-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвального приміщення із влаштуванням споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) будівлі Авангардівського ЗДО «Берізка» за адресою: Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А)
Завершена
16 989 084.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 945.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 945.42 UAH
Період уточнення:
29.05.2025 10:05 - 14.06.2025 00:00
Відповідь надана
строк поданння тендерних пропозицій
Номер:
2e05d8d174124973af4d2cd7ac4a268b
Дата опублікування:
09.06.2025 23:48
Опис:
Просимо надати роз'яснення та привести у відповідність інформацію щодо кінцевої дати поданння тендерних пропозицій. оскільки в тендерній документації Розділ IV кінцевий строк вказаний до 00:00 12.06.2025 р., а відповідно до електронної системи - до 00:00 13.06.2025 р.
Також просимо звернути увагу, що на сторінці 11 тендерної документації вказано, що Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір подає інформацію (документи переможця), тоді коли у іншій частині тендерної документації такий строк становить 4 календарні дні.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації!
Дата відповіді:
10.06.2025 16:04
Відповідь надана
щодо тендерної документації
Номер:
2f216af9517f42c4a2ba1710299bff74
Дата опублікування:
09.06.2025 23:32
Опис:
Шановний Замовник! У тендерній документації міститься наступні протиріччя: Учасник надає лист згоду, що несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь якого з документів, перелічених у тендерній документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Вказана вимога суперечить положенням "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації або документах, що подані учасником/або подання яких вимагалося тендерною документацією - Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином просимо усунути вказані не відповідності у тендерній документації.
Відповідь:
Вразі виявлення невідповідностей в інформації або документах, що подані учасником/або подання яких вимагалося тендерною документацією, то відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.№ 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) щодо такого учасника буде роміщена вимого про усунення таких невідповідностей.
Дата відповіді:
10.06.2025 16:07
Відповідь надана
3. Документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору.
Номер:
50cb9f43bf424ca2af9298348bee4396
Дата опублікування:
02.06.2025 12:53
Опис:
Шановний Замовник! Для заповнення Довідки за Формою 3, що містить інформацію про наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору, Замовник встановив вимогу, що аналогічним договором вважається договір на нове будівництво, капітальний ремонт або реконструкцію будівель, в якому учасник виступав в якості Підрядника з виконання робіт. Договір має бути повністю виконаним. Сума аналогічного договору має становити не менше 50 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Прошу надати пояснення, чи буде вважвтися відповідністю, якщо Учасник надасть інформацію про досвід виконання декількох договорів, які в сумі становлять не меньше 50 % від очікуваної вартості предмету закупівлі., або мова іде про наявність у Учасника одного, або декілька Договорів, сума кожного з яких має становити не менше 50 % від очікуваної вартості предмету закупівлі ?
Відповідь:
якщо учасник закупівлі надасть інформацію про досвід виконання декількох договорів, які в сумі становлять не меньше 50 % від очікуваної вартості предмету закупівлі, то учасник буде вважатися таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям. Хоча б сума одного з наданих договорів має бити не менше 50 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Дата відповіді:
04.06.2025 15:20
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону
Номер:
f5fb023b3f2a45ce9f0860b1471b5bdc
Дата опублікування:
02.06.2025 12:07
Опис:
Щановний Замовник! Згідгно п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо складання Довідки за Формою 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, є вимога, що Довідка за Формою 2 має містити інформацію про не менше 15 працівників. Прошу дати пояснення, чи мається на увазі надання інформації про наявність не меньш 15 працівників і інженерно технічних, і робітничих спеціальностей, тобто разом загальною кількостью не меньш 15 в довідці ?
Відповідь:
Довідка за Формою 2 має містити інформацію про не менше 15 працівників учасника закупівлі, що може включати інженерно-технічних працівників та працівників робітничих спеціальностей.
Дата відповіді:
04.06.2025 15:18