• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади

Завершена

5 875 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 377.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2025 20:19 - 15.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 30c3035f51d14702a0788abf43b0f6a4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-28-013464-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2025 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.06.2025 14:34
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2025 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9266-р/пк-пз від 10.06.2025 внесено зміни до тендерної документації згідно протоколу №170 від 13.06.2025.
Автор: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Антон Римар +380688414310 anton.rymar@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d4ff0ee071e14750b07c5f583373223e
Заголовок пункту скарги: Скарга
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скарга
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 4528f55152cb4469b670f80eebe70707
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-28-013464-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2025 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.06.2025 16:55
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2025 22:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9276-р/пк-пз від 10.06.2025 внесено зміни до тендерної документації згідно протоколу №170 від 13.06.2025.
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ ПЛЮС.УА", Панчук Тетяна +380951042766 pontem@meta.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3e2f6c55df5a4b40b23de6806bbe6bf3
Заголовок пункту скарги: Виробниче приміщення на відстані 20 км
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1 Додатку № 1.1. до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», вимагається надати:
1. В складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначається адреса потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5.
Для підтвердження наявності потужностей учасник надає:
1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера.
2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року.
Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року..»

Відповідно до Додатку № 3 «Технічні вимоги» зазначено, що:
«…У разі використання об’єктів Замовника, під час надання послуг, відповідальність за збереження об’єктів Замовника та їх складових, дотримання протипожежного стану та вимог безпеки праці покладається на Учасника, у т. ч. Учасник несе у повному обсязі відповідальність за дотримання вимог охорони праці, виробничої санітарії, електробезпеки та пожежної безпеки, та інших робіт необхідних для належного надання послуг. Учасник зобов’язаний здійснювати відшкодування завданих збитків майну та обладнанню замовника.
У разі використання харчоблоку Замовника, протягом надання послуг, учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника..»
Скаржник вважає дану вимогу незаконною з наступних підстав.
ТОВ «Понтем плюс.уа» має в користуванні орендоване виробниче приміщення та зареєстровану потужність. В жодному нормативному чи іншому документі, пов’язаному з гігієнічними вимогами до реалізації готової продукції немає вимоги щодо відстані виробничого приміщення від місця продажу.
Крім того, Замовник в Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначає про можливість використання харчоблоку Замовника. З цього приводу Замовнику на майданчику було надіслано звернення 29.05., проте відповіді ми не отримали.

Відсутність виробничого приміщення на відстані 20 км. від місця надання послуг унеможливлює прийняття участі Скаржником в закупівлі Замовника, хоча ТОВ «Понтем плюс.уа» має можливість надавати послуги, маючи виробниче приміщення. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення даної вимоги (чому саме 20 км, а ні наприклад 11, або 12, або 37,6), просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити зазначену дискримінаційну умову.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 6d148f258536476786f151211fc8ae62
Заголовок пункту скарги: Наявність в штаті кухарів 5 розряду
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 2 Додатку № 1.1. до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», вимагається надати:
«Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: кухарів 5 розряду та/або завідуючих виробництва загальною кількостю не менше 8 працівників та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, розряд кухаря.
В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає:
- копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками;
- копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу;
- копії сертифікату або інших документів, що підтверджують проходження навчання по організації харчування заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
- копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів;
- копії особових медичних книжок персоналу за формою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції…»

Вимога щодо наявності не менше 8 кухарів САМЕ 5 розряду є дискримінаційною вимогою відносно тих учасників, що мають в штаті кухарів наприклад 3 або 4 розряду, які зможуть надати послуги не гірше кухарів, що мають 5 розряд.
Кухар 5 розряду – це висококваліфікований працівник, який володіє знаннями та навичками приготування СКЛАДНИХ СТРАВ (переважно в ресторанах і т.д.). Надане у складі тендерної пропозиції меню (технічні вимоги, що встановлені в Додатку № 3 до ТД) зі стравами, які не відносяться до категорії СКЛАДНИХ СТРАВ та для приготування яких не потрібні в штаті підприємства саме кухарі 5 розряду.
Скаржник має в штаті кухарів 3 та 4 розряду, успішно надає послуги харчування в закладах освіти та лікарнях, проте не має можливості прийняти участь у даній закупівлі у зв’язку з встановленням Замовником вимоги щодо наявності в штаті кухарів саме 5 розряду.
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації є дискримінаційною стосовно Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити зазначені дискримінаційні умови.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c09b2bed887242e09fb362e9cfc09611
Заголовок пункту скарги: Інформація про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 18 Додатку № 1.1. до тендерної документації «Інші документи», вимагається надати:

«Учасник надає інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року..»

Дана вимога є дискримінаційною, адже Учасник ще не виграв тендер, а вже повинен закуповувати наперед зазначені замовником продукти харчування, які здебільшого мають скорочений термін зберігання та повинен підтвердити наданням у складі тендерної пропозиції видатковими накладними, які до речі містять конфіденційну інформацію (ціну).

Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити зазначені дискримінаційні умови.


Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації