-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2025 11:01 - 09.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
dc0c5a678fb7424e9fb482fcec2471dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-04-003074-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- аналогічний договір львіський.PDF 19.06.2025 21:07
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.doc 19.06.2025 21:07
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1827).docx 19.06.2025 21:07
- Повідомленя про рішення.PDF 19.06.2025 21:07
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf.p7s 19.06.2025 21:07
- аналогічний договір дснс.PDF 19.06.2025 21:07
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf 19.06.2025 21:07
- довідки 24 години.PDF 19.06.2025 21:07
- тендерна пропозиція.PDF 19.06.2025 21:07
- Фінансова звітність малого підприємства 1 кв 25 г..pdf 19.06.2025 21:07
- sign.p7s 20.06.2025 12:51
- Рішення від 23.06.2025 №9898.pdf 23.06.2025 15:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.06.2025 №10290.pdf 01.07.2025 13:38
- Рішення від 30.06.2025 №10290.pdf 03.07.2025 16:34
- Пояснення за скаргою.PDF 25.06.2025 10:46
- Пояснення за скаргою.docx 25.06.2025 10:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2025 13:39
Дата розгляду скарги:
30.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2025 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2025 16:35
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2025 09:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
ПРОТОКОЛ-РІШЕННЯ
уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/спрощених закупівель (далі – уповноважена особа)
м. Вінниця 07 липня 2025 року
Про скасування рішення
(ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-04-003074-a)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10290-р/пк-пз від 30.06.2025 зобов’язано Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради» (код ЄДРПОУ 05484474) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (код ЄДРПОУ 39624900) переможцем за процедурою закупівлі – «Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-04-003074-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З метою виконання рішення органу оскарження уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1) скасувати рішення від 17 червня 2025 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (код ЄДРПОУ 39624900) переможцем за процедурою закупівлі – «Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-04-003074-a;
2) оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Людмила ЛАРКІНА
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
80f882c635e344acbd01875dce62bc07
Заголовок пункту скарги:
Скарга на протокольне рішення замовника від 17.06.2025 щодо прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальним некомерційним підприємством "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-04-003074-a) Послуги з управління небезпечними відходами(відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 399 600,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 405 000,00 грн. з ПДВ.
17.06.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на потенційний розгляд його пропозиції в даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовником 16.06.2025 виявивши невідповідності у пропозиції учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" надіслав запит на їх виправлення.
У запиті зокрема Замовник зазначив у пункті 1:
1. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (додаток 2 до тендерної документації).
В наданій учасником Інформації про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації частина інформації не зазначена.
Учаснику необхідно повторно подати цю Інформацію, в якій:
1) рядок 1 доповнити найменуванням предмета закупівлі відповідно до тендерної пропозиції (колонка 4);
Учасник на виправлення невідповідностей в цій частині надав інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години», де зазначив у стовпці 4 пункту 1:
Запропоноване учасником у стовпці 4 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації найменування предмета закупівлі, технічні, якісні та кількісні характеристики не відповідають вимогам Замовника, адже Замовник чітко встановив вимоги до предмету закупівлі та визначив їх у стовпці 2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації:
Послуги з управління небезпечними відходами код 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102; операції D 10, D 15 відповідно до додатка 1 до Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В цій частині інформації не може бути виправлена, адже це призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції та його найменування, також найменування послуги та вимог до неї, відповідно до таблиці додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також Скаржник вважає, що учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" змінив під час усунення невідповідностей шляхом їх виправлення предмет закупівлі та його найменування з технічними характеристиками, що також підпадає під відхилення його пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник також змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також учасник відповідно до підпункту 2 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації повинен надати інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (Додаток 2 до тендерної документації), та документи, зазначені в ній учасником.
У додатку 9 до тендерної документації Замовник визначив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Тобто документи надаються за пунктами 3.1, 3.2, 3.3 тендерної документації.
