживання владою або службовим становищем» Кримінального кодексу України, за фактом того, що посадові особи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області зловживаючи службовим становищем надали перевагу суб’єктам господарювання в закупівлі систем оповіщення за цінами значно вищими за ринкові, чим завдано тяжких наслідків громадським інтересам. Відомості до ЄРДР внесені Полтавською обласною прокуратурою на підставі аналогічних за змістом звернень громадської організації «Всеукраїнська організація соціалього партнерства» від 21.11.2024, які адресовані до Офісу Генерального прокурора України (вихідний №24-11-24) та Прем’єр–міністру України (вихідний №22- 11- 24).
Генеральна прокуратура України порушила кримінальне провадження №42025042030000035 від 16.04.2025 за ст.367 ККУ відносно посадових осіб органів місцевого самоврядування Дніпропетровської ОВА за порушення чинного законодавства при впровадженні систем оповіщення.
Відмініть тендер. Зверніться до інших виробників або змінить очікувану вартість.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та виявлену активність у питаннях забезпечення прозорості та ефективності використання бюджетних коштів громади.
Повідомляємо, що відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник діє на засадах відкритості, прозорості, об’єктивності та добросовісної конкуренції. Саме тому після надходження попередніх звернень, у тому числі й Ваших, Замовником було направлено відповідний запит до виробника про якого зазначено у зверненні, зокрема до ТОВ «Бранд Майстер», для отримання актуальної цінової інформації. Отримана відповідь (лист № 34-25 від 26.06.2025) була використана виключно як одне із джерел інформації, а її оприлюднення у відповіді на запит учасника здійснено з метою підтвердження відкритості, а не розголошення конфіденційної тендерної пропозиції, якої на момент відповіді не існує.
Публікація відповіді Замовника в системі Prozorro є підтвердженням відкритості та прозорості процедури.
Щодо публікацій у засобах масової інформації, зокрема про закупівлі в інших громадах, повідомляємо, що Замовник уважно ознайомлюється з усіма публічними джерелами, журналістськими матеріалами та громадськими зверненнями. Разом з тим, такі публікації, навіть якщо вони містять обґрунтовану критику, не можуть бути самостійною підставою для скасування процедури закупівлі або зміни очікуваної вартості, яка визначена на підставі чинного законодавства.
Наголошуємо, що тендерна процедура є відкритою, участь у ній можуть взяти всі охочі суб’єкти господарювання, які мають відповідний досвід, технічну можливість та бажання. Замовник, зі свого боку, гарантує неупереджений розгляд усіх пропозицій та вибір найвигіднішої відповідно до законодавства та тендерної документації.
Запрошуємо всіх потенційних постачальників долучатися до участі в процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
30.06.2025 15:58
Відповідь надана
по вартості закупівлі
Номер:
13e752e746b34a0bbb528bc5b83b945d
Дата опублікування:
27.06.2025 11:22
Опис:
Шановний замовнику!
Ви вказали у відповідях від 26.0.2025 (16:48, 16:49) ціни не актуальні виробника Бранд Майстер. Уважно вивчіть ціни, вони вказані в публікації та описані в запитаннях, а саме система:
- 400 Вт – 119,395 (з ПДВ),
- 800 Вт – 199,395 (з ПДВ),
- 1200 Вт – 270,900 (з ПДВ),
- АІМ – 147,060 (з ПДВ),
- Модуль зв’язку 47,407 (з ПДВ), а не 861,720
У своїх відповідях 26.06.2025 на запитання про завищену очікувану вартість ви прямо підтвердили, що підтримуєте відносини з виробником (вказали лист від ТОВ «Бранд Майстер» №34-20 від 26.06.2025). ви порушили Закон України «Про публічні закупівлі», ст.5, а саме порушення конфіденційності, рівного доступу до інформації для всіх учасників, порушення прозорості.
Ваші дії впливають на об’єктивність тендерних пропозицій і створення переваг для окремих учасників.
Керуватися потрібно кошторисом ПКД.
Звертаємо увагу, що ви у змові з ТОВ «Бранд Майстер» і тепер, коли викладені факти, ціни стали надбанням громадськості і журналістські розслідування набрали широкого розголосу, ви опублікували фейкові підтвердження ТОВ «Бранд Майстер». Шановний замовнику, для прикладу модуль зв’язку не може коштувати 861 720 грн., він коштує 47 407 грн.. Ми маємо відносини з ТОВ «Бранд Майстер» і ціни, які опубліковані в запитаннях це і є правда.
Скасуйте тендер, визначте реальну очікувану вартість.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення, інтерес до процедури закупівлі та активну участь у публічному обговоренні питань, що стосуються забезпечення прозорості та ефективного використання коштів громади.
