-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проектів нормативної документації для отримання дозволів на спеціальне водокористування)
Завершена
1 955 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 19 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 550.00 UAH
Період уточнення:
29.05.2025 17:03 - 06.06.2025 00:00
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
3a7e6dce946c41daa7204453cf5ed5fd
Дата опублікування:
30.05.2025 12:43
Опис:
Просимо надати роз'яснення, щодо доцільності п.2.2.1.1 Додатку 2 зазначеної закупівлі " працівники, які пройшли професійну підготовку інженерів-проектувальників у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища – не менше 1 особи;"
Вичерпний перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію (затверджений постановою КМУ від 23.05.2011 р. №554) не містить послуг з розробки проектів нормативної документації для отримання дозволів на спеціальне водокористування та не може бути віднесений до жодного з наведених.
Атестація відповідальних виконавців (інженерів-проектувальників) окремих видів робіт (послуг) стосується лише послуг пов'язаних із створенням об'єктів архітектури - послуги. що є предметом даної закупівлі такими не є.
Враховуючи вище наведене просимо прибрати п.2.2.1.1. з кваліфікаційних вимог.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо таке:
Обсяг послуг визначений Додатком І до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Порядку видачі дозволів на спеціальне водокористування, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. N 321 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на спеціальне водокористування та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1992 р. N 459» дозволи видаються на підставі заяви водокористувача, в якій, серед іншого зазначаються місце здійснення спеціального водокористування (назва басейну річки, водного об’єкта і його місцезнаходження). До заяви додаються такі документи:
- обґрунтування потреби у воді з помісячним нормативним розрахунком водокористування і водовідведення;
- опис та схема місць забору води та скидання зворотних вод;
- нормативи гранично допустимого скидання (ГДС) забруднюючих речовин у водні об’єкти із зворотними водами (з розрахунком на кожний випуск (скид) окремо);
- затверджені індивідуальні технологічні нормативи використання питної води (для підприємств та організацій житлово-комунального господарства, суб’єктів господарювання, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення);
- копія правовстановлюючих документів на водні об’єкти (для орендарів водних об’єктів).
Відповідно до пункту 11 Порядку розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11 вересня 1996 р. N 1100 «Про затвердження Порядку розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти та перелік забруднюючих речовин, скидання яких у водні об’єкти нормується» розроблення нормативів ГДС забруднюючих речовин для скидання зворотних вод підприємств, установ та організацій, які проектуються, здійснюється в складі передпроектної (ТЕО або ТЕР) та проектно-кошторисної документації (проект, робочий проект) на нове будівництво, розширення, реконструкцію і їх технічне переоснащення.
У відповідності до підпункту 2.23 Інструкції про порядок розробки та затвердження гранично допустимих скидів (ГДС) речовин у водні об'єкти із зворотними водами, яка затверджена наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 15 грудня 1994 р. N 116 у зв'язку зі складністю реалізації розрахунку ГДС речовин необхідне застосування ЕОМ і проблемно-орієнтованих прикладних програм (ПОП), які забезпечують розрахунок ГДС; також необхідна висока кваліфікація фахівців при визначенні розрахункових умов скиду зворотних вод, розрахунку ГДС речовин і розробці планів заходів щодо їх досягнення. Враховуючи ці обставини, весь комплекс робіт по визначенню розрахункових умов, розрахунку ГДС і підготовці проектів документів для затвердження величин ГДС, ТПС речовин і планів заходів здійснюється за замовленнями підприємств-водокористувачів організаціями-розробниками проектів ГДС.
Відповідно до пункту 7 статті 1 Розділу І Загальні положення Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
До обсягу послуг включено також розробку Технологічного регламенту.
Відповідно до пунктів 1 та 3 розділу ІІ Порядку розроблення підприємствами централізованого водопостачання та централізованого водовідведення технологічних регламентів, який затверджений Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 12 квітня 2024 року № 309, Технологічний регламент розробляється підприємством централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення, або спеціалізованою науковою установою, конкретизуючи його вимоги для відповідного підприємства, системи водопостачання та/або водовідведення, і затверджується його керівником за погодженням з органом місцевого самоврядування в межах території територіальної громади, на якій технологічний регламент буде застосовуватися територіальними органами Держпродспоживслужби та центрами контролю та профілактики хвороб. Орган місцевого самоврядування, для здійснення погодження технологічного регламенту, може залучати в установленому порядку спеціалізовані наукові організації, уповноважені здійснювати науково-технічні експертизи.
Разом з тим, тендерна документація складена на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами, далі - Закон) та із врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами, далі - Особливості). Тендерна документація відповідає, зокрема, вимогам статті 22 вказаного Закону, а також вимог пункту 28 Особливостей, із дотриманням принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них (пункт 4 частини 1 статті 5 Закону). Тендерна документація містить вичерпну інформацію для формування пропозицій учасниками закупівлі, а наведені обсяги послуг передбачають забезпечення охорони навколишнього природного середовища та запобігання негативного впливу їх діяльності на здоров’я людини, дотримання вимог діючого природоохоронного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, запропоновані Вами зміни щодо виключення п.2.2.1.1. з кваліфікаційних критеріїв призводять до погіршення якості надання послуг. Тому, вважаємо внесення змін до тендерної документації в цій частині недоцільними.
Дата відповіді:
02.06.2025 15:58