Після виправлення інформації учасником, зазначені документи у довідці вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години» не були додані у складі його пропозиції, а саме:
- Генеральний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів № 76-1509-25-00001 від 07.05.2025.
- Договір № 35-1509-25-00004 від 28.03.2025.
- Договір № 35-1509-24-00041 від 20.09.2024.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 2 Замовник також зазначив:
2. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3 до тендерної документації, та копії не менше двох аналогічних договорів. Надана учасником довідка не містить інформації, передбаченої в формі Довідки, про загальну кількість укладених аналогічних договорів та загальну вартість послуг за аналогічними договорами (для ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» це 2024 р.) Наведені в Довідці в якості прикладу та додані учасником договори були укладені в 2023 році. Вони передбачають надання послуг з поводження з небезпечними відходами та не можуть вважатись аналогічними договорами, якими в даному випадку є договори про надання послуг з управління небезпечними відходами. Такі договори укладаються відповідно до Закону України «Про управління відходами» з початку 2024 року на підставі отриманих суб’єктами господарювання ліцензій на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Учаснику необхідно повторно подати:
- Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3, в якій зазначити загальну кількість укладених аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами та загальну вартість послуг за аналогічними договорами, укладеними в 2024 році;
- копії не менше двох аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами, укладених в 2024 році.
На усунення невідповідностей учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години». У зазначеній довідці надано інформацію та копію договору лише за одним договором укладеним в 2024 році, а Замовник вимагав не менше двох аналогічних договорів укладених в 2024 році.
У наданій довідці інформація в частині «Предмет договору» за договором № 12995/1727 від 03.12.2024 некоректно вказана, предмет визначений у 1.1 договору: Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Також відповідно до пункту 3.3 розділу 3 тендерної документації зазначено:
«Кваліфікаційним критерієм для участі у цій процедурі закупівлі є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Аналогічними договорами в цій тендерній документації вважаються договори про надання послуги за предметом закупівлі.»
Предмет закупівлі визначений замовником: Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції) код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до технічного завдання додатку 2 до тендерної документації код відходів 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102.
Наданий учасником копія договору № 12995/1727 від 03.12.2024 не містить інформації щодо відходів за кодом 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102. Враховуючи зазначене у відповідності до вимог тендерної документації договір № 12995/1727 від 03.12.2024 не є аналогічним та не відповідає вимогам.
Також у наданій довідці некоректно вказана інформація в частині «Предмет договору» за договором № 7-ОС від 14.04.2025 р, предмет визначений у 1.1 договору: ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності).
У вимогах додатку 3 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу: У разі, якщо учасник подає копію договору, який продовжує виконуватися, то в колонці 6 він зазначає «Договір продовжує виконуватись» та наводить інформацію про виконані обсяги на дату довідки.
Учасником не зазначено у довідці вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 інформацію про виконані обсяги на дату довідки за договором № 7-ОС від 14.04.2025, який продовжує виконуватись.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 3 Замовник також зазначив:
3. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», який є товариством з обмеженою відповідальністю, повинен надати в складі тендерної пропозиції Довідку щодо належності договору, який підлягає укладенню з переможцем процедури закупівлі, до значних правочинів за формою, що додається (додаток 7 до тендерної документації).
В колонці 4 в рядку 6 - привести у відповідність до суми договору, вказаної в тендерній пропозиції – 675 000,00 грн.;
В колонці 4 в рядку 7 слово «вказати» замінити на цифри і знаки «0,006%».
На зазначену вимогу учасником надано довідку вих. 01/03-3007/25 від 16.06.2025. У пункті 5 учасником не вказано рядок звітності відповідно до наданої фінансової звітності малого підприємства та не вказано коректну сума чистих активів на останню звітну дату у розмірі – 120 621 600,00 грн. Зазначена сума учасником у довідці не відповідає інформації в наданій фінансовій звітності малого підприємства. Також у пункті 7 таблиці не правильно вказаний % - відсоток суми договору (675 000,00 грн.) від вартості чистих активів учасника, він становить 0,559%.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі зазначеним у додатку 2 до документації та вимогам тендерної документації, та має бути відхилена Замовником.
