• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Торги не відбулися

9 650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 250.00 UAH
Період уточнення: 03.06.2025 16:56 - 11.07.2025 00:00
Відповідь надана

уточнення по технічній специфіації замовника

Номер: 0ade0b2cb1264332acf0d694d06774d4
Дата опублікування: 10.07.2025 08:42
Опис: Добрий день, шановний Замовнику. Додатком 2 до ТД, специфікацією (технічними вимогами) визначено відомість обсягів робіт, в складі якої зазначено розділ 2. Покрівля (демонтажні роботи), обсяги якого становлять відповідно: Розбирання покривного шару з бітумного рубероїду (на покрівлі металевій) 16,77 м2; Розбирання покриттiв покрiвлi з оцинкованого металевого листа (фальцева покрівля) покритий шаром рубероїду 16,77 м2; Розбирання лат [решетування] з брусків з прозорами 21,06 м2. та розділ 3. Покрівля, де обсяги наступні: Улаштування суцільних лат [решетування] складної конфігурації 8,97 м2; Улаштування гідробар"єру 33,8 м2; Улаштування суцільного настилу з плит OSB 33,8 м2; Улаштування підкладочного килиму 33,8 м2; Покриття дахів в шашку прямокутну і ромбічну міддю товщиною листа 0,6 мм, покрівлі середньої складності [виконання робіт на висоті більш 7м без встановлення риштувань з особливих пристосувань[підвісні люльки і т. п.]] 33,8 м2. та додано підсумкову відомість ресурсів. Крім того, враховуючи Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Поясніть , будь ласка, так як клас наслідків СС3, замовник має намір придбати ремонтно-відновлювальні роботи саме за бюджетні кошти, то ж має керуватись Настановою, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Крім того, Замовник має мати правові підстави для включення таких видів робіт, тобто проектну документацію. До того ж у закупівлі, яку зараз Замовник намагається скасувати, наявна інформація про Позитивний Експертний звіт № 0000-4299-24/УЕГ/А від 25 грудня 2024 року «Щодо розгляду проектної документації на будівництво за Робочим проектом (стадія проектування), а отже постає питання - чи є в складі проектної документації та відповідно за результатами її затвердження, тобто, позитивному висновку експертизи розділи 2 і 3 відомості обсягів робіт у тому вигляді та обсягах, що перелічені вище. Тобто, чи додатком 2 до тендерної документації (технічна специфікація) враховано пункт 3.1. Настанови Кошторисні норми України, згідно умов якого - Кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі та зокрема вимог Настанови Кошторисні норми України вцілому. Розділи 2 і 3, їх обсяги, види, матеріали містяться в проектній документації чи ні, та в разі якщо вони там є, то чи співпадають вони з додатком 2 до ТД, тобто специфікацією / технічними вимогами? Дякую.
Відповідь: Додатком 2 до ТД, специфікацією визначено відомість обсягів робіт, в складі якої зазначено розділ Покрівля. Обсяги робіт Додатку 2 визначені як нагальні та невідкладні потреби Замовника, під обсяг фінансування на 2025 рік та які складають частину робіт з розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний висновок.
Дата відповіді: 11.07.2025 15:03
Відповідь надана

Щодо часткового виконання функцій замовника

Номер: f87db32c2b7947cf877de115b706749d
Дата опублікування: 13.06.2025 15:20
Опис: Відповідно до п.3.2. проєкту договору у вартість виконання робіт по Об’єкту враховано вартість комплексу будівельних робіт, та часткове виконання функцій замовника передбачених проєктно-кошторисною документацією і Додатком 1 до цього Договору . Додатком 1 договірна ціна з кошторисними розрахунками. Поясніть, будь ласка, що саме входить в часткове виконання функцій замовника та яким чином виконання цих часткових функцій знайде своє відображення в договірній ціні з кошторисники розрахунками. Проект договору підряду визначає перелік майбутніх договірних відносин Замовника і Підрядника. Що Ви маєте на увазі під частковим виконанням функцій замовника? Технічний нагляд або інженер-консультант, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати, мають право здійснювати виконання часткових функцій замовника. Стосовно підрядника законодавством наче не визначено таких функцій. То ж поясніть і аргументуйте нормативним документом, яким надано право підряднику виконувати навіть частково функції замовника. Станом на зараз, учасники які мають свідомий намір брати участь у закупівлі, мають обрахувати договірну ціну, тим паче договірна ціна є твердою. То ж яким чином на етапі подання тендерних пропозицій, в складі яких буде договірна ціна, має бути відображено часткове виконання функцій замовника? Дякую.
Відповідь: Ознайомтесь уважно з проектом договору, а саме. п.14.3 та тендерною документацією.
Дата відповіді: 16.06.2025 16:32
Відповідь надана

