-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Завершена
5 875 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 377.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 377.00 UAH
Період уточнення:
28.05.2025 20:19 - 15.06.2025 00:00
Відповідь надана
щодо строків оскарження
Номер:
ed1ba7c13c4044f7ae71335c38ec9da9
Дата опублікування:
30.05.2025 12:31
Опис:
Шановний замовнику, були б вдячні якби сьогодні розглянули звернення та надали коротко своє бачення умов (чи будуть внесені зміни чи ні) та внесли зміни, враховуючи що строк для оскарження закінчується в неділю аби не блокувати вам закупівлю якщо ви можливо зацікавлені в внесенні змін до ТД. Тому що всі озвучені звернення будуть включені до скарги в АМКУ. Дякуємо.
Відповідь:
Шановна Фізична/юридична особа!
Замовник діє в рамках чинного законодавства та надає відповіді у встановлені строки відповідно до норм чинного Законодавства.
Дата відповіді:
01.06.2025 18:12
Відповідь надана
щодо рішень
Номер:
349a0bd1649c4b7d945fef74b0d305cc
Дата опублікування:
29.05.2025 19:27
Опис:
в додатку 1.1. п. 17 вимагається подати гарантійний лист, що підтверджує відсутність щодо Учасника будь-яких судових рішень (рішення) стосовно неякісного та/або несвоєчасного та/або неналежного надання послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг, послуг їдалень, тощо, що призвело до дострокового розірвання договору та/або стягнення штрафу з Учасника.
Дана умова є дискримінаційною та незаконною так як учасники, працюючи довготривалий час на ринку, можуть мати спори, де стягнення можливе незначної суми, або можливі випадки, коли рішення наявне, проте воно оскаржується в апеляційному чи касаційному порядку.
Незаконність вимоги підтверджує рішення АМКУ № 1946-р/пк-пз від 31.01.2024 р. у закупівлі UA-2024-01-17-010779-a. У разі невидалення даної вимоги, вона буде оскаржена до АМКУ.
Відповідь:
Шановна Фізична/юридична особа!
Рішення АМКУ № 1946-р/пк-пз від 31.01.2024 р. стосується закупівлі UA-2024-01-17-010779-a, та жодним чином не підтверджує незаконність встановленої вимоги у закупівлі яку проводить Замовник, оскільки АМКУ розглядає кожну скаргу окремо.
Також повідомляємо що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» «5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.»
Дата відповіді:
01.06.2025 18:11
Відповідь надана
Договори з постачальниками
Номер:
e5e77f4a6d5a4eb682f3f008211193e2
Дата опублікування:
29.05.2025 14:36
Опис:
3. Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 18 Додатку № 1.1. до тендерної документації «Інші документи», вимагається надати:
«Учасник надає інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року..»
Дана вимога є дискримінаційною, адже Учасник ще не виграв тендер, а вже повинен закуповувати наперед зазначені замовником продукти. Просимо внести відповдні зміни в тендерну документацію, шляхом виключення даної вимоги.
Відповідь:
Шановна Фізична/юридична особа!
Надаючи відповідь на ваше запитання повідомляємо, учасник не повинен закуповувати наперед продукти ще не вигравши тендер.
Учасник надає інформацію про основних постачальників шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року
Дата відповіді:
01.06.2025 18:11
Відповідь надана
Наявність кухарів 5 розряду
Номер:
22667e68a8984f438479a0751949942a
Дата опублікування:
29.05.2025 14:36
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 2 Додатку № 1.1. до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», вимагається надати:
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: кухарів 5 розряду та/або завідуючих виробництва загальною кількостю не менше 8 працівників та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, розряд кухаря.
В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає:
- копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками;
- копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу;
- копії сертифікату або інших документів, що підтверджують проходження навчання по організації харчування заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
- копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів;
- копії особових медичних книжок персоналу за формою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.