Повідомляємо, що будь-які ціни, зазначені у переписці між Замовником і потенційним учасником, а також опубліковані у відповідях на запити в системі Prozorro, не є визначальними при встановленні вартості предмета закупівлі. Ці відповіді не містять конфіденційної інформації про тендерні пропозиції, оскільки на момент надання таких відповідей процедура подання тендерних пропозицій ще не завершена. Вони опубліковані виключно в інформаційних цілях – як відповідь на запитання учасника, з метою дотримання принципів відкритості та рівного доступу до інформації.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проєктно-кошторисної документації у відповідності до вимог чинного законодавства.
Отримана від ТОВ «Бранд Майстер» відповідь (лист № 34-20 від 26.06.2025 р.) була використана лише як один із елементів ринкового аналізу. Зазначений лист не є частиною тендерної пропозиції, не містить комерційної та конфіденційної інформації в розумінні Закону та не впливає на оцінку поданих тендерних пропозицій.
Наголошуємо, що учасником-переможцем буде визначено того учасника, чия пропозиція виявиться найбільш економічно вигідною та повністю відповідатиме технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації.
Замовник не перебуває в жодній змові з будь-яким учасником ринку. Усі дії відбуваються виключно в межах правового поля, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», і проходять через автоматизовану систему Prozorro.
Процедура закупівлі є відкритою, і кожен учасник має рівні можливості для участі, подання своїх пропозицій та перемоги на чесній, конкурентній основі.
Запрошуємо Вас, як і інших потенційних постачальників, взяти участь у закупівлі. Ми впевнені, що конкуренція сприятиме досягненню кращих умов для громади — як за ціною, так і за якістю.
Дата відповіді:
30.06.2025 15:56
Відповідь надана
загальне питання
Номер:
12daa7aebf0b4f67b8bc0d820ba5644b
Дата опублікування:
27.06.2025 11:19
Опис:
Шановний замовнику!
Дякуємо за відповідь від 26.06.2025 о 16:47 на загальне питання. Відповідь формальна. «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої Мінрозвитку від 01.11.2021 №981 п.6.4 – 6.15 визначає надання видатків підрядника. Вносіть зміни до проекту договору.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що взаєморозрахунки за виконані будівельні роботи здійснюватимуться відповідно до умов договору підряду, укладеного за результатами закупівлі, та згідно з вимогами «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Додатково звертаємо Вашу увагу, на умови тендерної документації, а саме: Додаток 5, проект договору, розділ 4. Порядок здійснення оплати, пункт 4.4. Підрядник разом з актом виконаних робіт надає Замовнику для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції вироби, інші документи, які підтверджують витрати, розрахунок витрат по експлуатації машин та механізмів, довідку про вартість матеріалів з підписом керівника та головного бухгалтера Підрядника.
Дата відповіді:
30.06.2025 15:54
Відповідь надана
щодо інтеграції в тасцо
Номер:
54e11de48fc846bc97058c1c3381baa9
Дата опублікування:
27.06.2025 11:17
Опис:
Шановний замовнику!
Щодо інтеграції ваша відповідь 26.06.2025 (16:51) формальна.
Запросіть протокол інтеграції в департаменті цивільного захисту ОВА і будете впевнені. Технічне завдання, що погоджувалось в ДСНС, ОВА до інтеграції не має відношення. В ньому прописано, що повинно МАСЦО інтегруватися в ТАСЦО. Обладнання зазначене в ПКД не передбачає інтеграції в ТАСЦО, порушуються вимоги Постанови КМУ від 27.09.2017 №733. Ви вказуєте, що учасник повинен надати підтвердження про інтеграцію. Вкажіть чітко від кого воно повинно бути – від розробника проекту ТАСЦО, чи від департаменту цивільного захисту ОВА.
В Дніпропетровській області ТАСЦО на стадії впровадження і ОВА повинні надати протокол погодження.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Всі технічні рішення ПКД відповідають нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту», Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення», а обладнання зазначене у ПКД передбачає взаємодію МАСЦО із ТАСЦО Дніпропетровської області, що підтверджено експертним звітом № 413/09/24 від 25.09.2025 р., реєстраційний номер EX01:4891-3676-2323-1415.
Додатково звертаємо увагу, що однією з обов’язкових вимог тендерної документації є підтвердження можливості повної інтеграції запропонованого учасником обладнання з територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення (ТАСЦО), що повинно бути підтверджено відповідними технічними документами. У разі невиконання цієї вимоги пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді:
30.06.2025 15:54
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
c26a62c260294a80aac89bddc64ff247
Дата опублікування:
25.06.2025 17:25
Опис:
Замовнику! Ми як Учасник, можемо запропонувати аналогічне обладнання з характеристиками не гірше! На вашу вимогу буже надана порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик на запропонований еквівалент, тому вимога погодження з розробником проєкту є незаконною і не регламентованою! Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). Тож при застосуванні виразу «еквівалент» замовник повинен дотримуватися принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922, особливо в частині недискримінації учасників! Представник автора може не погодитися підписати або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення. Більше того, ці умови фактично жодним чином не можуть вплинути на якість виконання робіт/надання послуг! Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію!