По умовам проекту договору уточнення

Номер: 71a54eea9ced482b85fe5bd2d5b5f064
Дата опублікування: 12.06.2025 21:48
Опис: Пункт 8.2.4. проекту договору вказує на проведення майбутнім Підрядником разом із Замовником експертної перевірки робіт, матеріалів і конструкцій, які використовуються для виконання робіт щодо їх відповідності сертифікатам якості, застосовування всіх заходів щодо захисту довкілля. Поясніть, що мається на увазі та як саме здійснюватиметься ця експертна перевірка, якими саме експертами та яких напрямів?
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 13.06.2025 14:31
Відповідь надана

Щодо оплати вартості води та електроенергії

Номер: d3330018dc6a42cf994d072e062aa47c
Дата опублікування: 12.06.2025 21:47
Опис: Відповідно до пункту 8.2.8. підрядник має здійснити оплату за спожиту електроенергію та воду в процесі виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до показників лічильників та згідно з чинними тарифами на підставі відповідних актів. Тобто, будівля не експлуатуватиметься замовником чи яким чином здійснюватиметься встановлення конкретного обсягу використаної води та електроенергії підрядником? Окремі лічильники чи щось інше? Поясніть, будь ласка, як замовник визначатиме показники цих лічильників та як треба буде здійснити правильно оплату за спожиті в процесі виконання БМР воду та електроенергію?
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
Дата відповіді: 13.06.2025 14:31
Відповідь надана

Про часткове виконання функцій замовника підрядником

Номер: af390c82d8e04df7ac30ec1c38b3c0dc
Дата опублікування: 11.06.2025 12:55
Опис: Багато запитань викликає пункт 14.3. проекту договору, де вказано, що з метою своєчасного введення Об’єкта в експлуатацію Замовник передає Підряднику часткове виконання функцій замовника щодо надання послуг, пов'язаних з підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об'єктів в експлуатацію (відкриття контрольних карток порушення благоустрою, узгодження схем з організації дорожнього руху, врізання до діючих інженерних мереж зовнішнього освітлення, електропостачання, водопостачання, теплопостачання, утилізація будівельних відходів, постачання теплової енергії для здійснення ПНР системи опалення та гарячого водопостачання будівлі, промивка внутрішніх мереж водопостачання та проведення хімічного аналізу води, виконання технічних умов на нестандартне приєднання об’єкта до електричних мереж, тощо). Надайте роз’яснення який нормативний документ надає право підряднику здійснювати часткове виконання функцій замовника, як це відбуватиметься на практиці і як компенсуватимуться витрати Підряднику за це часткове виконання функцій замовника, в разі законодавчо визначеного права на таку діяльність? Також зазначте відсоток коштів на утримання замовника який міститься в інвесторській кошторисній документації
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
Дата відповіді: 13.06.2025 14:30
Відповідь надана

Про надання роз'яснень стосовно проекту договору

Номер: 04cb3e4fd8f74f65a7bcdbcae5e4e38c
Дата опублікування: 11.06.2025 12:53
Опис: Пункт 8.1.6. проекту договору містить інформацію про здійснення контролю виконання Підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду. Поясніть які саме приписи може видавати технічний нагляд, та як здійснюватиметься державний архітектурно-будівельний контроль? Наскільки відомо, 15 вересня 2021 року роботу ДАБІ було остаточно припинено, тож майже 4 роки колишній центральний орган виконавчої влади в Україні, який реалізовував державну політику з питань саме державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду вже є відсутнім в центральній гілці органів виконавчої влади. Зазначте в проекті договору, який в подальшому стане договором підряду, що конкретно мається на увазі під державним наглядом?
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
Дата відповіді: 13.06.2025 14:29
Відповідь надана