Також учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже його пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та змінив предмет закупівлі та його найменування.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-04-003074-a замовником Комунальним некомерційним підприємством "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради".
3) Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" скасувати рішення від 17.06.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ".
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 399 600,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 405 000,00 грн. з ПДВ.
17.06.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на потенційний розгляд його пропозиції в даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовником 16.06.2025 виявивши невідповідності у пропозиції учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" надіслав запит на їх виправлення.
У запиті зокрема Замовник зазначив у пункті 1:
1. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (додаток 2 до тендерної документації).
В наданій учасником Інформації про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації частина інформації не зазначена.
Учаснику необхідно повторно подати цю Інформацію, в якій:
1) рядок 1 доповнити найменуванням предмета закупівлі відповідно до тендерної пропозиції (колонка 4);
Учасник на виправлення невідповідностей в цій частині надав інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години», де зазначив у стовпці 4 пункту 1:
Запропоноване учасником у стовпці 4 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації найменування предмета закупівлі, технічні, якісні та кількісні характеристики не відповідають вимогам Замовника, адже Замовник чітко встановив вимоги до предмету закупівлі та визначив їх у стовпці 2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації:
Послуги з управління небезпечними відходами код 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102; операції D 10, D 15 відповідно до додатка 1 до Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В цій частині інформації не може бути виправлена, адже це призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції та його найменування, також найменування послуги та вимог до неї, відповідно до таблиці додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також Скаржник вважає, що учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" змінив під час усунення невідповідностей шляхом їх виправлення предмет закупівлі та його найменування з технічними характеристиками, що також підпадає під відхилення його пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник також змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також учасник відповідно до підпункту 2 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації повинен надати інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (Додаток 2 до тендерної документації), та документи, зазначені в ній учасником.
У додатку 9 до тендерної документації Замовник визначив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Тобто документи надаються за пунктами 3.1, 3.2, 3.3 тендерної документації.
Після виправлення інформації учасником, зазначені документи у довідці вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години» не були додані у складі його пропозиції, а саме:
- Генеральний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів № 76-1509-25-00001 від 07.05.2025.
- Договір № 35-1509-25-00004 від 28.03.2025.
- Договір № 35-1509-24-00041 від 20.09.2024.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 2 Замовник також зазначив:
2. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3 до тендерної документації, та копії не менше двох аналогічних договорів. Надана учасником довідка не містить інформації, передбаченої в формі Довідки, про загальну кількість укладених аналогічних договорів та загальну вартість послуг за аналогічними договорами (для ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» це 2024 р.) Наведені в Довідці в якості прикладу та додані учасником договори були укладені в 2023 році. Вони передбачають надання послуг з поводження з небезпечними відходами та не можуть вважатись аналогічними договорами, якими в даному випадку є договори про надання послуг з управління небезпечними відходами. Такі договори укладаються відповідно до Закону України «Про управління відходами» з початку 2024 року на підставі отриманих суб’єктами господарювання ліцензій на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Учаснику необхідно повторно подати:
- Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3, в якій зазначити загальну кількість укладених аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами та загальну вартість послуг за аналогічними договорами, укладеними в 2024 році;
- копії не менше двох аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами, укладених в 2024 році.
На усунення невідповідностей учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години». У зазначеній довідці надано інформацію та копію договору лише за одним договором укладеним в 2024 році, а Замовник вимагав не менше двох аналогічних договорів укладених в 2024 році.
У наданій довідці інформація в частині «Предмет договору» за договором № 12995/1727 від 03.12.2024 некоректно вказана, предмет визначений у 1.1 договору: Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Також відповідно до пункту 3.3 розділу 3 тендерної документації зазначено:
«Кваліфікаційним критерієм для участі у цій процедурі закупівлі є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Аналогічними договорами в цій тендерній документації вважаються договори про надання послуги за предметом закупівлі.»
