-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період уточнення:
04.06.2025 11:01 - 09.06.2025 00:00
Відповідь надана
Надати уточнення
Номер:
457c7dd76c16441e99e1119aebf9e007
Дата опублікування:
06.06.2025 14:33
Опис:
Шановний Замовник! Просимо надати обгрунтування до зазначеної у тендерної документації кількості 20 одиниць контейнерів вторинного пакування місткістю 240 л, які мають бути надані Замовнику на умовам позички.А саме:
-методику розрахунку потреби саме у 20 одиницях;
-чи передбачено резервні контейнери в цій кількості;
-ваги однієї одиниці вторинного паковання;
-технічних вимог до стану пакування;
-можливості використання рівноцінних альтернативів;
-логістики зберігання та передачі відходів і їх обсягу.
Інформація необхідна для точного формулювання пропозиції та оцінки вартості послуг.
Щодо проекту договору на закупівлю.
Просимо уточнити, чи можливий перегляд умов пункту 7.3 договору в частині нарахування пені та штрафів для Виконавця, оскільки зазначені чанкції є єкономічно обтяжливими і можуть не відповідати реальній шкоді, завданій Замовнику.
Просимо зазначити чи прередбачена відповідальність Замовника у випадку затримки з наданням заявки, неправильно оформленого пакування або відсцтності підпису акта надання послуг протягом передбачених строків?
Згідно п.7.4 проекту договору: Просимо уточнити, що саме підпадає під визначення "невиконання Замовником умов договору щодо пакування відходів та надати критерії належного/неналежного пакування.
Згідно пунктів 7.3 та 7.4 чи передбачено складання окремого акта про порушення,чи має бути письмове погодження між сторонами.
Просимо у Додатку 7 Тендерної документації передбачити можливість зазначення "не є значним правочином" або "не застосовується" оскільки не всі суб'єкти господарювання підпадають пад дію ст44 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю.
Просимо надати обгрунтування вартості послуг, зазначених у тендерної документації, а саме: відповідно до технічної специфікації вартість 1 кг послуг становить 94,45 грн. з ПДВ, що суттєво перевищує середню ринкову ціну на аналогічні послуги. З огляду на обсяг 9 000 кг, загальна вартість сьановить 850 000 грн з ПДВ, що викликає сумнів у доцільності та економічності витрат. Просимо пояснити, яким чином визначено очікувану вартість закупівлі та чи здійснювался попередній аналіз ринку відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" зокрема ст.4 та ст.11. У разі здійснення такого аналізу просимо надати копії або витяги з відповідних документів,які були підставою для формування очікуваної вартості.
Згідно додатку 3 Тендерної документації щодо загальної кількості укладених договорів зазначаємо що ця інформація є конфеденційною та не підлягає розголошенню. У межах чинного законодавчтва та надання вимог мо готові надати усю необхідну неперсоніфіковану або узагальнену інформацію в обсязі, який не порушує комерційної таємниці. Надання вищезазначеної умови не обов'язкове,якщо не передбачено законодавством.
Ми вважаємо, що окремі положення тендерної докумекнтації потребують уточнення, виправлення та внесення відповідних змін, які не передбачені законодавчтвом та ті стосовно розкриття комерційно чутливої інформації
Відповідь:
Доброго дня! Кількість контейнерів (20 шт. об’ємом 240 л кожний) визначена з врахуванням:
кількості відходів, які утворюються протягом двох тижнів (350 кг);
ваги первинного паковання, яку можна завантажити в один контейнер (35 кг);
періодичності вивезення відходів (двічі на місяць);
середньої кількості одиниць первинного паковання (70 шт.); об’єм та вага кожної одиниці можуть бути різні;
кількості пустих контейнерів, які необхідно надати Замовнику для завантаження відходів протягом наступних двох тижнів після передачі Виконавцю завантажених контейнерів.
Інформацією про вагу одиниці вторинного паковання повинен володіти Виконавець.Можливості використання рівноцінних альтернативів -Ні. Відповідно до абзацу другого пункту 8 розділу ІІІ Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» поміщається у контейнери вторинного паковання, які відповідають ДСТУ EN 840-1:2018 (EN 840-1:2012, IDT) «Контейнери для збирання та перероблення відходів пересувні. Частина 1. Контейнери двоколісні місткістю до 400 л для гребінчастих підіймальних пристроїв. Розміри та конструкція», затвердженому наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 19 грудня 2018 року № 517. Відходи зберігаються у Замовника у місці, визначеному для їх тимчасового зберігання до передачі Виконавцю.Ні. Пунктом 7.3 передбачено, що Виконавець сплачує пеню на вимогу Замовника, тобто умова договору є достатньо волатильною та дозволяє сторонам врахувати всі об’єктивні обставини, які спричинили порушення строків вивезення відходів.
Всі порушення умов договору, за які встановлюється відповідальність сторін, наведена в розділі 7 договору.
Невиконанням Замовником умов договору щодо пакування відходів є випадки невідповідності паковання вимогам додатка 2 до наказу МОЗ від 31.10.2024 № 1827
Порушення строків вивезення відходів, за яке встановлена відповідальність в пункті 7.3 договору, не вимагає окремого документування, оскільки дата подання заявки фіксується при її надіслання Виконавцю засобами електронної пошти, а дата виведення відходів – в акті приймання-передачі відходів (картка перевезення відходів).
У разі порушення, передбаченого пунктом 7.4 договору, Виконавець може задокументувати його будь-яким прийнятним для нього способом, який забезпечує достовірне фіксування неналежного паковання відходів Замовником. Вимога щодо надання додатку 7 до тендерної документації передбачена лише для учасника - товариства з обмеженою або додатковою відповідальністю.
Вартість послуг визначена з урахуванням витрат Виконавця,для забезпечення Замовника вторинним пакованням на умовах позички.
Очікувана вартість закупівлі є верхньою межею, яка не перешкоджає учаснику сформувати тендерну пропозицію таким чином, щоб вона була для Замовника найбільш економічно вигідною
Відповідно до частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
Тому учасник, який обгрунтовано визначив певну інформація в документах своєї тендерної пропозиції конфіденційною, не позбавлений права позначити її при поданні тендерної пропозиції як конфіденційну.
Дата відповіді:
09.06.2025 12:04