додаткове уточнення

Номер: bd9f50e149374110800032ddd4b68b2e
Дата опублікування: 10.06.2025 16:31
Опис: В пункті 9.7. проекту договору зазначено, що контроль Замовника за якістю Робіт, матеріалів, устаткування здійснюється згідно з нормативними вимогами. Роз’ясніть де для підрядника прописані конкретні нормативні вимоги в частині користування вимірювальною лабораторією під час виконання робіт і чи є ця умова передбачена законодавством. Як на практиці відбуватиметься залучення вимірювальної лабораторії?
Відповідь: Вичерпна відповідь надана вище.
Дата відповіді: 12.06.2025 17:48
Відповідь надана

стосовно вимірювальної лабораторії

Номер: 6703b86dd2c64cfcab84c7ef12a00b67
Дата опублікування: 10.06.2025 16:29
Опис: Керуючись розділом 2 до тендерної документації, користуємось правом на отримання роз’яснень стосовно вимоги до учасників про наявність власної чи залученої випробувальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Поясніть, як саме відбуватиметься контроль замовником залучення підрядником вимірювальної лабораторії при виконання умов договору, як замовник прийматиме і перевірятиме результати лабораторних випробувань. Ця умова тендерної документації є лиш для учасника, чи треба передбачити кошти на роботу вимірювальної лабораторії в договірній ціни, що в подальшому може стати додатком до договору підряду вже для Підрядника? В позитивному експертному звіті по об’єкту будівництва передбачено ці витрати чи це додаткова окрема вимога замовника, який без сумніву має на меті досконало перевірити якість будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та має на те відповідних спеціалістів? І надайте також перелік конкретний виробів і конструкції, по яким треба виконати контроль якості вимірювальною лабораторією. Пункт 8.2.20. проекту договору вказує на обов’язок підрядника надавати Замовнику виконавчу документацію, сертифікати відповідності (якості), паспорти, гарантійні талони та експлуатаційну документацію на обладнання, інші документи, що підтверджують якість та придатність матеріалів, що використовуються. То ж треба надавати і перелік документів, перелічений в п.8.2.20 проекту договору і залучати чи мати у власності додатково ще й вимірювальну лабораторію? Згідно п. 8.3. проекту договору, Замовник має право: 8.3.1. контролювати, якість поставлених Підрядником матеріалів та робіт, що підлягають виконанню, їх відповідність сертифікатам якості, а устаткування – технічним (технологічним) паспортам. Назвіть, цей перелік устаткування, і чи є він в технічній специфікації, бо самостійно чомусь щось не знаходимо.
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. У ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, слід зауважити що у ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Крім того, відповідно до Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Наказом Мінекономіки від 22.11.2024 № 26335, де вказано, що Замовникам рекомендується визначати в тендерній документації вид лабораторії. А тому вимога про те, що Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, повністю відповідає вимогам законодавства. Згідно з Кошторисними нормами України настанова «Визначення вартості будівництва» кошти на роботу вимірювальної лабораторії мають бути віднесені до загальновиробничих витрат. Замовник буде постійно вимагати перевірочні документи, які підтверджують якість та відповідність наданих сертифікатів на будівельні матеріали, вироби і конструкції оскільки вони мають повністю відповідати проекту ремонтно-реставраційних робіт, а перевірка буде здійснюватись шляхом залучення авторів проекту та спеціалістів з технічного нагляду.
Дата відповіді: 12.06.2025 17:48
Відповідь надана

