• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з фізичної та технічної охорони за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги

Завершена

690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
Період уточнення: 02.06.2025 15:55 - 22.06.2025 00:00
Відповідь надана

АМКУ

Номер: 5aa924604f7d450e95e0a6ea5d912445
Дата опублікування: 04.06.2025 13:43
Опис: Зустрінемось в АМКУ
Відповідь: Шановний учаснику! Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Згідно п. 11 Ліцензійних умов, придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням, серед іншого, таких вимог: 1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку: дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи; дозвіл на право придбання зазначених пристроїв; 2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622; 3) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них; Таким чином, відомча зброя, бойові припаси до неї, пристрої та зазначені патрони зберігаються в спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати певним серйозним вимогам. Крім того, вогнепальна, пневматична, холодна зброя та бойові припаси до зброї, пристрої та патрони до них, придбані підприємствами, установами, організаціями з метою, зазначеною в пункті 9.1 глави 9 цього розділу, належать до відомчої. Забороняється використовувати їх не за призначенням, з метою, не передбаченою установчими документами (положеннями), статутними завданнями, передавати іншим особам, продавати, зберігати у місцях проживання працівників, за винятком випадків, передбачених у пунктах 11.15 та 11.16 цієї глави (п.11.1 наказу МВС Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів). У своєму питанні ви акцентуєте увагу на тому, що вимога Замовника є надмірною і такою, що не випливає із суті самої охоронної послуги та наголушуєте на порушенні ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що режим роботи охоронників передбачає 1 цілодобовий пост охорони та 1 нічний пост. Тобто, охоронники після нічної зміни повинні кудись здати відомчу зброю. Якщо такого місця у м. Хмельницькому нема, то виникає питання куди ваш охоронник після нічної зміни здаватиме зброю, хто і де вестиме її облік, прийматиме і видаватиме у встановленому законодавством порядку? Додатково наголошуємо, що згідно умов тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник не може подати документ, що вимагається замовником, учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає лист - роз’яснення про неможливість подання того чи іншого документа, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Дата відповіді: 05.06.2025 17:12
Відповідь надана

Копію виданого Учаснику Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи/Витягу з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи МВС про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи у м. Хмельницький (п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності).

Номер: b63a7a93ddfc4db0bfb704b6115c87dd
Дата опублікування: 03.06.2025 21:22
Опис: Шановний Замовник! Ми бачимо, шо Ви неодноразово встановлюєте дисримінаційні вимоги в своїй тендерній документації, які постійно оскаржуються в АМКУ. В даному тендері наявна наступна дискримінаційна вимога: Копію виданого Учаснику Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи/Витягу з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи МВС про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи у м. Хмельницький (п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності) - даною вимогою Ви порушуєте декілька пункті Закону яким Ви зобовязані керуватись у своїй діяльності, а саме: 1. Порушення принципу недискримінації (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі») Встановлення вимоги мати об’єкт дозвільної системи (кімнату зберігання зброї) саме в конкретному населеному пункті (м. Хмельницький) суттєво обмежує коло потенційних учасників, які мають відповідну ліцензію та дозвільні документи, але фізично не зберігають зброю саме в цьому місті. 2. Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (п. 11) Постанова КМУ №960 від 18.11.2015 встановлює, що суб’єкт охоронної діяльності повинен мати дозвіл на зберігання зброї згідно з вимогами законодавства, однак не містить вимоги щодо обов’язкового розташування кімнати зберігання зброї в місті, де надаються послуги. Таким чином, вимога Замовника є надмірною і такою, що не випливає із суті самої охоронної послуги. 3. Порушення ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити умов, які обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників. Встановлення географічно обмеженої вимоги щодо наявності дозволу у конкретному місті без належного обґрунтування порушує цю норму. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: Виключити вимоги про обов’язкову наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи саме в м. Хмельницький. У разі невиконання цієї вимоги, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України (орган оскарження) згідно зі ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: учасник повинен надати дозвільні документи на право здійснення діяльності у сфері охорони
Дата відповіді: 04.06.2025 13:36
Відповідь надана

Використання службової собаки

Номер: 37239b0718374b2bb8a7fd5413eb504c
Дата опублікування: 02.06.2025 17:21
Опис: Добрий день! Прошу роз'яснити порядок залучення службової собаки на об'єкт охорони. Яким чином її потрібно залучати: на посту охорони вона має бути безпосередньо, чи є умови для її розміщення і де саме?
Відповідь: Учасник/ суб’єкт охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, повинен мати можливість використання службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт.
Дата відповіді: 04.06.2025 13:30
Відповідь надана

Реагування ГШР

Номер: 314b20c28e7f4ffeaa75f6d6a9ee9c1b
Дата опублікування: 02.06.2025 17:19
Опис: Добрий день! Передбачається реагування ГШР через натискання охоронником тривожної кнопки з поста охорони чи іншим чином? Чи маєте ви обладнання для переключення на ПЦС виконавця? Яка підстава коритсування: ваше обладнання чи іншого учаснику? Чи доведеться проводити монтаж власного облднання і я кщо так, то чому це не передбачено в тендерній документації? Прохання надати пояснення!
Відповідь: у разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Виконавець повинен цілодобово посилювати кількісний склад охорони додатковими силами, в тому числі шляхом виклику групи швидкого реагування на транспорті реагування. Виконавець послуги забезпечує своїх працівників технічними засобами зв'язку для забезпечення реагування. За своє обладнання виконавець несе відповідальність самостійно.
Дата відповіді: 04.06.2025 13:35
Відповідь надана

Графік роботи

Номер: 9eb3c5e7daa8449087e6221bfa18eac0
Дата опублікування: 02.06.2025 17:16
Опис: Добрий день! Вами передбачений графікт роботи: не менше 1 особи з 8:01 до 20:00 (денна зміна) та не менше 2 осіб з 20:01 до 8:00 (нічна зміна). Чи вірно ми розуміємо, що має бути фактично 1 цілодобовий пост охорони та 1 нічний пост ?
Відповідь: так
Дата відповіді: 04.06.2025 13:27