• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів (брикетів)

Бондар Ліліана Миколаївна, телефон: (044) 531-10-04, електронна адреса: liliana_bondar@bank.gov.ua

Торги не відбулися

5 016 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 28.05.2025 16:37 - 13.06.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 18430aa6b1904845a624f87cc3e977a9
Дата опублікування: 12.06.2025 13:08
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 3 тендерної документації зазначено, що закупівля послуг із збирання, перевезення та подальшого оброблення паперових відходів (брикетів) проводиться на виконання: • Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами»; • Наказу Міндовкілля від 26.11.2024 № 1534 «Про затвердження Порядку ведення державного обліку відходів та подання звітності та Типової форми обліку відходів» (зареєстровано в Мін’юсті 17.01.2025 № 90/43496), просимо доповнити перелік кодів відходів у технічному завданні, а саме: • до наявного коду 03 03 99 (Інші відходи виробництва та переробки целюлози, паперу, картону) додати: o 19 12 01 — Папір і картон o 20 01 01 — Папір і картон Також просимо зазначити допустимі операції поводження з відходами згідно з додатком до Закону України № 2320-IX, зокрема: D1–D13, D5, D13, R1–R13, R12. Заздалегідь вдячні за врахування нашого звернення.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Фахівці замовника (Банкнотно-монетний двір Національного банку України), розглянувши Вашу пропозицію, дійшли висновку, що технічна специфікація закупівлі “Послуги із збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів (брикетів)” містить опис усіх необхідних характеристик послуги, що закуповується, та не потребує доповнення або уточнення. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 13.06.2025 16:34
Відповідь надана

Щодо операцій оброблення відходів.

Номер: 5a4e9d9788fd42a1acaa0b8b65fc91d4
Дата опублікування: 05.06.2025 16:55
Опис: Добрий день. Прохання, зазначити операції кодів відходів D10 та/або D13 та/або D15 та/або R12 та/або R13, оскільки в залежності від дозвільних документів, для коду відходів 03 03 99 можна застосовувати комбінації операцій з оброблення відходів, а не всі зазначені. Дякую.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 06.06.2025 16:45
Відповідь надана

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 5c3c829e0f6f46de86e84b1bdfec061b
Дата опублікування: 05.06.2025 13:32
Опис: Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись із тендерною документацією до процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, повідомляємо наступне. У Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», пункті 2), щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів)», зазначено, що: Аналогічним вважається договір, предметом якого є “послуги із збирання, перевезення з подальшим обробленням паперових відходів”. Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015: 90510000-5, який охоплює широкий спектр послуг у сфері утилізації, видалення сміття та поводження з ним. Враховуючи це, вважаємо, що аналогічними за предметом можуть також вважатися договори на надання послуг із вивезення та утилізації твердих побутових відходів, які належать до того ж класифікаційного коду. У зв’язку з вищевикладеним просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: Уточнити визначення "аналогічного договору" таким чином, щоб до аналогічних за предметом договорів також відносилися договори з надання послуг з вивезення та утилізації твердих побутових відходів відповідно до коду ДК 021:2015: 90510000-5. Крім того, просимо надати уточнення щодо організації процесу надання послуг, зокрема: • Яким транспортом мають виконуватись перевезення відходів? • Які типи контейнерів повинні бути використані? • Яким чином здійснюється навантаження відходів у контейнери або у кузови перед їх перевезенням — силами Замовника чи Виконавця? Зазначені уточнення є необхідними для належного розуміння умов виконання договору та формування коректної тендерної пропозиції. Ці уточнення є необхідними для належного розуміння умов виконання договору та формування коректної тендерної пропозиції. Внесення відповідних змін до тендерної документації сприятиме: • розширенню конкуренції серед потенційних учасників; • дотриманню принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників; • забезпеченню належної якості надання послуг за результатами закупівлі; • узгодженню вимог із чинним законодавством, зокрема Законом України «Про управління відходами» та іншими нормативними актами. З повагою, потенційний Учасник!
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідні зміни до тендерної документації щодо уточнення аналогічних договорів будуть внесені найближчим часом. Завантаження відходів у транспортний засіб Виконавця відбувається працівниками Банкнотно-монетного двору, насипом за допомогою крана-балки. Тип транспорту для перевезення відходів визначається на розсуд Виконавця, проте з урахуванням способу завантаження: насипом за допомогою крана-балки. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 06.06.2025 15:50
Відповідь надана

Щодо операцій оброблення відходів

Номер: e6511c678f0e484bb27b44e8dbb88e59
Дата опублікування: 28.05.2025 17:51
Опис: Шановний Замовнику, в Специфікації Додатку 5 тендерної документації визначено коди операції оброблення відходів з приміткою, згідно якої найменування операції з відновлення та/або видалення відходів відповідають кодам додатку 1 та 2 Закону України «Про управління відходами», проте коди визначені, які передбачені тільки Додатком 1, що є невідповідністю згідно із вимог визначених Законом. Тому просимо додати коди операцій такі як R12, R13? які визначені Додатком 2 Закону України "Про управління відходами".
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 30.05.2025 12:25
Відповідь надана

Код відходів

Номер: 0e91dc2785124021ae787fc2028cd716
Дата опублікування: 28.05.2025 17:40
Опис: Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, на те, що вичерпний перелік відходів міститься в Національному переліку відходів, визначеному в Додатку 4 Порядку класифікації відходів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1102 від 20 жовтня 2023 р. «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1102-2023-%D0%BF#Text . Проте, Вами в тендерній документації в Додатку 3 зазначено код 03 03 99, а в Додатку 5 до тендерної документації визначений код 03 03 99*, який відсутній в Національному переліку відходів. Тому, просимо внести зміни в Додаток 5.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 30.05.2025 12:24