щодо обсягу доходу саме за 1 квартал 2025 року, а не річного доходу, як встановлено в ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: ff676c01fd6e440097313fbac1b85b45
Дата опублікування: 08.06.2025 21:53
Опис: Героям Слава! Надайте, будь ласка, більш детальні пояснення стосовно запитання від 04 червня 2025 заданого о 10:31 в частині підтверження фінансової спроможності саме за 1 квартал 2025 року у розмірі, не менше ніж 60 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ. Відповідь була занадто поверхневою, тож потребує додаткових роз’яснень замовника. В відповіді 06 червня 2025 13:38 вказується на те, замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі згідно чинного законодавства. Тобто, встановивши вимогу в частині підтвердження фінансової спроможності за 1 квартал (тобто три місяці), умови тендерної документації не порушують законодавство, бо не вимагаєте підтвердження обсягу річного доходу, за12 місяців 2025 року? Логіку поясніть, будь ласка, так як умови тендерної документації на думку учасника містять дещо дискримінаційний характер, то ж просимо не так формально підійти до відповіді. Окремо наголошуємо, що звітність щоквартальна не вважаться річною, а є лиш проміжною звітність, яку не подають наприклад, мікропідприємств. Всі решта суб’єктів господарювання (тобто ті, які належить до малих, середніх та великих підприємств) мають подавати проміжну квартальну звітність. А отже, надайте роз’яснення в цій частині вимог тендерної документації та окреме роз’яснення для суб’єктів господарювання які належать до мікропідприємств, та які теж бажають прийняти участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими учасниками. Яким чином, такі умови тендерної документації відповідають принципам публічних закупівель закріплених в Законі «Про публічні закупівлі», та з якою метою були прописані замовником? В разі якщо виявиться, що замовник все ж таки погодитися з тим, що такі умови є дискримінаційними, усувають можливість добросовісної конкуренції серед учасників; не призведуть до максимальної економії та ефективності коштів місцевого бюджету; просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та вимагати все ж таки підтвердження обсягу річного (за 12 місяців 2024 року), не квартального доходу за 3 місяці 2025 року. Дякую
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 10.06.2025 12:36
Відповідь надана

про надання роз'яснень

Номер: 66b5f19d5a4b42159a7d1717a2bff8ac
Дата опублікування: 04.06.2025 10:31
Опис: Добрий день шановний Замовнику. Незважаючи на незавершену процедуру закупівлі аналогічних робіт, Замовник поспіхом оголошує нову процедуру. Проте, дещо змінивши, тобто, ускладнивши, умови тендерної документації. Чи не пов’язуєте Ви такі зміни з тим, що в закупівлі UA-2025-04-01-005625-a замовник двічі намагався визначити переможцем ПП "ЕТАЛОНБУД.", проте завдяки рішенням органу оскарження ці спроби виявились марними. Цього разу зусилля теж спрямовані в бік ПП "ЕТАЛОНБУД.»? Є деякі нюанси в новій тендерній документації, які наштовхують на такі думки. Наприклад, обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), має бути підтвердженим за рядком 2000 звіту про фінансові результати САМЕ за 1 квартал 2025 року у розмірі, не менше ніж 60 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ. (тобто сума повинна бути не менше 5 790 000 грн.). Спостерігається дивна картинка, у звітності ПП "ЕТАЛОНБУД.» за 1 квартал 2025 року відображена сума 5 961 700 грн. Тобто, Учасник ідеально підпадає під встановлений Замовником кваліфікаційний критерій. Чому вимагаєте саме 60 відсотків, а не 50 чи 40, або, наприклад, всі 100? Чому саме за 1 квартал 2025 року? Часом не під цього Учасника підготовлена тендерна документація чи це простий збіг обставин? Завчасно дякую за роз’яснення.
Відповідь: Слава Україні! У зв’язку з довготривалим оскарженням попередньої закупівлі, всі строки виконання робіт було зірвано, що ставить під загрозу виконання робіт в цілому по об’єкту та призвело до необхідності змін деяких видів робіт. А також беручи до уваги факт, що об’єктом є будівля-пам’ятка архітектури місцевого значення і відсутність попередньої оплати (авансу) підряднику, і вимушеного скорочення строків виконання робіт (через постійні оскарження одним учасником), Замовником змінено кваліфікаційні критерії. Щодо наявності фінансової спроможності учасника Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі згідно чинного законодавства.
Дата відповіді: 06.06.2025 13:38