Предмет закупівлі визначений замовником: Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції) код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до технічного завдання додатку 2 до тендерної документації код відходів 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102.
Наданий учасником копія договору № 12995/1727 від 03.12.2024 не містить інформації щодо відходів за кодом 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102. Враховуючи зазначене у відповідності до вимог тендерної документації договір № 12995/1727 від 03.12.2024 не є аналогічним та не відповідає вимогам.
Також у наданій довідці некоректно вказана інформація в частині «Предмет договору» за договором № 7-ОС від 14.04.2025 р, предмет визначений у 1.1 договору: ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності).
У вимогах додатку 3 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу: У разі, якщо учасник подає копію договору, який продовжує виконуватися, то в колонці 6 він зазначає «Договір продовжує виконуватись» та наводить інформацію про виконані обсяги на дату довідки.
Учасником не зазначено у довідці вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 інформацію про виконані обсяги на дату довідки за договором № 7-ОС від 14.04.2025, який продовжує виконуватись.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 3 Замовник також зазначив:
3. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», який є товариством з обмеженою відповідальністю, повинен надати в складі тендерної пропозиції Довідку щодо належності договору, який підлягає укладенню з переможцем процедури закупівлі, до значних правочинів за формою, що додається (додаток 7 до тендерної документації).
В колонці 4 в рядку 6 - привести у відповідність до суми договору, вказаної в тендерній пропозиції – 675 000,00 грн.;
В колонці 4 в рядку 7 слово «вказати» замінити на цифри і знаки «0,006%».
На зазначену вимогу учасником надано довідку вих. 01/03-3007/25 від 16.06.2025. У пункті 5 учасником не вказано рядок звітності відповідно до наданої фінансової звітності малого підприємства та не вказано коректну сума чистих активів на останню звітну дату у розмірі – 120 621 600,00 грн. Зазначена сума учасником у довідці не відповідає інформації в наданій фінансовій звітності малого підприємства. Також у пункті 7 таблиці не правильно вказаний % - відсоток суми договору (675 000,00 грн.) від вартості чистих активів учасника, він становить 0,559%.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі зазначеним у додатку 2 до документації та вимогам тендерної документації, та має бути відхилена Замовником.
Також учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже його пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та змінив предмет закупівлі та його найменування.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-04-003074-a замовником Комунальним некомерційним підприємством "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради".
3) Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" скасувати рішення від 17.06.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ".
×
-
Назва доказу:
довідки 24 години
-
Повʼязаний документ:
довідки 24 години.PDF
-
-
Назва доказу:
Повідомленя про рішення
-
Повʼязаний документ:
Повідомленя про рішення.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" скасувати рішення від 17.06.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
210e574e11f84989afee23f4f01e785c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на протокольне рішення замовника від 17.06.2025 щодо прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальним некомерційним підприємством "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-04-003074-a) Послуги з управління небезпечними відходами(відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 399 600,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 405 000,00 грн. з ПДВ.
17.06.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на потенційний розгляд його пропозиції в даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовником 16.06.2025 виявивши невідповідності у пропозиції учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" надіслав запит на їх виправлення.
У запиті зокрема Замовник зазначив у пункті 1:
1. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (додаток 2 до тендерної документації).
В наданій учасником Інформації про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації частина інформації не зазначена.
Учаснику необхідно повторно подати цю Інформацію, в якій:
1) рядок 1 доповнити найменуванням предмета закупівлі відповідно до тендерної пропозиції (колонка 4);
Учасник на виправлення невідповідностей в цій частині надав інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години», де зазначив у стовпці 4 пункту 1:
Запропоноване учасником у стовпці 4 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації найменування предмета закупівлі, технічні, якісні та кількісні характеристики не відповідають вимогам Замовника, адже Замовник чітко встановив вимоги до предмету закупівлі та визначив їх у стовпці 2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації:
Послуги з управління небезпечними відходами код 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102; операції D 10, D 15 відповідно до додатка 1 до Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В цій частині інформації не може бути виправлена, адже це призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції та його найменування, також найменування послуги та вимог до неї, відповідно до таблиці додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також Скаржник вважає, що учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" змінив під час усунення невідповідностей шляхом їх виправлення предмет закупівлі та його найменування з технічними характеристиками, що також підпадає під відхилення його пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник також змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також учасник відповідно до підпункту 2 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації повинен надати інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (Додаток 2 до тендерної документації), та документи, зазначені в ній учасником.
У додатку 9 до тендерної документації Замовник визначив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Тобто документи надаються за пунктами 3.1, 3.2, 3.3 тендерної документації.
Після виправлення інформації учасником, зазначені документи у довідці вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години» не були додані у складі його пропозиції, а саме:
- Генеральний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів № 76-1509-25-00001 від 07.05.2025.
- Договір № 35-1509-25-00004 від 28.03.2025.
- Договір № 35-1509-24-00041 від 20.09.2024.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 2 Замовник також зазначив:
2. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3 до тендерної документації, та копії не менше двох аналогічних договорів. Надана учасником довідка не містить інформації, передбаченої в формі Довідки, про загальну кількість укладених аналогічних договорів та загальну вартість послуг за аналогічними договорами (для ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» це 2024 р.) Наведені в Довідці в якості прикладу та додані учасником договори були укладені в 2023 році. Вони передбачають надання послуг з поводження з небезпечними відходами та не можуть вважатись аналогічними договорами, якими в даному випадку є договори про надання послуг з управління небезпечними відходами. Такі договори укладаються відповідно до Закону України «Про управління відходами» з початку 2024 року на підставі отриманих суб’єктами господарювання ліцензій на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Учаснику необхідно повторно подати:
- Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3, в якій зазначити загальну кількість укладених аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами та загальну вартість послуг за аналогічними договорами, укладеними в 2024 році;
- копії не менше двох аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами, укладених в 2024 році.
На усунення невідповідностей учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години». У зазначеній довідці надано інформацію та копію договору лише за одним договором укладеним в 2024 році, а Замовник вимагав не менше двох аналогічних договорів укладених в 2024 році.
У наданій довідці інформація в частині «Предмет договору» за договором № 12995/1727 від 03.12.2024 некоректно вказана, предмет визначений у 1.1 договору: Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Також відповідно до пункту 3.3 розділу 3 тендерної документації зазначено:
«Кваліфікаційним критерієм для участі у цій процедурі закупівлі є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Аналогічними договорами в цій тендерній документації вважаються договори про надання послуги за предметом закупівлі.»
Предмет закупівлі визначений замовником: Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції) код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до технічного завдання додатку 2 до тендерної документації код відходів 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102.
Наданий учасником копія договору № 12995/1727 від 03.12.2024 не містить інформації щодо відходів за кодом 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102. Враховуючи зазначене у відповідності до вимог тендерної документації договір № 12995/1727 від 03.12.2024 не є аналогічним та не відповідає вимогам.
Також у наданій довідці некоректно вказана інформація в частині «Предмет договору» за договором № 7-ОС від 14.04.2025 р, предмет визначений у 1.1 договору: ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності).
У вимогах додатку 3 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу: У разі, якщо учасник подає копію договору, який продовжує виконуватися, то в колонці 6 він зазначає «Договір продовжує виконуватись» та наводить інформацію про виконані обсяги на дату довідки.
Учасником не зазначено у довідці вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 інформацію про виконані обсяги на дату довідки за договором № 7-ОС від 14.04.2025, який продовжує виконуватись.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 3 Замовник також зазначив:
3. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», який є товариством з обмеженою відповідальністю, повинен надати в складі тендерної пропозиції Довідку щодо належності договору, який підлягає укладенню з переможцем процедури закупівлі, до значних правочинів за формою, що додається (додаток 7 до тендерної документації).
