• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області

Завершена

3 103 792.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 518.96 UAH
Період уточнення: 03.06.2025 10:53 - 04.07.2025 00:00
Відповідь надана

Договірна ціна

Номер: 6bec3ddc222340199e191bb433aa1f02
Дата опублікування: 06.06.2025 16:05
Опис: Доброго дня! Згідно пункту 5.3.1. Додатку № 2: В розрахунку договірної ціни вартість експлуатації машин та механізмів повинна бути визначена відповідно до п. 5.4. «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами та узгоджується із замовником.". Шановний Замовнику, просимо пояснити на якому саме етапі потрібно узгоджувати цей розрахунок, на етапі подання пропозицій, чи на етапі укладення Договору з переможцем даної закупівлі?. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник. На етапі укладання договору. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 18.06.2025 13:37
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 4f5fc9d189934f93ad369169c883d9ac
Дата опублікування: 06.06.2025 15:53
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно Пункту 5.2.2. Додатку № 2 до тендерної документації : В Підсумковій відомості матеріальних ресурсів та обладнання, поточні ціни на матеріально-технічні ресурси та обладнання приймаються за обґрунтованими цінами, на підставі проведеного Учасником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів.". Чи потрібно учаснику на етапі подання своєї тендерної пропозиції надавати документи аналізу цін на ринку будівельних матеріалів?.
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник! Ні не потрібно. Дякую за звернення
Дата відповіді: 18.06.2025 13:35
Відповідь надана

Гарантійний термін експлуатації

Номер: b7a6fda86d10473797605cd21e6d8835
Дата опублікування: 06.06.2025 15:35
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику згідно Додатку 2 до Тендерної документації, вказано наступне: Гарантійний термін експлуатації - гарантійний термін експлуатації зданого об’єкта протягом 5-ти або 10-ти років, якщо більший не буде встановлено законодавством. Підрядник за власні кошти усуває недоліки, які виникають внаслідок експлуатації об’єкта впродовж гарантійного терміну експлуатації. ". Тоді як у Додатку 3 Проекта договору пункт викладено наступне: Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації об’єкта виконаних робіт (наданих послуг) з наступними гарантійними термінами не менше3 років з моменту іх прийняття, а на вироби, конструкції елементи – відповідно до вимог нормативних документів, якщо строк не буде встановлено законодавством." . Просимо Замовника вказати конкретний термін експлуатації зданого об'єкта.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за питання. Будуть внесені зміни в документацію.
Дата відповіді: 11.06.2025 20:18
Відповідь надана

Ступінь локалізації виробництва

Номер: e3efdecea6be411183b77700e713a7c9
Дата опублікування: 06.06.2025 15:15
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 9 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації «У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасником надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то відповідно щодо такого товару: Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності…» Просимо роз’яснити, який саме ТОВАР Замовник передбачає набуття у власність, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень? Чим обґрунтована дана вимога та її необхідність для конкретної закупівлі? У разі, якщо Замовник не передбачає набуття у власність ТОВАРУ, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, просимо привести у відповідність Тендерну документацію, в частині ступеню локалізації виробництва.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, даний пункт буде усунено. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 18.06.2025 13:33
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: f5a4f7a9d41047bba8de1cdc9b5e24b2
Дата опублікування: 06.06.2025 14:24
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник! Вкажіть, будь ласка, тип та нормативну витрату асфальтобетону, який буде використовуватися при виконанні робіт згідно технічної специфікації Додатку №2 до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник. Асфальтобетонна суміш типу Б марки II, дрібнозернистий, яка використовується у верхніх шарах, орієнтовна нормативна витрата при товщині 5 см. близько 120 кг./м2.
Дата відповіді: 17.06.2025 14:31
Відповідь надана

