• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Полтавська в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")

Торги не відбулися

9 411 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 056.74 UAH
Період уточнення: 06.06.2025 16:07 - 19.06.2025 00:00
Відповідь надана

Порушення вимог пункту 54 Особливостей

Номер: 65afe604696a472fb5570708f3ea3e3d
Дата опублікування: 16.06.2025 13:23
Опис: Відповідно до пункту 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У свою чергу, замовник зобов’язаний протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити її в електронній системі закупівель.» Нами було своєчасно подано звернення через електронну систему закупівель 11.06.2025 .Однак станом на 16.06.2025, вже минуло більше трьох днів з моменту оприлюднення звернення, і відповіді з Вашого боку не було надано або вона не була оприлюднена в системі, чим допущено пряме порушення вимог пункту 54 Особливостей. Ненадання відповіді або її неоприлюднення у встановлений строк — є процедурним порушенням. Адміністративна відповідальність (ч. 1 ст. 164-14 КУпАП) Порушення порядку здійснення публічних закупівель тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб замовника від 1 700 до 11 900 грн. Це охоплює, зокрема, порушення порядку оприлюднення тендерної документації, змін, відповідей, а також строків розгляду звернень учасників. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний дотримуватись принципів: відкритості та прозорості;д обросовісної конкуренції; недискримінації; пропорційності. Порушення цих принципів (зокрема, шляхом ігнорування звернень учасників) може трактуватись як упереджене чи формальне проведення закупівлі, що може стати підставою для дисциплінарної відповідальності посадових осіб. Тому буде подано звернення до Держаудитслужби та інших контролюючих органів.
Відповідь: Шановний Учасник! Вами вірно зазначено, що протягом трьох днів надаються відповіді на поставлені питання! Відповідно до частини 5 статті 254 ЦКУ, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Враховуючи зазначене останнім днем є 16.05.2025.
Дата відповіді: 16.06.2025 15:46
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 3a86c1233c7e44c488ac49d75fd39614
Дата опублікування: 13.06.2025 12:14
Опис: Згідно п.2 додатку 1 ТД замовником на підтвердження кваліфікації працівників вимагається надання - НПАОП 0.00-5.12-01 Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах. НПАОП 0.00-5.12-01 - це інструкція, що має на меті забезпечити безпеку під час проведення вогневих робіт, мінімізуючи ризик виникнення пожеж та вибухів на об'єктах, де проводяться вогневі роботи (зварювання, різання, паяння та інші операції, пов'язані з використанням вогню). Оскільки на даному об'єкті згідно технічного завдання відсутні вищезазначені роботи просимо видалити дану вимогу з ТД.
Відповідь: Шановний Учасник! Будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 16.06.2025 15:42
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: dc6150d1191b43cc9f8fd551ad67a232
Дата опублікування: 12.06.2025 15:56
Опис: Додаток 1 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та довсід * ви вимагаєте - інженер з охорони праці (не нижче І категорії) або інша особа, яка виконує такі функції – не менше 1 особи. Чим обумовлено що він повинен мати І категорія, а не ІІ. Наша компанія на ринку вже багато років, у нас на приклад є інженер з охорони праці ІІ категорії. І тому ми не можемо прийняти участь так як наш інженер кваліфікований. інженер з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці — не менше 1 року. Наш інженер має десятки років досвіду роботи. Просимо привести тд до відповідності видалити дискримінаційні вимоги, в іншому випадку будемо вимушшені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник! Будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 16.06.2025 15:42
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2524fc23082a4c77828dd12e7ab28790
Дата опублікування: 11.06.2025 12:50
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 2 Додатку 1 тендерної документації , встановлена вимога щодо обов’язкової наявності в учасника не менше 2 (двох) машиністів дорожньо-будівельних машин не нижче 5-го розряду з відповідними посвідченнями. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Антимонопольний комітет України неодноразово визнавав аналогічні вимоги дискримінаційними. Зокрема, в рішеннях по закупівлях: UA-2024-04-19-004060-a рішення № №7909-р/пк-пз від 03.05.2023 р— визнано незаконним обмеження досвіду лише за ознакою розряду. У разі не внесення змін до тендерної документації, залишаємо за собою право оскаржити відповідні положення до Антимонопольного комітету України як такі, що створюють недопустимі бар’єри для участі в процедурі закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник! Будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 16.06.2025 15:41