В колонці 4 в рядку 6 - привести у відповідність до суми договору, вказаної в тендерній пропозиції – 675 000,00 грн.;
В колонці 4 в рядку 7 слово «вказати» замінити на цифри і знаки «0,006%».
На зазначену вимогу учасником надано довідку вих. 01/03-3007/25 від 16.06.2025. У пункті 5 учасником не вказано рядок звітності відповідно до наданої фінансової звітності малого підприємства та не вказано коректну сума чистих активів на останню звітну дату у розмірі – 120 621 600,00 грн. Зазначена сума учасником у довідці не відповідає інформації в наданій фінансовій звітності малого підприємства. Також у пункті 7 таблиці не правильно вказаний % - відсоток суми договору (675 000,00 грн.) від вартості чистих активів учасника, він становить 0,559%.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі зазначеним у додатку 2 до документації та вимогам тендерної документації, та має бути відхилена Замовником.
Також учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже його пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та змінив предмет закупівлі та його найменування.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-04-003074-a замовником Комунальним некомерційним підприємством "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради".
3) Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" скасувати рішення від 17.06.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ".
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 399 600,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 405 000,00 грн. з ПДВ.
17.06.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на потенційний розгляд його пропозиції в даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
Замовником 16.06.2025 виявивши невідповідності у пропозиції учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" надіслав запит на їх виправлення.
У запиті зокрема Замовник зазначив у пункті 1:
1. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (додаток 2 до тендерної документації).
В наданій учасником Інформації про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації частина інформації не зазначена.
Учаснику необхідно повторно подати цю Інформацію, в якій:
1) рядок 1 доповнити найменуванням предмета закупівлі відповідно до тендерної пропозиції (колонка 4);
Учасник на виправлення невідповідностей в цій частині надав інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години», де зазначив у стовпці 4 пункту 1:
Запропоноване учасником у стовпці 4 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації найменування предмета закупівлі, технічні, якісні та кількісні характеристики не відповідають вимогам Замовника, адже Замовник чітко встановив вимоги до предмету закупівлі та визначив їх у стовпці 2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації:
Послуги з управління небезпечними відходами код 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102; операції D 10, D 15 відповідно до додатка 1 до Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В цій частині інформації не може бути виправлена, адже це призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції та його найменування, також найменування послуги та вимог до неї, відповідно до таблиці додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також Скаржник вважає, що учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" змінив під час усунення невідповідностей шляхом їх виправлення предмет закупівлі та його найменування з технічними характеристиками, що також підпадає під відхилення його пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник також змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також учасник відповідно до підпункту 2 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації повинен надати інформацію про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого предмета закупівлі умовам тендерної документації за формою, що додається (Додаток 2 до тендерної документації), та документи, зазначені в ній учасником.
У додатку 9 до тендерної документації Замовник визначив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Тобто документи надаються за пунктами 3.1, 3.2, 3.3 тендерної документації.
Після виправлення інформації учасником, зазначені документи у довідці вих. 01/03-3007/27 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години» не були додані у складі його пропозиції, а саме:
- Генеральний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів № 76-1509-25-00001 від 07.05.2025.
- Договір № 35-1509-25-00004 від 28.03.2025.
- Договір № 35-1509-24-00041 від 20.09.2024.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 2 Замовник також зазначив:
2. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3 до тендерної документації, та копії не менше двох аналогічних договорів. Надана учасником довідка не містить інформації, передбаченої в формі Довідки, про загальну кількість укладених аналогічних договорів та загальну вартість послуг за аналогічними договорами (для ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» це 2024 р.) Наведені в Довідці в якості прикладу та додані учасником договори були укладені в 2023 році. Вони передбачають надання послуг з поводження з небезпечними відходами та не можуть вважатись аналогічними договорами, якими в даному випадку є договори про надання послуг з управління небезпечними відходами. Такі договори укладаються відповідно до Закону України «Про управління відходами» з початку 2024 року на підставі отриманих суб’єктами господарювання ліцензій на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Учаснику необхідно повторно подати:
- Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою, передбаченою додатком 3, в якій зазначити загальну кількість укладених аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами та загальну вартість послуг за аналогічними договорами, укладеними в 2024 році;
- копії не менше двох аналогічних договорів про надання послуг з управління небезпечними відходами, укладених в 2024 році.