Акт обстеження

Номер: 40fdfa72ff3c437f9c9310b220f7d8f3
Дата опублікування: 06.06.2025 11:47
Опис: Відповідно до п.12 Додатку №1 "Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт виконання робіт, та скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Даний акт обстеження необхідно надати в складі тендерної пропозиції.". Чинне законодавство не передбачає не тільки обов'язку, а й можливості обстеження об'єкту будівництва учасниками закупівлі. Вимога носить дискримінаційний характер, оскільки підписання такого акту обстеження замовником залежить виключно від замовника. А ті учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі по закінченню періоду оскарження вже не зможуть взяти участь, оскільки не зможуть надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження підписаний замовником в період роз'яснень. Така вимога замовників у 100% випадків оскарження визнається Органом оскарження дискримінаційною, і замовник не може про це не знати. Тож, просимо виключити таку дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Замовником у тендерній документації передбачено, що учасники повинні відвідати об’єкт та скласти акт обстеження, завірений представниками Замовника і Учасника, з метою більш ефективної підготовки тендерної пропозиції. Така вимога міститься в п. 12 Розділу 3 Додатку 1 до ТД. Законність та доцільність встановленої вимоги Замовник, виходячи з положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», має право самостійно визначати зміст тендерної документації в межах чинного законодавства. Встановлення вимоги щодо попереднього обстеження об’єкта є зумовлене специфікою предмета закупівлі, а саме: • Роботи стосуються поточного ремонту дорожнього покриття в умовах існуючої міської інфраструктури, де можуть бути незадокументовані фактори, як-от: нерівності, особливості водовідведення, наявність сторонніх перешкод, інженерних мереж, під’їзних шляхів тощо. • Обстеження об'єкта дає змогу Учаснику реалістично оцінити обсяги робіт, розуміти логістику доступу, потребу в техніці, особливості організації дорожнього руху, строки виконання тощо. Це зменшує ризик подання тендерних пропозицій, які є заниженими або технічно невиправданими. • Участь представника Замовника під час огляду забезпечує прозорість фіксації стану об'єкта та унеможливлює викривлення або недостовірність даних, що могли б бути надані Учасником. Щодо можливих корупційних ризиків та зловживань • Замовником не встановлено жодних обмежень у доступі до об'єкта. Контактні дані відповідальної особи для організації візиту відкрито надані у тендерній документації. • Акти обстеження оформлюються на однакових умовах для всіх учасників, у довільній формі, без додаткових вимог. Вимога не передбачає жодних суб’єктивних оцінок Замовника щодо результатів обстеження. • Присутність представника Замовника під час обстеження є виключно фіксаційною, а не контролюючою, і не впливає на зміст чи обсяг пропозиції учасника. Щодо твердження про дискримінаційність • Вимога щодо огляду об’єкта не є дискримінаційною, оскільки застосовується однаково до всіх потенційних учасників, незалежно від їх місцезнаходження, форми власності, розміру чи досвіду. • Аналогічна практика попереднього обстеження об’єкта визнана правомірною в ряді рішень АМКУ, зокрема якщо вона обґрунтована специфікою робіт і не є самодостатньою підставою для відхилення пропозиції, а лише частиною комплексу документів для ефективної підготовки пропозиції. Щодо технічної документації • Хоча технічна специфікація містить опис обсягів робіт, вона не може повністю відобразити фактичний стан об’єкта, зокрема зношеність покриття, поточну ситуацію з ґрунтом, зливовою каналізацією чи іншими технічними факторами. Це прямо впливає на вибір технології ремонту, ресурсів та вартості. • Такі огляди передбачаються і чинними нормативними документами з організації будівельного процесу (ДБН, СОУ тощо). 5. Щодо строків • Строки для здійснення обстеження є достатніми, адже воно може бути здійснене протягом усього періоду звернень за роз’ясненнями. Таке формулювання відповідає логіці підготовки пропозиції та не перешкоджає рівноправному доступу до участі. • Крім того, відвідання об'єкта не є об'єктивно обтяжливим з точки зору часу чи витрат, оскільки всі учасники, які подають пропозиції на виконання будівельних робіт у регіоні, мають ресурсні та організаційні можливості для здійснення такого огляду. Встановлена Замовником вимога про обстеження об'єкта перед поданням тендерної пропозиції: • є законною, технічно обґрунтованою та спрямованою на забезпечення належної якості робіт; • не є дискримінаційною, оскільки застосовується однаково до всіх учасників; • не створює корупційних ризиків, оскільки фіксує лише факт ознайомлення з об'єктом і не впливає на рішення Замовника щодо допуску чи відхилення пропозицій; • забезпечує відповідальність учасника за зміст своєї пропозиції, включаючи правильність оцінки обсягів та технології робіт. З огляду на вищевикладене, підстав для задоволення скарги учасника – відсутні.
Дата відповіді: 11.06.2025 17:30
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: 04a16dfd23db47ea9701b4a08862bbd8
Дата опублікування: 06.06.2025 11:42
Опис: Відповідно до п.11 Додатку №1 учасники повинні підтвердити якість щебню, шляхом надання "копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебню будівельного та умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України." Прошу роз'яснити замовник буде здійснювати ремонт дороги чи розробляти кар'єр ?? Дозвіл дозвіл на користування надрами жодним чином не підтверджує якість товару (щебню) !!, це те саме, що стверджувати про те, що дозвіл на водокористування підтверджує якість води. Це ж повна нісенітниця. кість товару підтверджується свідоцтвами (сертифікатами) відповідності (якості). Разом з цим не усі суб'єкти господарювання закупляють щебінь безпосередньо в кар'єрах, є й інші постачальники. Наведена вимоги замовника суперечить не тільки Закону, а й здоровому глузду, є необгрунтованою й дискримінаційною тому повинна бути вилучена з тендерної документації!
