• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

235 578.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 355.78 UAH
Період уточнення: 03.06.2025 11:31 - 08.08.2025 00:00
Відповідь надана

звернення

Номер: 1f6373b9c7ca4cca8f0b99dbf27b1ee9
Дата опублікування: 05.08.2025 10:13
Опис: Доброго дня! Щодо вимоги: скановані копії свідоцтв про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо управляння небезпечними відходами. Враховую що різні навчальні установи видають різні документи за назвою сертифікати/свідоцтв тощо, просимо вас врахувати зазначене та внести відповідні зміни у зазначений пункт вимоги, зазначити сертифікати/свідоцтва або через «або». Така редакція влаштує всіх потенційних учасників та не буде дискримінувати їх участь. Дякуємо.
Відповідь: Дякую за звернення. Зауваження взято в роботу
Дата відповіді: 05.08.2025 11:05
Відповідь надана

Звернення

Номер: 4cada1f80c3146b48367653668cc4d8f
Дата опублікування: 17.07.2025 12:46
Опис: Шановний замовнику, проаналізувавши тендерну документацію, вертаємо вашу увагу на наступне: п. 3 таблиці Додатку 4 Ви вимагаєте: ... - скановані копії свідоцтв про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів; ... Доводимо до вашого відому, що відповідно до чинного законодавства такий термін як "утилізація відходів" ВІДСУТНІЙ! На разі, відповідно до чинного законодавства, використовується термін "УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ". Просимо внести зміни до тендерної документації у вищезазначеній частині, та замінити НЕІСНУЮЧИЙ! ТЕРМІН "УТИЛІЗАЦІЯ" на ЧИННИЙ! "УПРАВЛІННЯ".
Відповідь: Дякую за звернення. Зауваження взято в роботу
Дата відповіді: 17.07.2025 12:58
Відповідь надана

Звернення

Номер: 4692c64c0a1d40dbb785f2c1132283a0
Дата опублікування: 16.07.2025 10:53
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до "перелік змін 3", ви оприлюднили внесені зміні, зокрема до п. 3 таблиці "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" додатку 4, де зазначено, що пп. "- гарантійний лист про наявність вантажників у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати накази про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом." - БУЛО ВИЛУЧЕНО. Ознайомившись із внесеними змінами у файлі "Тендерна Документація зі змінами 3", вищезазначена вимога НЕ ВИЛУЧЕНА! Просимо внести зміни відповідно до переліку змін 3 та рішення АМК У. В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМК У.
Відповідь: Дякую за звернення, зауваження взято в роботу
Дата відповіді: 16.07.2025 11:05
Відповідь надана

Звернення

Номер: 739944fa231a4a9da5542a417f819dc0
Дата опублікування: 15.07.2025 20:24
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п. 12.1. Додатку 3 тендерної документації: «12.1. Копію чинного договору, укладеного із суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня, медична установа, тощо), за яким Учаснику надаються послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів Учасника (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України), із додаванням копії наказу про видачу ліцензії (ліцензії, тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики.» Просимо доповнити формулюванням: «...або витяг з ліцензійного реєстру МОЗ України, що підтверджує наявність чинної ліцензії на провадження медичної практики у відповідного суб’єкта господарювання.» Відповідно до п. 34 Постанови КМУ № 118 від 07.02.2024 року «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядку ведення ліцензійного реєстру МОЗ України, чинність ліцензії підтверджується інформацією в ліцензійному реєстрі, який є офіційним джерелом і публічним електронним ресурсом, а витяг з нього прирівнюється до копії ліцензії. Також, відповідно до ст. 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», після внесення ліцензії до єдиного державного ліцензійного реєстру додаткове надання копії наказу про видачу ліцензії не є обов’язковим. Таким чином, вимога надання саме копії наказу або ліцензії – є надмірною та такою, що обмежує конкуренцію. В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМК У.
Відповідь: Дякую за звернення, зауваження взято в роботу
Дата відповіді: 16.07.2025 09:44
Відповідь надана

Звернення

Номер: 470e186d5f1e42a8be0968b6f1cd1b61
Дата опублікування: 12.06.2025 16:43
Опис: Шановний Замовнику, інформуємо, що проходження навчання про підготовку працівників за певним напрямком, залежно від рівня акредитації підприємства що проводить навчання, може оформлюватися не лише сертифікатами чи свідоцтвами чи посвідченнями. Також, доводимо до вашого відому, що протоколи та витяги з протоколів мають таку саму юридичну силу як і сертифікати, свідоцтва й посвідчення. Тому, просимо Вас, внести зміни до п.3 додатку 4 та викласти вимоги щодо підтвердження фаховості працівників наступним чином: "скановані копії сертифікатів/свідоцтв/посвідчень/протоколів/витягів з протоколів про підготовку фахівців ..." - закінчення вимоги залежить від напрямку навчання.
Відповідь: Шановний Учаснику, при подачі тендерної пропозиції ви можете прикріпити Лист Пояснення щодо відсутності у ваших працівників сертифікатів/свідоцтв/посвідчень, наявності протоколів/витягів з протоколів про підготовку фахівців . Такий Лист буде враховано уповноваженою особою як підстава для виконання даної вимоги.
Дата відповіді: 13.06.2025 15:48
Відповідь надана

