• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери - моноблоки в комплекті, програмне забезпечення Windows 11 PRO

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період уточнення: 28.05.2025 15:41 - 06.06.2025 00:00
Відповідь надана

Увага до правоохорогих органів та контролюючих організацій!

Номер: 3e5e97ba30b44ce7bf0ec2a1fb7c81f5
Дата опублікування: 03.06.2025 13:21
Опис: Всупереч ідентичної практики закупівлі товару, де Замовником виспула Національна поліції України за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-04-008651-a замовник ігнорує доведене рішення про те, що так звані листи авторизації – це дискримінація, діє та вносить зміни, змінює вимоги до тендерної документації виключно після публікації звернення зацікавленої особи, а саме: Зміни після Виправлення та доповнення вимог тендерної документації Загальне звернення по закупівлі 29.05.2025 15:53 Додання вимоги про лист авторизацію. Залякування замовника та психологічний тиск Загальне звернення по закупівлі 02.06.2025 14:29 Додання вимоги про лист авторизацію. Таким чином можна зробити висновок, що замовник діє під тиском певного учасника, який дає поради, як скласти тендерну документацію так, що б не було для нього конкуренції. Це також очевидні факти про попередню змову Замовника та учасника, адже усі характеристики які визначені в технічних вимогах відповідають лише одному товару, а саме: ASUS A3402WVAK-WA0030 AiO / Core3 100U, 16, 512, KM (90PT03T1-M000Y0). Вимагаємо провести службове розслідування на предмет зловживання уповноваженою особою своїх доленосних повноважень та порушення Закону України «Про публічні закупівлі», на предмет дії уповноваженої особи на користь учасника, який надає рекомендації, як треба викласти вимоги до предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Уповноваженою особою було детально вивчено всі рішення АМКУ на які Ви посилались у зверненні. Наголошуємо та звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо надання Авторизаційного листа в редакції від « 03 » червня 2025 року не є дискримінацією, оскільки передбачає можливість надання Авторизаційного листа від: виробника та/або від офіційного представництва (представника) виробника в Україні та/або від офіційного дистриб’ютора та/або від посередника та/або від постачальника. Дана вимога встановлена з метою підтвердження факту офіційності (легальності) ввезення товару в Україну, факту що він пройшов належне митне оформлення та не є контрафактною продукцією (товаром), в тому числі з метою визначення найбільш надійного Постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання Авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва (представника) виробника в Україні та/або від офіційного дистриб’ютора та/або від посередника та/або від постачальника. Виходячи з вищенаведеного, якщо Ви вважаєте що дана вимога має дискримінаційний характер, Ви маєте право звернутись до комісії Антимонопольного комітету за захистом своїх прав та законних інтересів. Замовник обґрунтовано вважає що дана вимога не є дискримінацією та не звужує коло потенційних (можливих) учасників даної процедури закупівлі.
Дата відповіді: 05.06.2025 16:35
Відповідь надана

замовник- учасник - втупили в зговір

Номер: 37d1ca9141a84e7e8c27f4a9b615324f
Дата опублікування: 03.06.2025 13:10
Опис: Наголошуємо, що Замовник діє всупереч закону та практиці АМКУ, де доведено, що листи - це ознака попередньої змови замовника та учасника для отримання корисної вигоди через продаж товару по завищеним цінам. На цій закупівлі Замовник відчує усі переваги таких схем та побачить наслідки своїх злочинних дій. Замовник пише усе під копірку того учасника, з яким вже домовився про розподіл тендеру!
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Уповноваженою особою було детально вивчено всі рішення АМКУ на які Ви посилались у зверненні. Наголошуємо та звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо надання Авторизаційного листа в редакції від « 03 » червня 2025 року не є дискримінацією, оскільки передбачає можливість надання Авторизаційного листа від: виробника та/або від офіційного представництва (представника) виробника в Україні та/або від офіційного дистриб’ютора та/або від посередника та/або від постачальника. Дана вимога встановлена з метою підтвердження факту офіційності (легальності) ввезення товару в Україну, факту що він пройшов належне митне оформлення та не є контрафактною продукцією (товаром), в тому числі з метою визначення найбільш надійного Постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання Авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва (представника) виробника в Україні та/або від офіційного дистриб’ютора та/або від посередника та/або від постачальника. Виходячи з вищенаведеного, якщо Ви вважаєте що дана вимога має дискримінаційний характер, Ви маєте право звернутись до комісії Антимонопольного комітету за захистом своїх прав та законних інтересів. Замовник обґрунтовано вважає що дана вимога не є дискримінацією та не звужує коло потенційних (можливих) учасників даної процедури закупівлі.
Дата відповіді: 05.06.2025 16:36
Відповідь надана