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення щодо вимоги погодження із розробником проєктної документації у разі пропозиції еквівалентного обладнання, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон № 922), тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог до учасників. Замовник визнає право учасників пропонувати еквівалентні матеріали/обладнання, за умови що вони не гірші за технічними, якісними та функціональними характеристиками, ніж ті, що вказані в проєктній документації.
Водночас повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства, проєктна документація на будівництво (включаючи інженерні мережі, системи зв’язку, оповіщення тощо) є частиною затвердженого проєкту, який пройшов відповідну експертизу, і згідно з ДСТУ та ДБН її самовільна зміна без погодження автора/розробника є порушенням технічних регламентів. Зокрема, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність», у разі внесення змін до проєктних рішень, які можуть вплинути на відповідність об’єкта будівництва вимогам нормативних документів, необхідне погодження з автором проєкту або повторна експертиза. Це правило застосовується не як засіб обмеження конкуренції, а з метою забезпечення цілісності та безпеки реалізації технічних рішень.
Враховуючи зазначене:
- Учасник має право запропонувати еквівалентне обладнання, що не поступається за параметрами;
- За потреби таке обладнання має бути погоджене з проєктувальником, виключно з метою перевірки технічної сумісності та відповідності нормативам;
- Замовник не обмежує участі учасників, однак має забезпечити належну реалізацію проєкту відповідно до погоджених технічних рішень.
Зазначаємо, що обвинувачення у дискримінації учасників є формальними, оскільки у зверненні не конкретизовано, яка саме умова тендерної документації обмежує конкуренцію, не наведено технічних характеристик, які б свідчили про невідповідність запропонованого обладнання вимогам документації або про обмеження щодо участі в закупівлі.
Наголошуємо, що тендерною документацією передбачено можливість надання еквівалентного обладнання, за умови його повної відповідності технічним та якісним характеристикам, передбаченим у технічному завданні. Згідно з вимогами Закону № 922, у разі використання посилання на конкретну торговельну марку, тип або джерело походження допускається пропозиція еквіваленту — що і передбачено нашою документацією.
Таким чином, вимога погодження еквіваленту з розробником проєкту не суперечить Закону № 922, не є дискримінаційною і має виключно технічне обґрунтування.
У зв’язку з викладеним, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
27.06.2025 12:48
Відповідь надана
Загальне питання
Номер:
a3478acf56ac441e8c85f593274e7f91
Дата опублікування:
25.06.2025 16:05
Опис:
Шановний замовнику!
На основі аналізу ринку, отриманих нами комерційних пропозицій від компаній з досвідом впровадження АСО, аналізу майданчика Prozorro по тендерам із закупівлі та улаштування АСО, аналізу запитань можливих учасників до замовника, аналізу відповідей замовника на запитання, вбачається:
1) Очікувана вартість завищена вами в рази;
2) Уникаєте свідомо змін до договору, щоб замовник по закінченню будівництва до підписання актів вимагав, а підрядник надав свої видатки, так як різниця між цінами виробника і кінцевою громадою завищена і стане відомою;
3) Замовник вимагає велику кількість сертифікатів відповідності, які не мають відношення та не впливають на працездатність АСО. Тим самим звужуєте коло учасників. Це призведе до відсутності конкуренції;
4) Обладнання запроектоване ПКД не відповідає Постанові КМУ від 27.09.2017 №733, Наказу МВС від 08.02.2019 №93 (відсутність інтеграції в ТАСЦО, невизначеність джерела передачі сигналу тощо);
5) Замовник надає формальні відповіді, не професійні, тощо;
6) Не виконуються умови «Настанови про визначення вартості будівництва», п.6.4 – 6.15.
Нами підготовано звернення до уряду країни, правоохоронних органів, щодо можливих корупційних схем в даному тендері, розкрадання та перевитрат бюджетних коштів.
Громадська організація «Центр запобігання та моніторингу надзвичайних ситуацій» постійно здійснює громадський контроль за виконанням органами державної влади та місцевого самоврядування забезпечення належного цивільного захисту населення, впровадження систем оповіщення населення (go.kyiv@ukr.net).
Шановні учасники, якщо у вас є що доповнити, будемо вдячні.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Ми категорично відкидаємо Ваші звинувачення щодо завищення очікуваної вартості. Замовник визначає очікувану вартість відповідно до чинної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Цей процес ґрунтується на аналізі ринкових цін, комерційних пропозицій та моніторингу попередніх закупівель, що забезпечує об'єктивність та прозорість. Ваші твердження про «завищення в рази» не підкріплені жодними розрахунками чи конкретними даними з Вашого боку.