Звернення

Номер: b6423ad2f02d4af8966dc8c23ea046dc
Дата опублікування: 11.06.2025 10:26
Опис: Шановний Замовнику. Упроєкті Договору вами зазначений наступний пункт: 5.4. Люмінесцентні лампи та інші лампи з ртутним наповненням мають бути з цілими колбами, при ба-гаторядному укладанні перекладені горизонтальними та торцевими картонними прокладками, і упаковані Замовником в заводську або аналогічну упаковку, стандартну гофрокартонну тару. Лампи мають бути укла-дені в ящику в 5 рядів по 5 ламп в кожному ряду, ящик повинен бути заклеєний клейовою стрічкою (скот-чем) або перев'язаний мотузкою таким чином, щоб виключити можливість випадання ламп, що знаходяться в ньому. Транспортна тара повинна забезпечувати збереження ламп при транспортуванні. При транспорту-ванні люмінесцентних ламп, що містять ртуть, необхідно забезпечувати обов’язкове укладання місць пра-вильними рядами, щоб уникнути пошкодження тари в дорозі. Приймання і перевезення ламп без відповід-ної упаковки категорично забороняється. Враховуючи те, що "Люмінесцентні лампи та інші лампи з ртутним наповненням" не є предметом закупівлі та не присутні у переліку відходів, просимо ВИДАЛИТИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИЙ ПУНКТ ІЗ ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ.
Відповідь: Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем.
Дата відповіді: 11.06.2025 13:55
Відповідь надана

Операції оброблення відходів

Номер: 29ef0d64daa046bc831ecfb51d97577a
Дата опублікування: 07.06.2025 02:53
Опис: Добрий день, як потенційний учасник, який має всі дозвільні документи на управління небезпечними відходами, хочемо зауважити, що коди операцій оброблення відходів визначаються Додатком 1 та Додатком 2 ЗУ «Про управління відходами», які передбачають не тільки операції за кодами D13, D15, D10 а і аналогічні R13, R15, R10. Тому, задля розширення конкуренції, просимо внести зміни та додати до операцій оброблення відходів D13 та/або D15 та/або D10 та/або R13 та/або R15 та/або R10.
Відповідь: вимога врахована, зміни будуть внесені, сьогодні, впродовж робочого дня.
Дата відповіді: 09.06.2025 10:14
Відповідь надана

Дозвіл/Декларація

Номер: af8a275362164a3782a622c9ff418a74
Дата опублікування: 07.06.2025 02:47
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику, просимо внести зміни в п.1.4., яким передбачено надання копії Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі, оскільки фактично виконати такі вимоги може лише один учасник, що значно звужує конкуренцію. Згідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18 березня 2022 р., зі змінами, в умовах воєнного стану, який діє на підставі Указу президента України №64/2022 року від 24.02.2022 року, зі змінами, задля можливості здійснювати господарську діяльність, суб’єкти господарювання можуть здійснювати операції з оброблення відходів на підставі декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів. Тому, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни в п. 1.4 а викласти його в наступній редакції: «1.4. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі або копія декларації про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відході»
Відповідь: вимога врахована, зміни будуть внесені, сьогодні, впродовж робочого дня.
Дата відповіді: 09.06.2025 13:43
Відповідь надана

ISO

Номер: 496925e9fa504c0d94e225cbe90e7ff2
Дата опублікування: 07.06.2025 02:45
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику, просимо передбачити можливість надання еквівалента сертифіката ISO визначеного в тендерній документації. Та викласти п.1.1 та 1.3 в наступній редакції: 1.1. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) або ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT). …. 1.3. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці» або ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Відповідь: вимога врахована, зміни будуть внесені, сьогодні, впродовж робочого дня.
Дата відповіді: 09.06.2025 13:43
Відповідь надана

Звернення

Номер: 0034ec2a27c146cf8681a29fa474695d
Дата опублікування: 06.06.2025 12:16
Опис: Шановний Замовнику, у п. 1.7 проєкту Договору вами зазначено наступне: "1.7. Виконавець надає Послуги за Договором на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (накази Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України № 119 від 02.02.2024 та № 916 від 29.07.2024), дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2869/24 від 16.09.2024 та на підставі ліцензії на право здійснення внутрішніх перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) згідно рішення № 557 від 23.08.2016." Можливо вами ненавмисне прописані дозвільні документи ТОВ "Укрекопром" і ви не мали на меті підготувати тендерну документацію під заздалегідь визначеного переможця. Вимагаємо внести зміни до проєкту Договору та прибрати довільні документи ТОВ "Укрекопром", оскільки це незаконні дії.
Відповідь: вимога врахована, зміни будуть внесені, сьогодні, впродовж робочого дня.
Дата відповіді: 09.06.2025 10:16