На усунення невідповідностей учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 у файлі «довідки 24 години». У зазначеній довідці надано інформацію та копію договору лише за одним договором укладеним в 2024 році, а Замовник вимагав не менше двох аналогічних договорів укладених в 2024 році.
У наданій довідці інформація в частині «Предмет договору» за договором № 12995/1727 від 03.12.2024 некоректно вказана, предмет визначений у 1.1 договору: Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Також відповідно до пункту 3.3 розділу 3 тендерної документації зазначено:
«Кваліфікаційним критерієм для участі у цій процедурі закупівлі є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Аналогічними договорами в цій тендерній документації вважаються договори про надання послуги за предметом закупівлі.»
Предмет закупівлі визначений замовником: Послуги з управління небезпечними відходами (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції) код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Відповідно до технічного завдання додатку 2 до тендерної документації код відходів 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102.
Наданий учасником копія договору № 12995/1727 від 03.12.2024 не містить інформації щодо відходів за кодом 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції» відповідно до Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102. Враховуючи зазначене у відповідності до вимог тендерної документації договір № 12995/1727 від 03.12.2024 не є аналогічним та не відповідає вимогам.
Також у наданій довідці некоректно вказана інформація в частині «Предмет договору» за договором № 7-ОС від 14.04.2025 р, предмет визначений у 1.1 договору: ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності).
У вимогах додатку 3 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу: У разі, якщо учасник подає копію договору, який продовжує виконуватися, то в колонці 6 він зазначає «Договір продовжує виконуватись» та наводить інформацію про виконані обсяги на дату довідки.
Учасником не зазначено у довідці вих. 01/03-3007/26 від 16.06.2025 інформацію про виконані обсяги на дату довідки за договором № 7-ОС від 14.04.2025, який продовжує виконуватись.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У запиті за пунктом 3 Замовник також зазначив:
3. Відповідно до пункту 3.1 тендерної документації учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», який є товариством з обмеженою відповідальністю, повинен надати в складі тендерної пропозиції Довідку щодо належності договору, який підлягає укладенню з переможцем процедури закупівлі, до значних правочинів за формою, що додається (додаток 7 до тендерної документації).
В колонці 4 в рядку 6 - привести у відповідність до суми договору, вказаної в тендерній пропозиції – 675 000,00 грн.;
В колонці 4 в рядку 7 слово «вказати» замінити на цифри і знаки «0,006%».
На зазначену вимогу учасником надано довідку вих. 01/03-3007/25 від 16.06.2025. У пункті 5 учасником не вказано рядок звітності відповідно до наданої фінансової звітності малого підприємства та не вказано коректну сума чистих активів на останню звітну дату у розмірі – 120 621 600,00 грн. Зазначена сума учасником у довідці не відповідає інформації в наданій фінансовій звітності малого підприємства. Також у пункті 7 таблиці не правильно вказаний % - відсоток суми договору (675 000,00 грн.) від вартості чистих активів учасника, він становить 0,559%.
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі зазначеним у додатку 2 до документації та вимогам тендерної документації, та має бути відхилена Замовником.
Також учасник ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже його пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та змінив предмет закупівлі та його найменування.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-04-003074-a замовником Комунальним некомерційним підприємством "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради".
3) Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" скасувати рішення від 17.06.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ".
×
-
Назва доказу:
довідки 24 години
-
Повʼязаний документ:
довідки 24 години.PDF
-
-
Назва доказу:
Повідомленя про рішення
-
Повʼязаний документ:
Повідомленя про рішення.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради" скасувати рішення від 17.06.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ".