• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

1 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Період уточнення: 30.05.2025 14:38 - 05.06.2025 00:00
Відповідь надана

Відповідно до умов тендерної документації, зокрема Додатку 2, розділ "Якість товару", пункт 3,

Номер: 229692dfb86c48089c4a787a1ac4ca71
Дата опублікування: 30.05.2025 17:00
Опис: Шановні панове, Відповідно до умов тендерної документації, зокрема Додатку 2, розділ "Якість товару", пункт 3, зазначено: "Якість товару повинна відповідати вимогам діючих нормативних документів, які підтверджують якість товару. Учасник повинен надати копію паспорту (сертифікату) якості або декларацію про відповідність, або інші документи, що видані уповноваженими на те органами (організаціями);" Водночас, враховуючи специфіку предмета закупівлі, зокрема потребу в чітких технічних параметрах паперу (щільність, білизна за CIE, товщина, виробник, країна походження тощо), вважаємо доцільним уточнити вимоги до підтвердження якості товару шляхом обов’язкового подання сертифіката якості, виданого саме виробником паперу. З огляду на це, пропонуємо викласти зазначену вимогу у новій редакції: "1. У складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість паперу: сертифікат якості на папір, виданий виробником паперу (із зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів), країни походження, виробника, а також інших вимог до товару відповідно до технічних вимог)." Зазначене формулювання дозволить: - забезпечити прозорість і об’єктивність оцінки якості товару, - унеможливити постачання фальсифікованої продукції, яка може супроводжуватись неналежними або підробленими документами, - гарантувати, що всі технічні параметри підтверджені саме виробником паперу, який несе відповідальність за відповідність продукції заявленим характеристикам. Сертифікат якості — це офіційний документ, який видається виробником товару та підтверджує відповідність продукції встановленим технічним та якісним параметрам, що зазначені у технічній документації або стандартах. У цьому документі зазвичай фіксуються такі дані як: найменування товару, технічні характеристики, виробничий номер, дата виготовлення, країна походження, інформація про виробника тощо. Цей документ виступає гарантією достовірності та автентичності товару та використовується в діловій практиці для серйозних поставок, особливо у державних закупівлях. З урахуванням вищенаведеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, виклавши вимогу щодо підтвердження якості товару в запропонованій редакції.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником вивчається Ваше звернення та у разі необхідності до оголошення будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 02.06.2025 08:56
Відповідь надана

Звернення щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 009e1c09744c4c6faeca9123a6ae92cf
Дата опублікування: 30.05.2025 16:45
Опис: Шановні панове! Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, розміщеної в рамках процедури відкритих торгів [назва закупівлі, номер оголошення в системі Prozorro], повідомляємо про наявність дискримінаційної умови, яка, на нашу думку, порушує принципи рівного та недискримінаційного ставлення до учасників. Зокрема, у Додатку 2, частина 2, розділ 1, п. 4 передбачено: «Учасник повинен надати скановані копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсні на дату подання пропозиції, на кожну позицію запропонованого товару.» Водночас, відповідно до Закону України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-IX, що набрав чинності 1 жовтня 2023 року, скасовано дію попереднього Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», а разом з ним – і процедуру проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачу відповідних висновків. Крім того, скасовано і наказ МОЗ № 247 від 09.10.2000 р., яким було регламентовано порядок видачі висновків СЕС. На заміну цим документам, з 1 жовтня 2023 року в Україні впроваджено видачу «Висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», що є єдиним чинним видом документального підтвердження санітарно-епідеміологічної безпеки нехарчової продукції, у тому числі товарів, що є предметом закупівлі. Таким чином, встановлення вимоги про надання виключно висновків «державної санітарно-епідеміологічної експертизи» є необґрунтованим, оскільки після 01.10.2023 р. такі документи не видаються та не існують в правовому полі. Це позбавляє можливості участі у закупівлі постачальників, які мають виключно чинні і законні «Висновки наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», тобто створює умови дискримінації учасників та порушує: - принцип недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»); - принцип добросовісної конкуренції; - принцип пропорційності. У зв’язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши п. 4 Додатку 2 у наступній редакції: 4) Учасник повинен надати скановані копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсні на дату подання пропозиції, на кожну позицію запропонованого товару. Висновки мають бути надані окремим файлом (якщо один висновок стосується декількох позицій, то це має бути відображено в назві файлу). Заздалегідь вдячні за розгляд нашого звернення. Сподіваємося на приведення умов закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства. З повагою,
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником вивчається Ваше звернення та у разі необхідності до оголошення будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 30.05.2025 16:58