Залякування замовника та психологічний тиск

Номер: ebe921f16e474f23a44e495b2538dfc6
Дата опублікування: 02.06.2025 14:29
Опис: Доброго дня. Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами: 0) ТОВ «ПБГ19» Код ЄДРПОУ: 45701274 Посилання: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/45701274/ 1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985 2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336 Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як: ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423 ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581 ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233 ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА (45119322) https://clarity-project.info/edr/45119322 Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на даного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші. Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар та піратське програмне забезпечення без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі компанії перераховані вище знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей участик пропонує виключно контрафактний товар та піратське програмне забезпечення, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може. Також на закупівлі за наданими посиланнями які вказує ця компанія, АМКУ задовольняють скарги частково. Звертаємо увагу, що один із Скаржників, а відповідно одна з компаній вказани вище при участі в подібних закупівлях неодноразово надавав такі Авторизаційні листи, як приклад закупівля: UA-2024-03-30-000233-a UA-2024-02-12-012730-a (БФП) UA-2024-03-20-002242-a (БФП). Виходячи з їх звернення, ці компані можна сміливо вважати корупціонерами. Отже, підтвердження технічних характеристик Авторизаційним листів не суперечить чинному законодавству України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо вам. Приймемо відповідні міри.
Дата відповіді: 03.06.2025 08:33
Відповідь надана

про листи та їх наслідки

Номер: ee8dfecb118445b9a96844755eb52a3b
Дата опублікування: 01.06.2025 12:05
Опис: Національна поліція скасувала закупівлю в якій було доведено, що листи авторизації - це дискримінація та розповсюдження корумпованих схем, ознайомтесь та приберіть цю ганебну вимогу, яку змусив внести одни з учасників, який вже розраховує на власну перемогу, адже листи видаються лише одному учаснику та таким чином знищується конкуренція https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-04-008651-a
Відповідь: Добрий день. На ваше звернення внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2025 14:07
Відповідь надана

листи та схеми

Номер: c37b7c032fc843bd857116c79671ad35
Дата опублікування: 01.06.2025 12:01
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь: Добрий день. На ваше звернення внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2025 14:08
Відповідь надана

внесли зміним пов’язану з корупцію та дискримінацію!

Номер: b94f3c20e25c4fbba1816cf986444658
Дата опублікування: 01.06.2025 12:01
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Добрий день. На ваше звернення внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2025 14:08
Відповідь надана

Виправлення та доповнення вимог тендерної документації

Номер: 2a79ba33b0f045429293ccb81e2e4f20
Дата опублікування: 29.05.2025 15:53
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! В результаті аналізу вимог Вашої тендерної документації, маємо пораду щодо коригування пункту 6 Додатку №4 Звертаємо Вашу увагу, що поточна редакція пункту 6 Додатку №4 містить формулювання, які можуть бути: - юридично неоднозначними, - важко перевіряються на практиці, - та створюють ризики використання фіктивних документів, що відкриває лазівки для недобросовісних учасників. І ними обов'язково скористаються охочі постачальники "сірого" та неліцензійного товару - якщо не внести відповідні зміни запропоновані нижче. Зокрема: 1. «Сертифікат походження» — це документ, що видається на модельну лінійку загалом. Такий сертифікат є загальнодоступним у відкритих джерелах, зокрема в мережі Інтернет, тому не може вважатися належним підтвердженням легального походження конкретної партії товару, що пропонується Замовнику, та не засвідчує факт його офіційного ввезення на територію України. 2. «Сертифікат від виробника чи дистриб’ютора» — у практиці міжнародної торгівлі та проведення тендерних закупівель в Україні - такий документ не існує у визнаній формі. Але замість нього виробники або їх представництва, а також офіційні дистриб’ютори надають документ під назвою: Лист-авторизації (Authorization Letters) — і це загальноприйнята форма підтвердження офіційного постачання товару. Крім того авторизаційний лист видається як відповідь на конкретний запит постачальника, тоб-то для конкретного замовника і конкретної тендерної закупівлі, і саме для підтвердження факту офіційного походження товару який пропонується учасником у рамках даної закупівлі. Пропозиція нової редакції пункту 6: "Для підтвердження легального походження запропонованого ПК-моноблоку та операційної системи Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь у торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника в Україні, та/або офіційного дистриб’ютора. В разі надання листа від офіційного дистриб’ютора - статус офіційного дистриб’ютора повинен бути підтверджений безпосередньо виробником товару. Лист-авторизація повинен включати у себе: - назву Учасника, - номер оголошення про закупівлю, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, - повну назву предмета закупівлі згідно з оголошенням, - модель товару та партійний номер продукції, Замовник залишає за собою право перевірити дійсність наданого листа шляхом звернення до виробника або представництва." Переваги запропонованої редакції: - виключає використання загальних сертифікатів, які не підтверджують конкретне постачання; - унеможливлює участь неофіційних постачальників з "сірим" імпортом та підробленими "ліцензіями" на Microsoft Windows; - знижує ризики підробки документів; - відповідає практиці роботи виробників (їх офіційних представництв) та офіційних дистриб'юторів; - забезпечує справедливу конкуренцію між учасниками, які працюють прозоро. Дякуємо за Увагу та сподіваємось, що Ви як замовник зацікавленні в отриманні сравжніх ліцензій на ПЗ та виключно товару офіційного походження.
Відповідь: Доброго дня. Для нас дуже важливо, щоб прийшли добросовісні Учасники та поставили якісний та ліцензійний товар, тому враховуючи ваше звернення внесемо зміни до пункту 6 Додатку №4 Тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2025 09:30