-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Завершена
3 786 989.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 869.89 UAH
мін. крок: 1% або 37 869.89 UAH
Період уточнення:
03.06.2025 09:21 - 15.06.2025 00:00
Відповідь надана
зміни
Номер:
8eaf33a494c64ae6ad705508c6c7d85f
Дата опублікування:
13.06.2025 15:47
Опис:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
- ви відповіли, що погоджуєтеся, але зміни не внесли в документ.
перегляньте ще раз вимогу та листування. На це буде подана скарга
Відповідь:
Ознайомтесь уважно зі змінами. Зміни були внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
16.06.2025 11:50
Відповідь надана
власність 2
Номер:
bd8320e5624e407f9eb1e24fed74add5
Дата опублікування:
13.06.2025 15:45
Опис:
Перелік обладнання та місце його розташування зазначені в договорі, який на даний час укладено. Договір є у вільному доступі. Приміщення належить замовнику. Обладнання не орендується замовником, виконавець його встановлює для надання послуг.
- повідомляємо вам, що більшу частинк послуг ми можемо надавати без наявного обладнання. Тому ваші
слова не відповідають дійсності. Для прийому заявок від користувачів телефоном не потрібні ніякі апаратні засоби для зчитування аналогових сигналів.
Відповідь:
Прийом звернень споживачів відбувається не лише телефоном, а й за допомогою прямого зв'язку через переговорні пристрої, установлені у під'їздах будинків і кабінах ліфтів.
Дата відповіді:
16.06.2025 11:49
Відповідь надана
уточнення (розподіл, пропозиці,2)
Номер:
3abcdf3b3cac4fc8bd9011d7630d0811
Дата опублікування:
13.06.2025 15:43
Опис:
Поділ на лоти можливий, якщо це сприяє більш ефективному виконанню процедури закупівлі, наприклад, якщо учасники можуть брати участь у певних лотах, навіть якщо не відповідають всім вимогам по всій закупівлі
Ми вважаємо, що поділ на лоти може сприяти участі більшої кількості учасників, на що є відповідні докази. Ваше небажання продиктване виключно співпрацею з уже активним виконавцем, а не технічними та організаційними причинами, на що немає будь яких документальних підтверджень.
Відповідь:
Згідно положень Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів, робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник). При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
Предметом оголошеної закупівлі є саме послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем
Наголошуємо ще раз, що дану закупівлю технічно не можливо поділити на лоти, так як прийом, обробка та реєстрації заявок мешканців в тому числі з кабін ліфтів неможливо здійснити без наявності саме у одного учасника необхідного обладнання.
Замовник не посилався на те, що лише один учасник володіє необхідним обладнанням, а зазначив свою вимогу, що один учасник (без розділення на лоти) повинен надавати послуги операційно-диспетчерського обслуговування для надання яких необхідно і визначене тендерною документацією обладнання.
Дата відповіді:
16.06.2025 11:49
Відповідь надана
уточнення 4
Номер:
79b560851d1946f9aab64e4d7500dade
Дата опублікування:
13.06.2025 15:38
Опис:
І з якими системами комунікує аналоговий перетворювач виконавця в мережі інтернет?
- ви не відповіли на питання.
Відповідь:
Відповідь була надана раніше. Виконавець надає послуги власним обладнанням та програмним забезпеченням
Дата відповіді:
16.06.2025 11:48
Відповідь надана
Зміни (альтернативна система 4)
Номер:
3f5b2116e4134ba3a87814f0f599c45f
Дата опублікування:
13.06.2025 15:37
Опис:
Цю інформацію можете знайти в мережі Internet.
- надайте цю інформацію, будь ласка, або посилання в інтернеті.
В тендерній документації цієї інформації немає, що вже є порушенням.
Відповідь:
Інформацію можете знайти в мережі Internet. Замовник не зобов’язаний зазначати її в тендерній документації.
Дата відповіді:
16.06.2025 11:48
Відповідь надана
уточнення (диспетчери 2)
Номер:
474f33dba31f4f3e9a6d47d6915e3308
Дата опублікування:
13.06.2025 15:35
Опис:
- Всі обов’язки виконавця зазначені в проекті договору і технічній специфікації. Відповідальний – Виконавець.
Чиї працівники зараз цим займаються?
Відповідь:
Виконавця
Дата відповіді:
16.06.2025 11:48
Відповідь надана
останній день уточнень
Номер:
fc8db90ce7d54bc190c784146266aed5
Дата опублікування:
13.06.2025 14:39
Опис:
вітаю
очікувати сьогодні відповідей?
Відповідь:
Доброго дня. Так.
Дата відповіді:
13.06.2025 15:05
Відповідь надана
Зміни (розділення, 4)
Номер:
8f56394879414bf2b0becdec75dc54a1
Дата опублікування:
12.06.2025 17:14
Опис:
- Наголошуємо ще раз, що дану закупівлю технічно не можливо поділити на лоти, так як прийом, обробка та реєстрації заявок мешканців в тому числі з кабін ліфтів неможливо здійснити без наявності саме у одного учасника необхідного обладнання.