Ваші припущення щодо «уникнення змін до договору» та приховування «різниці між цінами виробника і кінцевою громадою» є безпідставними, що було роз’яснено у попередніх відповідях на Ваші звернення. Замовник діє виключно в межах Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково, звертаємо Вашу увагу, на умови тендерної документації, а саме: Додаток 5, проект договору, розділ 4. Порядок здійснення оплати, пункт 4.4. Підрядник разом з актом виконаних робіт надає Замовнику для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції вироби, інші документи, які підтверджують витрати, розрахунок витрат по експлуатації машин та механізмів, довідку про вартість матеріалів з підписом керівника та головного бухгалтера Підрядника.
Щодо зауваження про наявність сертифікатів відповідності, повідомляємо, що вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням особливостей предмета закупівлі — це система, яка має забезпечити стале функціонування в умовах надзвичайних ситуацій, бути сумісною з ТАСЦО відповідної області, та відповідати нормативно-правовим актам у сфері цивільного захисту. Надання сертифікатів є стандартною практикою, яка дозволяє перевірити технічну якість, надійність та безпечність обладнання, яке встановлюється в системі державного значення.
ПКД відповідає нормам Постанови КМУ від 27.09.2017 № 733. Проєктно-кошторисна документація на будівництво МАСЦО розроблена та пройшла відповідну експертизу згідно з чинним законодавством України, враховуючи всі вимоги щодо інтеграції в Територіальну автоматизовану систему централізованого оповіщення (ТАСЦО).
Зазначаємо, що тендерна документація розроблена з повним дотриманням вимог чинного законодавства України та не містить дискримінаційних умов. Тендер буде проведено у встановленому порядку.
Щодо зауважень про «формальність відповідей» Замовника, інформуємо, що відповіді на запити учасників надаються в межах чинного законодавства, з урахуванням конкретно поставлених питань, обґрунтованих фактів та обсягу наданої інформації.
Зі свого боку запевняємо, що при проведенні закупівлі дотримуються принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості процедур закупівель, а також максимального ефективного використання публічних коштів, відповідно до вимог Закону № 922.
Зазначаємо також, що звинувачення у можливому завищенні вартості предмета закупівлі є безпідставними, оскільки не підтверджені ані розрахунками, ані конкретними даними, які дозволять здійснити коректну оцінку.
Дата відповіді:
27.06.2025 12:47
Відповідь надана
відповідь на вимогу «визначення очікуваної вартості»
Номер:
a7d916978ddc4dd8b6e116558d52babb
Дата опублікування:
25.06.2025 16:03
Опис:
Шановний замовнику!
Дякуємо вам за відповідь на вимогу «визначення очікуваної вартості» 23.06.2025 (16:48). Відповідь формальна. Без логічного завершення на запитання. Рекомендуємо звернутися до виробника обладнання, яке передбачено в ПКД. Ми мали на увазі формування очікуваної вартості, ціноутворення, за це несе відповідальність замовник, а не експертна організація. Очікувана вартість, ціноутворення регулюється (Постановами КМУ від 11.05.2011 №560, від 25.05.2011 №548, Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281) - Настанова, а також аналізом ринку, запитами до комерційних компаній тощо.
Відміняйте тендер. У вас завищена очікувана вартість. Змініть очікувану вартість.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
Дякуємо за Вашу активну участь у процедурі закупівлі та за повторне звернення щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що подібні звернення вже надходили раніше та неодноразово отримували відповіді, де надано пояснення щодо підходу до визначення очікуваної вартості.
Ще раз наголошуємо, що очікувана вартість закупівлі визначалася Замовником відповідно до вимог чинного законодавства, та результатів експертизи проєктно-кошторисної документації.
При цьому хочемо звернути увагу, що відповідно до чинної нормативної бази, саме експертиза ПКД (у частині кошторисної документації) також підтверджує правомірність визначення вартості та її відповідність державним будівельним нормам і стандартам.
Водночас вважаємо некоректною пропозицію щодо звернення до виробника окремого обладнання як єдиного джерела визначення ціни — оскільки очікувана вартість визначається не тільки на основі ціни постачальника/виробника, а з урахуванням вартості комплексу робіт, послуг, матеріалів, логістики, монтажу, податків, накладних витрат тощо, відповідно до положень Настанови з ціноутворення у будівництві.
Таким чином, підстави для скасування тендеру або зміни очікуваної вартості в межах чинного законодавства відсутні.
Запевняємо, що при формуванні очікуваної вартості дотримано принципів обґрунтованості, прозорості та ефективності використання бюджетних коштів.
Дата відповіді:
27.06.2025 12:42