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! У п. 11 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив: "Учасник повинен документально підтвердити якість та спроможність поставки необхідних матеріалів: • якість щебеню підтверджується копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебеню будівельного, умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України." Мета та обґрунтованість встановленої вимоги про підтвердження права на видобуток гранітів/гнейсів як джерела виробництва щебеню не встановлена як єдиний або вичерпний спосіб підтвердження якості матеріалу. Її метою є: • Гарантування безперебійної поставки якісного щебеню, оскільки у практиці виконання дорожніх робіт неодноразово траплялися ситуації, коли постачальники без власних кар’єрів не забезпечували ритмічне постачання або поставляли матеріал з невизначеним походженням; • Верифікація джерела походження щебеню, адже якість матеріалу значною мірою залежить від типу гірської породи, що безпосередньо пов’язана із дозволом на видобуток конкретних родовищ (гранітів/гнейсів – міцні та довговічні); • Запобігання постачанню неякісного матеріалу з непрозорих або нелегальних джерел. Таким чином, зазначена вимога спрямована не на звуження кола учасників, а на підвищення відповідальності за якість матеріалів при наданні послуг на об’єкті критичної інфраструктури – дорожньому покритті міста. Предмет закупівлі "Поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Володимира Великого (від ж/б №1 по вул. Винниченка до кладовища) в м. Стебник Львівської області" зазначено в додатку № 2 тендерної документації Технічної специфікації. Водночас, наявність дозволу на надрокористування – це не вимога до самого Учасника, а документальне підтвердження походження матеріалу, що може надаватись в межах партнерських або договірних відносин між Учасником та виробником. Відтак, жоден суб’єкт господарювання не обмежений в участі, якщо він має можливість документально підтвердити походження та якість продукції. Замовником не відкидається важливість сертифікатів відповідності, паспортів якості або протоколів лабораторних випробувань. Навпаки – такі документи будуть вимагатися Замовником у складі виконання договору при постачанні матеріалів. Проте, дозвіл на користування надрами – це не стільки показник якості, скільки доказ прозорого та контрольованого джерела походження сировини, що підтверджує: • легальність видобутку; • відповідність породи вимогам до будівельного щебеню згідно з геологічним обґрунтуванням; • забезпечення стабільних постачань в обсягах, потрібних для виконання об’єму робіт. Встановлення такої вимоги не суперечить: • ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки: o не створює переваг окремим учасникам; o не встановлює умов, які неможливо виконати іншим господарюючим суб’єктам; • загальним принципам підтвердження якості матеріалів у будівництві; • практиці рішень АМКУ, в яких визнається допустимість підтвердження походження матеріалів, коли це має обґрунтовану технічну мету та не є самодостатньою вимогою для відхилення пропозиції. Вимога Замовника щодо надання копії дозволу на користування надрами: • має обґрунтовану технічну мету – верифікацію походження матеріалу, важливого для довговічності дорожнього покриття; • не є дискримінаційною, оскільки не вимагає, щоб сам Учасник мав дозвіл – достатньо надати підтвердження про джерело поставки; • не порушує принципів Закону, адже не обмежує коло учасників і дозволяє різні форми співпраці з виробниками. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації за результатами розгляду скарги – немає.
Дата відповіді: 11.06.2025 17:30
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 9c33b8265fb04911976c0fb4da014be8
Дата опублікування: 06.06.2025 11:36
Опис: Відповідно до п.11 Додатку №1 учасники повинні підтвердити якість щебню, шляхом надання "копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебню будівельного та умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України." Прошу роз'яснити як дозвіл на користування надрами підтверджує якість товару (щебню) ??
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! У п. 11 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив: "Учасник повинен документально підтвердити якість та спроможність поставки необхідних матеріалів: • якість щебеню підтверджується копією спеціального дозволу виробника на користування надрами (чинного на момент подання тендерної пропозиції) для видобування гранітів та гнейсів, придатних для виробництва щебеню будівельного, умови користування надрами затверджені Державною службою геології та надр України." Мета та обґрунтованість встановленої вимоги про підтвердження права на видобуток гранітів/гнейсів як джерела виробництва щебеню не встановлена як єдиний або вичерпний спосіб підтвердження якості матеріалу. Її метою є: • Гарантування безперебійної поставки якісного щебеню, оскільки у практиці виконання дорожніх робіт неодноразово траплялися ситуації, коли постачальники без власних кар’єрів не забезпечували ритмічне постачання або поставляли матеріал з невизначеним походженням; • Верифікація джерела походження щебеню, адже якість матеріалу значною мірою залежить від типу гірської породи, що безпосередньо пов’язана із дозволом на видобуток конкретних родовищ (гранітів/гнейсів – міцні та довговічні); • Запобігання постачанню неякісного матеріалу з непрозорих або нелегальних джерел. Таким чином, зазначена вимога спрямована не на звуження кола учасників, а на підвищення відповідальності за якість матеріалів при наданні послуг на об’єкті критичної інфраструктури – дорожньому покритті міста.
Дата відповіді: 11.06.2025 17:30