Ви знову зазначаєте, що “дану закупівлю технічно не можливо поділити на лоти, так як прийом, обробка та реєстрація заявок мешканців, в тому числі з кабін ліфтів, неможливо здійснити без наявності саме у одного учасника необхідного обладнання”.
Вважаємо, що дана аргументація є необґрунтованою та не враховує сучасних технічних можливостей. Зокрема, наразі на ринку наявне обладнання для систем ОДС, яке може бути підключене до мережі Інтернет, що дозволяє розділити функції прийому сигналів від обладнання (доступ до датчиків, щитів, блоків тощо) та обробки/реєстрації заявок між різними учасниками.
Завдяки використанню інтернет-шлюзів, API або стандартних протоколів обміну даними, підключення обладнання, встановленого одним учасником, до програмної чи диспетчерської системи іншого учасника є технічно можливим та широко застосовується у багатьох сферах, включаючи ОДС, безпеки, енергоменеджменту, телеметрії тощо.
Вимагаємо:
Надати детальне технічне обґрунтування із зазначенням конкретних причин, чому у даному випадку не можна організувати поділ на лоти (наприклад, окремо – постачання/підключення обладнання, окремо – надання диспетчерських/інформаційних послуг).
Переглянути підхід до формування предмета закупівлі та передбачити можливість поділу на лоти за технологічною або функціональною ознакою, щоб забезпечити конкуренцію та залучення більшої кількості учасників.
У разі відсутності належного технічного обґрунтування залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Звертаємо увагу, що необґрунтована відмова у поділі закупівлі на лоти може бути підставою для оскарження відповідно до чинного законодавства.
Відповідь:
Згідно положень Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів, робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник). При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
Предметом оголошеної закупівлі є саме послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем
Наголошуємо ще раз, що дану закупівлю технічно не можливо поділити на лоти, так як прийом, обробка та реєстрації заявок мешканців в тому числі з кабін ліфтів неможливо здійснити без наявності саме у одного учасника необхідного обладнання.
Замовник не посилався на те, що лише один учасник володіє необхідним обладнанням, а зазначив свою вимогу, що один учасник (без розділення на лоти) повинен надавати послуги операційно-диспетчерського обслуговування для надання яких необхідно і визначене тендерною документацією обладнання.
Дата відповіді:
13.06.2025 15:29
Відповідь надана
уточнення (диспетчери)
Номер:
37e90aa8329046d9987a8451fa872063
Дата опублікування:
12.06.2025 16:59
Опис:
Функції у диспетчерів: приймає та опрацьовує телефонне звернення мешканця, надає всю інформацію по заявці, оформлює заявку, відповідає за вчасну і коректну передачу заявки виконавцю, її продовження або закриття та внесення повної інформації у відповідне програмне забезпечення по ній.
- це всі функції? хто відповідальний за прийом інформації від пристрою, який повинен мати учасник?
Відповідь:
Всі обов’язки виконавця зазначені в проекті договору і технічній специфікації. Відповідальний – Виконавець.
Дата відповіді:
13.06.2025 15:28
Відповідь надана
Зміни (альтернативна система, 3)
Номер:
6f2bc92c90394aad836cbe5cde0ea6dc
Дата опублікування:
12.06.2025 16:43
Опис:
Системи ОДС, які встановленні в будинках Голосіївського району є стандартними та сталими. У зв’язку з тим, що дана інформація має виключно спеціалізований характер Замовник цією інформацією не володіє. Якщо учаснику необхідна запитувана вище інформація, то він може звернутись до організації, яка на цьому спеціалізується та отримати її у них.
- що це за організація?
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний забезпечити рівний доступ до інформації та не створювати дискримінаційних умов для учасників процедури закупівлі. Ненадання вичерпної інформації про характеристики, стан або тип встановлених систем ОДС створює штучні бар’єри для потенційних учасників, які не мають доступу до відповідної спеціалізованої організації або не можуть отримати цю інформацію самостійно. Це обмежує конкуренцію та порушує принципи відкритості і прозорості публічних закупівель.
Вимагаємо:
Надати в складі тендерної документації детальну інформацію щодо встановлених у будинках Голосіївського району систем ОДС (типи, технічні характеристики, перелік будинків та інше), яка є необхідною для належної підготовки тендерних пропозицій усіма потенційними учасниками.
У випадку, якщо у Замовника дійсно відсутня така інформація, просимо надати офіційну відповідь із зазначенням причин її відсутності та підтвердженням, що така інформація не може бути отримана від балансоутримувачів, обслуговуючих організацій або інших підконтрольних підприємств, які мають відношення до експлуатації систем ОДС.
Зазначаємо, що ненадання необхідної інформації може бути підставою для оскарження закупівлі до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Цю інформацію можете знайти в мережі Internet.
Дата відповіді:
13.06.2025 15:28