• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Костюм для розмінування модульний, код ДК:021-2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг

Торги не відбулися

116 058 040.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 160 580.40 UAH
Період уточнення: 28.05.2025 15:02 - 03.06.2025 09:00
Відповідь надана

TRUST PROTECTION SYSTEMS GmbH

Номер: 9b8fac4b9cf840f8b71771793430f121
Дата опублікування: 02.06.2025 20:29
Опис: Довідково повідомляємо, що при поверхневому огляді з інформації отриманої з відкритих джерел щодо TRUST PROTECTION SYSTEMS GmbH яке прописаний виробником даної продукції, ми встановили, що доменне ім’я сайту даної компанії було зареєстровано 369 днів тому. За адресою компанії яка зазначена на їх сайті розміщено чудові двухповерхові житлові будиночки біля пожежної частини на березі річки Неккар в мальовничому місті Марбах-на-Неккаре.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за надану інформацію, проте місцезнаходження виробника не має ніякого відношення до умов проведення закупівлі.
Дата відповіді: 03.06.2025 11:11
Відповідь надана

відсутність можливості поставки еквівалентного товару

Номер: 4456caf454864873a4981db025779115
Дата опублікування: 02.06.2025 19:29
Опис: В технічних характеристиках до предмету закупівлі вами визначено, що виробником костюму для розмінування модульного має бути TRUST PROTECTION SYSTEMS GmbH (Німеччина). Пунктом 4 статті 23 Закону України «Про публячні закупівлі» чітко вказано, що 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Отже, закон чітко визначає, що жодних посилань на конкретного виробника не може міститись у тендерній документації, а у разі необхідності наявності такого посилання тендерна документація має містити вираз "або еквівалент". Вказана невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» призводить до обмеження конкуренції та, відповідно, перевитрати коштів. Для вашого відома, та відома тих хто колись буде читати дане звернення, повідомляємо, що вартість аналогічного костюму складає майже в двічі нижню ціну, ніж та, яка визначена вами у даній закупівлі. Таким чином, наразі вами чиниться свідоме ігнорування вимог Закону за для усунення конкуренції, та відповідно отримання надприбутків тією компанією-постачальником, яку ви маєте намір привести до перемоги. Фактичний розмір збитків може становити близько 50 мільйонів гривень, що в рамках кримінального законодавства розцінюється вже як в «вчинене в особливо великих розмірах». Отже, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме основних принципів визначених статтею 5, переконливо просимо внести зміни до оголошення та у технічному завданні зазначити вираз "або еквівалент". Ми розуміємо, що в даній закупівлі ви відчуваєте себе досить впевнено через неможливість звернення учасниками до Органу оскарження із скаргою на ваші дії/бездіяльність, проте ігнорування наших законних вимог, в перспективі може обернутись їх розглядом іншими компетентними органами в рамках процесуального законодавства. Сподіваємось на вашу свідомість та відповідальність!
Відповідь: Шановний Учаснику. Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів оборонного призначення відповідно до п.8 Особливостей 1275 у порядку проведення спрощених закупівель, визначених законом України «Про публічні закупівлі, з урахуванням положень, визначених особливостями 1275. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Зазначені характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб замовника та відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 03.06.2025 11:08
Відповідь надана

your last

Номер: 190a9523775e49809480c6fce126d3e5
Дата опублікування: 02.06.2025 15:22
Опис: It seems either as corruption or as sabotage. Both schemes will finish badly. Soon or later. Shame!
Відповідь: Шановний Учаснику. Зазначені характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб замовника та відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 03.06.2025 11:07
Відповідь надана

your last

Номер: 18832a0cef514972b8022a4ecd6115c2
Дата опублікування: 02.06.2025 11:44
Опис: Your answer is not clear. Please answer clearly: whether you accept analogs of products with the same or better parameters as demining suit, made by TRUST PROTECTION SYSTEMS GmbH or not. YES, or NO?
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником не передбачена можливість поставки аналогів та/або еквівалентів предмету закупівлі у пропозиціях учасників
Дата відповіді: 02.06.2025 14:49
Відповідь надана

Your edition

Номер: 458c9cb35e1341c6b61e4c12a0d3349a
Дата опублікування: 01.06.2025 20:27
Опис: So, you didn't react to our demand to exclude VAT but reacted to the demand of other candidates to exclude PDV. Fine. But you stated your requirement for goods of only one German manufacturer without words "or analog". It is a breach of Ukrainian law as such "settings" are excluding competition and resulting in corruption. Maybe it's enough of corruption? Or not? Please insert words "or analog" or "or equivalent" to comply with Law.
Відповідь: Шановний Учаснику. Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів оборонного призначення відповідно до п.8 Особливостей 1275 у порядку проведення спрощених закупівель, визначених законом України «Про публічні закупівлі, з урахуванням положень, визначених особливостями 1275. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Зазначені характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб замовника та відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.06.2025 11:27
Відповідь надана

ПДВ

Номер: 9051efc649314c8fa4e17fbc3110904c
Дата опублікування: 30.05.2025 14:58
Опис: Шановний організаторе, Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 4 пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товари оборонного призначення, визначені такими згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України "Про оборонні закупівлі", що класифікуються за УКТ ЗЕД 6211.43.9000 (інший одяг із синтетичних або штучних волокон). Тож вважаємо за доцільне поінформувати Вас, що даний предмет закупівлі має постачатись без ПДВ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни будуть внесені до Оголошення
Дата відповіді: 31.05.2025 10:13
Відповідь надана

VAT

Номер: 80331ebe159f40cbada215e298611414
Дата опублікування: 28.05.2025 15:44
Опис: All ballistic protection items are free from VAT at the Martial Law time. Please correct.
Відповідь: Шановний Учаснику! Враховуючи вимоги до комплектації костюму для розмінування даний предмет закупівлі не звільняється від оподаткування відповідно до Закону України «Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо спеціальних засобів індивідуального захисту та лікарських засобів» від 01.07.2014 № 1561-VII.
Дата відповіді: 29.05.2025 12:32