Вимога щодо наявності не менше 8 кухарів САМЕ 5 розряду є дискримінаційною вимогою відносно тих учасників, що мають в штаті кухарів наприклад 4 розряду, які зможуть надати послуги не гірше працівників, що мають 5 розряд.
Кухар 5 розряду – це висококваліфікований працівник, який володіє знаннями та навичками приготування СКЛАДНИХ СТРАВ (переважно в ресторанах і т.д.). Надане у складі тендерної пропозиції меню зі стравами, які не відносяться до категорії СКЛАДНИХ СТРАВ та для приготування яких не потрібні в штаті підприємства саме кухарі 5 розряду.
Просимо внести зміни в тендерну документацію. В разі не задоволення нашої вимоги, змушені будемо звернутися в АМК за захистом наших порушених прав.
Відповідь:
Шановна Фізична/юридична особа!
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії. Законодавство України та тлумачний словник не містять поняття «категорії складних страв».
Згідно з Випуском 65 Довідника кваліфікаційних характеристик професій:
Завдання та обов’язки кухаря 5 розряду:
- готує та оформляє страви та кулінарні вироби, які потребують певних знань та навичок у разі застосування різних способів кулінарної обробки (холодні страви; супи прозорі та заправні, холодні супи на овочевих та фруктових відварах);
- другі страви з варених, припущених, смажених, тушкованих, січених, парових: м’яса, риби, птиці, дичини, кролика;
- складає меню, заявки на отримання напівфабрикатів та інших харчових компонентів, товарні звіти;
- відповідає за додержання рецептури та технології виготовляння страв і кулінарних виробів;
Повинен знати:
- рецептури, технологію виготовляння, вимоги до якості, термінів та умов зберігання, порціювання, оформлення та подавання страв, кулінарних виробів;
- основи раціонального, лікувального та лікувально-профілактичного харчування;
- способи скорочення втрат та зберігання поживної цінності харчових продуктів при їх тепловій обробці, ароматичні речовини та способи їх застосування з метою поліпшення смакових властивостей продукції;
- правила складання меню (святкового та щоденного), заявок на продукти; порядок ведення обліку та складання товарних звітів; правила експлуатації відповідних видів технологічного обладнання, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду, їх призначення та використання в технологічному процесі; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
Таким чином, вимога встановлена з метою забезпечення належної якості, безперервності та безпечності надання послуг. Також повідомляємо що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» «5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.»
Дата відповіді:
01.06.2025 18:10
Відповідь надана
Приміщення для приготування
Номер:
dbd2d549362a4d4a8bc5c8ebe3938211
Дата опублікування:
29.05.2025 14:35
Опис:
1. Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1 Додатку № 1.1. до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», вимагається надати:
1. В складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначається адреса потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5.
Для підтвердження наявності потужностей учасник надає:
1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера.
2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року.
Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.
Відповідно до Додатку № 3 «Технічні вимоги», Ви зазначаєте:
«…У разі використання об’єктів Замовника, під час надання послуг, відповідальність за збереження об’єктів Замовника та їх складових, дотримання протипожежного стану та вимог безпеки праці покладається на Учасника, у т. ч. Учасник несе у повному обсязі відповідальність за дотримання вимог охорони праці, виробничої санітарії, електробезпеки та пожежної безпеки, та інших робіт необхідних для належного надання послуг. Учасник зобов’язаний здійснювати відшкодування завданих збитків майну та обладнанню замовника.
У разі використання харчоблоку Замовника, протягом надання послуг, учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника..»
Виробниче приміщення (харчоблок) надається Замовником для надання послуг Переможцю закупівлі? Якщо так, то вимагаємо виключити вимоги, встановлені п. 1 Додатку № 1.1. до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», які є дискримінаційними.
Відповідь:
Шановна Фізична/юридична особа!
Надаючи відповідь на ваше запитання повідомляємо, інформація зазначена в Додатку № 3 «Технічні вимоги» харчоблок замовника це приміщення, яке буде використано для приймання їжі.
Дата відповіді:
01.06.2025 18:09